wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #152 Skrevet 9. oktober 2007 Pheona 1. Nåtid: Teresa "Pause! Du har hatt det travelt med å ivareta alle andres behov, men nå er det tid for å stoppe opp og ta vare på deg selv" Tilleggsbudskap:"Kjære deg, du har arbeidet veldig hardt! Du er trøtt nå, men allikevel presser du deg selv til å arbeide mer, mer og mer! Jeg er her for og bestemt og kjærlig å ta din hånd og be deg om å stoppe! Slutt å arbeide et øyeblikk og gi deg selv pusterom. Du har sannelig fortjent det, og du vil bli mer effektiv og produktiv etter denne hvilen. Du gir så mye til andre at i tider som dette kommer du ut av balanse. Ditt indre barn lengter etter næring, og ingen kan gi deg denne kjærlige næringen og omsorgen utenom deg selv og englene. Så, gi deg selv tillatelse til å ta den lenge etterlengtede pausen. Ta deg en lur, eller gå ut å lek en stund. Ikke utsett dette rådet. Vi forsikrer deg om at dine forpliktelser vil bli møtt, og du vil få ny energi og nye ideer i denne pausen, Vi vil også bringe deg ytterligere jordisk hjelp, og assistere deg med å delegere ditt arbeid." 2. Nærmeste fremtid: Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan" 3. Tre mnd frem i tid: Erkeengelen Uriel ”Dine følelser blir helbredet, og dette hjelper deg å åpne opp for en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse sinne og mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn” Tilleggsbudskap: ”Jeg kalles ’psykologi-engelen’ fordi jeg helbreder giften fra menneskers tanker og følelser. Jeg er spesielt god til å forløse gjenstridig sinne og manglende evne til å tilgi. Jeg er hos deg i dette øyeblikk for å rense bort disse giftene. Jeg vil også gjerne arbeide sammen med deg for å hjelpe andre med å fjerne sine emosjonelle og psykiske blokkeringer. Mitt helbredende arbeid er finurlig. Jeg tvinger det aldri på noen. Som deg, mener også jeg at det er best å vente til en person henvender seg til meg og direkte og selv ber om veiledning og assistanse. Så ber jeg dem ganske enkelt og kjærlig om å være villig til å forløse giften fra sitt hjerte og sinn. Hvis de virkelig er villige, vil forløsningen skje. På den måten vil personen bevare sin verdighet og kontroll og samtidig velge å frigis fra lavere energier”
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #153 Skrevet 9. oktober 2007 TusseMor&lillegutt 1. Nåtid: Omega "Seier! Ditt ønske blir til virkelighet. Fortsett det gode arbeidet. Tilleggsbudskap: "Gratulerer! Du har valgt å følge den guddommelige veiledning, og universet flyter i naturlig rytme med din avgjørelse. Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg, svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon. Hold deg avslappet og sikker, og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde. Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg. Når problemer dukker opp, er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer. Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer. Ganske enkelt be eller mediter, pust dypt, og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk. Din seier er uunngåelig i denne situasjonen, så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske. Hva som enn skjer er ment å skje, og når det skjer, skjer det til rett tid. Overgi din tvil til himmelen og hvil i sikkerheten om at et gledelig resultat venter deg" 2. Nærmeste fremtid: Opal "Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene." Tilleggsbudskap: ”Dine bekymringer for dine barn har blitt mottatt som bønner her i himmelen. Vi forstår din engstelse, så vi omgir sjelene og kroppene til dine barn med vår kjærlige omsorg. Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til Gud, og vite at din Skaper er deres sanne opphav. Gud er ren kjærlighet, uten fordømmelse eller vrede. Han vil aldri kunne svikte deg eller dine barn – han ønsker det heller ikke! Som en av dine barn skytsengler våker jeg over dem ustanselig. Jeg går aldri lei av å holde øye med dem, for når jeg ser på dine barn ser jeg deres guddommelige lys. Jeg ser deres sanne fullkommenhet, deres godhet og uskyld. Jeg ber deg om å se dine barn gjennom mine øyne. Dette vil hjelpe deres kjærlighet og lys til å vise seg. Jeg elsker deg, jeg elsker dine barn, og dine barn elsker deg!” 3. Tre mnd frem i tid: Bridgette ”Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter” Tilleggsbudskap: ”Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg. Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke! Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at ’naturen avskyr tomrom’. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv. Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forrådt. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet. Du behøver ikke nøye deg med noe mindre.
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #154 Skrevet 9. oktober 2007 Vienn@+3 1. Nåtid: Raye ”Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå” Tilleggsbudskap: ”Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme. Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg ’ut av det blå’. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lover at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet. 2. Nærmeste fremtid: Azure "Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene" Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen. Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg." 3. Tre mnd frem i tid: Daniel "Jeg er ekteskapets engel, og jeg bistår deg akkurat nå." Tilleggsbudskap: "Du har påkalt Gud og hjelp angående ekteskap, og han sendte meg til å stå ved din side. Jeg er her for å hjelpe deg å gjøre ekteskapet fullkomment. Gud og jeg ønsker å svare på din bønn umiddelbart. Det første området jeg hjelper deg på er å helbrede ethvert gammelt sår relatert til ekteskap. I stille stunder ber jeg deg om å være villig til overgi enhver smerte du har i forhold til dine foreldre til meg. Jeg ber deg om å puste ut og gi slipp på alle de negative følelsene du bærer med deg fra barndommen om ekteskap. Deretter legger jeg min hånd på ditt hjerte og ber deg om å puste dypt inn og ut. Nå ber jeg deg om å være villig til å gi slipp på gammel smerte i forhold til din første kjærlighet. Når du har forløst disse giftstoffene fra ditt hjerte og ber jeg deg om å utånde gammel smerte i forhold til dine tidligere partnere. Gi meg lov å rense ditt hjerte for gamle sår, slik at du kan glede deg over et lykkelig ekteskap med røtter i nuet. Vi må gi slipp på fortiden for å unngå å gjenoppleve gamle smertefulle erfaringer. Jeg er her for å befri ditt hjerte, så det fullt ut kan elske… innenfor rammene av et lykksalig ekteskap.”
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #155 Skrevet 9. oktober 2007 Dotten 1. Nåtid: Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan" 2. Nærmeste fremtid: Bridgette ”Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter” Tilleggsbudskap: ”Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg. Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke! Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at ’naturen avskyr tomrom’. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv. Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forrådt. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet. Du behøver ikke nøye deg med noe mindre. 3. Tre mnd frem i tid: Omega "Seier! Ditt ønske blir til virkelighet. Fortsett det gode arbeidet. Tilleggsbudskap: "Gratulerer! Du har valgt å følge den guddommelige veiledning, og universet flyter i naturlig rytme med din avgjørelse. Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg, svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon. Hold deg avslappet og sikker, og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde. Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg. Når problemer dukker opp, er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer. Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer. Ganske enkelt be eller mediter, pust dypt, og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk. Din seier er uunngåelig i denne situasjonen, så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske. Hva som enn skjer er ment å skje, og når det skjer, skjer det til rett tid. Overgi din tvil til himmelen og hvil i sikkerheten om at et gledelig resultat venter deg"
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. oktober 2007 #156 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk! Ser jo lovende ut det her... )
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #157 Skrevet 9. oktober 2007 Mamman til A & M + Joakim 1. Nåtid: Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan" 2. Nærmeste fremtid: Erkeengelen Uriel ”Dine følelser blir helbredet, og dette hjelper deg å åpne opp for en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse sinne og mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn” Tilleggsbudskap: ”Jeg kalles ’psykologi-engelen’ fordi jeg helbreder giften fra menneskers tanker og følelser. Jeg er spesielt god til å forløse gjenstridig sinne og manglende evne til å tilgi. Jeg er hos deg i dette øyeblikk for å rense bort disse giftene. Jeg vil også gjerne arbeide sammen med deg for å hjelpe andre med å fjerne sine emosjonelle og psykiske blokkeringer. Mitt helbredende arbeid er finurlig. Jeg tvinger det aldri på noen. Som deg, mener også jeg at det er best å vente til en person henvender seg til meg og direkte og selv ber om veiledning og assistanse. Så ber jeg dem ganske enkelt og kjærlig om å være villig til å forløse giften fra sitt hjerte og sinn. Hvis de virkelig er villige, vil forløsningen skje. På den måten vil personen bevare sin verdighet og kontroll og samtidig velge å frigis fra lavere energier” 3. Tre mnd frem i tid: Azure "Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene" Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen. Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."
bærtæ Skrevet 9. oktober 2007 #159 Skrevet 9. oktober 2007 Åhh skikkelig spennende.. Håper du har tid til meg også 240477
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #160 Skrevet 9. oktober 2007 tonebf 1. Nåtid: Rochelle ”Fordi du ærer og følger ditt hjertes veiledning, vil fremgang og hell komme til deg nå” Tilleggsbudskap: ”Du har himmelens fulle støtte, og vi har hørt dine bønner om økonomisk hjelp. Vær sikker på at vi ser penger som et symbol på den overflod Gud tildeler alle sine barn. Den jordiske negativitet om penger kommer fra menneskesinnet alene. I himmelen ser vi penger som en utvekslingsenergi. Vi vet at du trenger et godt materielt grunnlag. Som kjærlig forelder vil Gud sine barn er komfortable, trygge og glade. Dette er grunnen til at han sender deg beskyttende engler. Din økonomi har blitt blokkert i fortiden på grunn av skyld og andre negative oppfattelser og emisjoner. Jeg har hjulpet deg å helbrede og forløse mye av dine negative assosiasjoner med penger. Vit at jeg er her for å hjelp deg så du kan hjelpe flere mennesker. Jo mer du lar meg gi deg, jo mer vil du kunne gi til andre. I nær fremtid vil du få muligheten til å manifestere alle dine behov. I mellomtiden, la meg hjelpe deg gjennom mine himmelske bidrag. 2. Nærmeste fremtid: Indriel ”Du er en lysarbeider. Gud ønsker at du skal sende guddommelig lys og kjærlighet – som en engel – til jorden og alle dens beboere” Tilleggsbudskap: ”Ja, du er en lysarbeider. Du har alltid hatt et brennende ønske om å gjøre jorden til et bedre sted å være. Det er et dyptliggende kall hinsides tid og sted. Du blir ofte kalt til tjeneste under alminnelige omstendigheter, som når du gjør innkjøp og noen trenger din hjelp. Akkurat nå utvides din livsmisjon slik at du kan nå ut til enda flere mennesker. Dette vil kreve at du gjør noen endringer i livet, som du vil lære om gjennom din indre veileder. Du er veldig sensitiv for andres følelser, og det er viktig at du renser deg selv regelmessig. Spesielt etter å ha hjulpet noen. Du kan påkalle meg og Erkeengel Michael, din andre skytsengel, så vi kan rense ut de giftstoffer og bindinger du kan ha pådratt deg gjennom din hjelpsomme handlinger. Du er en jordengel, og vi er glade for å assistere deg på alle måter. Bare be om det!” 3. Tre mnd frem i tid: Astara "Du fortjener det beste! Strekk deg ut etter stjernene med dine ønsker og drømmer. Inngå ingen kompromisser." Tilleggsbudskap: "I fortiden har du tatt til takke med mindre enn du ønsket. Men ikke nå lenger. Jeg er her for å heve dine standarder. Jeg er også her for å vise deg at du ikke behøver å lide på noen måte. Det er ikke egoistisk å ønske seg et bedre liv. Jo mer du mottar, jo mer kan du selv gi til andre. Når du tillater oss å gi til deg, vil du også bli utstyrt med alt det nødvendige verktøyet du trenger for å oppfylle ditt livs formål. Du inspirerer også andre når du viser til den spirituelle vei gir deg all den støtte du noensinne vil trenge. Gud og englene vil at du skal nyte livet. Lykke er en hellig del av din guddommelige oppgave. Be oss om hva enn det måtte være som kan bringe lykke og fred i livet ditt. Vi har merket at du nøler med å be om hjelp. Kanskje har du følt at du ikke fortjener noe godt, eller at du tar noe fra andre, hvis du mottar vår hjelp. Men Gud kjenner kun til overflod, og mennesker er de eneste som tror på knapphet. Dette kortet er en påminnelse til deg om at Gud og englene kun kan gripe inn hvis du ber om vår hjelp"
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #161 Skrevet 9. oktober 2007 Jordbærjenta med baby i magen 1. Nåtid: Desirée ”Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg. Tilleggsbudskap: ”Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker. Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg – og også hver gang du overhører meg – vil du vokse og lære.” 2. Nærmeste fremtid: Mystique ”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger” Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer. Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!” 3. Tre mnd frem i tid: Vanessa "For å kunne ta din avgjørelse spør deg selv, hvilken vei bringer meg nærmere min livsmisjon? Hvilken vei fører meg bort fra den?" Tilleggsbudskap: "Burde jeg gå denne vei eller den andre? Undrer du. Den ene dagen vil du være sikker på din avgjørelse. Den neste dagen lurer du igjen. Denne ubestemmeligheten vil bli helbredet ved å fokusere på din livsmisjon. Selv om du ikke er helt sikker på din misjons nøyaktige natur, vet du at det innebærer å bringe fred til deg selv og andre. Basert på dette fundamentet, hvilken avgjørelse bringer deg da mest fred? Hvis du fremdelses er usikker, spør Gud og englene om å hjelpe deg videre. Du kan spørre oss; hvilken avgjørelse vil hjelpe flest mennesker? Dette er et vindunderlig grunnlag å ta en avgjørelse på. Noen ganger er den enkleste veien den som tar deg lenger vekk fra din livsmisjon. Din ubesluttsomhet kan komme fra frykten for å skape bølger, eller usikkerhet om din fremtid. I så fall kan det være lurt å gjøre en gradvis endring. Introduser rolig din nye retning i ditt daglige liv, og gå sakte ut av din gamle. På den måten vil du ikke skremme deg selv, du vil være mer åpen for å høre guds veiledning, og du vil føle vår kjærlighet.
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #163 Skrevet 9. oktober 2007 2 på jorden og 1 i himmelen 1. Nåtid: Bethany ”Når du tar ekstra godt vare på deg selv, har alle utbytte av det. Gi deg selv en avslappende behandling i dag, som for eksempel en massasje, et bad i havsalt eller en fotbehandling” Tilleggsbudskap: ”Du er en giver, og Gud elsker deg for det. Nå er det tid for å gi til deg selv. Jeg hjelper deg med å åpne din kropp spirituelt gjennom avspenningsprosessen. Som du vil se er avspenning fruktbart i seg selv. Jo mer du tillater meg og de andre englene å gi til deg, jo mer vil du være i stand til å gi til andre. Din sjel har ropt ut til himmelen og bedt om hvile og avspenning. Du har arbeidet uten stans og også tatt hensyn til andre menneskers behov. Nå er det tid for din belønning. Dette er en erklæring fra himmelen: Ta vare på deg selv, og ikke tillat deg selv å bli ledet bort fra denne viktige oppgaven. Ta umiddelbart de steg som skal til for å skape rom for avspenning. Som følge av dette vil du føle deg gladere og fredeligere til sinns, og dette vil igjen gagne alle i ditt liv.” 2. Nærmeste fremtid: Bridgette ”Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter” Tilleggsbudskap: ”Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg. Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke! Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at ’naturen avskyr tomrom’. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv. Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forrådt. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet. Du behøver ikke nøye deg med noe mindre. 3. Tre mnd frem i tid: Omega "Seier! Ditt ønske blir til virkelighet. Fortsett det gode arbeidet. Tilleggsbudskap: "Gratulerer! Du har valgt å følge den guddommelige veiledning, og universet flyter i naturlig rytme med din avgjørelse. Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg, svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon. Hold deg avslappet og sikker, og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde. Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg. Når problemer dukker opp, er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer. Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer. Ganske enkelt be eller mediter, pust dypt, og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk. Din seier er uunngåelig i denne situasjonen, så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske. Hva som enn skjer er ment å skje, og når det skjer, skjer det til rett tid. Overgi din tvil til himmelen og hvil i sikkerheten om at et gledelig resultat venter deg"
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #164 Skrevet 9. oktober 2007 albah 1. Nåtid: Erkeengelen Gabrielle "Du har et viktig formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg." Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg som en av dine skytsengler. Du lurer kanskje på hvorfor en erkeengel er med deg. Jeg hjelper mange mennesker samtidig, og du er en av dem. Jeg hjelper de som har en livsoppgave innen kunst eller kommunikasjon. Jeg vil hjelpe deg å forfine og ha tillitt til dine naturlige talenter. Deretter vil jeg åpne dører for deg så du kan uttrykke disse talentene på en måte som kan hjelpe andre. Det jeg trenger av deg til gjengjeld er ærlighet og samarbeid. Fortell meg om din frykt, ditt håp, din forvirring, din usikkerhet og dine drømmer. Be meg om å hjelpe deg. Så må du passere igjennom de dører jeg åpner for deg. Jeg er på din side! Min funksjon er å være din rådgiver, og jeg vil drive deg fremover. Vit at jeg presser deg kun fordi jeg vet at du trenger en liten oppmuntring fra oven." 2. Nærmeste fremtid: Mystique ”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger” Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer. Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!” 3. Tre mnd frem i tid: Vanessa "For å kunne ta din avgjørelse spør deg selv, hvilken vei bringer meg nærmere min livsmisjon? Hvilken vei fører meg bort fra den?" Tilleggsbudskap: "Burde jeg gå denne vei eller den andre? Undrer du. Den ene dagen vil du være sikker på din avgjørelse. Den neste dagen lurer du igjen. Denne ubestemmeligheten vil bli helbredet ved å fokusere på din livsmisjon. Selv om du ikke er helt sikker på din misjons nøyaktige natur, vet du at det innebærer å bringe fred til deg selv og andre. Basert på dette fundamentet, hvilken avgjørelse bringer deg da mest fred? Hvis du fremdelses er usikker, spør Gud og englene om å hjelpe deg videre. Du kan spørre oss; hvilken avgjørelse vil hjelpe flest mennesker? Dette er et vindunderlig grunnlag å ta en avgjørelse på. Noen ganger er den enkleste veien den som tar deg lenger vekk fra din livsmisjon. Din ubesluttsomhet kan komme fra frykten for å skape bølger, eller usikkerhet om din fremtid. I så fall kan det være lurt å gjøre en gradvis endring. Introduser rolig din nye retning i ditt daglige liv, og gå sakte ut av din gamle. På den måten vil du ikke skremme deg selv, du vil være mer åpen for å høre guds veiledning, og du vil føle vår kjærlighet.
M-N & sassy-susie Skrevet 9. oktober 2007 #165 Skrevet 9. oktober 2007 kasnkje meg åsså da 09.11.82 :-)
Pheona Skrevet 9. oktober 2007 #166 Skrevet 9. oktober 2007 takk skal du ha! følte meg ikke heeelt igjen der.. men kanskje det kommer? godt du tar deg tid da!
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #167 Skrevet 9. oktober 2007 *Silje*spiresnart?* 1. Nåtid: Maya "Opplæring, studier og utdannelse vil fremme din livsmisjon og personlige vekst på dette tidspunktet. Englene vil veilede deg og hjelp deg med denne prosessen" Tilleggsbudskap: "Vi anbefaler på det sterkeste at du fortsetter din utdannelse, fordi den kunnskap og erfaring du får av dette vil akselere modningen av din livsmisjon. Du er kanskje bekymret over om du har midler til å fortsette denne opplæringen, men vi forsikrer deg om at alt vi bli gitt deg på veien. Denne utdannelsesprosessen vil bringe deg stor uttelling. Den vil berike din forståelse av din spirituelle kraft, og øke din bevissthet og motivasjon mot din livsoppgave. Vi vil veilede deg til lærere, skoler, bøker, timeplaner og alle de ressursene som står til rådighet for deg." 2: nærmeste fremtid: Erkeengelen Raphael "Jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre. Du er en healer, som meg" Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg fordi jeg er helbredelsens erkeengel. Jeg hjelper deg å helbrede både din egen kropp og andres. Jeg omringer fysiske lidelser med min helbrededende energi av smaragdgrønt lys, og denne energien absorberes der den trengs. Jeg taler til healere gjennom deres tanker og følelser. På denne måten hjelper jeg deg å avgjøre om din livsoppgave er å bli healer. Jeg kan hjelp deg å finne ut av hvilke områder i healing du skal studere, og deretter hjelpe deg med alle aspekter av din karriere som healer. Kall på meg hver gang du trenger denne hjelpen, og vit at jeg vil være hos deg umiddelbart." 3. Tre mnd frem i tid: Celeste ”En lykkelig flytting til et nytt hjem eller en ny arbeidsplass er på trappene. Denne bevegelsen vil åpne dørene for ny positiv energi” Tilleggsbudskap: ”Ja, det er tid for flytting. Jeg arbeider sammen med dine andre engler for å holde din energi og ditt mot oppe under denne flyttingen. Selv om det kan se ut til at flyttingen krever masse anstrengelser, vil du se at når du arbeider med meg og de andre englene kan det faktisk bli en tid med mye glede. Jeg vil hjelpe deg med å finne et nytt sted, og deretter bistå med de nødvendige detaljer. Jeg vil også hjelpe dine andre familiemedlemmer med å tilpasse seg denne flyttingen. Bare be om det! Det eneste jeg ber om er din tillitt. Stol på at Gud og englene er i stand til å finne det riktige stedet for deg. Hvis du bestemmer deg for et sted og det viser seg å ikke fungere, er det fordi vi bringer deg noe som er enda bedre. Forvent mirakler som gjør det mulig for deg å realisere denne forandringen. Forbli positiv, og ikke la deg påvirke av illusjoner og tanker om mangler og knapphet. Vi vil gjøre veien smidig for deg, og hjelpe deg å møte nye mennesker som kan lyse opp din sti.”
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #169 Skrevet 9. oktober 2007 malin2 1. Nåtid: Yvonne ”Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler” Tilleggsbudskap: ”Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene. Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå.” 2. Nær,este fremtid: Isabella "Ja, tiden er inne for dette nye prosjektet. Et lykkelig utfall følger dine positive forventninger! Tilleggsbudskap: "Som svar på ditt spørsmål: Ja, denne situasjonen er alt du har håpet den skulle være. Det er allikevel en god ide å holde øynene åpne og be om englenes assistanse på veien. Selv ideelle situasjoner krever justering etter hvert som man beveger seg fremover. Men, vi engler forutser et rolig seilas med denne avgjørelsen. Muligheten er enda mer gunstig på grunn av timingen. Flere biter i puslespillet har nå falt på plass. Du har også lært noen uvurderlige lekser som har forberedt deg. Din tålmodighet har gitt resultater, og tiden er inne for å høste din lønn. Ta dristige steg, mens du lytter til ditt hjertes vise veiledning. Du vil fryktløst bevege deg fremover." 3. Tre mnd frem i tid: Arielle "Ny psykiske og spirituelle erfaringer endrer måten du ser verden og deg selv. Tillat dine spirituelle gaver å åpne seg - gjennom studier, bønn og meditasjon" Tilleggsbudskap: "Det er ikke din fantasi. Du har virkelig psykiske evner, og du har kontakt med den spirituelle verden. Disse mystiske opplevelsene skjer på grunn av din økende spirituelle åpenhet, og fordi du har spurt om dine engler og din livsoppgave. Jeg er del av en stor gruppe engler utpekt til å hjelpe de av dere som har åndelige evner. Vi vil sende deg ytterligere hjelp i form av spirituelle lærere, bøker og undervisning slik at du kan åpne opp enda mer for dine åndelige talenter. Vær ikke redd for dine evner. Selv om du kanskje har blitt ertet eller straffet for dine psykiske evner i barndommen eller tidligere liv, vi kan hjelpe deg å helbrede enhver frykt du måtte ha for å være psykisk eller spirituelt begavet. Bare be om vår hjelp, så skal du få den. Jorden har brukt din hjelp akkurat nå. Vi ber deg om å jevnlig sende den guddommelige kjærlighet og guddommelige lys du har i deg til de som trenger det mest. Forestill deg ganske enkelt at du sender stråler av kjærlighet og energi til et sted, en plante, et dyr, et menneske eller en situasjon- og det er gjort. Vi takker deg for din jordiske englehjelp"
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. oktober 2007 #171 Skrevet 9. oktober 2007 Det her var faktisk litt skummelt! Hehe!! Holder faktisk på å se etter ny leilighet og jobb!! Samme med utdanning, går ikke på skole for øyeblikket eller.. Takk for at du gjorde dette:)
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #172 Skrevet 9. oktober 2007 gizem 1. Nåtid: Adriana "Jeg leder deg mot svaret på dine bønner. Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom din intuisjon, dine tanker og dine drømmer" Tilleggsbudskap: "Vi har hørt dine bønner, og er glad for at du har bedt oss om hjelp. Som du kanskje vet kan vi kun hjelpe hvis du ber om assistanse. Vi engler bønnhører deg ved at vi gir deg den veiledning du trenger for å kunne ta stegene mot ditt høyre Selvets' vilje. Legg merke til gjentatte tanker og følelser, livlige visjoner, drømmer eller hørbare beskjeder. Dette er mine kjærlige budskap som ønsker at du skal handle, eller skape forandring. Jeg vil sørge for at du er trygg når du følger denne guddommelige veiledningen. Sammen vil vi arbeide for å skape svaret på dine bønner" 2. Nærmeste fremtid: Shanti "Jeg er fredens engel. Jeg bringer deg ny ro og en jevnere vei fremover" Tillegsbudskap: "Du har vært igjennom en urolig tid, og din sjel er trøtt. Ditt sinn higer etter ro og hvile, og jeg er her for å hjelpe deg med dette ønsket. Jeg vil gi deg nye muligheter til å tilbringe tid alene, så du kan hvile ditt hjerte og sinn. Jeg vil bringe ro til din sjel, slik at du kan speile den sinnsro som er din sanne guddommelige natur. Som englene er du i stand til å sveve i senteret av enhver orkan som måtte virvle rundt deg akkurat nå. Gjennom pust og intensjon kan du holde deg i senter uansett hva som skjer i livet ditt. Dette indre fundament av fred har en kraftfull helbredende effekt. Ditt ytre liv vil snart reflektere din indre ro. En jevnere vei ligger foran deg, du er forbi det verste nå. Det vil med sikkerhet bli et fredfullt utfall av denne situasjonen." 3. Tre mnd frem i tid: Erkeengelen Michael ”Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon” Tilleggsbudskap: ”Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene. Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet.”
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #174 Skrevet 9. oktober 2007 mamma39 1. Nåtid: Fiona "Nå som du har bedt englene om hjelp, vær åpen til å motta guddommelig veiledning og assistanse. Du fortjener himmelens hjelp" Tilleggsbudskap: "Jeg er så glad for at du har bedt om hjelp fra Gud og englene. Vær åpen for denne hjelpen. Noen ganger ser jeg deg streve med situasjoner som lett kunne ha blitt løst om du hadde latt meg hjelpe deg. Jeg venter kun på et tegn fra deg, en bønn eller en tanke om hjelp, slik at jeg kan bli involvert i løsningen. Nå har du bedt om min hjelp, og jeg er meget glad for å kunne assistere deg. Alt jeg ber om er at du lar meg hjelpe deg. Ved andre anledninger har du hindret meg i å hjelpe deg. Du har trodd at du ikke har fortjent min hjelp, eller at å gjøre de nødvendige livsendringene var for truende. Husk at jeg er her for å hjelpe deg å lette ditt sinn. Det er viktig at du stoler på min veiledning. Legg merke til de sterke og gjentakende inntrykkene som kommer til deg gjennom dine tanker, følelser og visjoner. Det er de virkelige budskapene fra Gud - gjennom meg, til deg. Vi vil ikke la deg feile på noen måte. Du har himmelens fulle støtte mens du følger din guddommelige veiledning." 2. Nærmeste fremtid: Mystique ”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger” Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer. Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!” 3. Tre mnd frem i tid: Vanessa "For å kunne ta din avgjørelse spør deg selv, hvilken vei bringer meg nærmere min livsmisjon? Hvilken vei fører meg bort fra den?" Tilleggsbudskap: "Burde jeg gå denne vei eller den andre? Undrer du. Den ene dagen vil du være sikker på din avgjørelse. Den neste dagen lurer du igjen. Denne ubestemmeligheten vil bli helbredet ved å fokusere på din livsmisjon. Selv om du ikke er helt sikker på din misjons nøyaktige natur, vet du at det innebærer å bringe fred til deg selv og andre. Basert på dette fundamentet, hvilken avgjørelse bringer deg da mest fred? Hvis du fremdelses er usikker, spør Gud og englene om å hjelpe deg videre. Du kan spørre oss; hvilken avgjørelse vil hjelpe flest mennesker? Dette er et vindunderlig grunnlag å ta en avgjørelse på. Noen ganger er den enkleste veien den som tar deg lenger vekk fra din livsmisjon. Din ubesluttsomhet kan komme fra frykten for å skape bølger, eller usikkerhet om din fremtid. I så fall kan det være lurt å gjøre en gradvis endring. Introduser rolig din nye retning i ditt daglige liv, og gå sakte ut av din gamle. På den måten vil du ikke skremme deg selv, du vil være mer åpen for å høre guds veiledning, og du vil føle vår kjærlighet.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 9. oktober 2007 #175 Skrevet 9. oktober 2007 oi, må bare si at jeg er meget imponert over deg wicca! sååå mange du har svart til .. wow! heftig dame du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå