Gå til innhold

Trenger prøvekaniner til englekortene mine :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på hvis du har tid/ork til flere :o)

310578

Skrevet

Koala+februargutt <3

1. Nåtid:

Arielle

"Ny psykiske og spirituelle erfaringer endrer måten du ser verden og deg selv. Tillat dine spirituelle gaver å åpne seg - gjennom studier, bønn og meditasjon"

Tilleggsbudskap: "Det er ikke din fantasi. Du har virkelig psykiske evner, og du har kontakt med den spirituelle verden. Disse mystiske opplevelsene skjer på grunn av din økende spirituelle åpenhet, og fordi du har spurt om dine engler og din livsoppgave. Jeg er del av en stor gruppe engler utpekt til å hjelpe de av dere som har åndelige evner. Vi vil sende deg ytterligere hjelp i form av spirituelle lærere, bøker og undervisning slik at du kan åpne opp enda mer for dine åndelige talenter.

Vær ikke redd for dine evner. Selv om du kanskje har blitt ertet eller straffet for dine psykiske evner i barndommen eller tidligere liv, vi kan hjelpe deg å helbrede enhver frykt du måtte ha for å være psykisk eller spirituelt begavet. Bare be om vår hjelp, så skal du få den.

Jorden har brukt din hjelp akkurat nå. Vi ber deg om å jevnlig sende den guddommelige kjærlighet og guddommelige lys du har i deg til de som trenger det mest. Forestill deg ganske enkelt at du sender stråler av kjærlighet og energi til et sted, en plante, et dyr, et menneske eller en situasjon- og det er gjort. Vi takker deg for din jordiske englehjelp"

2.Nærmeste fremtid:

Chantall

"Det er romantikk i luften. Enten gjelder det en nykommer, eller så oppstår det ny lidenskap i ditt eksisterende forhold. Vær åpen til å gi og motta kjærlighet."

Tilleggsbudskap: "Du har lengtet etter mer romantikk og lidenskap, og din bønn har blitt hørt. Jeg er romanseengel, og jeg her for å hjelpe deg. Ny kjærlighet er på vei til deg, og du kan åpne døren for denne romansen ved å åpne ditt hjerte. Jo mer du ønsker denne kjærligheten velkommen, jo mer romantikk vil komme din vei. Dette betyr også at du må uttrykke deg selv romantisk overfor din partner. Vær oppriktig med dine følelser og intensjoner. Vær leken (som vi engler er!). Og mest av alt, vær uforbeholdent kjærlig med din partner for å oppmuntre kjærlighetens flyt til å vende tilbake til deg.

Jeg vil veilede deg langs veien, og det kan innebære handlinger som tilsynelatende ikke har noe med romantisk kjærlighet å gjøre. Likevel vil du vite at det er jeg som oppmuntrer deg til å begynne å trene på et treningsstudio, starte kveldskurs, eller møte en ny venn for eksempel. Det karakteristiske for meg er at jeg skaper en sterk følelse i ditt hjerte, og deretter omgir deg med varme. Det er som om jeg gir deg en stor klem. Jo mer du følger min veiledning, jo raskere vil romantikken komme til deg."

3. Tre mnd frem i tid:

Rochelle

”Fordi du ærer og følger ditt hjertes veiledning, vil fremgang og hell komme til deg nå”

Tilleggsbudskap: ”Du har himmelens fulle støtte, og vi har hørt dine bønner om økonomisk hjelp. Vær sikker på at vi ser penger som et symbol på den overflod Gud tildeler alle sine barn. Den jordiske negativitet om penger kommer fra menneskesinnet alene. I himmelen ser vi penger som en utvekslingsenergi. Vi vet at du trenger et godt materielt grunnlag. Som kjærlig forelder vil Gud sine barn er komfortable, trygge og glade. Dette er grunnen til at han sender deg beskyttende engler.

Din økonomi har blitt blokkert i fortiden på grunn av skyld og andre negative oppfattelser og emisjoner. Jeg har hjulpet deg å helbrede og forløse mye av dine negative assosiasjoner med penger. Vit at jeg er her for å hjelp deg så du kan hjelpe flere mennesker. Jo mer du lar meg gi deg, jo mer vil du kunne gi til andre. I nær fremtid vil du få muligheten til å manifestere alle dine behov. I mellomtiden, la meg hjelpe deg gjennom mine himmelske bidrag.

Skrevet

Er i en meget spesiell livssituasjon nå, så det hadde vært interressant å se hva du kommer opp med:)

23.04.83

Skrevet

Ta gjerne meg også om du orker :-)

17.10.75

Skrevet

Mamma1.gang 22.August.07 =)

1. Nåtid:

Indriel

”Du er en lysarbeider. Gud ønsker at du skal sende guddommelig lys og kjærlighet – som en engel – til jorden og alle dens beboere”

Tilleggsbudskap: ”Ja, du er en lysarbeider. Du har alltid hatt et brennende ønske om å gjøre jorden til et bedre sted å være. Det er et dyptliggende kall hinsides tid og sted. Du blir ofte kalt til tjeneste under alminnelige omstendigheter, som når du gjør innkjøp og noen trenger din hjelp. Akkurat nå utvides din livsmisjon slik at du kan nå ut til enda flere mennesker. Dette vil kreve at du gjør noen endringer i livet, som du vil lære om gjennom din indre veileder.

Du er veldig sensitiv for andres følelser, og det er viktig at du renser deg selv regelmessig. Spesielt etter å ha hjulpet noen. Du kan påkalle meg og Erkeengel Michael, din andre skytsengel, så vi kan rense ut de giftstoffer og bindinger du kan ha pådratt deg gjennom din hjelpsomme handlinger. Du er en jordengel, og vi er glade for å assistere deg på alle måter. Bare be om det!”

2. Nærmeste fremtid:

Serephina

"Jeg er familie-englen. En gledelig forandringer eller forøkelse venter din familie"

"Tilleggsbudskap" Dine bønner om familie har blitt hørt, og jeg er sendt for å våke over deg og svare på dine bønner. Jeg er her for å fortelle om en vakker endring som vil skje i din familie. Du går nå gjennom en tilpasningsperiode slik at du skal være forbredt på denne endringen. Det kan kanskje føles kaotisk og uorganisert, men vær sikker på at dette kun er en del av redebyggingsporsessen.

Jeg vil veilede deg igjennom denne tiden og hjelpe deg i vanskeligheter som måtte komme. Alle utfordringer vil stimulere til en oppriktig og ærlig diskusjon, og sannheten er veldig rensende. Det vil hjelpe deg til å forstå dine egne følelser og prioriteringer på et dypere nivå, og gjøre det mulig for deg å dele med andre på en gjennomført ærlig måte. Når formålet med urolighetene er oppnådd, vil stormen passere og åpenbare blå himmel for alle. Denne gledelige endringen eller forøkelsen i din familie er guddommelig bestemt. Overlat enhver bekymring til Gud, og la himmelen tjene som din spirituelle familie som hjelper, veileder og våker over deg. Vi elsker deg veldig høyt!"

3. Tre mnd frem i tid:

Merlina

”Du er forvirret og ubesluttsom fordi du ikke har nok informasjon. Undersøk nærmere eller få kyndig veiledning for du tar en avgjørelse”

Tilleggsbudskap: ”Du har følt det som du løper i ring etter halen din, og du ser på den ene muligheten etter den andre. Denne ubesluttsomheten sliter deg ut, kjære du! Årsaken til at du er forvirret er at du ikke har nok informasjon til å ta en kvalifisert avgjørelse. Dine valg ser veldig like ut nå, men ved nærmere undersøkelse vil din avgjørelse bli mer tydelig.

Du kan begynne med å be Gud og englene om å komme til deg i dine drømmer og gi deg mer informasjon. Så kan du be dine følelser om gi deg veiledning. Dette betyr at du forestiller deg hvordan det vil være å ta denne avgjørelsen. Så kan du forestille deg hvordan det vil være å ta det andre valget. Gå dypt i deg selv og legg merke til hvordan kroppen din reagerer når du prøver ut de forskjellige mulighetene. Hvis det strammer seg i magen og i kjevene er det et tegn på at noe ikke er riktig. Hvis ditt hjerte strømmer over med varme er det et tegn på at du er på rett vei. Før du tar den endelige avgjørelsen, be om råd fra vise venner og lærere som har erfaring og intuisjon til å veilede deg”

Skrevet

Kan godt prøve på meg..

111181

Skrevet

Devil in disguise

1. Nåtid:

Omega

"Seier! Ditt ønske blir til virkelighet. Fortsett det gode arbeidet.

Tilleggsbudskap: "Gratulerer! Du har valgt å følge den guddommelige veiledning, og universet flyter i naturlig rytme med din avgjørelse. Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg, svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon. Hold deg avslappet og sikker, og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde.

Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg. Når problemer dukker opp, er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer. Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer. Ganske enkelt be eller mediter, pust dypt, og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk. Din seier er uunngåelig i denne situasjonen, så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske. Hva som enn skjer er ment å skje, og når det skjer, skjer det til rett tid. Overgi din tvil til himmelen og hvil i sikkerheten om at et gledelig resultat venter deg"

2. Nærmeste fremtid:

Vanessa

"For å kunne ta din avgjørelse spør deg selv, hvilken vei bringer meg nærmere min livsmisjon? Hvilken vei fører meg bort fra den?"

Tilleggsbudskap: "Burde jeg gå denne vei eller den andre? Undrer du. Den ene dagen vil du være sikker på din avgjørelse. Den neste dagen lurer du igjen. Denne ubestemmeligheten vil bli helbredet ved å fokusere på din livsmisjon. Selv om du ikke er helt sikker på din misjons nøyaktige natur, vet du at det innebærer å bringe fred til deg selv og andre. Basert på dette fundamentet, hvilken avgjørelse bringer deg da mest fred?

Hvis du fremdelses er usikker, spør Gud og englene om å hjelpe deg videre. Du kan spørre oss; hvilken avgjørelse vil hjelpe flest mennesker? Dette er et vindunderlig grunnlag å ta en avgjørelse på. Noen ganger er den enkleste veien den som tar deg lenger vekk fra din livsmisjon. Din ubesluttsomhet kan komme fra frykten for å skape bølger, eller usikkerhet om din fremtid. I så fall kan det være lurt å gjøre en gradvis endring. Introduser rolig din nye retning i ditt daglige liv, og gå sakte ut av din gamle. På den måten vil du ikke skremme deg selv, du vil være mer åpen for å høre guds veiledning, og du vil føle vår kjærlighet.

3. Tre mnd frem i tid:

Erkeengelen Raphael

"Jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre. Du er en healer, som meg"

Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg fordi jeg er helbredelsens erkeengel. Jeg hjelper deg å helbrede både din egen kropp og andres. Jeg omringer fysiske lidelser med min helbrededende energi av smaragdgrønt lys, og denne energien absorberes der den trengs.

Jeg taler til healere gjennom deres tanker og følelser. På denne måten hjelper jeg deg å avgjøre om din livsoppgave er å bli healer. Jeg kan hjelp deg å finne ut av hvilke områder i healing du skal studere, og deretter hjelpe deg med alle aspekter av din karriere som healer. Kall på meg hver gang du trenger denne hjelpen, og vit at jeg vil være hos deg umiddelbart."

Gjest colorina
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke helt hva englekort er, men du må gjerne bruke meg som prøvekanin:-)

14.07.1975

Skrevet

♡ Rødhette ♡

1. Nåtid:

Erkeengelen Gabrielle

"Du har et viktig formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg."

Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg som en av dine skytsengler. Du lurer kanskje på hvorfor en erkeengel er med deg. Jeg hjelper mange mennesker samtidig, og du er en av dem.

Jeg hjelper de som har en livsoppgave innen kunst eller kommunikasjon. Jeg vil hjelpe deg å forfine og ha tillitt til dine naturlige talenter. Deretter vil jeg åpne dører for deg så du kan uttrykke disse talentene på en måte som kan hjelpe andre.

Det jeg trenger av deg til gjengjeld er ærlighet og samarbeid. Fortell meg om din frykt, ditt håp, din forvirring, din usikkerhet og dine drømmer. Be meg om å hjelpe deg. Så må du passere igjennom de dører jeg åpner for deg. Jeg er på din side! Min funksjon er å være din rådgiver, og jeg vil drive deg fremover. Vit at jeg presser deg kun fordi jeg vet at du trenger en liten oppmuntring fra oven."

2. Nærmeste fremtid:

Patience

"Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en student, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling."

Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisering, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på andre måter. I alle deler av livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så.

Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke den nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Du vil tidvis bli bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, nyt derfor de nåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom.

Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på".

3. Tre mnd frem i tid:

Adriana

"Jeg leder deg mot svaret på dine bønner. Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom din intuisjon, dine tanker og dine drømmer"

Tilleggsbudskap: "Vi har hørt dine bønner, og er glad for at du har bedt oss om hjelp. Som du kanskje vet kan vi kun hjelpe hvis du ber om assistanse. Vi engler bønnhører deg ved at vi gir deg den veiledning du trenger for å kunne ta stegene mot ditt høyre Selvets' vilje.

Legg merke til gjentatte tanker og følelser, livlige visjoner, drømmer eller hørbare beskjeder. Dette er mine kjærlige budskap som ønsker at du skal handle, eller skape forandring. Jeg vil sørge for at du er trygg når du følger denne guddommelige veiledningen. Sammen vil vi arbeide for å skape svaret på dine bønner"

Skrevet

Jeg vil også hvis du har tid:)

04.11.84.

Skrevet

HKH M1g!

1. Nåtid:

Azure

"Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene"

Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen.

Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."

2. Nærmeste fremtid:

Mystique

”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger”

Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer.

Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!”

3. Tre mnd frem i tid:

Astara

"Du fortjener det beste! Strekk deg ut etter stjernene med dine ønsker og drømmer. Inngå ingen kompromisser."

Tilleggsbudskap: "I fortiden har du tatt til takke med mindre enn du ønsket. Men ikke nå lenger. Jeg er her for å heve dine standarder. Jeg er også her for å vise deg at du ikke behøver å lide på noen måte. Det er ikke egoistisk å ønske seg et bedre liv. Jo mer du mottar, jo mer kan du selv gi til andre. Når du tillater oss å gi til deg, vil du også bli utstyrt med alt det nødvendige verktøyet du trenger for å oppfylle ditt livs formål. Du inspirerer også andre når du viser til den spirituelle vei gir deg all den støtte du noensinne vil trenge.

Gud og englene vil at du skal nyte livet. Lykke er en hellig del av din guddommelige oppgave. Be oss om hva enn det måtte være som kan bringe lykke og fred i livet ditt. Vi har merket at du nøler med å be om hjelp. Kanskje har du følt at du ikke fortjener noe godt, eller at du tar noe fra andre, hvis du mottar vår hjelp. Men Gud kjenner kun til overflod, og mennesker er de eneste som tror på knapphet. Dette kortet er en påminnelse til deg om at Gud og englene kun kan gripe inn hvis du ber om vår hjelp"

Skrevet

Prøver meg...

04.01.73

:-))

Skrevet

frakk

1. Nåtid:

Azure

"Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene"

Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen.

Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."

2. Nærmeste fremtid:

Celeste

”En lykkelig flytting til et nytt hjem eller en ny arbeidsplass er på trappene. Denne bevegelsen vil åpne dørene for ny positiv energi”

Tilleggsbudskap: ”Ja, det er tid for flytting. Jeg arbeider sammen med dine andre engler for å holde din energi og ditt mot oppe under denne flyttingen. Selv om det kan se ut til at flyttingen krever masse anstrengelser, vil du se at når du arbeider med meg og de andre englene kan det faktisk bli en tid med mye glede. Jeg vil hjelpe deg med å finne et nytt sted, og deretter bistå med de nødvendige detaljer. Jeg vil også hjelpe dine andre familiemedlemmer med å tilpasse seg denne flyttingen. Bare be om det!

Det eneste jeg ber om er din tillitt. Stol på at Gud og englene er i stand til å finne det riktige stedet for deg. Hvis du bestemmer deg for et sted og det viser seg å ikke fungere, er det fordi vi bringer deg noe som er enda bedre. Forvent mirakler som gjør det mulig for deg å realisere denne forandringen. Forbli positiv, og ikke la deg påvirke av illusjoner og tanker om mangler og knapphet. Vi vil gjøre veien smidig for deg, og hjelpe deg å møte nye mennesker som kan lyse opp din sti.”

3. Tre mnd frem i tid:

Sonya

"Jeg overbringer deg et buskap fra din avdøde elskede. Jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg meget høyt. Ikke vær bekymret for meg"

Tilleggsbudskap: "Ditt hjerte har vært tynget med sorg, og jeg er her for å berolige deg. Jeg er din avdøde elskedes skytsengel, og jeg vil at du skal vite at det ikke er noen grunn til bekymring. Din elskede er meget lykkelig og har tilpasset seg overgangen veldig bra. Det er ingen vrede eller vonde følelser rettet mot deg, kun kjærlighet og forståelse. Du har ikke gjort noe galt, kjære du, så ikke klandre deg selv på noe vis. Du gjorde alt du kunne, så din elskede har bedt meg å dele denne forståelsen med deg.

Du og din elskede har fremdeles masse kjærlighet mellom dere. En kjærlighet som aldri vil dø! Selv om du savner din elskedes fysiske nærvær er dere allerede koblet sammen sprirituelt i dine drømmer, så vel som gjennom følelser, hørsel, lukt, eller ved at du ser din elskedes essens. Din elskede er like levende som du er - til og med mer levende på mange måter. Befridd fra jordisk bekymring og fysisk smerte er din elskede mer fri og lykkelig enn noen gang. Så snart du fullfører din livsmisjon, og det er din tid til gå over, vil dere gjenforenes i hverandres armer. I mellomtiden vit at din elskede er med deg ofte, og at englene omgir deg kontinuerlig.

Skrevet

Meeeg 22.05.91!

Skrevet

tasah

1. Nåtid:

Erkeengelen Gabrielle

"Du har et viktig formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg."

Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg som en av dine skytsengler. Du lurer kanskje på hvorfor en erkeengel er med deg. Jeg hjelper mange mennesker samtidig, og du er en av dem.

Jeg hjelper de som har en livsoppgave innen kunst eller kommunikasjon. Jeg vil hjelpe deg å forfine og ha tillitt til dine naturlige talenter. Deretter vil jeg åpne dører for deg så du kan uttrykke disse talentene på en måte som kan hjelpe andre.

Det jeg trenger av deg til gjengjeld er ærlighet og samarbeid. Fortell meg om din frykt, ditt håp, din forvirring, din usikkerhet og dine drømmer. Be meg om å hjelpe deg. Så må du passere igjennom de dører jeg åpner for deg. Jeg er på din side! Min funksjon er å være din rådgiver, og jeg vil drive deg fremover. Vit at jeg presser deg kun fordi jeg vet at du trenger en liten oppmuntring fra oven."

2. Nærmeste fremtid:

Yvonne

”Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler”

Tilleggsbudskap: ”Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene.

Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå.”

3. Tre mnd frem i tid:

Erkeengelen Uriel

”Dine følelser blir helbredet, og dette hjelper deg å åpne opp for en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse sinne og mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn”

Tilleggsbudskap: ”Jeg kalles ’psykologi-engelen’ fordi jeg helbreder giften fra menneskers tanker og følelser. Jeg er spesielt god til å forløse gjenstridig sinne og manglende evne til å tilgi. Jeg er hos deg i dette øyeblikk for å rense bort disse giftene. Jeg vil også gjerne arbeide sammen med deg for å hjelpe andre med å fjerne sine emosjonelle og psykiske blokkeringer.

Mitt helbredende arbeid er finurlig. Jeg tvinger det aldri på noen. Som deg, mener også jeg at det er best å vente til en person henvender seg til meg og direkte og selv ber om veiledning og assistanse. Så ber jeg dem ganske enkelt og kjærlig om å være villig til å forløse giften fra sitt hjerte og sinn. Hvis de virkelig er villige, vil forløsningen skje. På den måten vil personen bevare sin verdighet og kontroll og samtidig velge å frigis fra lavere energier”

Skrevet

meg?

18.12.80

Skrevet

Tusen takk wicca! Veldig spennende, spesielt den første delen om nåtid, det passet nesten litt for godt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...