Gå til innhold

Trenger prøvekaniner til englekortene mine :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Duracellgirl *har 2 prinser*

1. Nåtid:

Raye

”Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå”

Tilleggsbudskap: ”Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme.

Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg ’ut av det blå’. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lover at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet.

2. Nærmeste fremtid:

Akasha

"Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner"

Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker.

Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"

3. Tre mnd frem i tid:

Serephina

"Jeg er familie-englen. En gledelig forandringer eller forøkelse venter din familie"

"Tilleggsbudskap" Dine bønner om familie har blitt hørt, og jeg er sendt for å våke over deg og svare på dine bønner. Jeg er her for å fortelle om en vakker endring som vil skje i din familie. Du går nå gjennom en tilpasningsperiode slik at du skal være forbredt på denne endringen. Det kan kanskje føles kaotisk og uorganisert, men vær sikker på at dette kun er en del av redebyggingsporsessen.

Jeg vil veilede deg igjennom denne tiden og hjelpe deg i vanskeligheter som måtte komme. Alle utfordringer vil stimulere til en oppriktig og ærlig diskusjon, og sannheten er veldig rensende. Det vil hjelpe deg til å forstå dine egne følelser og prioriteringer på et dypere nivå, og gjøre det mulig for deg å dele med andre på en gjennomført ærlig måte. Når formålet med urolighetene er oppnådd, vil stormen passere og åpenbare blå himmel for alle. Denne gledelige endringen eller forøkelsen i din familie er guddommelig bestemt. Overlat enhver bekymring til Gud, og la himmelen tjene som din spirituelle familie som hjelper, veileder og våker over deg. Vi elsker deg veldig høyt!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

summer85 og 2 sjarmtroll =)

1. Nåtid:

Akasha

"Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner"

Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker.

Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"

2. Nærmeste fremtid:

Serephina

"Jeg er familie-englen. En gledelig forandringer eller forøkelse venter din familie"

"Tilleggsbudskap" Dine bønner om familie har blitt hørt, og jeg er sendt for å våke over deg og svare på dine bønner. Jeg er her for å fortelle om en vakker endring som vil skje i din familie. Du går nå gjennom en tilpasningsperiode slik at du skal være forbredt på denne endringen. Det kan kanskje føles kaotisk og uorganisert, men vær sikker på at dette kun er en del av redebyggingsporsessen.

Jeg vil veilede deg igjennom denne tiden og hjelpe deg i vanskeligheter som måtte komme. Alle utfordringer vil stimulere til en oppriktig og ærlig diskusjon, og sannheten er veldig rensende. Det vil hjelpe deg til å forstå dine egne følelser og prioriteringer på et dypere nivå, og gjøre det mulig for deg å dele med andre på en gjennomført ærlig måte. Når formålet med urolighetene er oppnådd, vil stormen passere og åpenbare blå himmel for alle. Denne gledelige endringen eller forøkelsen i din familie er guddommelig bestemt. Overlat enhver bekymring til Gud, og la himmelen tjene som din spirituelle familie som hjelper, veileder og våker over deg. Vi elsker deg veldig høyt!"

3. Tre mnd frem i tid:

Raye

”Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå”

Tilleggsbudskap: ”Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme.

Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg ’ut av det blå’. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lover at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet.

Skrevet

heidi1984

1. Nåtid:

Akasha

Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan

2. Nærmeste fremtid:

Serephina

3. Tre mnd frem i tid:

Raye

Skrevet

Samboeren til Stinemor til Matilde

1. Nåtid:

Isaiah

"Dette er en god tid for ny ideer og situasjoner. Jeg våker over deg, veileder deg, og beskytter deg under disse forandringene."

Tilleggsbudskap: Du er moden for nye muligheter, og følger en trang til å komme deg inn på nye områder. Elskede venn, dine nye og spennende livsendringer er uunngåelige. Det er ingen vei tilbake! I stedet for å holde deg på trygg grunn, har du bestemt deg for å bevege deg fremover. Det er derfor jeg er med deg akkurat nå, og gir det det ekstra mot og den støtten du trenger.

Det er dog ingen grunn til hastverk. Dette er en tid for inkubasjon, hvor naturen kan la alt vokse i sin naturlige rytme. Vær sikker på at endringen i ditt liv vil komme på akkurat det rette tidspunktet! I mellomtiden, vit at Gud og englene våker over deg. Du er trygg og høyt elsket.

Gratulerer med fødselen av denne nye perioden av ditt liv!"

2. Nærmeste fremtid:

Adriana

"Jeg leder deg mot svaret på dine bønner. Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom din intuisjon, dine tanker og dine drømmer"

Tilleggsbudskap: "Vi har hørt dine bønner, og er glad for at du har bedt oss om hjelp. Som du kanskje vet kan vi kun hjelpe hvis du ber om assistanse. Vi engler bønnhører deg ved at vi gir deg den veiledning du trenger for å kunne ta stegene mot ditt høyre Selvets' vilje.

Legg merke til gjentatte tanker og følelser, livlige visjoner, drømmer eller hørbare beskjeder. Dette er mine kjærlige budskap som ønsker at du skal handle, eller skape forandring. Jeg vil sørge for at du er trygg når du følger denne guddommelige veiledningen. Sammen vil vi arbeide for å skape svaret på dine bønner"

3. Tre mnd frem i tid:

Francesca

”Hva ønsker du deg akkurat nå? Visualiser det, og det vil manifestere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt”

Tilleggsbudskap: ”Du har spurt Gud og englene ’hva er det neste som venter meg?’ Vi har ventet på at du skal ta denne avgjørelsen selv! Det er derfor du har følt deg fastlåst i det siste. Dette skjer fordi du er redd for å ta en ”feil” avgjørelse.

Vi kan hjelpe deg med å ta en avgjørelse, men til syvende og sist er neste kapittel i ditt liv opp til deg. Dette er en periode i ditt liv som ikke er bestemt på forhånd.

Dine ønsker er som et maleri du maler på ditt livs lerret. Som en kunstner må du bestemme hvordan motivet bakgrunnen og forgrunnen skal se ut i ditt bilde. Bruk litt tid på meditasjon og bønn, og fordyp deg i denne viktige beslutningen. Vær kreativ, og hold din egen standard. Men husk: Hvis du ikke tar denne avgjørelsen, er det det samme som å bestemme at alt skal forbli som før.”

Skrevet

Jeg vil også:))

16.06.81

Skrevet

Så spennende!!

Slenger meg på jeg...

131180

:o)

Skrevet

Jeg vil gjerne om du har tid :)

15.03.1984

Skrevet

jeg vil også:) 23.05.86

Skrevet

Åhh...det hadde vært supert hvis du hadde hatt tid.Er i en helt sprø livssituasjon for tiden!!! 30.07.85

:) :)

Skrevet

tusen takk for at du prøvde på meg:-)

Kan du legge for mannen min og? f.dato: 23.08.73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...