wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #176 Skrevet 9. oktober 2007 auro 1. Nåtid: Maya "Opplæring, studier og utdannelse vil fremme din livsmisjon og personlige vekst på dette tidspunktet. Englene vil veilede deg og hjelp deg med denne prosessen" Tilleggsbudskap: "Vi anbefaler på det sterkeste at du fortsetter din utdannelse, fordi den kunnskap og erfaring du får av dette vil akselere modningen av din livsmisjon. Du er kanskje bekymret over om du har midler til å fortsette denne opplæringen, men vi forsikrer deg om at alt vi bli gitt deg på veien. Denne utdannelsesprosessen vil bringe deg stor uttelling. Den vil berike din forståelse av din spirituelle kraft, og øke din bevissthet og motivasjon mot din livsoppgave. Vi vil veilede deg til lærere, skoler, bøker, timeplaner og alle de ressursene som står til rådighet for deg." 2. Nærmeste fremtid: Leila ”Tilbring tid alene i naturen og mediter over dine ønsker og intensjoner. Be englene om hjelp til å få et positivt perspektiv” Tilleggsbudskap: ”Ditt liv har vært støyfullt i det siste, og du trenger å søke ly på et sted med naturlig ro. Det er en god tid for deg å være alene i naturen, selv bare for en kort stund. Du trenger ikke andres tillatelse for å ta vare på din sjel på denne måten. Ganske enkelt planlegg ditt opphold, og hold deg til denne planen. Med en gang du er alene i naturen, la ditt sinn vandre hvor enn det ønsker. Legg merke til tanker og følelser, og skriv dem kanskje ned. Etter en stund snakk (høyt eller i stillhet) til naturenglene som omgir deg. Be dem om å rense din kropp og din aura for alt stress du har absorbert. Deretter be og mediter over dine ønsker og intensjoner. Bønn blir forsterket av naturens kraft, og du vil føle deg godt uthvilt når du kommer hjem.” 3. Tre mnd frem i tid: Merlina ”Du er forvirret og ubesluttsom fordi du ikke har nok informasjon. Undersøk nærmere eller få kyndig veiledning for du tar en avgjørelse” Tilleggsbudskap: ”Du har følt det som du løper i ring etter halen din, og du ser på den ene muligheten etter den andre. Denne ubesluttsomheten sliter deg ut, kjære du! Årsaken til at du er forvirret er at du ikke har nok informasjon til å ta en kvalifisert avgjørelse. Dine valg ser veldig like ut nå, men ved nærmere undersøkelse vil din avgjørelse bli mer tydelig. Du kan begynne med å be Gud og englene om å komme til deg i dine drømmer og gi deg mer informasjon. Så kan du be dine følelser om gi deg veiledning. Dette betyr at du forestiller deg hvordan det vil være å ta denne avgjørelsen. Så kan du forestille deg hvordan det vil være å ta det andre valget. Gå dypt i deg selv og legg merke til hvordan kroppen din reagerer når du prøver ut de forskjellige mulighetene. Hvis det strammer seg i magen og i kjevene er det et tegn på at noe ikke er riktig. Hvis ditt hjerte strømmer over med varme er det et tegn på at du er på rett vei. Før du tar den endelige avgjørelsen, be om råd fra vise venner og lærere som har erfaring og intuisjon til å veilede deg”
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #177 Skrevet 9. oktober 2007 anonymine 1. Nåtid: Erkeengelen Raphael "Jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre. Du er en healer, som meg" Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg fordi jeg er helbredelsens erkeengel. Jeg hjelper deg å helbrede både din egen kropp og andres. Jeg omringer fysiske lidelser med min helbrededende energi av smaragdgrønt lys, og denne energien absorberes der den trengs. Jeg taler til healere gjennom deres tanker og følelser. På denne måten hjelper jeg deg å avgjøre om din livsoppgave er å bli healer. Jeg kan hjelp deg å finne ut av hvilke områder i healing du skal studere, og deretter hjelpe deg med alle aspekter av din karriere som healer. Kall på meg hver gang du trenger denne hjelpen, og vit at jeg vil være hos deg umiddelbart." 2. Nærmeste fremtid: Celeste ”En lykkelig flytting til et nytt hjem eller en ny arbeidsplass er på trappene. Denne bevegelsen vil åpne dørene for ny positiv energi” Tilleggsbudskap: ”Ja, det er tid for flytting. Jeg arbeider sammen med dine andre engler for å holde din energi og ditt mot oppe under denne flyttingen. Selv om det kan se ut til at flyttingen krever masse anstrengelser, vil du se at når du arbeider med meg og de andre englene kan det faktisk bli en tid med mye glede. Jeg vil hjelpe deg med å finne et nytt sted, og deretter bistå med de nødvendige detaljer. Jeg vil også hjelpe dine andre familiemedlemmer med å tilpasse seg denne flyttingen. Bare be om det! Det eneste jeg ber om er din tillitt. Stol på at Gud og englene er i stand til å finne det riktige stedet for deg. Hvis du bestemmer deg for et sted og det viser seg å ikke fungere, er det fordi vi bringer deg noe som er enda bedre. Forvent mirakler som gjør det mulig for deg å realisere denne forandringen. Forbli positiv, og ikke la deg påvirke av illusjoner og tanker om mangler og knapphet. Vi vil gjøre veien smidig for deg, og hjelpe deg å møte nye mennesker som kan lyse opp din sti.” 3. Tre mnd frem i tid: Sonya "Jeg overbringer deg et buskap fra din avdøde elskede. Jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg meget høyt. Ikke vær bekymret for meg" Tilleggsbudskap: "Ditt hjerte har vært tynget med sorg, og jeg er her for å berolige deg. Jeg er din avdøde elskedes skytsengel, og jeg vil at du skal vite at det ikke er noen grunn til bekymring. Din elskede er meget lykkelig og har tilpasset seg overgangen veldig bra. Det er ingen vrede eller vonde følelser rettet mot deg, kun kjærlighet og forståelse. Du har ikke gjort noe galt, kjære du, så ikke klandre deg selv på noe vis. Du gjorde alt du kunne, så din elskede har bedt meg å dele denne forståelsen med deg. Du og din elskede har fremdeles masse kjærlighet mellom dere. En kjærlighet som aldri vil dø! Selv om du savner din elskedes fysiske nærvær er dere allerede koblet sammen sprirituelt i dine drømmer, så vel som gjennom følelser, hørsel, lukt, eller ved at du ser din elskedes essens. Din elskede er like levende som du er - til og med mer levende på mange måter. Befridd fra jordisk bekymring og fysisk smerte er din elskede mer fri og lykkelig enn noen gang. Så snart du fullfører din livsmisjon, og det er din tid til gå over, vil dere gjenforenes i hverandres armer. I mellomtiden vit at din elskede er med deg ofte, og at englene omgir deg kontinuerlig.
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #178 Skrevet 9. oktober 2007 Ellabella* 1. Nåtid: Patience "Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en student, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling." Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisering, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på andre måter. I alle deler av livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så. Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke den nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Du vil tidvis bli bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, nyt derfor de nåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom. Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på". 2. Nærmeste fremtid: Zanna ”Du er beskyttet mot all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av å føle deg trygg” Tilleggsbudskap: ”Uansett hva som har skjedd i fortiden, er din nåtid og fremtid trygt beskyttet av englene. Jeg hjelper deg å helbrede tidligere uro og traumatiske opplevelser. Jeg hjelper med å helbrede ditt hjerte fra bekymring og frykt. Jeg er her for å hjelpe deg å gi slipp på selvsaboterende tanker eller adferd. Med andre ord er jeg her for å hjelpe deg å glede deg over en fornyet følelse av trygghet og sinnsro. De andre englene og jeg står vakt rundt deg, ditt hjem og din familie, dine kjøretøy og din arbeidsplass. Du kan hvile i sikkerhet om at ingen lavere energier kan trenge seg inn i vårt beskyttende felt. Vi vil kun slippe inn kjærlighetsenergien der hvor du og dine kjære oppholder dere. Alle uttrykk for frykt blir sendt tilbake til illusjonens verden, der de kom fra. Gud og englene ber deg om å slappe av og nyte, for din lykke bringer et smil til himmelen.” 3. Tre mnd frem i tid: Daniel "Jeg er ekteskapets engel, og jeg bistår deg akkurat nå." Tilleggsbudskap: "Du har påkalt Gud og hjelp angående ekteskap, og han sendte meg til å stå ved din side. Jeg er her for å hjelpe deg å gjøre ekteskapet fullkomment. Gud og jeg ønsker å svare på din bønn umiddelbart. Det første området jeg hjelper deg på er å helbrede ethvert gammelt sår relatert til ekteskap. I stille stunder ber jeg deg om å være villig til overgi enhver smerte du har i forhold til dine foreldre til meg. Jeg ber deg om å puste ut og gi slipp på alle de negative følelsene du bærer med deg fra barndommen om ekteskap. Deretter legger jeg min hånd på ditt hjerte og ber deg om å puste dypt inn og ut. Nå ber jeg deg om å være villig til å gi slipp på gammel smerte i forhold til din første kjærlighet. Når du har forløst disse giftstoffene fra ditt hjerte og ber jeg deg om å utånde gammel smerte i forhold til dine tidligere partnere. Gi meg lov å rense ditt hjerte for gamle sår, slik at du kan glede deg over et lykkelig ekteskap med røtter i nuet. Vi må gi slipp på fortiden for å unngå å gjenoppleve gamle smertefulle erfaringer. Jeg er her for å befri ditt hjerte, så det fullt ut kan elske… innenfor rammene av et lykksalig ekteskap.”
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #179 Skrevet 9. oktober 2007 cea82 ¤Mathilde født 21.08.06¤ 1. Nåtid: Sonya "Jeg overbringer deg et buskap fra din avdøde elskede. Jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg meget høyt. Ikke vær bekymret for meg" Tilleggsbudskap: "Ditt hjerte har vært tynget med sorg, og jeg er her for å berolige deg. Jeg er din avdøde elskedes skytsengel, og jeg vil at du skal vite at det ikke er noen grunn til bekymring. Din elskede er meget lykkelig og har tilpasset seg overgangen veldig bra. Det er ingen vrede eller vonde følelser rettet mot deg, kun kjærlighet og forståelse. Du har ikke gjort noe galt, kjære du, så ikke klandre deg selv på noe vis. Du gjorde alt du kunne, så din elskede har bedt meg å dele denne forståelsen med deg. Du og din elskede har fremdeles masse kjærlighet mellom dere. En kjærlighet som aldri vil dø! Selv om du savner din elskedes fysiske nærvær er dere allerede koblet sammen sprirituelt i dine drømmer, så vel som gjennom følelser, hørsel, lukt, eller ved at du ser din elskedes essens. Din elskede er like levende som du er - til og med mer levende på mange måter. Befridd fra jordisk bekymring og fysisk smerte er din elskede mer fri og lykkelig enn noen gang. Så snart du fullfører din livsmisjon, og det er din tid til gå over, vil dere gjenforenes i hverandres armer. I mellomtiden vit at din elskede er med deg ofte, og at englene omgir deg kontinuerlig. 2. Nærmeste fremtid: Erkeengelen Raphael "Jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre. Du er en healer, som meg" Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg fordi jeg er helbredelsens erkeengel. Jeg hjelper deg å helbrede både din egen kropp og andres. Jeg omringer fysiske lidelser med min helbrededende energi av smaragdgrønt lys, og denne energien absorberes der den trengs. Jeg taler til healere gjennom deres tanker og følelser. På denne måten hjelper jeg deg å avgjøre om din livsoppgave er å bli healer. Jeg kan hjelp deg å finne ut av hvilke områder i healing du skal studere, og deretter hjelpe deg med alle aspekter av din karriere som healer. Kall på meg hver gang du trenger denne hjelpen, og vit at jeg vil være hos deg umiddelbart." 3. Tre mnd frem i tid: Aurora "Du flyr høyt nå, og det kan virke truende på andre. Men mist ikke høyde, for andre vil snart bli inspirert av ditt eksempel" Tilleggsbudskap: "Dine hensikter har skapt en oppadgående trend i ditt liv. Nye muligheter er på vei, og ditt indre og ytre selv utstråler denne positive veksten. Du bekymrer deg kanskje over at andre skal bli misunnelige på din nåværende og kommende suksess, og vil derfor være forsiktig med å prate om det du har oppnådd. Kanskje du også bekymrerer deg over fremtiden om hvor dine nye vei vil føre deg. Du ønsker kanskje en garanti for fremtidig suksess. Jeg er her for å hjelpe deg å nyte nåtiden, og prosessen i din videre utvikling. Stol på at hvert øyeblikk tar vare på seg selv. Gud har alltid tatt vare på deg, og det vil han alltid gjøre. Be meg om hjelp til å holde fokus på nuet, og gi slipp på vaner med å være bekymret så du kan nyte disse gavene. Takknemlighet er essensielt akkurat nå... for å holde din kurs høyt på himmelen."
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #181 Skrevet 9. oktober 2007 løvinne 24.10. Fødeklar Okey tar deg og da men du er siste 1. Nåtid: Sonya "Jeg overbringer deg et buskap fra din avdøde elskede. Jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg meget høyt. Ikke vær bekymret for meg" Tilleggsbudskap: "Ditt hjerte har vært tynget med sorg, og jeg er her for å berolige deg. Jeg er din avdøde elskedes skytsengel, og jeg vil at du skal vite at det ikke er noen grunn til bekymring. Din elskede er meget lykkelig og har tilpasset seg overgangen veldig bra. Det er ingen vrede eller vonde følelser rettet mot deg, kun kjærlighet og forståelse. Du har ikke gjort noe galt, kjære du, så ikke klandre deg selv på noe vis. Du gjorde alt du kunne, så din elskede har bedt meg å dele denne forståelsen med deg. Du og din elskede har fremdeles masse kjærlighet mellom dere. En kjærlighet som aldri vil dø! Selv om du savner din elskedes fysiske nærvær er dere allerede koblet sammen sprirituelt i dine drømmer, så vel som gjennom følelser, hørsel, lukt, eller ved at du ser din elskedes essens. Din elskede er like levende som du er - til og med mer levende på mange måter. Befridd fra jordisk bekymring og fysisk smerte er din elskede mer fri og lykkelig enn noen gang. Så snart du fullfører din livsmisjon, og det er din tid til gå over, vil dere gjenforenes i hverandres armer. I mellomtiden vit at din elskede er med deg ofte, og at englene omgir deg kontinuerlig. 2. Nærmeste fremtid: Chantall "Det er romantikk i luften. Enten gjelder det en nykommer, eller så oppstår det ny lidenskap i ditt eksisterende forhold. Vær åpen til å gi og motta kjærlighet." Tilleggsbudskap: "Du har lengtet etter mer romantikk og lidenskap, og din bønn har blitt hørt. Jeg er romanseengel, og jeg her for å hjelpe deg. Ny kjærlighet er på vei til deg, og du kan åpne døren for denne romansen ved å åpne ditt hjerte. Jo mer du ønsker denne kjærligheten velkommen, jo mer romantikk vil komme din vei. Dette betyr også at du må uttrykke deg selv romantisk overfor din partner. Vær oppriktig med dine følelser og intensjoner. Vær leken (som vi engler er!). Og mest av alt, vær uforbeholdent kjærlig med din partner for å oppmuntre kjærlighetens flyt til å vende tilbake til deg. Jeg vil veilede deg langs veien, og det kan innebære handlinger som tilsynelatende ikke har noe med romantisk kjærlighet å gjøre. Likevel vil du vite at det er jeg som oppmuntrer deg til å begynne å trene på et treningsstudio, starte kveldskurs, eller møte en ny venn for eksempel. Det karakteristiske for meg er at jeg skaper en sterk følelse i ditt hjerte, og deretter omgir deg med varme. Det er som om jeg gir deg en stor klem. Jo mer du følger min veiledning, jo raskere vil romantikken komme til deg." 3. Tre mnd frem i tid: Caressa "Du er ved enden av en syklus i ditt liv. Påkall dine engler og be dem om å trøste deg og lede deg frem til ditt neste steg. Lykken venter på deg nå." Tilleggsbudskap: "Som følge av denne avslutningen føler du deg kanskje tris, som om ditt hjerte brister. Tillat deg selv å gråte og sørge, men vit at vi engler er nær deg akkurat nå. Når du er klar, vil vi vennlig vise deg hvordan denne avslutningen bringer nye velsignelser inn i ditt liv. Men akkurat nå kan tristheten du føler gi deg nye innsikter. Det vil kanskje inspirere deg til å fullføre et prosjekt du har utsatt, eller til å ta bedre vare på deg selv, for eksempel. Det er viktig for deg å uttrykke dine følelser i denne overgangsperioden. Du kan enten føre dagbok, snakke med trofaste venner, ta kontakt med en støttegruppe eller diskutere det hele med oss engler. Jo mer du kan forløse, jo friere vil du føle deg. Vær på vakt overfor selvdestruktive tendenser som kan oppstå fra misforstått skyld. Jeg vil hjelpe deg å ta ekstra godt vare på deg selv i denne overgangsfasen hvis du kaller på meg. Når som helst du skulle trenge en klem, er det bare og be om det. Du vil føle at jeg omfavner deg med mine vinger."
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #182 Skrevet 9. oktober 2007 Da sier jeg stopp for i dag, no er jeg trøtt Håper dere er fornøyde og har jeg hoppet over noen så får dere skrike ut så skal jeg se om jeg får tatt dere i morgen Klem
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #183 Skrevet 9. oktober 2007 My god..... De korta stemte noe heeeeeeeeeeeeelt sinnsykt!!!!
albah Skrevet 9. oktober 2007 #184 Skrevet 9. oktober 2007 Jøss, som det stemte da!!! Så utrolig snillt dette er av deg, kjempeflink er du!
M-N & sassy-susie Skrevet 9. oktober 2007 #186 Skrevet 9. oktober 2007 oi, kult.. men skjønne ikkje helt det her med budskap fra min tiligere elskede, om min sorg å sånn```ka e det???
*Mi tesorito* Skrevet 9. oktober 2007 #187 Skrevet 9. oktober 2007 Er det for sent...????? Vil veldig gjerne.... 09.07.85....
alenemamman til lille Skrevet 9. oktober 2007 #190 Skrevet 9. oktober 2007 tusen takk wicca. er utrolig hvordan nåtid stemmer..
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #191 Skrevet 9. oktober 2007 er nesten skremmende å se hvordan de treffer i forhold til mine tanker og ståsted. takk for at du ville ta deg tid
Anquor Skrevet 9. oktober 2007 #192 Skrevet 9. oktober 2007 bare sånn i tilfelle du orker senere! f.26.02.86 Takker Kos og klemm
ormeynglet Skrevet 9. oktober 2007 #193 Skrevet 9. oktober 2007 Så spennende! Må bare prøve meg jeg også f. 13.06.73
Solsikken73 Skrevet 10. oktober 2007 #195 Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Jeg vil bli kjempeglad om du ser på meg og!!! Født: 231173
Prinsemammaen Skrevet 10. oktober 2007 #196 Skrevet 10. oktober 2007 Kan du ta meg også?? :-) 23.11.77
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 10. oktober 2007 #199 Skrevet 10. oktober 2007 WICCA!!!! dette er det sprøeste jeg noen gang har opplevd....det stemte jo som bare det.... nesten litt creepy.... hehe....) tusen takk:o) DU ER KJEMPE FLINK!!!! )
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #200 Skrevet 11. oktober 2007 mamma:-) 1. Nåtid: Azure "Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene" Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen. Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg." 2. Nærmeste fremtid: Caressa "Du er ved enden av en syklus i ditt liv. Påkall dine engler og be dem om å trøste deg og lede deg frem til ditt neste steg. Lykken venter på deg nå." Tilleggsbudskap: "Som følge av denne avslutningen føler du deg kanskje tris, som om ditt hjerte brister. Tillat deg selv å gråte og sørge, men vit at vi engler er nær deg akkurat nå. Når du er klar, vil vi vennlig vise deg hvordan denne avslutningen bringer nye velsignelser inn i ditt liv. Men akkurat nå kan tristheten du føler gi deg nye innsikter. Det vil kanskje inspirere deg til å fullføre et prosjekt du har utsatt, eller til å ta bedre vare på deg selv, for eksempel. Det er viktig for deg å uttrykke dine følelser i denne overgangsperioden. Du kan enten føre dagbok, snakke med trofaste venner, ta kontakt med en støttegruppe eller diskutere det hele med oss engler. Jo mer du kan forløse, jo friere vil du føle deg. Vær på vakt overfor selvdestruktive tendenser som kan oppstå fra misforstått skyld. Jeg vil hjelpe deg å ta ekstra godt vare på deg selv i denne overgangsfasen hvis du kaller på meg. Når som helst du skulle trenge en klem, er det bare og be om det. Du vil føle at jeg omfavner deg med mine vinger." 3. Tre mnd frem i tid: Indriel ”Du er en lysarbeider. Gud ønsker at du skal sende guddommelig lys og kjærlighet – som en engel – til jorden og alle dens beboere” Tilleggsbudskap: ”Ja, du er en lysarbeider. Du har alltid hatt et brennende ønske om å gjøre jorden til et bedre sted å være. Det er et dyptliggende kall hinsides tid og sted. Du blir ofte kalt til tjeneste under alminnelige omstendigheter, som når du gjør innkjøp og noen trenger din hjelp. Akkurat nå utvides din livsmisjon slik at du kan nå ut til enda flere mennesker. Dette vil kreve at du gjør noen endringer i livet, som du vil lære om gjennom din indre veileder. Du er veldig sensitiv for andres følelser, og det er viktig at du renser deg selv regelmessig. Spesielt etter å ha hjulpet noen. Du kan påkalle meg og Erkeengel Michael, din andre skytsengel, så vi kan rense ut de giftstoffer og bindinger du kan ha pådratt deg gjennom din hjelpsomme handlinger. Du er en jordengel, og vi er glade for å assistere deg på alle måter. Bare be om det!”
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå