wicca Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg fått meg englekort og trenger prøvekaniner noen som vil? Og husk f.dato da jenter Klem
tasah Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Meg meg meg!! Har aldri prøvd sånt før 240778
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Prøv gjerne på meg 17.6.85
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. oktober 2007 Lilly 79 1. Nåtid: Chantall "Det er romantikk i luften. Enten gjelder det en nykommer, eller så oppstår det ny lidenskap i ditt eksisterende forhold. Vær åpen til å gi og motta kjærlighet." Tilleggsbudskap: "Du har lengtet etter mer romantikk og lidenskap, og din bønn har blitt hørt. Jeg er romanseengel, og jeg her for å hjelpe deg. Ny kjærlighet er på vei til deg, og du kan åpne døren for denne romansen ved å åpne ditt hjerte. Jo mer du ønsker denne kjærligheten velkommen, jo mer romantikk vil komme din vei. Dette betyr også at du må uttrykke deg selv romantisk overfor din partner. Vær oppriktig med dine følelser og intensjoner. Vær leken (som vi engler er!). Og mest av alt, vær uforbeholdent kjærlig med din partner for å oppmuntre kjærlighetens flyt til å vende tilbake til deg. Jeg vil veilede deg langs veien, og det kan innebære handlinger som tilsynelatende ikke har noe med romantisk kjærlighet å gjøre. Likevel vil du vite at det er jeg som oppmuntrer deg til å begynne å trene på et treningsstudio, starte kveldskurs, eller møte en ny venn for eksempel. Det karakteristiske for meg er at jeg skaper en sterk følelse i ditt hjerte, og deretter omgir deg med varme. Det er som om jeg gir deg en stor klem. Jo mer du følger min veiledning, jo raskere vil romantikken komme til deg." 2. Nærmeste fremtid: Rochelle ”Fordi du ærer og følger ditt hjertes veiledning, vil fremgang og hell komme til deg nå” Tilleggsbudskap: ”Du har himmelens fulle støtte, og vi har hørt dine bønner om økonomisk hjelp. Vær sikker på at vi ser penger som et symbol på den overflod Gud tildeler alle sine barn. Den jordiske negativitet om penger kommer fra menneskesinnet alene. I himmelen ser vi penger som en utvekslingsenergi. Vi vet at du trenger et godt materielt grunnlag. Som kjærlig forelder vil Gud sine barn er komfortable, trygge og glade. Dette er grunnen til at han sender deg beskyttende engler. Din økonomi har blitt blokkert i fortiden på grunn av skyld og andre negative oppfattelser og emisjoner. Jeg har hjulpet deg å helbrede og forløse mye av dine negative assosiasjoner med penger. Vit at jeg er her for å hjelp deg så du kan hjelpe flere mennesker. Jo mer du lar meg gi deg, jo mer vil du kunne gi til andre. I nær fremtid vil du få muligheten til å manifestere alle dine behov. I mellomtiden, la meg hjelpe deg gjennom mine himmelske bidrag. 3.Tre mnd frem i tid: Isabella "Ja, tiden er inne for dette nye prosjektet. Et lykkelig utfall følger dine positive forventninger! Tilleggsbudskap: "Som svar på ditt spørsmål: Ja, denne situasjonen er alt du har håpet den skulle være. Det er allikevel en god ide å holde øynene åpne og be om englenes assistanse på veien. Selv ideelle situasjoner krever justering etter hvert som man beveger seg fremover. Men, vi engler forutser et rolig seilas med denne avgjørelsen. Muligheten er enda mer gunstig på grunn av timingen. Flere biter i puslespillet har nå falt på plass. Du har også lært noen uvurderlige lekser som har forberedt deg. Din tålmodighet har gitt resultater, og tiden er inne for å høste din lønn. Ta dristige steg, mens du lytter til ditt hjertes vise veiledning. Du vil fryktløst bevege deg fremover."
Lilly 79 Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk Wicca! Spennende lesning:-) :-)
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2007 torpedoutleige AS 1. Nåtid: Azure "Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene" Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen. Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg." 2. Nærmeste fremtid: Athena "Det er trygt for deg å være sterk. Du vet hvordan du kan vise styrke på en kjærlig måte som gagner andre så vel som deg selv." Tilleggsbudskap: "Du har vært redd for din egen styrke. Du har vært redd for at andre skal avvise deg eller forlate deg hvis du tillot din sanne styrke å lyse. Du har også vært redd for at du kan ha misbrukt din kraft og at din maskuline energi skal komme i ubalanse. Jeg er her for å hjelpe deg å avdekke din sanne styrke for deg selv og andre på en måte som vil forsterke dine forhold, din selvrespekt og ditt formål i livet. Din styrke kommer fra kjærlighet, fra Gud. Du som er skapt i din Skapers likhet og bilde har ubegrenset styrke i deg akkurat nå. Du er ikke i stand til å misbruke din kraft fordi ditt hjertechakra har åpnet seg som en blomst som springer ut. Tenk på et menneske du beundrerer, som er både kraftfull og balansert i sin maskuline og feminine energi. Slik kraft er vakker. Den forsterker også din åndelige helbredelse og dine psykiske gaver. Du er en sterk og kraftfull lysarbeider og Gud trenger at du aksepterer og viser din styrke. 3. Tre mnd frem i tid: Opal "Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene." Tilleggsbudskap: ”Dine bekymringer for dine barn har blitt mottatt som bønner her i himmelen. Vi forstår din engstelse, så vi omgir sjelene og kroppene til dine barn med vår kjærlige omsorg. Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til Gud, og vite at din Skaper er deres sanne opphav. Gud er ren kjærlighet, uten fordømmelse eller vrede. Han vil aldri kunne svikte deg eller dine barn – han ønsker det heller ikke! Som en av dine barn skytsengler våker jeg over dem ustanselig. Jeg går aldri lei av å holde øye med dem, for når jeg ser på dine barn ser jeg deres guddommelige lys. Jeg ser deres sanne fullkommenhet, deres godhet og uskyld. Jeg ber deg om å se dine barn gjennom mine øyne. Dette vil hjelpe deres kjærlighet og lys til å vise seg. Jeg elsker deg, jeg elsker dine barn, og dine barn elsker deg!”
mai_med_gulljenta! Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vil jeg vil jeg vil 30.05.83
EnUndreneMor Skrevet 9. oktober 2007 #22 Skrevet 9. oktober 2007 ååå så moro:) tenkte jeg skulle kjøpe de kortene selv, men driver nå med di tarot kortene enda, men føler ikek at di kortene vil leses av meg. hehe.. kommer liksom ikek inn på de.. hehe prøv meg da i kjærlighet gjerne:) se om jeg blir gift i nærmeste fremtid. hehe.. er litt opphengt i det om dagen:P 180785
sol2002 Skrevet 9. oktober 2007 #23 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg kan godt være prøvekaninen din jeg, har aldri vært borti slikt før. 15.05.78
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 9. oktober 2007 Løvejenta 04.08.06 ♡ 1. Nåtid. Indriel ”Du er en lysarbeider. Gud ønsker at du skal sende guddommelig lys og kjærlighet – som en engel – til jorden og alle dens beboere” Tilleggsbudskap: ”Ja, du er en lysarbeider. Du har alltid hatt et brennende ønske om å gjøre jorden til et bedre sted å være. Det er et dyptliggende kall hinsides tid og sted. Du blir ofte kalt til tjeneste under alminnelige omstendigheter, som når du gjør innkjøp og noen trenger din hjelp. Akkurat nå utvides din livsmisjon slik at du kan nå ut til enda flere mennesker. Dette vil kreve at du gjør noen endringer i livet, som du vil lære om gjennom din indre veileder. Du er veldig sensitiv for andres følelser, og det er viktig at du renser deg selv regelmessig. Spesielt etter å ha hjulpet noen. Du kan påkalle meg og Erkeengel Michael, din andre skytsengel, så vi kan rense ut de giftstoffer og bindinger du kan ha pådratt deg gjennom din hjelpsomme handlinger. Du er en jordengel, og vi er glade for å assistere deg på alle måter. Bare be om det!” 2.Nærmeste fremtid: Serephina "Jeg er familie-englen. En gledelig forandringer eller forøkelse venter din familie" "Tilleggsbudskap" Dine bønner om familie har blitt hørt, og jeg er sendt for å våke over deg og svare på dine bønner. Jeg er her for å fortelle om en vakker endring som vil skje i din familie. Du går nå gjennom en tilpasningsperiode slik at du skal være forbredt på denne endringen. Det kan kanskje føles kaotisk og uorganisert, men vær sikker på at dette kun er en del av redebyggingsporsessen. Jeg vil veilede deg igjennom denne tiden og hjelpe deg i vanskeligheter som måtte komme. Alle utfordringer vil stimulere til en oppriktig og ærlig diskusjon, og sannheten er veldig rensende. Det vil hjelpe deg til å forstå dine egne følelser og prioriteringer på et dypere nivå, og gjøre det mulig for deg å dele med andre på en gjennomført ærlig måte. Når formålet med urolighetene er oppnådd, vil stormen passere og åpenbare blå himmel for alle. Denne gledelige endringen eller forøkelsen i din familie er guddommelig bestemt. Overlat enhver bekymring til Gud, og la himmelen tjene som din spirituelle familie som hjelper, veileder og våker over deg. Vi elsker deg veldig høyt!" 3. Tre mnd frem i tid: Merlina ”Du er forvirret og ubesluttsom fordi du ikke har nok informasjon. Undersøk nærmere eller få kyndig veiledning for du tar en avgjørelse” Tilleggsbudskap: ”Du har følt det som du løper i ring etter halen din, og du ser på den ene muligheten etter den andre. Denne ubesluttsomheten sliter deg ut, kjære du! Årsaken til at du er forvirret er at du ikke har nok informasjon til å ta en kvalifisert avgjørelse. Dine valg ser veldig like ut nå, men ved nærmere undersøkelse vil din avgjørelse bli mer tydelig. Du kan begynne med å be Gud og englene om å komme til deg i dine drømmer og gi deg mer informasjon. Så kan du be dine følelser om gi deg veiledning. Dette betyr at du forestiller deg hvordan det vil være å ta denne avgjørelsen. Så kan du forestille deg hvordan det vil være å ta det andre valget. Gå dypt i deg selv og legg merke til hvordan kroppen din reagerer når du prøver ut de forskjellige mulighetene. Hvis det strammer seg i magen og i kjevene er det et tegn på at noe ikke er riktig. Hvis ditt hjerte strømmer over med varme er det et tegn på at du er på rett vei. Før du tar den endelige avgjørelsen, be om råd fra vise venner og lærere som har erfaring og intuisjon til å veilede deg”
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå