wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #51 Skrevet 9. oktober 2007 Sussa22 & Katharina + Nybaby<3 1. Nåtid: Rosetta ”Du har talent til å jobbe med unge mennesker, og ditt guddommelige formål består av å hjelpe, undervise, eller ta deg av barn.” Tilleggsbudskap: ”Barn responderer til din åpenhjertelige natur. Du er også sjarmert av deres likefremme ærlighet, latter og uskyld. På mange måter bringer de deg i kontakt med, og helbreder, ditt eget indre barn. Du ønsker å gi disse barna det du selv ønsket deg da du var ung. Du føler også et indre kall til å forberede barns tilværelse, og du lurer kanskje på hvordan du best kan gå frem. Jeg er med deg som den beskyttende engel som fryder seg over å gi deg nye muligheter til å hjelpe barn. Alt du trenger å gjøre er å legge merke til de unge menneskene jeg bringer inn i ditt virkefelt. Vær frydefull selv med disse barna, og resten vil bli tatt hånd om av seg selv. Så snart du er klar for en utvidet rolle, gi meg et hint og jeg vil øke antall liv du berører. Vær sikker på at jeg forstår ditt temperament og kun vil bringe deg situasjoner som passer din lidenskap, dine talenter og interesser. Du er velsignelse for barn over alt! 2. Nærmeste fremtid: Zanna ”Du er beskyttet mot all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av å føle deg trygg” Tilleggsbudskap: ”Uansett hva som har skjedd i fortiden, er din nåtid og fremtid trygt beskyttet av englene. Jeg hjelper deg å helbrede tidligere uro og traumatiske opplevelser. Jeg hjelper med å helbrede ditt hjerte fra bekymring og frykt. Jeg er her for å hjelpe deg å gi slipp på selvsaboterende tanker eller adferd. Med andre ord er jeg her for å hjelpe deg å glede deg over en fornyet følelse av trygghet og sinnsro. De andre englene og jeg står vakt rundt deg, ditt hjem og din familie, dine kjøretøy og din arbeidsplass. Du kan hvile i sikkerhet om at ingen lavere energier kan trenge seg inn i vårt beskyttende felt. Vi vil kun slippe inn kjærlighetsenergien der hvor du og dine kjære oppholder dere. Alle uttrykk for frykt blir sendt tilbake til illusjonens verden, der de kom fra. Gud og englene ber deg om å slappe av og nyte, for din lykke bringer et smil til himmelen.” 3. Tre mnd frem i tid: Indriel ”Du er en lysarbeider. Gud ønsker at du skal sende guddommelig lys og kjærlighet – som en engel – til jorden og alle dens beboere” Tilleggsbudskap: ”Ja, du er en lysarbeider. Du har alltid hatt et brennende ønske om å gjøre jorden til et bedre sted å være. Det er et dyptliggende kall hinsides tid og sted. Du blir ofte kalt til tjeneste under alminnelige omstendigheter, som når du gjør innkjøp og noen trenger din hjelp. Akkurat nå utvides din livsmisjon slik at du kan nå ut til enda flere mennesker. Dette vil kreve at du gjør noen endringer i livet, som du vil lære om gjennom din indre veileder. Du er veldig sensitiv for andres følelser, og det er viktig at du renser deg selv regelmessig. Spesielt etter å ha hjulpet noen. Du kan påkalle meg og Erkeengel Michael, din andre skytsengel, så vi kan rense ut de giftstoffer og bindinger du kan ha pådratt deg gjennom din hjelpsomme handlinger. Du er en jordengel, og vi er glade for å assistere deg på alle måter. Bare be om det!”
♡ Rødhette ♡ Skrevet 9. oktober 2007 #52 Skrevet 9. oktober 2007 Merkelig hvor mye enkelte ting kunne stemme her.. Nå vet jo ikke du hva jeg driver med som hobby som jeg ønsker og realisere etterhvert som levebrød.. Men det går vel kanskje egentlig innen kunst.. Nemlig fotografering.. Men skal gå diverse kurs først.. , men redd for og skuffe de jeg tar bilder av så tør kun av familie og bekjente så langt..=)
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #54 Skrevet 9. oktober 2007 Mette Elisabeth 1. Nåtid: Azure "Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene" Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen. Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg. 2. Nærmeste fremtid: Celeste ”En lykkelig flytting til et nytt hjem eller en ny arbeidsplass er på trappene. Denne bevegelsen vil åpne dørene for ny positiv energi” Tilleggsbudskap: ”Ja, det er tid for flytting. Jeg arbeider sammen med dine andre engler for å holde din energi og ditt mot oppe under denne flyttingen. Selv om det kan se ut til at flyttingen krever masse anstrengelser, vil du se at når du arbeider med meg og de andre englene kan det faktisk bli en tid med mye glede. Jeg vil hjelpe deg med å finne et nytt sted, og deretter bistå med de nødvendige detaljer. Jeg vil også hjelpe dine andre familiemedlemmer med å tilpasse seg denne flyttingen. Bare be om det! Det eneste jeg ber om er din tillitt. Stol på at Gud og englene er i stand til å finne det riktige stedet for deg. Hvis du bestemmer deg for et sted og det viser seg å ikke fungere, er det fordi vi bringer deg noe som er enda bedre. Forvent mirakler som gjør det mulig for deg å realisere denne forandringen. Forbli positiv, og ikke la deg påvirke av illusjoner og tanker om mangler og knapphet. Vi vil gjøre veien smidig for deg, og hjelpe deg å møte nye mennesker som kan lyse opp din sti.” 3. Tre mnd frem i tid: Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #57 Skrevet 9. oktober 2007 mamsen-til-1 1. Nåtid: Rochelle ”Fordi du ærer og følger ditt hjertes veiledning, vil fremgang og hell komme til deg nå” Tilleggsbudskap: ”Du har himmelens fulle støtte, og vi har hørt dine bønner om økonomisk hjelp. Vær sikker på at vi ser penger som et symbol på den overflod Gud tildeler alle sine barn. Den jordiske negativitet om penger kommer fra menneskesinnet alene. I himmelen ser vi penger som en utvekslingsenergi. Vi vet at du trenger et godt materielt grunnlag. Som kjærlig forelder vil Gud sine barn er komfortable, trygge og glade. Dette er grunnen til at han sender deg beskyttende engler. Din økonomi har blitt blokkert i fortiden på grunn av skyld og andre negative oppfattelser og emisjoner. Jeg har hjulpet deg å helbrede og forløse mye av dine negative assosiasjoner med penger. Vit at jeg er her for å hjelp deg så du kan hjelpe flere mennesker. Jo mer du lar meg gi deg, jo mer vil du kunne gi til andre. I nær fremtid vil du få muligheten til å manifestere alle dine behov. I mellomtiden, la meg hjelpe deg gjennom mine himmelske bidrag. 2. Nærmeste fremtid: Opal "Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene." Tilleggsbudskap: ”Dine bekymringer for dine barn har blitt mottatt som bønner her i himmelen. Vi forstår din engstelse, så vi omgir sjelene og kroppene til dine barn med vår kjærlige omsorg. Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til Gud, og vite at din Skaper er deres sanne opphav. Gud er ren kjærlighet, uten fordømmelse eller vrede. Han vil aldri kunne svikte deg eller dine barn – han ønsker det heller ikke! Som en av dine barn skytsengler våker jeg over dem ustanselig. Jeg går aldri lei av å holde øye med dem, for når jeg ser på dine barn ser jeg deres guddommelige lys. Jeg ser deres sanne fullkommenhet, deres godhet og uskyld. Jeg ber deg om å se dine barn gjennom mine øyne. Dette vil hjelpe deres kjærlighet og lys til å vise seg. Jeg elsker deg, jeg elsker dine barn, og dine barn elsker deg!” 3. Tre mnd frem i tid: Isabella "Ja, tiden er inne for dette nye prosjektet. Et lykkelig utfall følger dine positive forventninger! Tilleggsbudskap: "Som svar på ditt spørsmål: Ja, denne situasjonen er alt du har håpet den skulle være. Det er allikevel en god ide å holde øynene åpne og be om englenes assistanse på veien. Selv ideelle situasjoner krever justering etter hvert som man beveger seg fremover. Men, vi engler forutser et rolig seilas med denne avgjørelsen. Muligheten er enda mer gunstig på grunn av timingen. Flere biter i puslespillet har nå falt på plass. Du har også lært noen uvurderlige lekser som har forberedt deg. Din tålmodighet har gitt resultater, og tiden er inne for å høste din lønn. Ta dristige steg, mens du lytter til ditt hjertes vise veiledning. Du vil fryktløst bevege deg fremover."
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #58 Skrevet 9. oktober 2007 anesam 1. Nåtid: Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan" 2. Nærmeste fremtid: Mystique ”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger” Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer. Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!” 3. Tre mnd frem i tid: Astara "Du fortjener det beste! Strekk deg ut etter stjernene med dine ønsker og drømmer. Inngå ingen kompromisser." Tilleggsbudskap: "I fortiden har du tatt til takke med mindre enn du ønsket. Men ikke nå lenger. Jeg er her for å heve dine standarder. Jeg er også her for å vise deg at du ikke behøver å lide på noen måte. Det er ikke egoistisk å ønske seg et bedre liv. Jo mer du mottar, jo mer kan du selv gi til andre. Når du tillater oss å gi til deg, vil du også bli utstyrt med alt det nødvendige verktøyet du trenger for å oppfylle ditt livs formål. Du inspirerer også andre når du viser til den spirituelle vei gir deg all den støtte du noensinne vil trenge. Gud og englene vil at du skal nyte livet. Lykke er en hellig del av din guddommelige oppgave. Be oss om hva enn det måtte være som kan bringe lykke og fred i livet ditt. Vi har merket at du nøler med å be om hjelp. Kanskje har du følt at du ikke fortjener noe godt, eller at du tar noe fra andre, hvis du mottar vår hjelp. Men Gud kjenner kun til overflod, og mennesker er de eneste som tror på knapphet. Dette kortet er en påminnelse til deg om at Gud og englene kun kan gripe inn hvis du ber om vår hjelp"
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #61 Skrevet 9. oktober 2007 Leon-Sjønnassen født 19.10.06 1. Nåtid: Arielle "Ny psykiske og spirituelle erfaringer endrer måten du ser verden og deg selv. Tillat dine spirituelle gaver å åpne seg - gjennom studier, bønn og meditasjon" Tilleggsbudskap: "Det er ikke din fantasi. Du har virkelig psykiske evner, og du har kontakt med den spirituelle verden. Disse mystiske opplevelsene skjer på grunn av din økende spirituelle åpenhet, og fordi du har spurt om dine engler og din livsoppgave. Jeg er del av en stor gruppe engler utpekt til å hjelpe de av dere som har åndelige evner. Vi vil sende deg ytterligere hjelp i form av spirituelle lærere, bøker og undervisning slik at du kan åpne opp enda mer for dine åndelige talenter. Vær ikke redd for dine evner. Selv om du kanskje har blitt ertet eller straffet for dine psykiske evner i barndommen eller tidligere liv, vi kan hjelpe deg å helbrede enhver frykt du måtte ha for å være psykisk eller spirituelt begavet. Bare be om vår hjelp, så skal du få den. Jorden har brukt din hjelp akkurat nå. Vi ber deg om å jevnlig sende den guddommelige kjærlighet og guddommelige lys du har i deg til de som trenger det mest. Forestill deg ganske enkelt at du sender stråler av kjærlighet og energi til et sted, en plante, et dyr, et menneske eller en situasjon- og det er gjort. Vi takker deg for din jordiske englehjelp" 2. Nærmeste fremtid: Raye ”Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå” Tilleggsbudskap: ”Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme. Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg ’ut av det blå’. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lover at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet. 3. Tre mnd frem i tid: Caressa "Du er ved enden av en syklus i ditt liv. Påkall dine engler og be dem om å trøste deg og lede deg frem til ditt neste steg. Lykken venter på deg nå." Tilleggsbudskap: "Som følge av denne avslutningen føler du deg kanskje tris, som om ditt hjerte brister. Tillat deg selv å gråte og sørge, men vit at vi engler er nær deg akkurat nå. Når du er klar, vil vi vennlig vise deg hvordan denne avslutningen bringer nye velsignelser inn i ditt liv. Men akkurat nå kan tristheten du føler gi deg nye innsikter. Det vil kanskje inspirere deg til å fullføre et prosjekt du har utsatt, eller til å ta bedre vare på deg selv, for eksempel. Det er viktig for deg å uttrykke dine følelser i denne overgangsperioden. Du kan enten føre dagbok, snakke med trofaste venner, ta kontakt med en støttegruppe eller diskutere det hele med oss engler. Jo mer du kan forløse, jo friere vil du føle deg. Vær på vakt overfor selvdestruktive tendenser som kan oppstå fra misforstått skyld. Jeg vil hjelpe deg å ta ekstra godt vare på deg selv i denne overgangsfasen hvis du kaller på meg. Når som helst du skulle trenge en klem, er det bare og be om det. Du vil føle at jeg omfavner deg med mine vinger."
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 9. oktober 2007 #62 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen hjertelig wicca =o) Spennende. Klem
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #63 Skrevet 9. oktober 2007 HockeyMom 1. Nåtid: Athena "Det er trygt for deg å være sterk. Du vet hvordan du kan vise styrke på en kjærlig måte som gagner andre så vel som deg selv." Tilleggsbudskap: "Du har vært redd for din egen styrke. Du har vært redd for at andre skal avvise deg eller forlate deg hvis du tillot din sanne styrke å lyse. Du har også vært redd for at du kan ha misbrukt din kraft og at din maskuline energi skal komme i ubalanse. Jeg er her for å hjelpe deg å avdekke din sanne styrke for deg selv og andre på en måte som vil forsterke dine forhold, din selvrespekt og ditt formål i livet. Din styrke kommer fra kjærlighet, fra Gud. Du som er skapt i din Skapers likhet og bilde har ubegrenset styrke i deg akkurat nå. Du er ikke i stand til å misbruke din kraft fordi ditt hjertechakra har åpnet seg som en blomst som springer ut. Tenk på et menneske du beundrerer, som er både kraftfull og balansert i sin maskuline og feminine energi. Slik kraft er vakker. Den forsterker også din åndelige helbredelse og dine psykiske gaver. Du er en sterk og kraftfull lysarbeider og Gud trenger at du aksepterer og viser din styrke. 2. Nærmeste fremtid: Shanti "Jeg er fredens engel. Jeg bringer deg ny ro og en jevnere vei fremover" Tillegsbudskap: "Du har vært igjennom en urolig tid, og din sjel er trøtt. Ditt sinn higer etter ro og hvile, og jeg er her for å hjelpe deg med dette ønsket. Jeg vil gi deg nye muligheter til å tilbringe tid alene, så du kan hvile ditt hjerte og sinn. Jeg vil bringe ro til din sjel, slik at du kan speile den sinnsro som er din sanne guddommelige natur. Som englene er du i stand til å sveve i senteret av enhver orkan som måtte virvle rundt deg akkurat nå. Gjennom pust og intensjon kan du holde deg i senter uansett hva som skjer i livet ditt. Dette indre fundament av fred har en kraftfull helbredende effekt. Ditt ytre liv vil snart reflektere din indre ro. En jevnere vei ligger foran deg, du er forbi det verste nå. Det vil med sikkerhet bli et fredfullt utfall av denne situasjonen. 3. Tre mnd frem i tid: Teresa "Pause! Du har hatt det travelt med å ivareta alle andres behov, men nå er det tid for å stoppe opp og ta vare på deg selv" Tilleggsbudskap:"Kjære deg, du har arbeidet veldig hardt! Du er trøtt nå, men allikevel presser du deg selv til å arbeide mer, mer og mer! Jeg er her for og bestemt og kjærlig å ta din hånd og be deg om å stoppe! Slutt å arbeide et øyeblikk og gi deg selv pusterom. Du har sannelig fortjent det, og du vil bli mer effektiv og produktiv etter denne hvilen. Du gir så mye til andre at i tider som dette kommer du ut av balanse. Ditt indre barn lengter etter næring, og ingen kan gi deg denne kjærlige næringen og omsorgen utenom deg selv og englene. Så, gi deg selv tillatelse til å ta den lenge etterlengtede pausen. Ta deg en lur, eller gå ut å lek en stund. Ikke utsett dette rådet. Vi forsikrer deg om at dine forpliktelser vil bli møtt, og du vil få ny energi og nye ideer i denne pausen, Vi vil også bringe deg ytterligere jordisk hjelp, og assistere deg med å delegere ditt arbeid."
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #64 Skrevet 9. oktober 2007 mai_med mars prinsesse 1. Nåtid: Azure "Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene" Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen. Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg." 2. Nærmeste fremtid: Celeste ”En lykkelig flytting til et nytt hjem eller en ny arbeidsplass er på trappene. Denne bevegelsen vil åpne dørene for ny positiv energi” Tilleggsbudskap: ”Ja, det er tid for flytting. Jeg arbeider sammen med dine andre engler for å holde din energi og ditt mot oppe under denne flyttingen. Selv om det kan se ut til at flyttingen krever masse anstrengelser, vil du se at når du arbeider med meg og de andre englene kan det faktisk bli en tid med mye glede. Jeg vil hjelpe deg med å finne et nytt sted, og deretter bistå med de nødvendige detaljer. Jeg vil også hjelpe dine andre familiemedlemmer med å tilpasse seg denne flyttingen. Bare be om det! Det eneste jeg ber om er din tillitt. Stol på at Gud og englene er i stand til å finne det riktige stedet for deg. Hvis du bestemmer deg for et sted og det viser seg å ikke fungere, er det fordi vi bringer deg noe som er enda bedre. Forvent mirakler som gjør det mulig for deg å realisere denne forandringen. Forbli positiv, og ikke la deg påvirke av illusjoner og tanker om mangler og knapphet. Vi vil gjøre veien smidig for deg, og hjelpe deg å møte nye mennesker som kan lyse opp din sti.” 3. Tre mnd frem i tid: Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"
wicca Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #67 Skrevet 9. oktober 2007 En liten pause bare så kommer jeg igjen
anesam Skrevet 9. oktober 2007 #69 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk wicca!!! dette var godt å lese.....!! :-D
Petrine C",) Skrevet 9. oktober 2007 #74 Skrevet 9. oktober 2007 Ikke lest hele tråden, så vet ikke om du har gitt deg... Men om du holder på enda, blir jeg kjempe glad om du tar meg C",) 070783
frakk Skrevet 9. oktober 2007 #75 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk:-)) Det var spennende lesning... Skal gi deg tilbakemelding om det stemmer når det har gått en måneds tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå