Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

hahaha Cat;) Godt jeg legger inn litt varige mén;) Hva hadde du tenkt å svare da?

 

Og simba- kan finfint besøke jeg og. Krever ikke mye.

 

Og må no spør igjen: trenger pass av mi skjønne lille den 10. november. Tiny? Føler du deg kallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..hva sier valpen om meg tro...

 

Jeg som hadde tenkt å ta a og:( Bra typisk at vi begge sakl på storfest da da ama.

 

Nei tror snegen kaller snart jeg assa

også verker halsen noe helt grusomt nå! Vanskelig å puste jo:( (klagsyt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke plass til sove-over-pass, ellers skulle jeg gjordt det :)

 

Skjønn var ordet <3 (noter i boka ama, for det er sjelden jeg lirer av meg sånt "kliss" altså ;-P )

 

 

 

Suzzzzzzzzzz og klemzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven å mye feil jeg skriver i kveld!

 

Jeg har fått bilde av MtG i uniform jeg-HOHOHOHOH sååå festlig. Jepp army-girl. haha. kan du ikke ta på den på neste fest også spille på den el-fiolinen din a? hoho. Ama kan danse til.... Hadde vært gøy trådfest det!!

 

Nei men du var faktisk litt kul MtG:)

 

nåååå natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan passe vi hvis du vil, jeg er nok garantert hjemme kan ikke garntere for min bedre halvdel da. hun er nok hjemme hvis det ikke dukker opp noe. visning, møte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois! Her er uniformsjenta!

 

Har vært ute og kjørt brannbil i hele natt jeg. Har levert vann til masse sykehjem og sånt som ikke har rent vann i Oslo.

Skal på'n igjen i kveld. Begynner 9. G skal sove hos bestemor og bestefar og PtG skal på by'n.

 

Sjallabajs! Bæbuuuuuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bæbu:) Tenk det var første nicket til StoreT..bæbumannen! hihi

 

Halsen er heeelt jævlig. Tylle ned på noen alkohyler så blir det bra. Mulig jeg må sniffe dem, da det gjør vondt å svelge...

 

Ha det gøy i kveld mtg. Og ikke vent til du er stup med å kjøre hjem! Seriøst mener det!!!

 

Ser ut til at jeg skal kræsje et middagselskap i kveld. Men har spist selv da. Greit å inv. seg selv..hehe. Nei men palnen var jo å ta med dAma ut da. Orker ikke rekke SS for å kjøpe linser i dag. Burde men. Få ordne noe på mandag.

 

E tok morran 5! Fikk han til å sove etter en del styr og opp 6. Sovnet på fanget til far kl 8 og sov i 3 timer til 11! Men nektet å sove mer i dag. Kje kveld. Så venter nok med å dra til han er lagt.

 

Skakke ha linsesuppe i ævvan da cat!!! Men vet ei hvilken farge velga assa....kan ikke noen ha noen meninger a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jo pene øyne i utgangspunktet, da :-) Men både klar blå og brun kan vel bli fint, tenker jeg. Kanskje du har en link til noen jeg kan se på?

 

Hva er den greia med å spise brødskiver med kniv og gaffel, da?

Helga du pratet om passer ikke for oss. Slik er det når man har musikermann...

 

Har mtg en bakgrunn jeg ikke kjenner til? Hørte noe om uniform...

 

Får snart besøk av broren min og dama. Hun går på tollerskolen, tøffe jenta! A skal lage mat, men er litt forsinka hjem, for han kjørte seg fast med traktoren. Typisk!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjebrunt er jo pent.. Jadda jadda, men det er faktisk en pen brunfarge på bajsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.lensway.no

 

Nei du det lurer jeg og på!

 

Så dumt da:(

 

Sivilforsvaret;)

 

Kult, tøff:)

 

Så typisk!

 

(helt innlegg viet kun til svar til deg Simba:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trodde bajsfarge varierte jeg...

 

men er notert:) Trur kanskje jeg skal finne ut hva en slik farge heter...ikke spørre etter bajsbrunt;)

 

1D: Spent da!! Hvordan gikk natten? Hvordan gikk legging i kveld?

 

"ny" jobb greit? Mye folk? Slitsomt? Ikke sjekke mobil midt i arbeidstiden da! ;) Love you girl!

 

 

Ellers ble det lite med fredda her i går. Sur mann som sover frister liksom så lite...

 

Nå er man dusjet og stelt (ja egentlig vært det i mange timer) og klar for gøy. Beste av alt er om jeg dropper å dra hjem så slipper jeg grin i morra tidlig:)) Eller...iaf min sin sitt grin:D Nei men lyt sjå hva man gjør. Etter at ørten planer ble endret i dag og jeg endte opp med ingen planer måtte jeg bare komme meg ut! M blir jo stående ute meste av kvelden, ikke at det er såååå mye selskap i ham, men hender da vi finner på sprell vi og:)

 

uh, legging nu og så dreg eg.

 

Ha en fin en alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du brune øyne da??? ;) (hihi!) Prøv brune du, lekker er du uansett snavvelet mitt:)

 

fredda her, men uten mål.....jepp og hepp og sånn kan det gå uten at man kommer av den grunn:)

 

Likte meg veldig godt på jobb i dag jeg, kuleste gutten er veldig trivelig å jobbe med!!! Vi har snakket om pikk og universets uendelighet;) så har nesten følt jeg var litt akademisk jeg også;) Passe med folk og jo jeg sjekker mobilen for deg, selv på jobb.

 

Jeg MÅ SKRYTE av gutten vår som bare er helt fantastisk etter ferber metoden!!!

1 natt: 40 min med gråt, til tider nesten så mamma ga opp....men sovnet og sov i 1 t før han våknet til. Gikk inn og ga vann og da sovna han før jeg rakk å gå ut igjen. Våknet 1.30 og da brukte jeg 17 min på å få han til å sovne igjen. Sov til 7:)

2 natt: Pappa tok denne runden:) Han var inne 2 ganger, sutra bittelitt så han titta inn 3dje gang, men da sovna han;) Våkna etter 1 t og fikk vann som 1 natt. Våkna halv 4 pappa inn 2 ganger igjen og hadde sovna ved 3dje gang:) Sov til 6.

3 natt: Mamma legger, trenger IKKE GÅ INN sovna etter 1 min;) Åååååååååååååååå han er så flink!!!!! Har heller ikke vært inne etter den tid!!! Spent på hvor lenge han sover og om det varer hele natta:)

 

(vi har ventet 3 min mellom hver gang vi gikk inn og den første kvelden sang jeg "trollmor" hver gang jeg var inne. Men om natta sluttet jeg med det og har siden kun lagt han ned og strøket en gang på kinnet og sagt god natt vennen.)

 

Det som er aller best er at han endelig begynner å sove godt på dagen igjen!!!!! Han har sovet over 2,5 t på dagen i dag igjen!!! Spiser bedre gjør han også;)

 

 

Jeg og vil på fest da................... kommer jeg dAma;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for kjempekoselig kveld A, E, T, T!!! Trengte så å komme meg ut. Rester fikk jeg og. Herreguuuud å mett man var! Fikk beskjed om at jeg ikke fikk reise meg før alt var spist opp..så da var det jo bare å ete da. (hvorfor driver alle å skal putte i meg mat enkli..her driver jeg å bli kvitt de siste 7kg)

 

Sove fikk jeg og:) Gode senga og gode puta. Sovna fort for husker fint lite etter hodet traff puta. Begynner ble gammel-helt borte rundt 2. Også den formen man er i i dag da:(( Bedre nå, men det tok tid og to knaskedrops. Ikke direkte dårlig, men sååå sliten i kroppen da. Vil helst ligge sofa og se dårlig tv hele dagen.

 

Tiny, jeg håper du tar det som venlig mobb assa:) Det med at du drar tidlig. Skjønner deg godt jeg, og jeg vet og at du kan om du vil..hehe. Har da festa med deg før berta;)

 

Følte meg litt som 5 hjul på vogna da..for så å bli 3 hjul. Jeje, får nå så være.

 

Tenkte dra hjem på morran...ikke tenkte jeg på at man må jo vente x ant. timer før man kjører! Så satt nå der å lulla jeg:) Passa Leo og. Ja første gang jeg har lagt meg full inn på et barnerom, MED barn i..og noen andres barn. (nå ja..vekte nå 1d for å si god natt forrige helg da, men la meg liksom ikke der) Leo våknet 6:30 ca. Lurte på om jeg skulle ta ho å prøve noe flaske så mora fik sove, men mora var nå såpass kjapp inn at jeg ikke rakk reagere:) Heeelt greit å bli vekt med ungegrin, når en vet en kan snu seg rundt og sove videre:))

 

Drakk da ikke store mengdene i går, rart jeg er så sliten i dag.

 

FLINKE LT!!! Gikk jo over all forventning detta 1d. Håpe det fortsetter i samme retning. Flinke mamman og pappan og (spes mamman for mammahjertet tåler som regel mindre enn pappahjertet). Er ikk gøy mens det står på. På tide dere får tilbake natten selv nå.

 

Jasså, inget mål..neinei slik kan det gikk. Eller gikk ikke heller. Først når man har kommet at det har gått for en. Jepp. Hehe. Huff, få til en "søndan" her vel.

 

Kom hjem til svigermor jeg da. Hun passa E mens M og svfar flytter en del greier. Flytter neste helg. Raaaart!! De har bodd der i 25 år! Jeg har bodd der selv og. Litt trist synes jeg. Mye historie i veggene der. Dåpen til William hadde vi der og. Will ble forsåvidt til der og;)

 

Ja jøss, de er brune de vøtt. Sorte en gang i blant og.. Nei lyt sjå. Gøy med avveksling. Kjøre både et sett brune og dypblå kanskje. Et på hvert øye?? hoho.

 

mmmm jepp.

 

Gjøre seg klar til trening a?? uuuurrrrkkkkk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har et av hvert øye med linser, jeg! Men de er litt koko i topplokket, da... Say no more!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm trenger alltid å komme deg ut du, molle.

 

Regner med det blir bursdag søndag 4.11. Ikke helt sikker enda.

 

Forza Fugla!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jeg vel ikke. Ikke uten barn på kveld. Ja når jeg gikk hjemme trengte både E og jeg litt avveksling fra vegga her hjemme. Ellers trives jeg i godt selskap og trives med å ha det gøy, skal ikke stikke det under en stol, men noen dager trenger hjernen mer utkobling enn andre.

 

Glemte å si det 1D...vi prøvde jo få deg til dAma vi..og du var bare 20 min unna! Så tenk det:))

 

Forza Fugla:) Mulig det er ei som er på andre siden her i kveld..hehe.

 

Og sessa...jeg har da virkelgi ikke tenkt å gå rundt med et blått og et brunt øye..hehe. mulig liksevel. For selv med to brune kan man ende opp med et blått;)

 

Stakkars G er på legevakten han! Noe prikker som ikke gikk igjennom glasstesten. Håper alt er bra med ham!!

 

Da pakker jeg på meg noe treningstøy og stikker ned til mtg en tur. Selv om studio er stengt kan man da få rørt seg litt lell:)

 

4 er notert. Er stor mulighet for at jeg ikke er hjemme men:( Er litt usikkert enda. Vil komme i L sin bursdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke invitert til dAma :(

 

Synes du skal bleke håret helt og få deg røde øyne, blir lekkert!

 

Regner med at det må bli den 4, ser ikke så mange andre muligheter for øyeblikket. Men kommer innbydelser i posten etterhvert bare jeg får fastsatt datoen.

 

Nei, trur du det altså, at det er noen på andre siden?? Som heier på RBK??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gått rykter..jeg kan såklart selv ikke tro det!!

 

Ja lurte litt på den varianten cat;) Hoho-DA snakker vi mus på tråden da;)

 

Enkli skulle du hatt kattelinser du:)

 

Jeg ble heller ikke inv. om det er noen trøst..hehe. Bare ringte dama og spurte om hun ville være sammen med meg jeg:) Hun inv. heller ikke T og T. Det gjorde A. Få dere gjesterom snart a cat!! jadajada..vet dere jobber med saken:)

 

Fant ikke sånne dypblå jeg hadde tenkt, men bestilte nå da noe. Så får man se. Tom for linser og se må man. Så da får det bare bli som det blir. Jeg ser det jo ikke selv, så samma kan det i grunn være:)

 

Jobb fra 8 i morgen:( Greit nok det, men når en skal kjøre en times tid (inkl levering) først så er det pes. Men skal gå 14:30 da, for har foreldresamtale i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katt spiser mus..

 

Har gjesterom om 4 månder. Æsj, det hørtes lenge ut. Gjesterom i slutten av februar høres bedre ut.

 

RBK liker jeg IKKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jobber du molle?

 

Jeg tror du kler brune bedte enn blå egentlig.

 

Lurer på om barnehagekontoret har tenkt å sende ut noe om at de her mottatt tilleggsinfoen til søknaden min. Har fått invilget Kontantstltte da

 

 

Ellers så henger jeg ikke med på alt Annet enn at dere feste uten meg også:(

 

Simba alt bra? Klabert vi kommer på bursdag gjerne med medbrakt. Men da må ikke du og molle enes om noe uten at vi andre har et ord med i laget så vi kan få komme også!!

 

Skal begynne sent og slutte tidlig i morgo jeg

 

Sessa kan ikke vi klare å utveksle tlfnr på pm i løpet av de nærmeste dagene

 

Hadde tenkt meg på bæretreff i går jeg, men O torpederte med å stå opp grytidlig og sove når det var treff.

 

Jeg har lyst å shoppe klær kule jobbklær

 

Hos oss spises det ikke med kniv og gaffel vi står og spiser vi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia da legger jeg en liten rute her om att jeg skal ha sjarmtrollparty hjemme hos meg den 29 okt. det er treleker, spaprodukter og litt usikker om det er litt ullklær og.. Før den som vil komme så er det bare att komme, det begynner kl 20.00..

før mere info så send meg en pm..

klem klem til alle på tråden...

 

nina&emil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stova;)

 

Nina: kan ikke komme i morgen,jeg jobber. Glemte å sende ny sms-sorry!

 

 

Og Cat og alle andre-jeg ble så vidt invitert selv... Sambo ringte meg rundt fire da jeg var på vei til togstasjonen i Oslo-sa at tiny og mann kommer på middag rundt fem og om jeg kunne handle på vei hjem...og da jeg akkurat hadde lagt på ringte Mol og lurte på hva mine planer for dagen var så da måtte jeg jo si at vi visst skulle ha middagsgjester og ho kunne komme ho og hvis ho ville. Og da skulle jeg jo ha tenkt på å ringe alle for å få med alle- men med Mol på øret-springende med vogn og dill mot toget som var 5 min fra avgang-(16.21 tog),så spurtende inn på butikken(mista mol i tunnelen) for å finne middag og finne på hva man skulle ha til middag-vel vitende om at det meste av leiligheta egentlig var strødd utover det heile og burde seriøst ryddes-ja,det gjorde meg litt stressa og så da ble det til at det ble bare oss. Men vi tar det igjen:) Vi kan ha halloween party- den 27 eller den 03. eller vent-barnebursdag den 04 og fest 03- har noen prøvd fest og så barnebursdag før? Jaaa-kom folk nogenlunde presis da? jo halvparten gjorde jo egentlig det....hmmmm Ta fredag 02 da kanskje? Når er halloween egentlig?

 

Nei,no babler jeg.

 

Nytt ukens bilde på trden forresten. Og simba-har heilt glemt å klemme deg i det siste. Trenger du en klem i kveld? Du kan få en god en no;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...