Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Jeg kan spare opp noen av drittbleiene til lilleL og være med å kaste de også!!

 

Takk for koselig bursdagsfeiring:) Synd vi ikke fikk med oss pakkegildet siden noen måtte være så trege...

 

Hvor ble det av sola og finværet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telefon? leketelefon eller mobiltelefon?

 

Tusen takk for fest på lørdag (takk molle som åpner huset sitt) og tusen takk for hyggelig bursdagsfeirin (takk mtg som fikser). Håper alle bursdagsbarna koste seg og fikk alt det de ønsket seg :)

Beklager at vi hastet litt avgårde fra bursdagsselskapet, men StoreT har en oppgave som skal levers ikveld og som alle andre flinke studenter må man jo bare vente til siste liten med å skrive den...

 

Kjempekos at du kom nedover 1D!!!! Må ikke vente så lenge til neste gang altså! Eller kanskje du kan invitere oss alle til deg en gang?

 

Begynner å få vondt i halsen igjen jeg........

 

Tidlig opp har jeg vært også og kosa meg Gabriel nesten hele dagen :) Skikkelig kosegutt i barnehagen han! Også bare smilte han stort når pappan kom å leverte!

 

Nå skal jeg ta meg en dusj jeg....

 

Glemte jo nesten at simba trengte en klem *KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen...................

 

Magler enda vogna, uddevallaposen, meitaien og skoene til L siden vogna ikke kom med flyet:( (fikk det litt travelt plutselig....)

 

SUGER!

 

Husker noen av dere MtGs åpenbaring på dette med å komme/gå for;) Ler godt enda jeg.

 

Når vi kjørte til flyplassen kjørte vi forbi et par bilder (se hvorfor lenger opp) og den ene (en kassebil) kjørte oss inn igjen........... for å glane på puppene mine:) (lo litt av den og jeg....guuu jeg er enkel!)

 

TUSEN MILLIONER TAKK for utrolig flott fest og feiring av B-day og ja ALT!!!! Hvem kan leve uten dere?!!!!!

MtG: du er bare helt utrolig!!!! FLink var du!!!

Cat: sorry, kan ikke noe for at ungene bare sov utavsynk:(

 

 

Da fikk jeg tlf fra de som kjører bagasjen fra værnes:) Hurra!

 

AU!

 

Gutten min gråter stakkar:( Han sover litt også våkner han spendt som en bue:( Vondt i magen, men han driter helt fint.....og promper ikke mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer oversendes til Simba!!!

 

Kaster alt i umiddelbar nærhet på nav!!!!

 

me tooo

 

Takk for en koselig helg alle sammen! Litt merkelig fest..hehe. Ja MtG glimtet virkelig til da. Ler litt av den puppekommentaren hennes og jeg;) Beklager vi var så sene i bursdag! Meen den varte jo til 17 da, så iofs skulle man tro pakkeåpning skulle kunne påstartes 16:30... ;)

 

Tillegg til 1D sitt innlegg: Og tusen takk Molle for pass av barn og 5 bajsbleiskift!! pillehenting, teppeoverbretting, og hyggelig samvær;) (høhø måtte bare:p)

 

Jepp kul helg. Synd du bor så langt unna 1D, du vil bli savnet!

 

haha til tlf mtg!! Ikke bare har du glemt, men HVOR har du lagt den?? hihi. Hun mente ikke leketlf :)

 

Venter spent på inv. til blærumsfest;)

 

Tide å natte. Sov godt alle sneller:D Skal bli godt å lukke øynene nu...mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen:)

 

Ser jo nå at jeg har glemt endel i innleggene mine fra i går.......

 

Og tusen takk Molle for pass av barn og 5 bajsbleiskift!! pillehenting, teppeoverbretting, og hyggelig samvær;) (hihi, måtte bare jeg også....)

Nei, men seriøst! Jeg setter utrolig stor pris på deg vennen. Og jeg er sikker på at den største grunnen til at helga ble så flott er takket være deg. Skulle så gjerne gjort folk (les trønder) av deg jeg;) hihi

Du glemte forreste dette også: ungepass mens jeg dusja, rydding av alle rom hver dag uten hjelp fra meg, oppvasken, middag, henta KB når det trengtes, gi meg grastis kost og losji, vekke meg om morran etter en lang natts ferd mot dag......re opp senga mi og passe L og sist men aldri minst: alle gode samtaler:) Jepp!

 

Jeg har en samboer jeg kan kaste.......... på NAV...... godt å se at Cat har tatt frem gamle dritbleier igjen, ei stund siden jeg har hørt den kommentaren;)

 

Jeg klemmer simba i dag og jeg! (kanksje fordi jeg trenger en selv også...au)

 

Grattis med ny tann G! Håper du ikke plages så fært så lenge.

 

Jeg vil pressisere at LT gikk glipp av pakkegildet han også.....så det så! (jeg åpna gaven fra dere ca 10 sekunder etter at dere gikk ut døra.....) Tusen takk for flott body og sokker!

 

Den tlf kommentaren til mtg er jo hysterisk;) (jeg lurte veeeeeeldig på hva hun mente til en liten fugl fortalte hordan dette hang sammen:) takk til tolken)

 

Tiny: har blitt nevnt dette at jeg snart er 30.......og at det bare MÅ feires med stort selskap......... I samme samtale ble det nevnt at trådmammaer kan fylle en bil eller noe ca, ivhertfall for å komme en tur....og spm om hvor jeg da skal innlosjere alle osv;)

Jeg hadde ikke tenkt å feire noe spes jeg..... men hvis jeg hører rykter om at det kan tenkes at noen jeg kjenner fra nettet dukker opp i TH på slutten av januar så er det mulig jeg revurderer akkurat den tanken:)

Kan gjøres på flere måter selve gjennomføringen........... Kan sikkert få plass til 5 jenter uten barn (da sendere jeg gubbe og unger på hytta) og vi blir 3 på hvert rom...... Hvis ikke er det plass til minst 6 stk på hytta også, men der er det like liten plass som her;) Tar ca 90 min å kjøre dit fra TH, men er et nydelig sted! Her i byen kan jeg kanskje få leid et lokale så det blir flere mennesker enn dere der...... Ja, er mange varianter og tenkte på...... Gi lyd om ønsker kanskje??

 

Jobb i kveld......hakkelyst:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille idag...

 

Idag har jeg jobbet sammen med Molle :) Første tråd-jobbe-sammen!! hehe.. Var så flink atte!! Fikk ikke snakket så mye med henne da for jeg har vært på møte og hatt foreldresamtale idag. Skummelt med foreldresamtale da...

 

Nå har jeg skrevet referat og må vel kanskje skrive et til.. Kjedelig......

 

1D: hadde vært spennende med TH tur da. Også hadde det vært mye lettere om du hadde gjort østlandsjente av deg :)

 

Klemmer til alle som måtte trenge det *kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med en klem til Simba! Håper dagen er bra i dag.

 

Så får jeg takke for en hyggelig helg. Gøy å se 1D og LT. Gøy å drikke med damene(og mennene). Tiden gikk fort!!!

Takk for fin kvadruppelbursdag på søndag.

 

Klart det er skummelt Tiny å slakte barna til folk:)

 

Jeg skjønner ikke hva som skjer med MTG og tlf.

Sånn går det når det kun synges halkvedete viser her eller hva det heter.

 

Jeg skal på NY jobb i morgen! Tenk på meg og håp det beste for meg da.....

 

O sov til 9.30 i dag ja i går også..

nå er det csi

 

Åpent hus på lørdag om det er ønskelig.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uff da. Får sende noen klemmer opp til TH og da. Håper alt ordner seg vennen.

 

Trenger du i dag og Simba? Kan klemme på deg hver dag jeg:))

 

Glemt? Håper ikke du tok det slik at jeg syntes jeg fortjente takk altså! Hva mener du med gjort folk av meg?? Skal jeg begynne med snus og skinnvest?? Og var da voldsomt til oppramsing. Kan da ta en fin oppramsing fra tur til TH jeg, om det skal være på den måten:) Og det der med betaling har vi allerede pratet om....

Ellers glemte du kjøring hit og dit og vekke på natten for å si natta-haha. Tenk at du huska re opp seng-hoho.

 

Kan kaste min og på nav cat. Man er IKKE DØD selv om man er syk. Herregud menn altså! Neste så man skulle tro en måtte ringe en bæbumann til tider. Og så pottesur for alt da. Jeje, går seg til. Håper han er i bedre form snart!

 

Herk: (ta en teskje-hahaha) Noen har lagt igjen en tlf hos mtg. Hun vet ikke hvor den er. Hørte den gikk tom for batteri da serru. Har enda ikke funnet den og ingen har meldt den savnet. Klart kan være disse lydene bare er oppi hodet til mtg;)

 

Fulg?? (pip-pip)

 

Jaaa første "tråd sam-arbeid" :) Var greit det, men guh å sliten man blir! Og ikke smart å jobbe med E. Han måtte jo igjennom hade-prosessen ørten ganger i dag!. Hver gang jeg gikk forbi så trodde han vel han ble hentet og så forsvant jeg igjen. G hadde og dagen i dag. Hjalp sikkert bra at de bare sov litt over timen begge to:) Men gikk greit da.

 

LYKKE TIL i ny jobb i morgen Herk!!! Blir så bra at:) Du er så flink og en av de skarpeste skjeene jeg kjenner så itte noe å grue seg til der;)

 

Se an lørran. Egentlig dritsliten jeg..hehe. Helgen sitter i enda. Skal jobbe 2 uker gjennom vikarbyrå. Drit, men må ta slikt så blir jeg lettere vurdert på de "bra" oppdraga. Grei nok jobb assa, men ja. Men ang. lørran så snakkes vi vel utover uka:)

 

1D:Sa ikke at du måtte, bare spurte jeg. Er jo ganske vanlig. Og du nevnte å inv. opp sneller og da spurte jeg om du skulle ha fest. Biltur til TH tar 8 timer?? hmm, flytt ned a du:) Nei da, men er ganske langt for biltur. En ting er å ta tur om sommern men på værste vinterføre.. Nei men lenge til da.

 

Bortsett fra det så har du plass til 6 + 2. Så vet du det:) Og 5 delt på 2 er ikke lik 3:P

 

Nei må natte nu. Sov godt alle sammen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye liv..

 

Digg å føle seg som "karriere"-kvinne igjen. (du tok den herk?? Se masse intert til deg i det siste nå. :))) )

 

Hvorfdan er dagen i ny jobb?? Er nå i ny jobb jeg og, men den varer nå bare 2 uker da. Mye å sette seg inn i for kort tid. Meeen, hvem vite-smile pent til sjefene så kanskje man får noe mer permanent:) aaaaahhhh også glemte jeg miniskjørt og utringning i dag og!! Jaja får satse på mitt blendende smil og bedårende øyne..yeah right-hoho

 

Amaaaaaaaaaaaaa-MISS YOU!! Hve skjer vennen?? Hvor er du hva skjer og ååååå:((

 

Er litt slitsomt. Sitter foreløpig mest på sentralbord. Og irriterende lyder!! Og popper opp ting i hytt og pine og stakkars den som ikke kan touch for da skriver man brått alle andre steder enn der man skal.

 

Er nå ikke dette jeg vil sitte med over langen, men litt godt og "fungere" igjen og. Teite er jo at jeg bruker 2 uker jeg kunne brukt på å finne en mer fast jobb da:(

 

Kose deg på lunch 1D:)

 

Mtg..mulig vi ikke får tatt en fest den helga. Må se litt. Svigers flytter 1/11 og trenger en del hjelp. Da må vel jeg ta E tenker jeg. Men skal se litt hva som skjer. Evt. kunne vi tatt helgen etter, men prøve å få til da vi snakket om:)

 

svaniiineeee:) Vet ikke hva du så jeg. Typisk jeg jobber når jeg skulle til deg da, men kan godt ta ne kveld og vi:)

 

Snart lunch..

 

Få litt liv her i dag så jeg har noe å kikke innom utover dagen. Gidder ikke sitte skravle med meg selv heller. Eller det gidder jeg nok sikkert, men er mye kjedeligere;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har for lite å gjøre på jobb, molle ;-) Håper det åpner seg muligheter for noe fast et sted snart. For deg også, mtg!

 

Takk for alle klemmer! Sender i retur til de som vil ha.

 

Hvordan er den nye jobben, herk?

 

Opptatt med vannkoking eller vannflaskehamstring i dag, svanine? Skumle greier....

 

Har noen hørt fra pt i det siste? Og sessa, lenge siden du har vært her nå!

 

Tror det er uvant for LH at pappa'n ikke er hjemme om dagen lenger, men han har vært snill mot den lett handicappede mora si likevel. Go'gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!!

Er på ny jobb og på nett og ny pc og greier og greier

tok alle de interne moll:)

 

Klart O er sutrete han sto jo opp kl 08 i dag!

 

Vel her er det litt soft start og jeg får vist gå nå

Preikast i kveld tror jeg.

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for den

Han er ikke trøtt bare sulten men nekter å spise annet en druer.

bra med ny pc

bra med soft start.

bra med deg, nuss nuss gleder oss til du kommer.

skal på åpning av nytt ss i dag og det blit kuli masse tilbud og null kæsh er æsh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!! Senter nyåpning er mye stress fordi andre folk stresser mer enn nødvendig! Makan! Ble helt svett på andres vegne og Linnis sovna ikke før kl 13! Men jeg stressa ikke altså og da Linea endelig sovna gikk mor på shopping. Herlig!

 

Altså jeg har ikke skrevet på lenge, men har lest. Men nå er liksom tråden tråden da og jeg er jo egentlig bare innom, så jeg tenkte dere skulle få ha litt fred. ;) Også har det vært en del planlegging av hytteturer og fester i det siste og der har jeg liksom ikke så mye å tilføye...

 

Men jeg er her og har det strålende. Stortrives som husmor og har maten klar hver dag når mannen kommer hjem! Dette er pokker meg drømmetilværelsen. Så mens andre liker å bruke hjernen liker jeg å la min råtne! ;)

 

Nei, nu må middag lages! Ha det så bra så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fin dag på jobb, men noe kjedelig siden det blir dødtid sånn når man er ny.

 

Sessa fint du trives Så du tar ikke juleekstrahjelp jobben på Storsenteret???

 

Syns ss var blitt fint jeg

 

DU Sessa? hadde du turt å passe O 1 time neste uke???

Pappan må til fysio og det er ikke så lett med barn skjøner du:)

 

Nå ser jeg House så jeg må fortsette med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare først si at selv med ;) så halloooooooo!!!!!!!!! Sykt mye å gjøre på jobb!! Sitter med pc forran meg hele tiden og da er det koselig med 1-2 min lesing om folk jeg bryr meg om. Små pausesnutter i en stresset hverdag.

 

Logge seg på gmail i morgen svanine?

 

Ja..stod opp tidlig, gjøre klart barn (w klarer seg selv) kjøre barnehage, ned på jobb, masse å sette seg inn i og haug med tlf. (ør i hodet), opp til barnehage, hente 2 stk. barn, alene hjemme, bære opp grinete E, løpe ned igjen og hente noe blidere G. Underholde til PtG henta, spise middag (som vil si et halvt seigt rundstk som var stekt i dag tidlig) Komme 5 min for sent til konferansetime med Will, hjem 18:30. Skulle egentlig på nytt møte (grunnskoleuka snart og er 4 trinn som har ansvaret for den-urk) Orket bare ikke. Var så sliten at jeg seriøst holdt på å begynne grine.

Utrolig nok fikk MtG dratt meg med på Sats da. Og godt var det. Bruk energi og få energi. Blir gjerne kvitt noen kg i samme slengen;) Trente i tja..ble det 1,5 tro? Var egentlig ferdig og tøyd og alt da Molle fant ut at nei vi tar en liten runde på sykkel før vi drar. Greit å dra med puls..joda puls fikk man. Trodde jeg skulle døøøø!! Snakk om å presse seg. Måtte sjekke og pulsen lå fan meg på 160 2 min etter jeg gikk av!! Så nå er man nydusjet og sliten og skal bli godt å krype under dyne:)

 

I tillegg så har man smugrøka med Ama (smask vennen-vi er nå søte og da-hehe) og handla.

 

Man trenger ikke la hjernen råtne selv om man går hjemme...

 

Fri til å skrive her du sessa:) Bare koselig det.

 

Har du gmail Herk? Fiks det og være logga på i morgen a:) Om man har dødtid samtidig:) Å så flink og ta alt internt;) Frister med lørran assa..M har en del han skulle ha gjort men..hmmm.

 

Kanskje hu trøndermor og skulle ligge unna vannet? Og hur er det med det hos dere svanine?

 

Hva skal godtfolket fremover da? Er det jobbing, fester, sammenkomster, sofasliting? Hur ser helgene ut fremover?

 

Vi har evt. blærumsfest på lørran og 30 års lag 10/11. Ellers tror eg det er tomt.

 

1D...skaff deg barnevakt! Må da kjenne noen fra barselgruppe el dib folk eller søstra di? BØFN til dere i nord iaf!! sip

 

Nei finne senga jeg. Gleder meg til å legge meg. Er ofte et ork, men nå er jeg skikkelig godsliten:)

 

Natta jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herk. Kommer litt ann på når, men ellers går det vel fint (litt skummelt, men fint). Kunne kommet opp med han hit, da? Spørs om O gdtar det da. Linea er i hvert fall bare fornøyd med selskap. Vet jeg har noen avtaler utover uka! ;)

 

Tror jeg er ferdig med butikk i julestria, as. Så blir ikke noe jobbing på meg, dessuten er jeg jo i perm så jeg kan jo ikke ta en annen jobb. Men ss er fint, men litt posh, eller?? Spent på hvor mange konsepter som overlever det første året!

 

Linea gikk bort til en fremmed dame som satt på huk med barnevogn og eget barn, ga henne en klem og prøvde å ta kaffekoppen hennes i går! Makan til freidig unge. Etterpå begynte hun å grine fordi hun ikke fikk eplet til en annen fremmed. Hun er jo virkelig ikke sjenert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, minner litt om Leo og fremmed mann på tog som må kose dokka:))

 

O er da ikke skummel! Er så søt og god atte:) Strot sett bare tasser han rundt i sin egen lille verden og pusler med noe leker:) Og hos deg er det jo mange nye leker-spennende det vett.

 

Det er digg med tråden ass. Har alltid noen å spørre om hjelp, og alle kjenner unga så kan bare sette igjen overalt. Ja de av oss som bor i nærheten av hverandre da. Tror ikke det har gått en uke uten at jeg har sett noen trådbabyr siden E kom til verden:) (har nok ikke gått mer enn 3 dager..)

 

Sitter på jobb. Litt rolig på morgnen. Digg. Koselig med tlf før en haug tlf 1D;) Nei men litt annet med noen man VIL prate med da. I TH snør det:D (hehe)

 

Jo og det glemte jeg si i går...jeg er tilbake i "min" verden igjen..Der spiser man brødskive med kniv og gaffel. Greit nok med store smørbrød altså, men sikker på dem (altså snippene) hadde spist med kniv og gaffel på skive uten noe på og. Hehe, nei men det er så typisk den verdnen.

 

Også litt søtt da..skulle hente E (og G) og parkerer siden av StoreT. "hei jeg skal hente barn" "hei jeg skal hente kone" Søtt;) Tiny er søt og god, men kanskje litt barnslig. Kanskje greit ST lar henne leke i bhg mens han er på jobb...

 

Sååå kos å se deg igjen Ama! Og stadig lærer man noe nytt om folk..hehe..av alle danser liksom;) Blir moro neste trådfest!

 

Er nå litt å gjøre da, for brukt nesten timen på dette innlegget. Skriv litt i dag a jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...