Gå til innhold

**Drammenogomegntråden nr 15**

Anbefalte innlegg

Skrevet

var kjempe hyggelig ja. =) Selvom det var første gang for oss, så var det jommen ikke så skummelt gitt! hehe.. Hyggelig å få lov til å bli med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ikke så skumle se.. hehe.. =)

Har begynt å jobbe så har ikke så god tid akkurat om dagen til å skrive her, håper noen hjelper til ;o)

Skrevet

Jepp var veldig koselig. var litt feig da så måtte ha med ei venninne som hadde møtt dere før :P hihi

Skrevet

Her går det unna ser jeg.

Jeg er nå ganske lei av å sitte stille og av å være inne.

Er ikke noe nytt treff rundt hjørnet igjen snart vel?

Nå vil jeg møte dere igjen altså.

Har fått bærbar pc og trådløst internett nå, sa da har jeg mulighet til å være litt mer på nett.

I kveld får jeg besøk av et søskenbarn, han skal være her hele helgen, det blir koselig.

Ellers så er sambo fornøyd og stolt som en hane.

Han fikk prøveflydd flyet han har bygd her om dagen og alt var perfekt.

Så her hjemme hos oss går det i bensinfly for tiden.

Fint å ha en hobby da.

Selv så sitter jeg å broderer bilder som Ina skal ha på veggen sin, og strikker for harde livet til tvillingene til venninnen min.

Koselig det da, men ser frem til å kunne begynne å strikk litt ullbukser til Ina også.

noen av dere som bor på Konnerud som vet hva Konnerud-dagen går ut på?

Ser der er når til lørdag.

Skrevet

hei hei da har vi funnet os bil og skrevet kontrakt på den hurra..får den nok til uka..

Skrevet

Ja i dag er jeg hjemme og aner ikke om jeg skal på jobb i dag, sånn er livet til en vikar ;o) Har jobbet hele helgen og er sliten.. Er ikke vant til hardt arbeid lenger ! hehe..

Mayken: Når var det bæretreff sa du ? Vil prøve å få det med meg, har nemlig store planer om å kjøpe meg en Mai Tai.. (aner ikke om det skrives sånn).. Og trenger litt info bare =)

Var det noen av konneruddamene som fikk med seg noe av konnerud-dagene? Jeg jobbet på statoil konnerud nemlig i helga, og jeg fikk med meg at det var mye folk i alle fall, kjempetrøkk på stasjonen :)

Pia&CF: Sorry at jeg ikke fikk snakka noe med deg, vi var helt fri for kronestykker når du kom så det ble litt stress kan du si.. Vekslemaskinen var også tom.. hehe.. jaja.. litt utfordringer må man jo ha.. ;o)

Har alle hatt en fin helg ?

Skrevet

Fysj for et ekkelt høstvær i dag.. (lei av å skrive dytt bare ;)

Skrevet

Pia: forsøker å få til et bæretreff på fredag, men hittil har det ikke vært stor oppsluttning inne på tettinntil.

Jeg har kjøpt meg Meitai, er kjepefornøyd.

Anbefaler det på det sterkeste.

Fikk ikke vært på Konnerud-dagen.

Får ta det igjen neste år.

Skrevet

Men kan vi ikke bare ta et vanlig treff og så kan de som vil fra tettinntil bare komme de også.. ? Og om noen tar med bæretøy er jo det bare flott =)

Skrevet

Jo, hadde j vært greit det da.

Vet at mammantiltrulte kommer i hvertfall.

Noen ideer om hvor vi kan møtes da?

Er litt lei Glass, kanskje vi kan bestille bord på east lake?

Skrevet

Er veldig trangt på east lake, men gulskogen har jo den kafèen oppe med sånn "lekehage" for de små.. Eneste jeg kommer på i farta som er bra.. :o)

Skrevet

jeg har jo ikke lappen, så da må jeg eventuelt styre med 2 busser

Skrevet

Ja det er jo litt tungvint da.. men du kan ikke sitte på med noen ?

Jeg er jo ikke helt sikker på om jeg kommer så da blir det litt dumt for deg om jeg lover deg skyss.. :o)

Skrevet

nei, tror ikke det.

Vi får se det an litt.

Er jo ikke sikkert det er noen som kommer en gang

Skrevet

dytt

Skrevet

Hei!

Jeg begynte å lese på toppen jeg, men det var så veeldig langt atte...hehe..så jeg slenger meg på her uten å ha lest hele:)

Jeg har nemlig ikke vært innom denne tråden før, men bor også i Drammen og har ei jente på 7 måneder. Er selv 32 :)

Hadde vært koselig å treffe litt andre mamma'er synes jeg :)

Skrevet

Hm....er ganske sikker på at jeg "kjenner" deg jeg Mayken...hehe...er du Mayken fra #lavmoral?

Skrevet

Ja, svingstang det er jeg, nå ble jeg nysgjerrig.

Hvem er du?

Hjertelig velkommen er du i hvertfall.

Forsøker å få til et treff på fredag, men stemningen er ganske laber for tiden, så vet ikke helt hva det blir til.

Skrevet

Nika- her! :) Vet ikke om du husker meg jeg?

Hadde vært koselig med et treff syns jeg da...

Skrevet

Jo, husker nicket ditt:)

Kan se ut til at det blir et lite mini bæretreff på fredag.

Vet ikke om du er bærer jeg?

Eller har lyst til å prøve?

er flere av dem inne på tråden her som pleier å være med på bæretreffene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...