♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #101 Skrevet 2. september 2007 Forter meg å ta nr 100 =)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #102 Skrevet 2. september 2007 Godt det da! Hold oss oppdatert i morgen! Vet han er sånn, er jo stadig noe de vil ha disse mannebeina. Skjnner ikke vitsen jeg...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 3. september 2007 #103 Skrevet 3. september 2007 Da har doktoren ringt og han MÅ minst være hjemme i 6 uker, kan si det sånn at han er fortvilet.. Han er heeeelt arbeidsnarkoman så det å være hjemme er hele dager er nesten utenkelig for han men men... Vi sees vell i morgen jenter:)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #104 Skrevet 3. september 2007 hei alle sammen lyst å komme i m jeg oxo men må se ann har jo ikke bil arg...så vi prøver å finne oss en ny en...jeg har en sønn da som er 4 mnd til de nye som lurte...og vet dere hva det kan hende han slipper å bruke skinner på dag tid fra uti oktober men bare bruke de på natta... de sier han har så fine føtter er bare hælbeinet som ikke er helt som det skal vere nå...ellers kan det hende han på 7 år har adhd så må få sjekket det ut syns det er mye nå ja...er ganske sliten for tiden og på lørdag sov jeg lengre sambo tok m seg minsten ned og jeg kunne sove det var deilig....jeg var helt i koma he he,en ting som er positivt m ikke ha bil jeg får trimmet litt da følger og henter unga fra skolen....men ser ann i m om jeg klarer å få kommet en tur...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #105 Skrevet 3. september 2007 Dersom han får diagnose på det (7åringen din) så får du jo avlastning da:) Og medisiner! Stesøsteren på samme alder har det, og det er en kjempejobb, men mye lettere når man har fått diagnose.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #106 Skrevet 3. september 2007 ja vi får se først hva legen sier hvordan finner de ut av det egentlig...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #107 Skrevet 3. september 2007 Er masse forskjellig de skal gjennom. Blandt annet med psykolog, samtaler med foreldre og lærere, diverse tester, osv osv... Tok halvannet år å få diagnose på veslejenta... Men gutter er lettere! Hvordan står det til ellers da?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #108 Skrevet 3. september 2007 hvem er du har jeg øtt deg spent jeg...jo det går bra ellers bortsett fra bilen ikke starter og vi leiter etter en ny bil da så trim får jeg he he...beg m mme og velling og middag...han vil nesten ikke ha pupp mer så da måtte jeg bare... med deg da
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #109 Skrevet 3. september 2007 Hehe Nanna.. du kjenner dukkemamma godt =) Sender deg en pm med hvem hun er jeg.. Er en fin tur fra deg og til Glass da ;o)
pjokkemamma*07+10* Skrevet 3. september 2007 #110 Skrevet 3. september 2007 Hei, jeg hadde en avtale imorgen som er avlyst, så kanskje jeg får kommet meg på treff. Det hadde vært hyggelig. Har ikke vært med før - er snart 29 og har en gutt på litt over 5 mnd. Hva jobber de forskjellige jentene med? Jeg er musiker. Var det noe om at det sto om de forskjellige på facebook noe ated,
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. september 2007 #111 Skrevet 3. september 2007 jeg lurer også litt på hvilken gruppe dere bruker på facebook...
Turid Laila Skrevet 3. september 2007 #112 Skrevet 3. september 2007 Stolt mamma sendte deg en invitasjon til treffet på facebook, visste ikke om du hadde fått eller ikke... husker ikke hva den gruppa heter, men tror man må være medlem av norway network for å få være med der, og det er ikke jeg...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. september 2007 #113 Skrevet 3. september 2007 tusen takk. Så den nå, og skrev på wallen din også. =)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #114 Skrevet 3. september 2007 Nei man nå ikke være medlem av Norway nettverk =) Kjempekoselig om dere nye kommer =)
2nj♥ Skrevet 3. september 2007 #115 Skrevet 3. september 2007 Hei alle sammen!! Da har jeg vært og levert 2 søppelsekker og 2 poser med klær til de søte små barna på barnehjemmet i Afrika, på Joggen Sport. Veldig glad for at noen som virkelig trenger det, kan få glede av klærne dukkemamma: Hvorfor skiftet nick da?? Jeg kommer ikke på treff i morgen. Mannen er hjemme også, så da passer det desverre ikke
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #116 Skrevet 3. september 2007 Dukkemamma er Tillab? Er det riktig 2nj?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. september 2007 #117 Skrevet 3. september 2007 Tusen takk 2nj♥ !!! (hilsen venninnen til Stolt Mamma, som sammen med sin kusine skal levere klærne til de søte små barna) Kjempe bra tiltak dette her, og er det flere som har klær de ikke bruker lengre, oppfordrer vi til å gi det bort til disse små som virkelig trenger de. =)
Zerotondo Skrevet 3. september 2007 #118 Skrevet 3. september 2007 Hei! Slenger meg på her, jeg.. Jeg er 31 år, har mann, pusekatt og babygutt på 4 uker ( han skulle blitt født i dag etter terminen, men valgte å komme litt før! ). Jeg er fra Drammens-området og jobber der, men bor i Horten nå. Kommer til å flytte tilbake til Drammen om ikke så alt for lenge, og da sannsynligvis til Konnerud ( har et hus der ).
Gjest Skrevet 3. september 2007 #119 Skrevet 3. september 2007 Jeg er meg selv jeg, sist jeg sjekket.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #121 Skrevet 3. september 2007 Tillab/ dukkemamma- hvorfor spør 2nj om hvofor du har byttet nick da??
Gjest Skrevet 4. september 2007 #122 Skrevet 4. september 2007 piadi det var det jeg trodde he he..men jeg kommer så lenge det ikke regner i dag lei å sitte hjemme tar buss hjem ihvertfal he he...klem
2nj♥ Skrevet 4. september 2007 #123 Skrevet 4. september 2007 Anonym: Var dukkemamma jeg spurte, ikke tillab....-hun er vel "seg selv" fortsatt Gode "gamle" tillab!!!!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #124 Skrevet 4. september 2007 hei koselig å se dere ijen alle sammen, selv om jeg ikke helt veit hva dere kaller dere her inne da he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå