Turid Laila Skrevet 2. september 2007 #76 Skrevet 2. september 2007 Jeg er 21 og lillegutt er 2 mnd. blir han den yngste da om vi kommer?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #78 Skrevet 2. september 2007 Ja tror at nicket var kozy! Hun hører til det treffområdet ikke sant? Hadde vært hyggelig å hørt litt om de som kommer da. Jeg har nylig flyttet til området og kjenner ingen.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #79 Skrevet 2. september 2007 Kozy er usikker på om hun kommer, hun har begynt på skolen igjen og har mye på tapetet om dagen... Er også mindre på DiB nå.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #80 Skrevet 2. september 2007 Det var synd. Men hun kommer kanskje på treffet da. Kjenner noen av dere henne? Hvor mange kommer på tirsdag? Er det andre nye?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #81 Skrevet 2. september 2007 Virker som om det kommer noen nye ja, alltid hyggelig det =)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #82 Skrevet 2. september 2007 Angell, tror det ja:) Forøvrig; Pia&CF er fra Konnerud, hun er 38, CF er novembergutt. Piadi er fra nord men bor i Svelvik, 23 år, Nathalie er novemberjente. tillab er fra Konnerud, 25 år, Embla er septemberjente. Mayken er presentert lengre oppe her, men kommer jo ikke. Hmmm... Mamma, Adriana og Cassandra er 22 (??), bor på Hurumlandet, Cassandra husker jeg dessverre ikke når er født, men hun er vel en 4 mnd nå? Også husker jeg ikke helt hvem fler som kommer...
Gjest Skrevet 2. september 2007 #83 Skrevet 2. september 2007 Kozy er en av mine beste venninner... Flott dame:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #84 Skrevet 2. september 2007 Ingen nye og heller ikke så mange... Jeg avventer litt til det kommer litt flere så jeg ikke blir så flau! Eller hvis kozy kommer. Gir dere beskjed her inne om hun kommer?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #85 Skrevet 2. september 2007 Kommer du kun om Kozy kommer ? hehe.. jajaja
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #86 Skrevet 2. september 2007 Ja jeg tenkte det for jeg vil gjerne snakke med henne. Er hun lett å snakke med og hyggelig? Hvordan er hun? Mye spørsmål men jeg er veldig redd for å møte mennesker med jeg må siden jeg ikke har noen venner.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #87 Skrevet 2. september 2007 Hun er kjempehyggelig og veldig lett å snakke med:) Ser ut til at hun kommer en tur:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #88 Skrevet 2. september 2007 Du må møte mennesker ? Du kan jo sende henne en pm om det kun er henne du vil treffe..
Gjest Skrevet 2. september 2007 #89 Skrevet 2. september 2007 Som et lite tips kjære anonym; ta deg en tur du;) Vi er faktisk veldig hyggelige! Og det er flere med samme bakgrunn (psykologi) men er litt usikker på akkurat hvem av dem som kommer:) Jeg på min side er gift med en som jobber med psykisk helse:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #90 Skrevet 2. september 2007 Takk for svar! Det er ikke bare fordi hun studerer psykologi at jeg vil treffe henne jeg har bare sansen for det lille jeg har sett at hun har skrevet her inne. Hun virker tøff og modig og utrolig smart. Det er ikke slik at jeg bare vil treffe henne og det er vel ikke vanlig å sende pm til fremmede og be de møte deg tror jeg!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #91 Skrevet 2. september 2007 Kommer visst flere nye, så du blir evt ikke den eneste Hvor gammel er babyen din ?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #92 Skrevet 2. september 2007 Hun er 4mnd. Flere med babyer på samme alder?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #93 Skrevet 2. september 2007 Ja, det mener jeg det er, men iltt usikker, mange jeg ikke har truffet før...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #94 Skrevet 2. september 2007 Ja noen av de nye som kanskje kommer har vel sånne småttiser =) Bor du i drammen eller omegn ? Hvor gammel er du ?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #95 Skrevet 2. september 2007 Bor i nærheten av drammen og er 25 år. Nå skal jeg legge meg og takker dere så mye for svar. Da sees vi kansje her inne igjen men neste gang med mitt nick forhåpentligvis=)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #97 Skrevet 2. september 2007 Så fint da =) God natt..
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 2. september 2007 #98 Skrevet 2. september 2007 Jepp Cassandra er 4 mnd:) I dag har vi hatt dagen!!!!!!!!!! Sambo ringte meg klokka 3 og så at jeg måtte hente han for han hadde kræsja på 4hjuling.. Jaja tenkte jeg, ikke første gang så jeg fikk naboen til og høre etter Cassandra som lå ute og sov og tok med meg Adriana i bil.. Kom bort der sambo var så lå han rett ut på plenen i bare boxeren... Sa han hadde vondt i ryggen og var kvalm, dro han opp på beina og stablet han inn i bilen. Så bar det hjem og fikk på han tørre klær for han hadde ruller ut i en dam så han var kliss våt og mobilen hans var død fordi den hadde han i lomma. Fikk ei tante til å ta Adriana og Cassandra ble med inn til Drammen så jeg ammet henne for svigemor hentet henne.. Så etter MASSE venting og en røgen så kom dommen, knekt ryggvirvel... Tok et CT før vi dro hjem også skulle de ringe i morra, puh, inni mellom føles det ut som om man har 3 barn;)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #99 Skrevet 2. september 2007 Oiii! Men det går greit med ham? Min har kjøpt seg gsxr1000 igjen og kjører med Plastic igjen:( Søren heller...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 2. september 2007 #100 Skrevet 2. september 2007 Ja da fikk han med meg hjem vært fall.. Får no mer svar i morra...... Solgte sykkelen tidligere i sommer og har ikke savnet den en dag, men kanskje fordi sommeren i år har ikke vært den heeeeelt store.. Sambo har helt dilla på alt egentlig, snøscooter, bil,båt,atv, sykkel, ja alt som kan gå fort. Nå om dagen er det båt han kikker på, så når snøen kommer så blir det scooter, hehe, håpløs;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå