Gå til innhold

**Drammenogomegntråden nr 15**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nooope, man må visst ha sex for å få til det, og EL var midt under Elvefestivalen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også el da =)

Skrevet

Hei snuskeluska - vi var også på babysvømming på mandag - blir jo litt nysgjerrig på hvem av dem du er!)

Jeg er 34 år, bor i Drammen og har en godgutt på 2,5 mnd.

Skrevet

Treff på tirsdag som nevnt, heng deg på:)

Påmelding på DiBtreff Buskerud sidene!

Skrevet

Hei så morro å finne en tråd for oss Drammensjenter!

Jeg er født i Dramme men flyttet til vestlandet da jeg var 3 og er oppvokst der. Kom tilbake til Drammen for 5 år siden og trives veldig godt. Vi bor på Konnerud.

Jeg har 4 barn - min siste lille nydelige tulle ble født 3 juli - 14 dager over terminen!! Var rimelig lei av å vente da - men nå er alt bare fryd og gammen :0) sleit veldig med ammingen i starten men som sagt alt vel nå! skal se om jeg ikke greier å få rotet meg avgårde på treff på tirsdag!

Ser at dere også er på facebook. Hvordan finner jeg dere der?

Skrevet

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Jeg er ikke gravid lenger:D Men het lillemaven på BIM og syns selv jeg "mister" folk litt når de bytter nick, derfor jeg heter det fortsatt;)

Bor også i Svelvik.. Hvor i Svelvik holder du til?

Blir gjerne med på treff! Men da må jeg bruke dagene fram til det på å psyke meg opp... Buss og barnevogn er det verste jeg har opplevd:P

Skrevet

Jeg bor i Fasansvingen i Mariås :o) Du da ?

Om det passer sånn kan dere sitte på meg :o)

Skrevet

Okay;) Er ikke sååå kjent der, men vet hvor Mariås er;)

Jeg bor i Grønnlia, like etter Norgips...

Jo, hvis det hadde gått hadde det vært supert!

Har ikke vært på treff før...

Skrevet

Hei Linchen! Jeg var på svømming kl 16, var du på samme kurset? Spennende, nå blir jo jeg litt nysgjerrig også:)

Skrevet

Vi var klokka 15 på Drammensbadet. Jeg har grønn/blå/hvit stripete bikini og gullklumpen har blå bukse med små delfiner. Du kan jo si hei neste gang?

Vi var forresten en tur på torsdag også, må jo øve oss litt he he. Var sammen med to andre babyer. Litt vanskelig å få det til å klaffe med timingen av sove/pupp/bade, så vi badet og spiste når det passet den enkelte baby. Veldig koselig. Gleder meg til mandag!

Skrevet

Ja da skal jeg kikke etter dere i garderoben og si hei hvis jeg finner dere:)

Jeg har turkis bikini og lillegutt har blå badekåpe med hette m/ører, så kan du jo kikke litt etter oss også.

Ellers skal jeg være med på treff på tirsdag, så kanskje vi sees der?

Veldig spent da jeg aldri har vært med på treff med denne gjengen før..!

Skrevet

Myrnia;

både jeg og Mayken bor også på Konnerud, det samme gjør Pia&CF som kommer til tirsdag!

Det er en veldig stor gjeng med konnerudmammaer så kanskje vi alt har sett hverandre?!

Skrevet

Jeg skal allerede på treff med en gjeng fra BIM-tiden på tirsdag. Vi blei noen faste som har holdt sammen siden det. Veldig hyggelig, har jo mye felles pga barna. Kos dere, selv uten meg, he he. Så ses vi kanskje på badet, da! God natt***

Skrevet

kanskje jeg også skulle "kaste" meg inn i denne tråden....

Er 38 år og har 2 hærlige gutter :) Storebror er 11 og lillgutt kom til verden 22 juni - 6 uker før termin. Vi bor på Konnerud. Siden jeg har starta på nytt er det ingen av mine venninner som har småbarn lenger..

Ser dere har treff på tirsdag, men da ska jeg på helsestasjonen... Kanskje neste gang...

Skrevet

Myrnia 4barnsmamma

Dukkemamma

Trolldamen

Siden vi alle bor på Konnerud, hadde det jo kanskje vært fint å trille turer sammen.

Går jo an å trille ned til byen når det er treff f.eks.

Trillet ned til byen i dag jeg, fin tur det:)

Jeg er Innflytter til Drammen jeg da.

Kommer fra Ålesund, men har bodd på Østlandet i til sammen 7 år.

Flyttet opp på Konnerud i slutten av juni.

Bor på Tolerud, et steinkast unna Pia og C-F

Var på Bånsull og kjøpte ulldress til Ina i dag.

De har 50% avslag på hele ulldresser/ullpysjamas i dag og i morgen.

Endte opp med en mørkblå, var den eneste de hadde igjen i hennes str uten føtter, men det går det også, var så søt i den atte:)

Skrevet

Heisan Mayken - trodde du ladet opp til byturen he he. Så bra med 50 %! Får ta meg en tur dit i morgen. God natt!

Skrevet

Noen som vet om det skjer noe spes i Drammen i dag ? Har lyst til å finne på noe hele familien =)

Skrevet

Vi har tenkt oss ned og gnafse litt lunsj, dersom dere ikke har dratt alt?

Skrevet

Vi dro ikke til Drammen. Frista ikke så veldig å dra noe sted når det skya sånn over. Men vi må få til å møtes til lunsj en annen dag, hadde vært kjempekoselig =)

Skrevet

Da hopper jeg i dusjen.

Skal stæsje meg skikkelig opp i kveld, skal drikke vin hos ei venninne, og en liten tur ut på byen for første gang på snart 2 år.... sommerfugler i magen...hehehe

Skrevet

Hva, skal du på byen i dag?

Det har jeg lyst til også!

Hmmm...

Kanskje jeg skulle svinset en tur bare...

Lyst til å gjør noe annet enn å sitte hjemme nå som gubben er sykemeldt! Og til uken er det jo skole og tull...

Hvor skal dere ut Mayken?

Kose deg masse!

Send meg gjerne en melding etterpå om du har tid til å ta et glass med meg når du er ute også!

(for du vet hvem jeg er ikkesant?!)

Skrevet

Ser det er så mange fra Konnerud her! Vi driver å kikker på leiligheter der oppe nå faktisk.. Må bare får solgt unna to stk her i Lier først.. :-/ Mye fint på Konnerud, trives dere? Sambo er bekymret for trafikken på motorveien hjem fra jobb, siden han jobber i Asker og innover mot Oslo.. noen med erfaring kanskje?

Skrevet

Stolt Mamma, har du byttet nick? Skal du på DiBtreffet på Glass på tirsdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...