♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Vil ha ny tråd her jeg =) Og den skal overleve selv om jeg må skrive alle svarene selv ! hihi.. Alle drammensjentene er velkommen til å skravle her =)
**snuskeluska** Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Kan jo begynne jeg som aldri har vært med i denne tråden før;). Er 30 år og bor i Drammen med samboer, katt og lillegutt på 3 1/2 mnd. Blir bare en kort presentasjon, for nå skal vi på svømming sammen med besteforeldre (begynte på babysvømming på mandag og det var utrolig stas, så da prøver jeg litt privat også). Håper jeg blir bedre kjent med dere andre i tråden etterhvert...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Ja også må du komme på treff om du ikke har vært med før =) Liker nye vi ! hehe.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Dytt allerede
**snuskeluska** Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Nei aldri vært med på treff, så det hadde vært koselig! Dere får si i fra når neste treff er så skal vi nok komme oss ned til byen:) Nå er vi tilbake fra svømmehallen så nå ligger lillegutt rett ut og sover...hehe..litt sliten han.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Så deilig da =) Skal si ifra. Vi er på facebook også vi da, har egen side der for de som treffes )
**snuskeluska** Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Er på facebook jeg også. Hva søker jeg på for å få opp dere andre?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2007 Sendte deg en pm jeg..
Potetstappe Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Hei hei! Er også fra Drammen, men har ikke vært borti denne tråden her før. Jeg er 18år, har samboer og en nydelig datter! Studerer på NKI nå, planen er å bli jordmor...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2007 Hei lillemaven og Adriana =) Har du baby i magen igjen eller er det lillemaven fordi du ikke lenger har baby i magen ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2007 Treff på Glass i Drammen på tirsdag den 4.sep.07 kl. 12.00, Hyggelig om dere kommer =)
**snuskeluska** Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Ja det skal jeg prøve på, hyggelig å bli kjent med nye folk:)
pjokkemamma*07+10* Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 hei, koselig med en drammenogomegntråd, jeg er 29 og bor i spikkestad, og har en gutt på fem mnd. :-) hvem er dere andre, og hvor gamle er deres barn? (jeg er ikke på facebook)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Hei damer... Jeg forholder meg veldig lite til DiB om dagene, men jeg kommer på treff og gleder meg masse til å se nye ansikter! Skal vi legge ut noe på DiBtreff Buskerud Pia?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2007 Gjerne det =) Blir koselig med nye fjes !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 30. august 2007 Jeg er 23 år forresten og har 2 jenter. Nancy på 7 år og Nathalie på 9 mnd. Vi bor i Svelvik. Det er stor variasjon i alder både på mammaene og på babyene.. )
Mayken Skrevet 30. august 2007 #18 Skrevet 30. august 2007 Hei alle sammen. Pia: så fint at du startet en ny tråd her inne igjen. Har vært kjedelig her inne etter sommeren. Og til dere nye: velkommen:) Alltid gøy med nye mammaer. Jeg er 28 år, har ei lita jente på 9 1/2mnd. Bor på Konnerud sammen med snuppa, samboer og pusekatt. Blir ikke med på treff på tirsdag. Skal inn og operere tåa på mandag og må sitte med foten høyt i 3 dager, og så tar det nok enda noen dager før jeg får på meg sko igjen. Lenge siden jeg har fått vært med nå
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. august 2007 #19 Skrevet 30. august 2007 hei hei. Jeg er 22 år, og kommer fra Lier. Bor sammen med samoberen min, og vår lille vakre jente på 5,5 måneder! hun har fått influensa nå stakkars, og våkner ca annenhver time, for nesedråper og litt trøst,, Uvandt å stå opp om natten igjen... (vi har vært veeeeldig bortskjemt med akkurat det).. Fin tråd =)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #20 Skrevet 30. august 2007 hei hei jeg har savnet denne tråden jeg må se an på tirsdag har ikke bil nå får den kanskje på tirsdag hvis den fortsatt ikke virker...den stoppet men nå står den på verksted og går som bare det uff ikke lett he he... jeg er 30 år bor i drammen 3 barn 8 år 7 år og 4 mnd.. men er det noen av dere som har hvert borti bryst betennelse tror jeg kanskje har fått det veldig vont i ene puppen...
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 30. august 2007 #21 Skrevet 30. august 2007 Hei dere :-) Nesten Drammens jente her også.. bor på Hurum men kommer fra Nedre Eiker og jobber i Drammen. Har en nydelig liten gutt på 11 uker på søndag og ei lita pusefrøken :-) Kanskje jeg skal slenge meg på treff på tirsdag.. men må innrømme at jeg syntes det er litt skummelt å møte så mange nye mennesker.. he he...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 31. august 2007 Da kan du trøste deg med at det var en første gang for oss alle =) Vi er dessuten så vant til at det kommer nye så det er ikke noe å være redd for. Vi er en kjempetrivelig gjeng som finner på masse gøy sammen. Stor variasjon i alder på mor og barn. Synes du skulle ta deg en tur jeg ) Og velkommen til Tråden vår. Jeg bor i Svelvik og kommer fra Nord-Norge så er jo ikke akkurat Drammensjente jeg heller =) hehe..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 31. august 2007 Hva gjør dere på i dag da jenter ? Jeg er forferdelig forkjøla så sitter mest fremfor dataen i dag også.. )
Gjest Skrevet 31. august 2007 #24 Skrevet 31. august 2007 Jeg har akkurat hatt en "farte litt rundt dag" og spist lunsj med svigers, nå ligger jeg i senga og angrer på lunsjen:( Mon tro om det var dårlige blåskjell inne i bildet?! På Glass når vi kommer henger kunsten til svigermor forresten, hang den opp i dag, gleder meg veldig til å skryte litt til dere;) Hehe...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 31. august 2007 Du er ikke gravid da ?? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå