Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. september 2007 #51 Skrevet 1. september 2007 Angell og lillegutt : Nei, har ikke byttet nick på en stund gitt. Lurer litt på å slenge meg med på tirsdag ja! Se ann formen til snuppa bare. Vært litt sykdom på gang.. :-/ er det mange som skal? må man melde seg på ett sted?
Turid Laila Skrevet 1. september 2007 #52 Skrevet 1. september 2007 Å trodde du het LiNe eller noe før. Jeg fikk en invitasjon fra tillab på facebook, kan sende deg den om jeg får til. Ellers tror det det ligger inne på treffsidene også
Turid Laila Skrevet 1. september 2007 #53 Skrevet 1. september 2007 Fikk ikke invitert noen fra den på facebook, men her er link til den påtreffsidene http://www.dinbaby.com/forum/thread/10239883 Vet ikke helt om jeg og jonas tar turen ennå, får se hvordan dagsformen hans er, har vært veldig sutrete for tiden :S
Gjest Skrevet 1. september 2007 #54 Skrevet 1. september 2007 Stolt Mamma; dersom han kjører over skoger så er det egentlig veldig lite trøbbel, det kan gå littegregrann smått akkurat der alle bilene kommer på i hver ende av broa men ellers ganske knirkefritt. Verre dersom han kjører ned konnerudbakken, for da treffer han køen der, og da står det til han kommer på E18:) Men i tid så er det lite/ingen forskjell på å kjøre over skoger egentlig, ved vanlig trafikk:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. september 2007 #55 Skrevet 1. september 2007 Angell: Joda det stemmer at jeg brukte Line for en stund siden. =) Tenkte du mente nå i det siste.. Da sjekker jeg ut linken jeg. dukkemamma: Takk for svar. Tenker du på både fra og til jobb forresten..?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. september 2007 #56 Skrevet 1. september 2007 PS: Lurer litt på hvor gamle barna som skal på treff er jeg =) Min er 5,5 mnd.
**snuskeluska** Skrevet 1. september 2007 #57 Skrevet 1. september 2007 Mitt første treff. Min lillegutt er 3,5 mnd.
Mayken Skrevet 2. september 2007 #58 Skrevet 2. september 2007 dukkemamma: tok bussen hjem 2.15. Var litt rart å være på byen, savnet Ina og sambo. Vet at jeg blir fyllesyk i morgen:( Vet jeg hvem du er? Kan ikke huske nicket ditt.
Mayken Skrevet 2. september 2007 #59 Skrevet 2. september 2007 åhhh...herregud er det mulig. Vet nok hvem du er jo;)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #62 Skrevet 2. september 2007 Nathalie er 9 mnd, Det er noen av barna som er i samme alder, men egentlig så er det ganske stor spredning i alder ) Blir gøy med noen ordentlige småtttiser =) Mamma, Adriana&Cassandra: Kjempekoselig om du kommer, har jo ikke sett lillegullet =)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #63 Skrevet 2. september 2007 Dukken er snart 1 år hun, gud som tiden har flydd, hun var 3 uker på første DiBtreff:p Hjelpes! Stolt mamma; litt avhnegig av når han begynner og slutter så lønner nok skoger seg så lenge det er rush iallefall. Det er jo ingen kø der i det heletatt:)
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 2. september 2007 #64 Skrevet 2. september 2007 Ja gleder meg til å se hvor store alle de andre har blitt:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #66 Skrevet 2. september 2007 Jeg har kanskje tenkt til å være med på treff hvis jeg tør. Hva er alderen på dere i treffgruppen og alderen på barna? Jeg har ikke facebook så jeg får ikke sett noe der. Det er spesielt et nick som jeg tror hører til drammen som jeg har lyst til å treffe!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #67 Skrevet 2. september 2007 Jentene er fra 21 til 38, barna er fra 3 mnd til ca året.. Hvem er det du vil treffe da? Dersom du vil sjekke om vedkommende kommer så ligger påmeldingslisten på DiBtreff buskerud sidene:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #68 Skrevet 2. september 2007 Ser ikke nicket. Men vil kanskje ta en tur allikevel! Sikkert noen andre som jeg kan prate med også.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #69 Skrevet 2. september 2007 Det er en egen påmelding på facebook også, så det kan være at hun er påmeldt der.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #70 Skrevet 2. september 2007 Hei dukkemamma! Jeg har ikke facebook skjønner du=)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #71 Skrevet 2. september 2007 Jeg så det, bare informerte:) Der har man jo ikke nick heller så ikke alltid så greit å vite hvem som er hvem! Men hadde vært kjempehyggelig om du kom uansett, det er faktisk veldig mange hyggelige damer og det er så spredt i alder og interesser at det ville være rart om du ikke finner noen du får god tone med;)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #72 Skrevet 2. september 2007 Ja helt sikkert mange av dere som er hyggelige! Jeg syns bare at dette nicket virket spesielt interessant. Kan du fortelle litt om de som kommer?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #73 Skrevet 2. september 2007 Hvem er det du har lyst til å treffe da ? Ble veldig nyskjerrig jeg nå
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #74 Skrevet 2. september 2007 Jeg er ikke så mye her inne og jeg husker ikke helt nicket. Et eller annet med Nicolai tror jeg. Jeg har fått med meg litt innlegg her og der og hun studerer til å bli psykolog og det er drømmen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå