stratosen_er mamma_ Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Heisann jenter! Nå lager jeg en ny skravletråd her...den andre var blitt veldig lang:) jeg er straks på jobb igjen..skal til akupunktur i dag også...er veldig spennende synes jeg..så håper det gir resultater:) HA EN FIN DAG FOLKENS! klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Da hiver jeg meg på. Så spennende med akupunktur timene dine. Jeg gleder meg kjempe mye til å strte igjen. Dama er berre helt fantastisk
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Ja, den andre ble litt lang;) ha en fin dag dere;) Selv skal jeg feire 2 års dag for sønnen min i dag :-D
Ane med lillegutt Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 God idè med ny tråd Nå skal jeg på jobben
heia Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Melder meg på her. Har nettopp hatt en MA. Føles rart, for selv om man vet at det ikke er uvanlig med abort, så er det utrolig trist. Får håpe vi blir fort gravide igjen hele gjengen.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Hei. Utrolig trist når man mister uansett. Selv opplevd det. Trodde aldri noe sånt skulle skje meg. MEN, nå har tante kommet, så da er det lettere å holde oversikt;) ...bortsett fra at sambo ikke kommer hjem før i oktober da!!! Han er sjømann. Så i mens, nyter jeg tiden med sønnen vår (som er 2 år i dag!!!) og et par glass vin i helgene;) Krysser fingre for oss at vi får det til;) Hilsen tidligere nick Tbg-82-fortsatt ikke gravid:-(
Noelani Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Hei jenter! Jeg melder meg inn også. Det var vel på tide å gjøre det siden den forrige ble over 300 meldinger, det var litt for sent tenkte jeg. Mistet i mai og venter IKM på fredag, litt spennende. Ha en fin dag!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Hiver meg inn her:-) Venter på mens etter en MA som ble oppdaget for en uke siden. Må nok smøre meg med tålmodighet, ja:-) Ha en strålende dag alle sammen:-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2007 dytter denne litt opp igjen.. synes igrunn det er fælt å se at det er såå mange som mister...jeg har jo vært på bligravid en stund og synes seff det er bra hver gang noen blir gravide, men desto verre når noen skriver at de kommer tilbake...vet hvor fælt det er å miste...tror ikke de som ikke har opplevd det kan sette seg inn i det...vertfall ikke vi som har mistet litt utti sv.skapet...jeg miste i uke 14 i ma (fosteret døde i uke 8-9) mens den sa jeg hadde i uke 6 den var ikke så ille...da var man ikke kommet så langt liksom...men vi hadde jo gleda oss uansett.. håper alle sammen kommer styrka igjennom denne tiden på bligravid...det blir våres tur:) klem (p.s kan hende jeg gjentar med selv hundre ganger...er litt distre innimellom..menmen;)
lillema72 Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Hei! melder meg på her! Har nettopp hatt en MA,var 10 uker,mens fostret var dødt fra uke 5-6! Utrolig at man kan gå sånn med alle symptomene på at men fortsatt er gravid!..Ufattelig trist(,men ved godt mot!) Venter i grunn bare på mens...noen som har erfaring på hvor lang tid etter en utskrapning,at mensen kommer?
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 På tide med en ny tråd, ja Hei lillema72. Leit å høre at du mistet... Jeg mistet i sa da jeg var 10+4. Var til utskrapning for 7 uker siden og har enda ikke fått tilbake menstruasjonen. Så det kan ta tid... Men det virker ganske individuelt. Legen sa at jeg mest sannsynlig ville få den tilbake etter 4-6 uker. Så da håper vi den kommer snart! Ta godt vare på deg selv, og la sorgen få plass. klemmer
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde en SA i juli. Gikk ca samme tid som en mens pleier. Så kan vel nesten se på SA`en som en mens..For den kom ca en mnd etter. Har alltid hatt den regelmessig da. Aldri noe tull liksom.. SÅ, nå er jeg endelig i rute igjen:-D
har4barn Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Hei! vi er nå i vår 7.pp etter at vi mistet babyen vår i uke 18 i mars (døde 3-4 uker tidligere). Satser på at kroppen snart er klar til å ta i mot en liten spire igjen snart. Lykke til , dere andre her inne!
Modesty Blaise Skrevet 26. august 2007 #14 Skrevet 26. august 2007 Hei igjen jenter. I dag er jeg 9+1:-) I morgen skal jeg på UL og er veldig spent. Har vært veldig kvalm en lang periode, men den siste uken har dette avtatt og formen har vært knallbra. Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til akkurat det, men har stinne pupper fortsatt. Skal bli godt å få se om det virkelig er noe inni der uansett. Lykke til videre til dere som har mistet og som er blitt prøvere igjen. Stor klem
ambumamma Skrevet 26. august 2007 #15 Skrevet 26. august 2007 lykke til på ul imorgen da modesty blaise. Jeg går og venter på at lørdagen skal komme jeg da, for da kan jeg tetse for å se om jeg har klart å bli gravid igjen etter min ma.
har4barn Skrevet 26. august 2007 #16 Skrevet 26. august 2007 Her går dagene som vanlig. Er i gang med jobb igjen, og jeg føler heldigvis at jeg tenker mindre og mindre på det som skjedde i vår. Er ikke så stresset med ny graviditet heller. Blir bare veldig glad den dagen jeg står med en positiv test i hånda igjen. er bare på dag 7 enda, så har lang tid til ikm Lykke til i morgen, Modesty!!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 26. august 2007 #17 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror jeg allerede har fått mensen etter min MA for halvannen uke siden..Sluttet å blø bare noen dager etter fosteret kom ut (slapp utskrapning)Så 9 dager etter fikk jeg det jeg tror er mensen..men er jo ikke helt sikker da. Har nå ihverfall kjøpt el-tester så snart skal jeg begynne å teste:-) Er det noen som har opplevd å få mensen så snart tilbake etter SA eller MA? Kjenner jo kroppen min ganske godt og dette var helt likt som mensen, men er så usikker siden det er så kort siden MA.. snart4barn?: Jeg følger jo litt med på deg siden våre triste historier er ganske like..Hvis det nå er mensen jeg har fått så er jeg på dag 2, så jeg har enda lengre tid enn deg til IKM, jeg kan vel ikke forvente at jeg skal bli gravid i min første pp, men det er jo lov å håpe:-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 27. august 2007 Den var kommet så langt ned....må dytte den litt opp igjen.... er ikke så mye å melde fra stratosland:P skal til akupunktur igjen...3.behandling i dag...håper det hjelper meg til å bli gravid denne mnd...tanta er her enda så er ikke så mye spennende her... Modesty: hvordan gikk d med UL???jeg er så spent så spent.... Ha en fin uke da folkens... Jeg har bare tre nattevakter og så skal jeg ha en uke fri (fra tors-torsdag), har avspasert en dag og får da langfri....DEILIG:)
Modesty Blaise Skrevet 27. august 2007 #19 Skrevet 27. august 2007 Hei igjen. Da er UL overstått og alt så kjempebra ut. Plommesekken?! hadde visst festet seg godt og så stor og fin ut. Spøkelseskladden var 2,5 cm og full i sprell. Helt sykt å se noe bevege seg inni meg.....ble helt sentimental og tårene rant....hehehe. Kanskje ikke rart når man har hatt sånn uflaks tidligere. Joda. Så nå er jeg i himmelen.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 27. august 2007 #20 Skrevet 27. august 2007 Det var koselig å se Modesty;) Hvor langt er du på vei ca nå? Nyt tiden framover. Det har du fortjent;)
ambumamma Skrevet 27. august 2007 #21 Skrevet 27. august 2007 så bra!! det var moro å høre. lykke til videre med voksende mage og videre i svangerskapet
Modesty Blaise Skrevet 27. august 2007 #22 Skrevet 27. august 2007 Jeg er 9+3 i dag :-)Nærmer meg de fullgåtte tolv med stormskritt og jeg kan senke skuldrene igjen
Tasselur Skrevet 27. august 2007 #23 Skrevet 27. august 2007 Så bra at alt så fint ut på UL, Modesty! Åh, jeg gleder meg til det blir min tur til å hilse på en liten en på UL... *drømme* Nå går det etterhvert mot EL-tider hos meg, selv om det ikke er godt å si hvor lang syklusen blir etter EXU (og SA rett før det)... Tok en EL-test i går, og jeg har vel aldri sett mer blendahvit test.. Så det drøyer nok borti ei uke til, tenker jeg. Men, vi gyver på med friskt mot, mai/junibarn kunne passe fint! Lykke til til alle dere andre også! : )
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 27. august 2007 tasselur prøver igjen: da er vel vi omtrent likt i syklus...ikke helt da...jeg ligger vel omtrent ei uke bak...er snart ferdi med tanta nå og da blir det fult kjør:P SKAL bli gravid denne mnd:P hehe...har så god tro på at akupunkturen skal hjelpe meg atte... har bedt mannen passe seg med alkohol også denne mnd...så her skal d prøves orntli:P så får vi se da...rundt 20.sept.... ha en fin kveld alle sammen...(jeg skal på jobb:( )
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 28. august 2007 #25 Skrevet 28. august 2007 Melder meg inn på denne og jeg, har fått mange gode råd her inne siden min SA i februar, dt er godt og vite at så mange støtter en når en går igjennom en så tøff tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå