Gå til innhold

Flere fra Skien/Porsgrunn her?


Bettth

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse til Ann Karin!! Fikk melding i natt at lille Kenneth kom til verden klokken 04:27 :-)

Så hun kommer ikke på treff i kveld. Det gjør desverre ikke jeg heller, er akkurat kommet hjem fra sykehuset , har vært innlagt med Emilie for hun fikk brennkopper, gule stafilikokker. Har vært noen forferdelige dager, hun har hatt så mye vondt stakkars. Vi ble lagt inn på isolat og vært veldig tøfft.. Grusomt å se på babyen sin ha så vondt.. Men nå er hun mye bedre :-) Gått på pencelin noen dager nå.. Så vi orker ikke ut i kveld, men kommer gjerne neste gang :-) Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, Bettth.

Uff stakkars lita da. Det er godt ho er bedre nå. Gule stafilikokker har jeg hatt en gang også, og det er rett og slett veldig veldig vondt.

Noen som vet når neste treff er??? Vi er klare nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi, er det treff i dag ja. Har såååå lyst til å komme da, men dattera mi er på danseskole i dag, så jeg må se hva jeg får til rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter.

Det blei litt vanskelig for meg å komme på torsdag, så jeg får prøve å komme neste gang. Når er neste gang????:-) Håper det er en annen dag enn torsdag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er visst i morra klokka 18 på kafe k. skal se om jeg får det til, er ikke helt sikker hva jeg får til. Nok å gjøre om dagen ja ;-) litt mer tid før hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kommer, for jeg har fått x min til å ha jentene i kveld:-) Så får jeg bare håpe at Kenneth er i godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nytt treff er i morgen kl 12 på Jonas B på Bratsberg brygge i Porsgrunn, så skal vi ha treff den 19 kl 18 på Kafe K i Porsgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker heller, jeg kan jo ikke den 19 da:-(

Torsdager er noe dritt:-(

Ta en annen dag neste gang da, jenter.........please:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå var det kommet mange nye til på bim treffene. Jeg og Vibeke var der sist men da var jo ingen av dere der, bare store mager. Etterhvert som det kommer flere og flere som blir gravide så bør vi kanskje dele treffene, ha "Barnimagen" treff og "Barn-utenformagen" treff hehe. Vi kan jo bare skrive det forand treffsidene da.. Nå er det en dag igjen så skal vi på ferie! Deilig!! Seks uker skal pappaen ha. Flere som har ferieplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisann. Nå er vi hjemme fra ferie vi:-) Så nå er vi klare for treff igjen.

Når er neste???? :-)

Sommer kos fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann. Ser at det er satt opp treff til onsdag klokka tolv på jonas b gundersen. Vi har ferie en uke til men kan hende vi er hjemme så kan hende jeg kan komme forde ;.) Noen flere som kan evt. av oss som har fått nurkene våre ut av magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ikke i går jeg. Hadde sinnsykt mye å gjøre i går, så tida bare fløy avgårde. Men neste treff, da SKAL jeg altså:-)

Så lenge siden sist vettu. Tenker alle nurkene har blitt store nå, hvertfall av oss med termin i Mars. Kenneth blir jo allerede 4 mnd i morra:-)

Si fra når neste er da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste treff er i morgen men da skal jeg på helsestasjon med Emilie og hun skal få vaksine.. stakkar... Vi får skrive inn her når neste treff er for nå er det lenge siden sist. blir morro å se de babyene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Huff, det er ikke morro med vaksiner nei. Har akkurat kommet hjem fra helsestasjon med Kenneth. Har fått vaksiner i dag han også. Det blei en mnd for seint pga ferien. I kveld skal jeg begynne med grøt til han, det blir spennende. Håper han sover litt bedre på nettene da. Lykke til med Emilie i morra da. Frida begynner i første klasse i morra:-) Men jeg rekker treffet etter det da, de er jo ferdig kl 11 og da skal begge jentene til faren sin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var klokka tolv ja, fikk ikke til å komme men skal neste gang. første skoledag ja, så morro. Håper det gikk bra da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også herfra, fra Skien!! :D Første gang jeg har vært inne på klubbsidene.. Fikk en gutt 1.mars jeg da, så han nærmer seg jo snart et halvt år. Tida år så fort!

 

Har alle her truffet hverandre før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har vært på treff men har vært en del. Men lenge siden jeg har vært på treff nå så jeg kjenner ikke alle som er der nå for er visst kommet flere nye. Så du må bare komme selv om du ikke kjenner noen :-) Lagt inn en presentasjonstråd på DIB-treff siden, morro hvis dere skriver dere på der og kommer på treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på Jonas B neste gang. Blanda litt jeg så jeg var på Jonas B sist og da var det på Kafe kopp i Skien:-( Men jeg kom likevel jeg, det tok bare litt tid. Har tenkt til å begnne å være med på disse trilleturene som turistkontoret har. Noen fler som vil bli med eller??? Første turen er tirsdag 26 august fra Rognstranda til vinjestranda. Møtes på parkeringen kl 10. Tamed niste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...