Gå til innhold

Flere fra Skien/Porsgrunn her?


Bettth

Anbefalte innlegg

Heisann ;o)

jeg har veldig lyst til å være med. Fikk ikke vært med forrige gang. Torsdag 25/10 kl 18 passer perfekt for meg.

Blir morsomt å treffe dere! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat tatt en tlf til min datter i Porsgrunn (hun er registrert her inne på bim, men har ikke tilgang til internet hjemmefra enda). Hun venter sitt første barn i mars 08 og vil veldig gjerne møte opp på Kaffekompaniet torsdag 25. okt kl. 18.

 

Hilsen blivende mormor og blivende 4-barnsmor (også i mars 08) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger rett ut med influensa i dag :-(

Så kan desverre ikke være med på terminklubben i dag. Å jeg som hadde gledet meg så!!

Men det er fem andre som skal så det blir noe forde altså, så er jeg med neste gang i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men nå er vi veldig ungdommelige da, hehe. Jeg er 27, er litt forskjellige aldre her da. Det er morro :-) Men du er nok kanskje den yngste i terminklubben porsgrunn hehe. Foreløbig da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Bettth. Nå har jeg også kommet meg inn her til dere:-)

Har et annet nick denne gangen da. He he.

Vi må vel planlegge neste møte da, siden det ikke dukka opp så forferdelig mange i går, vi blei faktisk bare to. Men vi hadde det kjempekos likevel vi, ikke sant, jammen kom nr 3???

Håper formen er bedre i dag, Bettth, er ikke særlig morsomt å være syk.

Vi snakkes og bare si fra hvis vi skal gå tur igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ann-Karin :-)

Koselig å se deg her inne da! Fikk endel avlysninger her i går men fikk ikke sett de før i dag så da var det ikke rart det bare ble to i går. Men det er veldig mange som vil da så hvis alle kan så er vi faktisk 15 stykker!!!

Formen begynner å bli bedre nå heldigvis. Går gjerne tur igjen når formen blir bedre. Vi kan jo bytte på å kjøre, så da kan godt jeg kjøre neste gang altså. Bor jo et lite stykke fra hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lynn 87 :-) Folk bor litt forskjellige steder her inne, jeg bor på Tollnes, det er noen fra Skien, Stathelle, Heistad, Herre, Porsgrunn ++ her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYTT TERMINKLUBB-TREFF:

 

Da blir neste terminklubb torsdag 15. november klokken 18.00 på den koselige lille cafeèn på klosterfoss, rett ovenfor herkules :-)

Skriv bare på denne tråden fra nå av, de andre blir ikke sjekka.

Håper det passer for dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ;o)

Håper det blir litt flere enn igår da. he he men vi hadde det jo veldig koselig fordet om vi var bare to vi Ann Karin ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Vi måtte forandre dagen for terminklubb til torsd. 8. november istedenfor. Samme klokkeslett da, klokken 18.00

Håper det passer ?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

jeg så deres side idag:) skien/porsgrunn siden...hihi:)

jeg er 27 år, bor i danmark nå, holder på å avslutte min ergoterapeut utdannelse, er ferdig i slutten av januar, har termin 19 mars:) det vil si jeg er 21 uker idag:) vi venter ei lita jente, hun spreller døgnet rundt!! vi flytter til skien så fort våres utdannelse er ferdig!!

i natt hadde jeg min verste natt, var nesten ved å dø av smerter....i magen..spesielt nederst og mye på venstre side!! har jo lest det er vanlig har noen smerter når man kommer hit...men kan ikke forstå om det virkelig skulle være så ille?

synes det er vanskelig å vite om jeg skal kontakte lege... det var nesten jeg sa til min kjærese at vi måtte på sykehuset, trodde jo regelrett min mage vrængte seg og eksploderte samtidig!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

huff, gruer meg til nattne.. er så øm nå...ligger rett ut...

 

har noen av dere hatt det på denne måe tror dere? ikke hørt mine venninner har sagt at de har hatt det sånn, å nesten alle har barn....hm...

huff, håper noen svarar!!!:)

 

hilsen yvonne 1980... første barn:)

høres koselig ut med klubben deres, skulle gjerne vært med:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusen til Tommy :-) Selvfølgelig kan du det!! Her er alle velkommen! Hvis det passer for det i morgen så kan du jo være med på kafe?

 

Hei YvonneT. Du kan jo være med her du og, og være med på treff når du flytter til Skien :-) Uff stakkars deg, det hørtes ekkelt ut.. Jeg har ingen barn fra før så jeg aner ikke om det er vanlig.. Men har lest i boka at det kan komme en del smerter og ubehag nå som vi er kommet så langt.. Håper noen som har litt mer peiling på det kan svare deg!!

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi satt opp ny dag for terminklubb neste gang:

Tirsdag 4. desember klokken 18.00 på cafe klosterfoss (på andre siden av Herkules)

Håper det passer :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at min datter skal ha juleavslutning på skolen den dagen da:-( Jeg vil jo møte dere, for det er så innmari kos:-(

Ja ja, vi ses jo sikkert i januar da, jenter. Med digre mager:-)

Vi skal forresten ha en liten gutt denne gangen, så det blir kjempe kos:-)

Endelig en gutt til i huset,m sier mannen min da.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja dere har jo noen jenter fra før. Skjønner han syntes det var godt å få en gutt også :-) Koselig å ha begge deler da! Håper jeg og får det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei dere som skal føde i Skien!

Er det noen av dere som søkt Skien som fødeplass i mars og som ikke har fått det? Hvor blir vi sendt hen da isåfall?

 

Vi er på flyttefot snart, men vet enda ikke hvor vi ender opp. Ser ut som om samboer muligens får jobb i Kragerø, men det vet vi ikke før i januar. .

 

..og så er jo jeg førstegangsfødende og generelt bekymra for mye rart, blant annet og ikke få fødeplass.

 

Kanskje dere kan berolige meg litt?

 

Jeg har forresten termin 14 mars :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...