Gå til innhold

Flere fra Skien/Porsgrunn her?


Bettth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så morro da! 8 mars er min foreløbige termin. Førstemann her, hvordan er det med deg har du flere barn? Håper kvalmen avtar snart, hvordan er din form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var artig! Det er flere her også, de hekter seg forhåpentligvis på etterhvert! Det er førstemann for meg også, så jeg er rett og slett helt grønn! Ja, på to måter forresten, rimelig kvalm jeg også. Det går litt opp og ned, men det er der nesten hele tiden. Jeg er 31, og du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 :-) I dag har jeg vært på 3.mnd kontroll. Og alt stod heldigvis bra til, men det var visst for tidlig å høre hjertet så får vente til ultralyden i uke 16-17 med å se noe. Gleder meg til det da! Og til å vite om det blir gutt eller jente, vil du vite det? Klarer ikke vente jeg, da kan jeg kjøpe litt ting :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll da jeg var akkurat 9 uker og fikk (uventet) ultralyd allerede da. Kunne selvsagt ikke se noe kjønn, men jeg så jo at det lille hjertet slo. Fikk tårer i øynene, jeg! Jeg er litt usikker på om jeg vil vite kjønn, på en måte ja for det gjør det jo litt mer praktisk i forkant med innkjøp og slikt. Meeeen - tenk den spenningen ved fødselen om man ikke vet! Usikker her, barnets far vil gjerne vite det så da går det vel den veien høna sparker... Hvordan er formen ellers? Jeg er ganske kvalm. Sulten nesten hele tiden, men nesten ingenting jeg har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann ;o) jeg er også fra porsgrunn eller nærmere bestemt brevik. Har termin 11. mars og det er nummer 3 for meg. Har to gutter på 1 og 3 år fra før.. Har vært fryyyyyyktelig kvalm denne gangen så kaaanskje det er ei lita jente denne gangen?? ;o) kvalmen har nå heldigvis begynt å gi seg, og formen begynner å komme seg litt igjen. men er fortsatt fryktelig trøtt på kvelden ;o)

Hadde vært morsomt å fått til noe treff etterhvert kanskje?

Er forresten 35 jeg...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fryktelig kvalm jeg også!! Har vært det helt siden uke 6 tror jeg det var.. Men nå er det på tide at det avtar så vi får glede oss til det :-)

Blir kjempefort sulten jeg og etter jeg har spist, synes kvalmen hjelper seg akkurat når jeg spiser men så blir det verre litt etterpå.. Så en dame igår med kjempestor mage, gleder meg til å få det :-) Det hadde vært morro å hatt et treff en gang ja! Kjenner ingen andre som er gravide :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et treff hadde vært hyggelig! Helst ut i september, da jeg offisielt er gravid (og forhåpentligvis ikke så kvalm)! Jeg kjenner svært få som er gravide og er nettopp flyttet "hjem" etter mange år i Oslo, så det hadde vært trivelig å snakke med andre i samme situasjon! Godt forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kunne fått det til i begynnelsen av oktober? Da burde iallefall kvalmen vår å være over :-) Og kanskje formen litt bedre, og ikke så trøtt. Hva driver dere med forresten? Jeg jobber i barnehage :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver vi på det :-)

Er med i terminklubb på babyverden.no, og der er det også to med termin i mars fra skien/porsgrunn. Kunne hørt med de og om de ville være med på treff i oktober en gang da :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg høres ut som en god ide, det er jo hyggelig å være mange! Forslag til sted? Jonas B. Gundersen i Porsgrunn? Andre steder? Jeg er mobil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg passer det overalt uansett der, hehe. Av "personlige grunner", kan fortelle det når vi sees. Nå hørtes jeg sikkert veldig sær ut, er ikke det altså, hehe. Vi kan jo tenke på hvor vi vil og avtale nermere når det nermer seg da :-)

Det hadde vært veldig morro iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi :-)

Vi kan jo avtale dag og sted den siste uka i september. Blir litt ute av nett nå men er iallefall logget på tilbake igjen da. Det blir morro :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med det andre forumet, og da får vi til et treff i uke 40. Hvilken dag det blir kan vi avtale når det nærmer seg da :-)

Håper det passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,hei.

Jeg er også fra Porsgrunn, og har termin 10 mars.

Bor for tiden i utlandet. Men er til tider i byen og besøker familie og venner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt her og er klar for treff når som helst bare ikke onsdager ;o)

Er det bestemt noe sted?

 

Gleder meg til å møte dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen. Ble lagt ut en ny tråd for fant ikke denne igjen. Før nå selvfølgelig!! Og nå har vi jo hatt treff. Vi var fire stykker, men blir flere denne gangen.. Og enda flere gangen etter det fordi det var noen som ikke kunne denne gangen.. Vårt neste treff er torsdag 25.oktober klokken 18.00 på kaffekompaniet. Passer det for noen av dere, så si fra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...