Gå til innhold

Flere fra Skien/Porsgrunn her?


Bettth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet desverre ikke, men det burde de vel vite hvis du ringer sykehuset? Eller spørre legen/jordmora di?

Håper du får svar ikke godt å gå å engste seg sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mammui :-) Koselig med flere fra skien/porsgrunn da!! Hvor i skien bor du? vi skal ha terminklubb til tirsdag 4. desember klokka 18.00 på kafe klosterfoss. Vi er foreløbig 10 stykker. Bare til å bli med hvis det passer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Bettth:-)

 

Jeg bor i nærheten av Skien sentrum.

Hadde vært gøy og treffes.

Er på en aktivitet til kl 18, men kan komme rett etterpå.

Vi sees:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette så da veldig koselig ut! Er ei skiensjente som har bosatt seg i Porsgrunn. Har termin 24 Mars. Er 22 år forresten. Er det plass til fler? =)

 

Anja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bettth!

 

Vet ikke om du husker meg,men vi fikk kontakt her inne i september. Jeg bor i Porsgrunn og er førskolelærer. Jeg hadde termin i mai,men fikk en SA. Jeg er nå tilbake med ny spire:) Ting har gått veldig fort,men vi er kjempeglad for at jeg er gravid igjen:) Nå har jeg termin i juli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Porsgrunn, venter første som jeg ser mange andre gjør også. Det blir ei lita jente, termin 28 Mars.

 

Jeg er 19 år, noen på min alder her?

 

Har nesten akkuratt flytta til Porsgrunn, kjenner ingen her.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hawiis :-)

Selvfølgelig husker jeg deg!! Å så koselig å høre at det gikk så fort da!! Har jo tenkt å sende deg en mail men tida har forsvinni for meg men da kan du jo være med på terminklubben alikevel :-) Gratulerer gratulerer så masse !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det plass til flere :-) Bare morro å være mange!! Velkommen til vår terminklubb Anja! Det er treff i morra klokka seks på kafe klosterfoss, bare å komme. Hvis ikke blir det nytt treff om en måned, vi treffes en gang i måneden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde det seg sånn at jeg ikke kom likevel;) Håper dere hadde det trivelig og at jeg kan være med neste gang i steden=) Ble dere mange eller?

 

Anja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mars-mødre :-)

Takk for i går, det var veldig hyggelig på terminklubb med dere. For en hyggelig gjeng dere er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Anja :-) Det går helt fint det. Vi var syv stykker i går. Så det var ingen som satt der alene. Det er bare til å bli med neste gang, det ble torsdag 10. januar klokka 18.00 samme sted! Vi sees!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da SKAL jeg også være med ja.

Var så trist at jeg ikke fikk vært med denne gangen:-)

Men men...

Åssen går det???

Kjenner dere mye liv i magene deres??

Tror jeg har en karatesparker her i min mage:-)

Helt utrolig hvor mye han leer seg altså.

Ha fortsatt en fin fin kveld.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra :-)

Kjenner mye liv hver dag nå heldigvis, det er kjempegodt å kjenne det!! Og begynt å kjenne at hun leer på seg også.

Nå er jeg i tredje trimester, hurra! Stod et sted at det var fra 28. uke og der er jeg nå. ENDELIG :-)

Neste terminklubb ble torsdag 10. januar klokka 18.00 på kafe klosterfoss.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe, takk takk :) Jeg og mamma(som også er gravid) kommer på Torsdag, gleder meg til og se hvem dere er alle sammen;)

Blir kjempe koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig koselig og møte dere idag:) Jeg hadde det veldig hyggelig, kjedlig vi måtte dra så tidlig, skal bli lenger neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den jeg og, kjempe koselig å hilse på dere alle sammen. Litt greit å møte andre i samme "båt", da de rundt meg som ikke er gravide begynner å bli lei alt prat om vekt, kvalme, leggkramper, halsbrann osv osv :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...