Gå til innhold

Flere fra Skien/Porsgrunn her?


Bettth

Anbefalte innlegg

Hallois- ville bare si ifra at jeg fortsatt er her ;) Har ikke orket å komme på treffene deres, tross gode intensjoner... Forrige helg lå jeg rett ut med omgangsyke- ikke særlig bra i kombinasjon med å være høygravid! Men ellers er jeg i fin form. Lykke til til alle her inne som enda ikke har født! Kanskje vi sees på sykehuset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sweetsquirrel. Du kan jo komme på treff den 18 mars på kafe K kl 18.00, da skal vi ha nytt treff:-)

Det er sååååå kos med slike treff, så bare heng deg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18. mars er notert i boka :) Men jeg håper virkelig jeg har født innen den tid- var sikker på at det skulle skje i natt, men det var vel bare kynnere eller maserier. Begynner å bli utolmodig nå! Slimproppen gikk natt til i går, så kroppen begynner helt klart å forberede seg. Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er alt i orden. Merker ikke noe jeg. Er plaga med bekkenløsning da:-( Kommer vel garantert til å gå over termin tenker jeg. Men på den annen side merka jeg ikke noe med de to andre heller, før plutselig vannet gikk:-) Ja ja, vi får vente å se hva som skjer. Har jo nesten tre uker til termin også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg har merka har vært litt murringer og litt stikninger.. Men sånn har det vært i flere uker nå så tar ikke det som noe tegn lenger :-/

Termin i morra, hadde håpa på å fått noen dager før men nå regner jeg heller med å gå dager over terminen.. Håper det ikke blir så mange dagene over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det :-) Men har ikke vært i form de siste dagene så må se an formen litt.. Håper jeg har født innen det iallefall, hadde termin i går ;-/ vente vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg ogå dukker opp, formen er litt varierende men stort sett god nok til å sosialisere litt. Blir småtullete av å gå rundt sånn og bare vente og ikke ha noe konkret å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;o)

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kommer. Tror nesten ikke jeg rekker det... Blir satt igang imorgen hvis det er kapasitet på føden ;o) Gleder meg kjempemye til å få det overstått og se lille nurket. Håper dere kommer snart dere også ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen er du her enda "jamen kom nr 3".. Uff, kan tenke meg du er lei nå. Får håpe det er kapasitet på føden så du blir satt i gang. På tide at du får babyen din nå!! Håper jeg ser deg på føden i helga ;-) Ble strippa hos jordmor og sjekka og hun hadde tro på at jeg kom i gang i helga, lov å håpe iallefall ;-)

Masse lykke til til deg !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da har jeg fått gutten min! Han kom som et skudd kl 07.05 torsdag 13. mars, dagen etter termin. Vi hadde bare vært på sykehuset i 50 min da han kom til verden! Fødselen gikk kjempefint :) Hvis Betth fødte 14. mars må vi jo ha vært sammen på barsel, men jeg vet jo ikke hvem hun er :/ Gratulerer til Betth iallefall, og til alle andre som har født de siste dagene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) Må bare legge til at samboeren min fridde i går kveld, så her er lykken virkelig fullkommen :D Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så morro da:-) Gratulerer med forlovelse også da.

Tenker du danser rundt på en rosa sky om dagen da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Skien/Porsgrunn jenter:-)

Nytt Bim møte blei avtalt i går, og det blir på Kafe K kl 18.00 den 8 april.

Ta med baby, for de som har født:-) Vi vil se de nyyyydelig små:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter ;o)

Da har jeg også født omsider. Ble satt igang den 16/3 med gele.. skjedde ikke så mye den dagen... men dagen etterpå tok de vannet og da ble det fart på sakene... Alexander var ute på 2,5 time... 4280 g og 51 cm...

Var forresten reine BIM treffet på barsel... var vel en 6-7 stykker der fra treffene våre. Gleder meg til treffet på Kafe K neste gang...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med gutten, jammen kom nr 3. Jeg gleder meg veldig mye til å se lille Alexander:-) Håper jeg også har født da, men en vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått min Even! Han kom 19. mars, tre dager før termin. Ble tatt vannet på etter en ctg-måling viste at han hadde hatt et par pulsfall som legen ikke likte. Vannet ble tatt klokken 14 og klokken 16.53 var jeg mamma! Det gikk lynraskt, med andre ord!

 

Alt står bra til med oss og jeg håper vi er i form til å ta turen på neste treff! Lykke til til dere som ennå ikke har født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så morro:-)

Gratulerer masse med gutten din.

Sitter her å venter og venter jeg, ingenting skjer:-(

Jeg vil og ha med baby på neste treff.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har født, fikk 15 mars, var ei av de som var med på "BIM- treffet" på barsel, he he. Lille Elevira var 3330gr og 50 cm, det minste mennesket jeg har gitt liv til :o). Vi sees på BIM- treff den 8 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille Elvira:-) Heldiggrisen som er ferdig. Har stoooor mage ennå jeg, men men får vel prøve å være litt tålmodig da. Til fredag blir jeg strippa av jordmor hvis ikke noe skjer til da, så håper jeg at det funker , ellers skal jeg til legen igjen den 14 april og da skulle han snakke med jordmor på sykehuset om igang setting. Herregud, jeg håper det skjer noe før det.

Blir mange babyer på neste treff da, jeg gleder meg til å se alle nurka deres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lille Emilie to uker og en dag gammel allerede :-) Det går veldig bra med oss, men har ikke blitt så mye tid til å være på internett den siste tiden ;-) Verdens snilleste unge men har litt mageknip på kvelden stakkars.. Men det var visst vanlig, så håper det snart går over..

Lykke til med stripping, Ann-Kanin, jordmor gjorde det på meg og jeg fødte den natten :-) Det gikk kjempefort, kom inn med 8 cm åpning og bare noen timer etterpå var lille tulla født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Bettth. Hadde vært deilig å bli ferdig nå:-)

Håper fødselen går like kjapt som din:-)

Kos deg masse med Emilie. Gleder meg til å se lille tulla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...