Gå til innhold

Flere fra Skien/Porsgrunn her?


Bettth

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen deres da grenlandsdamer?

Tenk, nå er det snart februar, og da skal vi føde til neste måned :-) Jippi!

Vi sees til tirsdag på kafe k da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

 

Fikk ikke med meg forrige treff, men skal se om jeg rekker neste. Er det førstkommende tirsdag på Kafe K? Når?

 

Formen er ganske bra, men er 50% sykemeldt frem til permisjon om fire uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke sett denne tråden før nå. Jeg bor i Porsgrunn, har termin 12. mars. Venter en gutt denne gangen, har ei jente på tre år fra før :) Har problemer med å konsentrere meg om noe annet enn babyen for tiden, og begynner å grue meg litt til fødsel og sykehusopphold nå. Flere som har det sånn? Gleder meg til permisjon om to uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sweetsquirrel :-) Du har termin samme dag som meg du jo, hehe, 12. mars her også.. Er ikke mye jeg heller får konsentrert meg om utenom babyen, er vel normalt nå som det nermer seg.. Litt over en måned igjen nå bare!! Bare til å komme på treffet vårt i morra forresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde desverre ikke mulighet til å komme på treffet på tirsdag- skal dere møtes igjen?

Så gøy at vi har termin samme dag Bettth :) Men jeg har en følelse av at gutten vår kommer litt før. Blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste terminklubb er tirsdag 26. februar klokka seks på kafe k i porsgrunn. Bare til å komme da hvis det passer! Blir spennende å se når de barna våre kommer ja, har en følelse av at min og kommer litt før.. Men kan hende det bare er ønsketenkning da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den samme følelsen jeg. Kanskje bare ønsketenkning ja:) Hehe! Men det er jo lov og håpe. Blir koslig den 26. har vært veldig koslig de andre gangene å, er ikke så mye jeg er ute og "lufter" meg, hehe!

Ikke lenge til vi ses igjen ladies;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei hei. Jeg fikk ikke vært med på treff i går for var ikke i form. Blir spennende å se hvor mange av oss som har fødet til neste gang da :-) Ikke mange dagene til mars nå.. Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Lurte på hvor du var igår, men da var du altså ikke på Føden... Vi avtalte nytt treff 18. mars klokka 18 på Kafe K. Det er riktignok i påskeuka, men ettersom det er flere som har termin omtrent da er det nok ikke alle som drar på fjellet. Lykke til - det spørs vel om vi sees før babyen din kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja jeg håper virkelig babyen er kommet neste gang vi sees :-) Hehe nei spørs om så mange reiser langt når det er så nerme termin. Neida var ikke på føden, skulle skrivd en meld her og om at jeg ikke kom men hadde pcen på reperasjon. Men nå er jeg på nett igjen ;-)

I morgen er det mars, hurra!! GOD HELG :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter ;o)

hadde meg en bomtur på føden igår jeg....men det stoppet opp...

Begynte igår kveld med sterke rier (2-3 min mellom hver) murringer og smerter i ryggen. Da vi kom til sykehuset ble det registrert at det var sterke rier men så ga det seg....:o(( Jordmor sa det gjerne var sånn med nummer 3 at den var en skikkelig luring... Men vi lå der litt på fødestua til observasjon, skulle prøve å sove litt.. mannen min fikk sove i fødesenga/stolen he he... kl 03.30 ble vi sendt hjem igjen for da kom det inn ganske mange fødende som trengte fødestua....

Har ikke skjedd noe mer til nå men jeg håper det tar seg opp igjen i kveld eller natt ;O) frusterende å gå sånn....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så irriterende!! Og du som har termin i dag, kan tenke meg du er utolmodig nå.. En liten luring du har inni der.. Masse lykke til, skal krysse fingrene for at det skjer noe snart.. Hun andre som også har termin 1.mars, som er på babyverden "endelig08" har heller ikke født og er veldig utolmodig nå hun og, får håpe dere slipper gå mange dager over termin, uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig da:-( Tenker dere hasta opp til sykehuset når du fikk rier ja, det kunne jo gå fort denne gangen.

Lykke til videre. Håper du blir ferdig snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke så bra, vært mye kvalm og sliten.. Venter fælt nå :-) Hvordan er formen din da Ann-Kanin? I morra skal jeg til akkupunktur igjen, håper det kan få litt fortgang i sakene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter.

neida, er fortsatt like sprekkeferdig jeg.....Blir sprø snart!!! ;o/ Tirsdag ettermiddag var det nok en falsk alarm, noen kraftige rier men så stoppet det opp. Men denne gangen ventet jeg med å reise til sykehuset. Men tilkalte moren min som barnepike for sikkerhetsskyld... men det skjedde ikke noe mer resten av kvelden... Begynner å bli ganske lei nå.... Vil ha han ut!! Var ikke noe sånn falske rier med de andre jeg har.... men har hørt at nr 3 er en skikkelig luring ;o)

Lurer på hvem som får først jeg... ;o) tror ikke det blir meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt ingen som har føda av de som pleier å være på BIM treffet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, formen min er fin den:-)

Har "bare" bekkenløsning, så jeg er i Heistad hallen på tirdager og torsdager jeg også nå:-)

Skal en tur i dag tenkte jeg, for jeg var ikke på tirsdag.

Ufff, det er ikke morro å være kvalm altså, får håpe det skjer noe snart da, det er jo jammen ikke lenge igjen da. Neste onsdag har du termin, så det er jo maks tre uker ca til du har prinsessa di.

Syns tida går veldig fort jeg da. Kunne godt vært lenger til termin, samtidig som jeg gleder meg til å bli ferdig. hmmmm.

Lykke til da og så håper jeg du kommer på neste treff med stor mage eller med prinsessa di:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir spennende å se:-)

Håper du blir ferdig snart da, det er ikke noe morsomt å gå over tida.

Da blir lissom dagene enda lengre, selv om du har to til som opptar tida di.

Håper jeg slipper det jeg også egentlig, selv om jeg gruer meg litt til fødselen nå som det nærmer seg.

Kan jo like godt få en april baby jeg da, som har termin så seint i Mars.

Mamma tror han kommer 1 april:-) Så vi får vente å se.

Lykke til til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi har det ikke skjedd noe enda, uff. Kan tenke meg du er utolmodig nå da. Irriterende med alle de falske alarmene da :/ Får håpe det snart ikke gir seg nå da.. "Endelig08" som var på termintreffet gangen før forrige gang som også hadde termin 1.mars har noe på gang, men har ikke hørt noe mer enda. Hun hadde rier i går men ble sendt hjem fra sykehuset igjen og skulle se om det tok seg opp.. Litt av noen luringer som er inni der ja, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Kanin: godt du har fått begynnt på svømmingen da, jeg måtte slutte der for har vært i så dårlig form.. Men var veldig alright de gangene jeg var der da..

Ja jeg håper virkelig jeg kommer med ei lita prinsesse da ;-) Og at det er flere som har fått sine, hadde vært morro å trefft noen av dere på sykehuset da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...