Gå til innhold

LUNA VENNEN!!!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Yay! Jubileumsinnlegget!

Fy f.. i dag regner vi nesten bort altså! Skulle jo egentlig på besøk i barnehagen jeg, men jeg gikk bort til busstoppet (sånn ca 50 meter), og var klissvåt! Hadde regnjakke, men fant ikke regnbuksa... Så jeg gikk rett og slett hjem igjen, ser ikke så lyst på å sitte der med våt bukse i flere timer... Kjenner jeg begynner å bli litt forkjøla og, så det blir nok hjemmedag på meg og pusen i dag. Tror hun kjeder seg litt og.

 

Vel vel. Ikea i mårra da! Hurra!! Redd for at det kan gå med en stor porsjon penger der... Hehehe... Men får i hvertfall mye for pengene da! Har lista klar, nå skal det shoppes:) Og så UL på fredag, weeeee!!!! Så spent jeg er på å se ham igjen, lengter sånn etter ham...! Nå er det sparking omtrent hele døgnet, spesielt på natta, kanskje det er derfor han trenger et par rolige dager innimellom for å hvile seg;) Er i hvertfall kjempefint å kjenne at han er aktiv og forhåpentligvis trives godt der inne! Så gøy å høre at hun begynner å bli frisk i frasparka, lillejenta di og! Blir nok fotballjente det der, tror du ikke? ;)

 

Håper du er blitt bedre i hodet (hehe, høres ut som du er litt sprø i nøtta). Så kan du vaske hus, haha... Det var skikkelig deilig å få reint bad i går, så i dag får jeg vel fortsette med kjøkkenet. Hvis jeg orker. Skal jo slappe av litt og da.. Tihi!

 

Nei, du får ha en strålende dag i regnværet! Regner med (hahaha...) at det ikke er noe bedre der oppe. Hils lille snuppa di fra lille kjekkasen min;)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:)

Voldsomt til artig humor vi hadde i dag da;) LOL..

 

Her regner vi ned ja, og har vært ute masse i dag... Så våt og kald, så det var deilig å ha kort dag og skifte klær!!

Vært innom NAV å hentet søknadspapirer da.

 

Ikke bli syk nå, syns heller du skal ta det heeelt med ro i dag, og bare kose deg under ett pledd!!:) Bli frisk til Ikea, for det tar på!! Både for deg og lommeboka...;) Hva er handlelista di da??? Tror du må ta bilde av det du har kjøpt altså, så jeg får se:) Nysgjerrig, jeg?!?

 

Ja, vesla begynner å ta i ordentlig nå, men fotballspiller?! Neppe.. Det blir en ensom skjebne her i huset ihvertfall;) Vi kan egentlig ikke fordra fotball vi... Sier jeg, som har spilt selv.. Men det var noe annet å spille selv, klarer ikke sitte å se på andre spille.. Nei, dette blir antagelig en blanding av fiske- og biljente!;) Ihvertfall hvis mamma og pappa får bestemme/påvirke;) Det som hadde vært lurt er kanskje å få ei som er glad i å vaske hus...;) Hoho... Og lage mat;)

Pappaen mener det ikke er beina jeg kjenner, at det er armene hun tar i med. For hun trener nemlig på å kaste ut med fiskestang...;)

 

Nøtta popper snart, godt det snart er helg for min del....M er jo mer eller mindre bekymra for hodet mitt han. Han er redd det ikke skal gå over etter svangerskapet.. (Gjett hvem som har sett for mye på Hotel Cæsar) Stakkars, han er jo så søt da... Fikk plutselig mld kl 10 i dag "Elsker deg jeg!" Go`ingen min :)

 

Nå skal jeg for en gangs skyld lage tidlig middag, ihvertfall normalt tidlig... Håpløst å planlegge noe, for plutselig jobber han litt over, ellers så somler han innom alt mulig på vei hjem. I dag fikk han streng beskjed om å komme rett hjem! Høres ut som han er en unge da;)

MorskeMajja ;)

 

Ha en våt kveld! Det skal vi ha!

Skrevet

Hihi;) Er ikke så greit å ha bra humor når en ikke får noe stimuli utenfra (koko...hehe)!

Blir nok ei fiskejente ja! Altså, ei jente som fisker, ikke ei havfrue eller noe, moahahaha.... Så gøy:) Vår bør vel bli en liten musiker, rart hvis han ikke blir det. Får fortsette å spille god musikk for ham, lillesøster er veldig nøye på at det skal være hard rock, hehehe.. Men jeg sørger for at han får litt variert altså, må jo få dosen sin med hippiemusikk så mammaen blir fornøyd;)

 

Ja, nå drar vi straks avgårde til Stavanger....!!!! Oioioi, som jeg gleder meg! Herregud, har jo hypa opp denne turen så voldsomt, den bør bli bra!

 

Ha en riktig god torsdag, her er det faktisk sol:) Juhuuu!!! Klem klem:)

Skrevet

Nå koser du deg nok på Ikea du!! Leste en tråd her om 3D UL i Tønsberg, de skryter jo så fælt!! Håper det er dit du skal da :o) Allerede i morgen!!!

 

Jeg har vært på Bohus shopping, på teppejakt. Må jo ha nytt teppe når vi skal ommøblere her! Tror vi skal gjøre det før resten reiser på jakt, så jeg har noe å pusle med mens de er borte! Så nå er jeg klar, må bare forlenge TVkabelene litt... Men det er vel mannfolk-jobb her i huset;) Jeg er livredd alt man kan få strøm av... Jeg som er så guttejente- skifter dekk og bremseklosser osv, men å sette på startkabler! Nei, det tørr jeg faen ikke jeg... Skulle sett meg når vi hadde en litt gammel bil her, som fort ble utladet.. Og da hadde vi en sånn el-starter, kjempelettvind! Men jeg fikk jo helt hetta, alene hjemme og bilen startet ikke. Så jeg sto og hylgrein og satte de på, og tenkte "Nå dør jeg!!" Haha... Naboen hadde sett meg, og ringt M.. *flaut*

Men jammen meg så overlevde jeg det å;) TøffeMajja....

 

Fortell hva du kjøpte i dag da??? Superspent!!!

Jeg går å sover en dupp, hodet sprenger voldsomt igjen i dag... Uendelig glad for at jeg har fri i morgen!! Nesten så jeg gråter en skvett for snille legen som skjønte jeg trengte fri på fredag..;) Drittlei dette hodet nå....(

Det som er bra nå. er at det ikke begynner før etter arb.dagen! Så det er ikke sååå slitsomt å være på jobb! Og deilig at skolen har begynt igjen forresten, trives så mye bedre med skoletimer enn SFO for tiden!! Så egentlig en kjempefin dag!!:)

Det håper jeg din er også!! Og morgendagen blir enda finere!!! :D

 

Send detaljert rapport fra turen!!:)

 

Klem fra slitne jentene så lenge!

Skrevet

Åååå, rakk du ikke å skrive i går, og nå er du endelig på UL igjen!!! :)

Nå er jeg spent nå!!!

 

Jeg reiser jo hjem til mamma for helg, men hun har jo msn!! Så jeg får logge meg på å vente på deg, gleder meg sånn til å se bilder av veslegutten!! :)

Hvis du ikke finner meg, så må du skrive to dagers rapport her, fortsatt veldig detaljert!! Denna jenta vil vite alt nemlig!!:)

 

Stor klem til heldiggrisen som har sett babyen sin igjen:)

Skrevet

Heeey, hva skjer a??? Blir jo nervevrak av dette jo!!!

 

Gikk det bra i går??

Skrevet

Hei, min snille Majja:)

Nå er jeg endelig kommet tilbake fra en helt utrolig fin opplevelse....! Seriøst, jeg tror jeg aldri har brukt penger på noe mer verdifullt i hele mitt liv, det var helt fantastisk! Han er så kjempefin, gutten vår....! Helt på normalen når det gjelder lengde og vekt og alt, og absolutt helt perfekt! Og ingen som helst tvil om at det er en liten gutt der inne, nei;) Han estimerte vekta til 1136 gram, begynner å bli stor! Ble så rørt da jeg lå der på benken, klarte nesten ikke å si noenting... Han legen var helt fantastisk flink, kan virkelig anbefale ham på det sterkeste:) Var på Nøtterøy ja, mange som skryter av ham, og med god grunn!

 

Han lå der inne og sprella og sparka og koste seg som bare det, legen kommenterte det til og med, at han var så aktiv;) Men han prøvde å gjemme seg litt og da, og lå mye med enten hender eller føtter eller navlestreng foran ansiktet, hehe. Fikk likevel fine bilder, håper vi snakkes på msn veldig snart, har så lyst til å vise deg!

 

Ikea var også helt topp, shoppa masse, så jeg trodde det skulle bli sånn type fem tusen eller noe, men det ble vel bare på rundt 2500! Thank god for Ikea, sier jeg....! Så nå har vi nesten alt vi trenger, og det er veldig godt å tenke på:) Ok, vennen, nå stikker jeg videre inn på 3. tri (hurra!!), men vi starter en ny tråd der, gjør vi ikke? Håper vi snakkes på msn i kveld da! Og håper alt er bra med lille sprellejenta di:)

Stor klem fra en veldig lykkelig meg!

Skrevet

Yo! Jeg fortsetter denne tråden inne på 3. tri jeg! Så heng på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...