Gå til innhold

LUNA VENNEN!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er du, min skjønne.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Dæven for en tur da gitt! Ble jo sliten av å lese om den;) Forferdelig med sjøsyke, ihvertfall når den kommer uventet! Fysj..

Dere får kose dere mer på Ikea:)

Vi har vært med ett vennepar og veslejenta dems til Amadeus dyrepark i dag, det var kjempekoselig:) Fint vær og grilling, og masse spennende dyr å se på:)

Kjenner det veldig i bekkenet nå, etter en dag på Ikea og en dag i park... Prøve å ta det litt med ro fremover, ihvertfall ett par dager;) For i dag kommer søstra mi fra Alta på besøk, men mann og barn!! Gleder meg såå masse:) Og da må vi jo satse på fint vær en uke, så vi får funnet på litt gøy med dem:) 4 voksne, 2 barn og 1 hyperaktiv hund blir litt mye inne i hus hver dag;)

Ellers tror jeg kanskje jeg kjente lillejenta i går kveld, men ikke sånn tydelig som forrige gang, så det kan bare ha vært ønsketenkning;) Hehe..

Vet du hva jeg fikk i går? Ei venninne (hun vi har kjøpt vogn av og som gir oss alt hun har av barneting) skal flytte nå, og fikk plutselig en mnd mindre på seg. Så hun lurte på om vi kunne ta klærne nå, hvis vi ville ha dem.. Så vi hentet da, og det var VANVITTIG masse!! Tror jeg har 11 pappesker fra 62 og oppover til 86 som skal på loftet så lenge, har tatt ut str 50 og 56.. Masse bodyer og pysjer, som ser helt ubrukte ut!! Kjempekjekt da! Og masse søte jenteklær som ser enda mindre brukte ut;)

Vi blir jo så bortskjemte vi nå, som plutselig FÅR så mye!! Vi som bare har gutter i slekta og ikke regnet med å få noen ting! Hun nekter jo å få noe penger for det da, så vi fikk krangla oss til å hjelpe dem med å flytte;) Skulle bare mangle... Snille venninne altså...:)

Men hun skjønte veldig godt hvis vi ikke ville ha alt, for klart det er jo kjempestas å kjøpe masse selv;) Men vi fikk nå alt som vi kunne gjøre akkurat som vi ville med... :) Luksus"problem" ;)

Har dere planer for helga da? Nå går vi snart inn i siste ferieuka, forventer meg sol nå!!

Og forresten; Jeg trenger litt hjelpe til å lage noe greier til utdrikkningslag til kusina mi.. Har jo null kreativitet nå.. Men det kan vi ta seinere, på MSN eller noe?? Det er om en uke alt... WÆÆÆ.. :/

Skrevet

Og så regner det igjen da..... Jaja, vi fikk jo i det minste en dag med nesten blå himmel!

Nå er jeg lei det meste, våkna i dag og ville bare sove videre, har ingen penger, været er dritt, bekkenet er vondt (skal til legen til uka) og nå har jeg begynt å bekymre meg litt igjen for at alt ikke er som det skal osv... Skulle virkelig ønske vi fikk en UL til, lengter sånn etter å se ham...!

Tenk, nå er det bare fire uker til jeg hopper over til 3. tri!! Det føles ganske uvirkelig i grunn.. Skjønner ikke at jeg skal over dit snart, det er liksom så "alvorlig" og "skummelt" da plutselig, hehe.. Synes tiden går altfor fort, innser plutselig at det er så mye jeg ikke har peiling på når det gjelder et nyfødt barn. Hjeeeeeelp, Majja, tror jeg trenger litt psykisk støtte;)

Neida, det er vel sikkert normalt, og vil gå seg til vil jeg tro. Alle som ikke har fått barn før må jo lære seg alt, så jeg vet jo at det kommer til å ordne seg.

Håper du koser deg med besøk, det høres veldig kjekt ut! Og så digg å få så masse da! Det hjelper veldig på, heldigvis har vi også fått en del og kommer til å få enda mer:)

Vi har ingen planer for helga, tenkte å bruke de siste kronene på noe god mat, så vi kan kose oss i sofaen i regnværet. Får heldigvis penger igjen om noen dager, så da er vi redda! Kjipt når det er sånn, er heldigvis ikke så ofte lenger.

Kos deg da, snuppa mi, ha en riktig god helg:)

Skrevet

Du, kjære vennen min!! Du kommer til å bli verdens beste mor!! Tror babystell kommer etterhvert jeg.. Når man er hjemme og får prøvd seg frem litt kan til og med den minst erfarne bli supergod på alt:) Er ikke i tvil overhodet jeg, dere blir verdens beste foreldre, og lille gutten kommer til å få det helt topp:)

Og han har det helt topp nå også, selv om du kanskje ikke tror det bestandig.. Men han slapper nok bare av:)

Vet du, jeg har lagt merke til at etter varme dager er du mest bekymret, kanskje fordi han er litt slappere inni magen da?? Det har nok en logisk forklaring, og i kveld kommer han til å sparke og slå så du ikke får sove;)

Og kan dere ikke bestille privat UL?? Det er helt sikkert verdt pengene, nå som dere snart får litt inn i kassa igjen! For jammen meg så har du ikke sååå lenge igjen nei, hvor mange dager har du igjen nå??

Jeg har vel 170 eller noe, går jo stadig fremover da. Er ikke så lenge siden jeg jublet over å være under 200 syns jeg;)

Vi har shoppa litt i dag, og M. fikk to par sko!! Kjøpte 4 par tilsammen, for 700kr. Da var jeg storfornøyd, for det er jammen ikke ofte vi kjøper noe til oss selv! Også kjøpte jeg min første ammeBH, som søstern anbefalte på det sterkeste!! Og den var jo super god!! Sååå behagelig å ha på da, så jeg kjøpte den en str større, for å ha litt å "vokse i"..;) Kostet litt, men skjønte jo hvorfor når jeg fikk prøvd den. Fornøyd med det kjøpet altså. Egentlig skulle jeg bare ha en piratbukse, for nå har jeg jo jammen ikke plass til noe lenger;) Men det fant jeg ikke da, håpløst med de mammaklærne... Men ble en hvit bukse som er tynn i stoffet, som kan brettes opp. Så nå er jeg blakk å!! Og jeg får ikke lønn før den 12... Eller, jeg har vel faktisk nesten akkurat fått lønn...;) Uff... Men har jo vært på Ikea å da, og M. har fortsatt penger..:)

Kos dere med god mat da, snakkes snart:)

Skrevet

Hvorfor skriver dere til hverandre her på 2. tri? Kan dere ikke sende pm?

Skrevet

Nei, se der du! Der snek det seg inn noen som var i litt dårlig humør... Hehe!

I dag er det fint vær igjen! Blir nesten helt svimmel av dette været jeg, vet jo aldri hvordan det blir lenger jo! Men jeg er selvfølgelig veldig glad for sol altså:) Satser på at ting blir litt bedre i dag, for i går var en litt kjip dag egentlig... Kombinasjonen lite penger, vondt i bekkenet, småkvalm (ja, faktisk!), dårlig vær og lite spark var ikke helt optimal.

Herregud, jeg merker at jeg får mer og mer trang til å fikse her hjemme, vaske, rydde, male, ordne alt....! Vil helst gjøre alt med en gang, men det er jo litt vanskelig. Men etter Ikea blir det bedre, skal kjøpe inn masse kurver og kasser osv så vi kan gjemme bort litt rot i hvertfall, haha!

Hvordan går det med det derre opplegget til utdrikningslaget? Er ikke akkurat veldig kreativ selv om dagen, men vi kan jo prate om det og ha en liten brainstorming sammen, så kanskje det dukker opp noen knakende gode ideer!

Ha en finfin dag, hils M og den lille prinsessa:) Og bikkja!

Skrevet

Nei, jeg er ikke i dårlig humør, men jeg lurer virkelig på hvorfor....Ser det er flere som bruker de felles sidene på personlige beskjeder rettet mot en eneste person - så hvorfor bruker dere ikke pm da?

Skrevet

Kan ikke skjønne at det plager deg så fryktelig at vi har èn tråd du ikke trenger å stikke nesa di borti?!

Gidder ikke bruke energi eller tålmodighet på å forklare deg dette, bare la vær å les:)

Har du blitt kvalm igjen vennen?? Fysj da, det var jo dårlig timing.. Er lillegutt mer aktiv i dag da?? Vi har bedt oss selv på middag hos pappa, og det var veldig beleilig:) Sliten i dag, av en eller annen grunn.. Så det var godt å slippe å kokkelere:)

Så nå er barna på vei i seng, så jeg kan dra frem litt godt til oss store;) Uff, bare en uke med ferie igjen, dæven.. Rart sommeren skal gå så fort;) Har jo vært OK vær i dag å, blir overrasket hver dag det er opphold vi;) Håper på noen fine dager denne uka, så vi får tatt noen turer. Lyst til å reise til Hunderfossen vi, har ikke vært der på maaange år.

Men jeg lurer på om de utdrikkingslag-ideene bør tas over MSN jeg.. Blir så mye a gitt... Men brainstorming høres bra ut ja!! Er jo helt blåst oppi her når det gjelder kreativitet!

Ellers glemte jeg jo nesten alt du hadde skrevet, fikk jo opp denne anonym sitt innlegg over her.. Så... Var det noe jeg glemte tro... hmmm.. (Provosere anonym, provosere anonym...) LOL..

Koste dere forresten dere i går kveld?! Med god mat og film? Håper det da:)

Skrevet

Det kan visst diskuteres hvem som er i dårlig humør her.... Det var et oppriktig spørsmål, men skjønner at jeg av en eller annen grunn har fornærmet dere på det groveste. Håper dere blir litt blidere og mer imøtekommende når dere har født.

Skrevet

Nei, for all del. Ikke sur jeg, men det har vært flere sånne spørsmål, som sjelden har utartet seg bra. Og når du/dere da i tillegg er anonyme, så får du ikke det svaret du er ute etter. Signer med ett nick, så tar jeg deg seriøst!

Lettere med enn tråd enn PM, for postkassen blir fort full! Og for to vimsehoder, så er det ikke bare bare å slette etterhvert;)

Men jeg skjønner fortsatt ikke problemet med at vi har en tråd her??

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen gidder å bry seg om at en lager en tråd med bare oss to, en trenger jo ikke å klikke seg inn på den når det står tydelig i overskriften hvem den er til.. Men men, jeg er verken fornærmet eller sur eller noe annet jeg:)

Var faktisk litt småkvalm igjen i går ja, men kanskje det bare var etterdønninger av sjøsjuka, hehe. I dag har jeg vært helt bra, bortsett fra bekkenet da, som bare er blitt verre... Men jeg skal til legen på fredag, så da får vi se hva hun sier. Kjedelig det der, blir litt handicappa..

Koser du deg med besøk? Håper inderlig på noen finværsdager fremover ja, det så bra ut en stund i dag, men neida... Regnet måtte jo komme! Hadde jo i grunn vært rart hvis det ikke hadde dukket opp;)

Kjenner jo spark og romstering flere ganger om dagen, så jeg skal ikke klage jeg altså, men jeg er visst bare i en periode med litt bekymringer igjen. Blir sikkert bedre etter legetimen, hun greier alltid å roe meg ned, hun er så koselig.

Vet du hva? You know who var innom og ba om unnskyldning for at det hadde blitt som det hadde blitt den natta.... Ø sa ifra hva han mente om hele greia, håper hun skjønte at det var way out there... Men jeg vet ikke, spørs om noe som helst går inn egentlig. En kan jo bare håpe....

Ha en god kveld, vennen min! Vi snakkes snart:)

Skrevet

Wow, hun turte å troppe opp hos dere altså?! Det hadde jammen ikke jeg turt tror jeg.. Maken til figur altså... *Fres...*

Og lillegutten har det helt sikkert fint, men jeg skjønner at det er lett å bekymre seg. Det gjør jo jeg også, det vet du jo alt om;) Nå er jeg bare kjempesliten hver kveld, merker godt å ha en familie ekstra her ja... Selv om det virkelig er kjempekoselig!! Men som "husmor" så blir det jo litt ekstra flying på meg da, og oppvask, matlaging, osv... Men bekkenet er bedre i dag, merker stor forskjell på de dagene jeg går mye og de dagene jeg bare er hjemme. Tror jeg er blitt flink til å ta det litt med ro også:) Flink jente, ja;)

Håper ditt roer seg snart også da, det er jammen ikke noe vi trenger å få syns jeg... Litt bekymret for ditt bekken da, som blir værre for hver dag?! Håper det glir over snart, kanskje det bare er noe i klem nedi der..:)Ihvertfall bra formen din er bra ellers, det var godt å høre! Hadde vært kjipt å fått tilbake kvalmen nå..

Nå skal vi visst se Izzat... Er ikke helt fan av den filmen jeg da men.. Blir så uvirkelig for meg, hvis du skjønner. Bor en på landet og ikke har vært i ett sånn miljø noen gang, så blir det litt fjernt..Selv om jeg jo skjønner at folk kan ha det sånn, og at det er helt forferdelig. Vi så Uno i går, og den blir jeg like sjokka over, hver gang. Syns det er for jævlig at noen har det sånn!

Ja, vi ser litt film på kveldene, for disse fra nord har ikke sett så mye film de siste årene;) Så vi må jo ta igjen det...

I morgen er det spådd drittvær igjen (og resten av uka) så vi skal visst finne ny bil til dem.. Kan jo bli en lang dag;)

Vi snakkes i morgen:)

Kanskje jeg til og med skal få M. til å ta nytt magebilde, hvis vi får 5 minutter alene;) Vet du hva eller, kusina mi var her i stad og syns ikke magen min var stor i det hele tatt... Snufs.. Men M. fikk overbevist meg om at jeg så gravid og fin ut da... Go`ingen:)

Skrevet

Ikke sant...? Syke mennesker.. Han greide å holde seg saklig, men fortalte hvor drøyt han synes det var av henne. Skulle ønske han ikke var så høflig og snill hele tiden, hadde nok vært godt for ham å få blåst ut skikkelig en gang i blant. Men det er liksom ikke han, det.. Er jo veldig glad for at jeg har en så rolig og avbalansert mann da, hehe, det hadde jo ikke gått hvis han hadde hatt sånn temperament som meg...! ;)

Bekkenet er vel sånn ca som i går, litt bedre kanskje. Sov veldig godt i natt med pute mellom beina, så kanskje det hjalp litt. Uansett skal jeg ta det opp med legen, så kan hun henvise meg til terapeut hvis hun mener jeg trenger det. Kjennes egentlig ut som det er noe som er i klem der nede, det er sånn skikkelig rivende smerte nedover korsryggen og rumpa. Ikke noe godt! Godt å høre at det blir bedre for deg når du tar det med ro! Kjempeflink er du:)

Vet du hva, jeg syntes den Izzat-filmen var ganske kul jeg! Bra film med elendige skuespillere, syntes jeg, hehe. Ellers liker jeg ikke sånne actionfilmer noe særlig, men det blir litt annet når den er norsk. Uno har jeg faktisk ikke sett.. Vi har en tv nå som ikke går an å se film på pga at vi ikke får skifta til den kanalen dvd'n virker på (20 år gammel tv, kanskje på tide å bytte den ut...?), så jeg kjeder meg om kveldene nå som det regner og parabolen ikke funker heller... Blæh!

Håper dere fikk tatt magebilde, gleder meg til å se! Drit i om hun derre kusina di ikke syntes den var no stor, folk sier totalt forskjellige ting til meg og. De på jobb sier den er så liten at de skjønner nesten ikke at det er noen baby der inne, mens både Ø og mamma og resten av familien sier at den er kjempestor! Så det er bare øyet som ser, de har vel litt forskjellig sammenlikningsgrunnlag bare. Jeg tipper magen din er kjempefin jeg! Den var i hvertfall det på det siste bildet jeg så:) Der var det skikkelig gravidmage allerede synes jeg!

Jeg synes min vokser veldig seint, men den vokser tydeligvis, det merker jeg på klærne... Nesten ingen bukser som passer lengre, ikke engang mammabuksene! Så jeg må vel ut og shoppe litt og oppgradere til større størrelser, sukk! I hvertfall gleder jeg meg til legetimen på fredag, hvis hun ikke vil sende meg videre for sjekk om alt er greit, tror jeg det blir privat ul på oss:)

Skrevet

Ja, ta en privat UL, det har dere sikkert godt av, alle tre:) Godt å se alt er bra og så er det jo gøy også:) Helt klart verdt pengene:)

nå er det bare to uker til vår nye UL også, plutselig gått en hel uke jo:) Jippi:)

Men gleder meg virkelig IKKE til å begynne å jobbe igjen. Har vært så deilig å ikke være sliten og slippe hodepinen hele tiden...

Men kanskje det ikke blir så ille. Og i værste fall har jeg jo en god dialog med Dr.Dyrego ang dette. Så det ordner seg nok:)

Vet du hva eller.. M. mobba meg litt i stad gitt... For jeg begynte en dag å lese en kjempedårlig pocketbok som kom gratis i posten. Og i går leste jeg ferdig. Og da sluttet den så teit at jeg bare MÅTTE kjøpe nr.2 i dag.. Hahaha.. SVAKE MENNESKE;)

Blir lurt av sånne ting jeg;) Måtte liksom finne ut hvem som ferska denna jenta og "husbonden".. LoL... Og da måtte jeg lese de første sidene i butikken, men måtte jo kjøpe den da.. Syns det var for dumt å legge den tilbake, etter å ha lest i 10 minutter;)

Så når jeg kom hjem og fortalte det så lo han så han grein.. Pussig.. Han har nok bare dårlig humor;)

Også fikk vi igjen 4500 kr for data og sånn som gikk føjken her, og dem kjøpte vi visst luktavfukter og ny DVD-spiller for gitt... Hmm.. Kan egentlig ikke skjønne hvordan det gikk for seg;)

Nei, må jeg være litt sosial igjen..:) Sniker meg unna innimellom..

Stor klem til deg og lillegutt fra oss i øst:)

Skrevet

Hihi, så du faller for slike billige kjøpetriks altså? Hehehe;) Høres egentlig ut som noe jeg kunne gjort sjøl...

Åh, det er så kjedelig uten penger altså.....! Venter og venter på de sykepengene, har jo ikke fått ordentlig lønn siden mai jeg nå, så du kan tenke deg at jeg begynner å slite litt nå... Så kommer innbetaling av studielån nå i august, skrekk og gru! Håper bare jeg får det jeg skal ha, sånn at vi får oss den etterlengtede Ikea-turen!

Kan nesten ikke vente til legetimen på fredag, selv om jeg er nervøs. Er blitt helt smårar i det siste, er så redd han ikke skal vokse ordentlig, at noe skal være galt med morkake, navlestreng etc etc. Irriterende, for jeg har vært så rolig hele 2. tri... Men jeg blir vel beroliget etter fredag håper jeg!

Håper du fortsatt koser deg med besøket! Hvor lenge blir de forresten?

Stor klem!

Skrevet

Nemmen du da!! Klart han har det bra:) Nå må du ikke gire deg opp lille venn!! Godt du har en så fin lege da, hun roer deg helt sikkert ned mange hakk:) Alt er bra med tassen din, han har det så fint atte:)

Vi koste oss masse på Hunderfossen i går. Fikk med oss Wig Wam konsert da, 4 åringen var skikkelig med. Holdt fingrene riktig, og hoiet der han skulle osv.. Så stilig å se på:) Mens 2 åringen sovnet;)

De reiser i morgen kveld, så dvs at jeg har en dag på å ordnet alt til utdrikkingslaget, som jeg ikke har fått sett på i hele tatt. HJELP!! Men i dag skal vi til mamma en tur, og hun har kanskje noen gode ideer:)

Håper du får litt penger snart så dere får reist på Ikea. Var det nå i helga dere hadde tenkt til det?!

Nå er det under 2 uker til vår neste UL :) Herlig :)

Men samtidig bare 5 dager igjen av ferien:( Isj, ikke helt klar for å jobbe enda.. Blir nervøs bare av å tenke på hodepine...;)

Ha en god dag snuppa:)

Skrevet

Åh! Nå har jeg savnet deg, snuppa!

Herregud, som jeg har styra i dag for å finne ut hva som skjer med de sykepengene....! Ringte nav, veldig sur dame i telefonen, hun sa at jeg skulle komme innom med alle sykmeldingene mine pluss lønsslipper. Joda, skrapte sammen til bussen (ja, det er faktisk så ille om dagen!) og troppet opp med dette, men neida, de var visst ikke noe vits i, det var min arbeidsgiver som hadde glemt å sende inn et skjema som måtte has med for at jeg skulle få disse pengene. Så da måtte jeg stresse for å få tak i sjefen min, som selvfølgelig var på ferie, begynte jammen å grine da jeg sto inne hos nav... Stakkars gravide meg:( Men jeg har levd på veldig lite penger de siste par mnd, så jeg synes det var rart at jeg ikke klikka fullstendig...

Anyway, fikk heldigvis tak i henne til slutt, og nå ser det ut som alt ordner seg og jeg får penger neste fredag. Thank god! Vet ikke om det blir Ikea på oss før om en stund da, det er jo ganske kjedelig. Får se om vi får råd når Ø får lønn igjen. Det er jo en god del vi trenger der, kommer til å bruke myyye mer penger hvis vi må handle alle de tingene på andre steder...

Jaja. Så sånn har min dag vært så langt. Jammen er det fint vær i dag og alt! Så nå skal jeg bare slappe av og kose meg resten av dagen, kanskje det til og med blir litt bading i bassenget...?

Godt å høre at dere har kost dere, savner min familie nå jeg, blir for lenge mellom hver gang vi sees.

Og lillegutten ble helt hyperaktiv i går når pappaen hans prata til ham, hehe, det var utrolig gøy! Han har det med å ha noen sånne rolige dager, før han blir helt vill igjen! Er ikke det litt rart? Synes ikke magen min har vokst noe særlig de siste ukene, så kanskje det er derfor jeg engster meg litt.. Men Ø sa at de sparkene han kjente i går var myyye sterkere enn de han har kjent før, så det er kanskje at jeg har vent meg til dem sånn at jeg ikke legger så mye merke til dem lengre.

Jaja. Blir i hvertfall greit å få sjekke hjertelyd og symfysemål osv osv på fredag.

Denne ferien har gått veldig fort, selv om det bare har vært drittvær... Håper du slipper å slite med hodepine når du begynner å jobbe igjen da, det er så kjipt. Du får huske på å ta det med ro og ta masse pauser! God klem!

Skrevet

Oj oj, for noe pes da!! Skjønner at du blir ganske desperat ja.. Det hadde jammen jeg blitt også!! At det skal være så vanskelig å få pengene man har krav på.. Herlighet.. Godt det ordnet seg til slutt da, og da får du vel etterbetalt en god slant?? Bedre seint enn aldri, spes når man er gjennom den tøffe perioden...;)

Vi har vært hos mamma og storkosa oss:) Fikk middag og tok det helt med ro! Men sliten blir jeg jammen meg alikevel.. Hadde vanvittig vondt i bekkenet etter Hunderfossen i går, og lå på siden med pute mellom beina. Og det var jo ikke vondt i dag!!! Da blei jeg så glad, for jeg var litt nervøs ang det;) Så det var ett lurt triks:)

Nå kom pappa en tur også, her renner det jammen inn med folk.. Rart man blir sliten;) Hehe... Koselig da, er ikke vanligvis så mye familieomgang..

Koselig at lillegutt begynner å reagere og sparke sterkere da! Og ang den magen; husk at jeg så det veeeldig godt at du hadde vokst, selv om du ikke så noe selv. Så du får sende noen bilder til meg, så skal jeg nok se at du har vokst ja:) Helt sikkert:)

Skal prøveå være flink, men er jo litt vanskelig når man kommer rett fra ferie, og skal være uthvilt.. Og så er jeg like ille som før ferien...;) Hmm.. Får bare slutte å tenke på andre og prøve å tenke mer på meg selv og vesla!! Og se fram til ny UL.. Godt å ha noe å se fram til..

Skrevet

Ja, jeg gleder meg til å få penger så vi kan handle inn ordentlig god mat altså! Kjedelig å måtte spinke og spare på hver lille krone en har... Men nå er det bare en uke igjen, så da skal en alltids klare seg:)

Har merka at det stort sett hjelper med pute mellom beina om natta ja, har ikke vært så verst de siste dagene heldigvis! De starter opp på jobb igjen på torsdag, vet ikke helt om jeg skal prøve meg på noen dager i uka, det hadde jo vært veldig bra å få noe å gjøre om dagene. Tror jeg skal prøve og se hvordan det går, er litt redd for at jeg får kjenne det dagen etter hvis jeg tar det for hardt. Får prøve å leve etter mitt eget motto da: ta det med ro og ta masse pauser;)

I dag regner det igjen her, det var jo litt av en overraskelse..... Sukk! Jaja, enda godt en har mye å glede seg til til høsten:)

Skrevet

Ja, det er greit å jobbe litt for å få dagene til å gå.. Ellers blir det en laaang høst, ihvertfall for min del.. Men samtidig så orker jeg ikke jobbe så mye at hodepinen sitter i konstant. Men det håper jeg jo selvfølgelig at den ikke gjør da!! Så vi får bare krysse fingrene!! Sikkert godt for deg å jobbe litt også, herlighet så lange dagene er når mannfolka er på jobb! Hadde blitt sprø jeg da. Men da kan man jo benytte sjansen til å sove lenge, så lenge det varer;) Snart er det nok andre boller ja...;)

Nå er jeg heeeelt alene hjemme, de har akkurat reist. Har vært en kjempekoselig uke!! Men fy flate så sliten jeg er. M. kjører de til Oslo, jeg fikk ikke lov.. Tror jeg ser litt sliten ut nå ja.. Skal bli godt å ha en dag fri i morgen, før utdrikkinga på lørdag.

Tror faktisk jeg er i boks med det jeg skulle ha med dit også!! Skal bare lage en plakat nå, og ta meg en tur på Fretex i morgen, for å finne noen passende klær;) Forloveren mente hun ikke skulle ha noen rare klær, og da måtte jeg jo sette meg litt på bakbeina;) Men hvis jeg fant noe, så skulle jeg bare ta det med, men hun skulle ikke styre med det.. Hrmf.. Visst skal dama drite se ut ja!! Tror brudgommen hadde blitt skuffet om ikke annet.. Bruden også faktisk.. Det er jo tross alt ett utdrikkingslag, og hun er jo ikke akkurat kjempereligiøs:) Så da må jeg stå for pøbelstrekene.. Tror hun blir kjempeflau hvis hun må handle fra andres vogner på Rema...:o) LOL...

Dæven, så deilig det var med STILLHET!! Helt fantastisk!!

Nå skal jeg lage plakat, så jeg er ferdig med alt det til M. kommer hjem, så vi kan kose oss.. Bare oss...:)

Han skal få favoritt kveldsmaten i dag; Ostesmørbrød!! (Nei, han er ikke veldig kravstor!!;))

Hvordan har lillegutt det i dag??

Skrevet

Uff, jeg har akkurat trøkt i meg en stor pose smågodt.... Det er så vanskelig å spise sunt synes jeg...!

Du har vært flink med det utdrikningslaget da! Hehe, blir nok veldig gøy:) Jeg har faktisk aldri vært i utdrikningslag jeg, men så er ingen av mine nærmeste venner gifte heller da. Det er sikkert en opplevelse.

Blir vel alltid litt rart når en har hatt besøk og masse liv rundt seg og så plutselig blir en alene og det blir helt stille.. Men du er nok sliten ja, tenker jeg, merker jeg blir mye fortere sliten av alt mulig nå. Så det er sikkert godt og, så får du slappa av skikkelig før jobben kaller igjen...

Lillegutt har det bra virker det som, har merka at han er mer aktiv om dagen nå, før kjente jeg sparkene mest om kvelden og natta, men nå er det ganske ofte om dagen og litt om kvelden. Tenk om han har tenkt å fortsette med dette søvnmønsteret etter at han er født da, det hadde jo vært utrolig digg:) Hehehe, kan vel ikke akkurat satse på å være så heldige! Gleder meg til å få høre hjertelyden igjen i morgen:)

Lillejenta da? Har du kjent noe mer bevegelse? Du har kanskje vært så opptatt de siste ukene at du ikke legger så lett merke til det? Blir nok veldig fint å få se henne på UL igjen! Tenker dere gleder dere til det ja:)

Takk for svar på pm, hehe, var litt fortvilt tidligere i dag... Men det går bedre nå, blir bare litt frustrert over meg selv av og til, for jeg ser jo at jeg er litt merkelig, og synes det blir oftere og oftere. Hmm...

Men du, hva skal jeg gjøre for å motivere meg til å spise sunt egentlig? Spiser jo en del sunt både til frokost, lunsj og middag, men det er det derre godteriet i tillegg som er litt dumt altså.

Skrevet

Svarer på mitt eget innlegg her nå, hehe... Men jeg har ikke så mye annet å bedrive tiden min med..

Har vært hos legen nå, alt var fint og magen vokser som den skal. Hjertelyden til lillegutt var på 156 slag per minutt, og alle prøver var fine. Blodtrykket var selvfølgelig høyt, men det hadde jeg regna med... Så det blir ikke noe aktiv sykmelding på meg, får ikke lov til å jobbe av legen, så må nok sitte hjemme de tre siste mnd og... Jaja. Skal alltids klare det:)

Er desto mer bekymra for hva som skjer med sykepengene mine, for nå begynner nav å tulle med at de mangler enda flere papirer, og det er papirer som jeg VET helt 100 prosent sikkert at sjefen min har sendt til dem. Var der da hun la dem i konvolutten faktisk, så nå er jeg ganske irritert på dem. Altså, nå har jeg gått hele sommer og ventet på de pengene, og så drøyer de det så lenge de kan med utbetalingen, og ikke har de gitt meg beskjed heller, sånn at jeg kunne fått tak i det de har manglet. Synes det er helt utrolig! Skal jeg liksom gå uten mat til de finner det for godt å gi meg pengene som jeg har krav på?! GRRRRR!!!!! Fy f.... altså, dette landet skal liksom være så godt å bo i, det funker jo pokker ikke i praksis!

Uff, sorry klaging her nå, men jeg må bare få klagd min nød til noen som orker å høre på... Hehe:) Jeg får gå på sosialen en tur om de pengene ikke dukker opp snart, det må jeg jo bare. Har utsatt alt som kan utsettes av regninger og nå, og brukt opp alt på sparekontoen, så det begynner virkelig å bli krise her... Heldigvis begynner Ø på jobb igjen til uka, sånn at vi i hvertfall får betalt husleie.

Ikea blir det dårlig med foreløpig, håper vi kan få til en tur før november hvis vi er heldige... Hadde så lyst og, har jo bare gått hjemme og kjeda meg hele sommeren, ja, faktisk siden slutten av mars!

Jaja, så lenge lillegutt har det fint, skal jeg være fornøyd. Det er det viktigste. Men han er jo også avhengig av at jeg får ordentlig mat... Hmrf!

Skrevet

Først, så bra at alt gikk fint hos legen. Ikke at det var en overraskelse at lillegutt har det bra, det visste jeg jo;) Men da slipper du kanskje å bekymre deg over det:)

Og at du ikke får jobbe skjønner jeg jo er kjedelig. Men det er jo en grunn til det! Tenk på at lillegutt har det mye bedre når mammaen hans tar det med ro:) Du får heller holde liv i tråden vår, så jeg har noe å glede meg til når jeg kommer hjem hver dag:o)

Og NAV, de skulle jo ikke fått mat selv, så hadde de sett hvor gøy det var. Herregud, det må da gå ann å gi beskjed til deg når de ser det er noe som mangler?! De kan ikke skylde på ferie heller, for dette er jo lenge siden! Og om det så er ferie, så må vel de som sitter igjen på kontorene være kompetente til å sende deg ett brev, eller ta en tlf og si det mangler ett papir!! Guri, det er jo vanlig tankegang!! Trenger vel ikke være jurist for å skjønne at du ikke lukter det selv... Ble skikkelig irritert jeg nå!! Og skjønner jo at dette er skikkelig krise for dere da, enda godt dere hadde litt sparepenger å ta av.. Men man kan jo ikke leve på en lønning, og som du sier; Med barn i magen må man jo spise ordentlig! Nytter ikke å leve på knekkebrød og vann i 9 mnd heller.

Helt talentløst, rett og slett. At de ikke kan ta tak i ting altså, tror de folk trenger penger for moro skyld...?! Arg...

Håper virkelig det ordner seg da, går jo ikke ann at dere har det sånn. Og du som gleder deg sånn til Ikea.... Stakkars.. Dere får komme til oss, og leve her, så skal jeg ta deg med til Ikea jeg:) Kan ta sparepengene våre, og shoppe vilt:o)

Reiser i kveld jeg da, men tror jeg kommer hjem i morgen kveld.. Holder nok ikke ut like lenge som alle de andre gitt.. Er jo helt utslitt når kvelden kommer...Men blir gøy da, gleder meg masse:) Jeg har litt hevn også, kan fortelle deg det på MSN eller PM en gang:)

*Mooohaaahaa*

Skrevet

Joda, jeg skal nok holde liv i tråden vår jeg:) Ikke noe problem!

Blir irritert på nav ja, nesten så jeg tror at jeg kunne styrt det derre kundesenteret deres bedre alene. Så det, så!

Jaja, får bare vente og se nå, han lovte meg at hvis jeg kom inn med mine kopier av sykmeldingene på mandag, har jeg pengene på konto på fredag, så jeg får satse på at det er slutt på tull nå.

Er det noe slags hyttetur dere er på i forbindelse med det utdtikningslaget eller? Du får gi meg rapport om hvordan det gikk, blir spennende å høre!

Nå har vi besøk av broren til Ø, så vi skal straks spise hjemmelagd pizza, MED KJØTTDEIG!!! Kan du tro at jeg skal spise det, det er første gang på kanskje et par år.... Hjelpe meg, hvordan skal det gå?! Hehe, det verste er at jeg faktisk fikk lyst på kjøttdeig og! Mye rart en skal oppleve når en er gravid ja...

Håper du koser deg i helga da, så gleder jeg meg til å snakke med deg igjen når du kommer hjem igjen. Hm, kanskje du er kommet hjem igjen til og med?

Anyway, god helg og stor klem fra lillegutt til lillejenta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...