Gå til innhold

LUNA VENNEN!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig tilbake!! Tror du ikke tordenværet tok både den stasjonære pcen og det trådløse modemet forrige uke!! PANIKK!! ;) Og det værste var at vi satt på datarommet, hadde akkurat lagt inn nytt magebilde jeg skulle sende til deg.. Men så kom det lyn fra klar himmel, det sa bare pang og gnistret.. Og så kom jeg ikke inn på nett.. :(

Heldigvis har vi all musikk og bilder osv på en ekstern harddisk, som IKKE tok kvelden:)

Så logg deg på msn og rop på meg, så skal du få:)

Ellers har vi kost oss på fjellet, men guri som det har regnet... Godt å komme hjem i dag, er var det faktisk opphold og litt sol innimellom regnkulene:) I morgen reiser vi på ny hyttetur med naboen.. Kommer hjerm lørdag da.

Men vet du hva, jordmor ringte meg i stad, og lurte på om det var greit vi fikk UL timen litt før... Så vi fikk på tirsdag, juhu:) Kortere ventetid!!

Og fikk spurt henne om det er tidlig med UL, men hun sa at detr var de som hadde satt opp timen, og at det var veldig bra jeg ringte. For den i august hadde vært altfor sein! Da hadde jeg vært i uke 22 eller noe. Også sa hun at alt mellom uke 15 og 19 var greit! Og hvis jeg mot formodning var kortere på vei enn antatt ,så få vi ny time! Hun var så koselig, gleder meg såååå fælt til tirsdag:) Og på onsdag skal jeg og mamma på Ikea :o) Tror penga får bein å fly på der ja:)

Har jo såååå mye å fortelle deg nå, men får gi meg.. ser dette blir langt;) Har savnet deg masse altså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, du hadde jo ikke svart her jo;) Du som skulle bli SÅÅÅ flink;)

Nå er jeg tilbake, igjen!! Nå skal vi være hjemme til UL!! Jippi:)

Håper alt er bra med deg og tassen, snakkes snart:)

Skrevet

Tjohei! Her er jeg!

Jada, skulle bli så flink her inne, hehe... Men vi prøver igjen;)

Godt at du er tilbake! Har savna deg skikkelig, ingen som gidder å høre så mye på pratet mitt som deg vet du;) Og nå er det snart UL for dere....! Som jeg gleder meg til å høre om det! Spennende, håper de kan se om du har en liten gutt eller jente i magen din!

Nå er jeg lei av regn. Er ikke akkurat en sommer å skryte av dette.. Dårlig råd har jeg og, så noe ferie kan vi visst bare se langt etter. Sukk! Men vi satser på en tur på IKEA når pengene kommer i slutten av mnd, svigers har lovet å kjøre oss:)

Planer for helga da, snupps?

Stoooooor klem!

Skrevet

Ja fy søren, det er bare i dag og i morgen å vente nå!! Det går fort!! Så spennende, litt ekstra spent på om de ser noe kjønn så tidlig.. Men JM sa det var like store muligheter som i uke 18 feks. Time will show:)

Her har vi sol på morgenen, så deilig!! Og knallblå himmel!! Ser ut for at været har snudd litt her nå:) Og jeg skal også snart på Ikea!! Juhu:) Og klippe meg i morgen, så tida går litt fortere;)

I dag skal vi til mamma og hente ett langskap til kjøkkenet, og ellers ingen planer. Hva med dere? Gjort noe spennende i helga? I går feiret vi forresten 1års dagen til dattera til venninna mi, tida går fort altså.. 1 år allerede:)

Skrevet

Good morning! Her er det også fint vær i dag gitt! Ikke verst, håper det kan holde seg litt nå da.... Tror jeg må en tur ut i dag, Ø gikk på øving, så jeg er her alene.

Helga har vært rolig, var på bim-treff med bare to deltakere (hehe, var koselig likevel da!) på fredag, i går leide vi en film og satt bare inne i regnet, og ellers har jeg fått litt sånn rydde- og vaskedilla om dagen... Føler allerede at jeg må ordne så alt er klart til den lille kommer:) Men jeg merker at det ikke er mye som skal til før bekkenet begynner å bråke, så jeg tar ting veldig litt etter litt. Selv om jeg egentlig har lyst til å pusse opp hele leiligheten!

Nå skal jeg gå og rydde litt i kjøkkenskapene tror jeg. Sette på litt musikk og synge for lillegutt samtidig:) Merker at han begynner å bli stor, for han sparker kraftigere. Hihi! Har du kjent noe mer bevegelse da?

Skrevet

Du vasker du å ja?! Det har jeg fått for meg også, og etter 10 minutters gulvvask kjenner jeg det altfor godt i bekkenet selv.. :( Så får bare ta det med ro da...

Og M driver å kobler sentralstøvsuger, og ødela den andre, FØR den nye var satt sammen. Of selvfølgelig mangler han noen deler. Og jeg holder på å bli GAL, for bikkja røyter som værst... Og ikke får jeg støvsugd.. Og koster jeg, så fårf jeg ikke med meg alt. Så når jeg da vasker så drar jeg bare svarte hår rundt... ARG..;) Men badet er skinnende rent, kvalmen er HELT borte, og sola skinner FORTSATT:) YEEEY!!

Bare få montert vårt nye kjøkkenskap nå, så skal jeg også ta for meg kjøkkenet!! Gleder meg til å få bedre plass!!

Har ikke kjent mer bevegelser nei..:( Men har vært så sliten på kvelden at jeg sovnet før jeg har kjent etter;)

Hvordan blir det med deg ang jobben nå etter ferien tro?? Fortsetter du som frem til nå eller? Jeg er så spent på om den helvetes hodepinen slår til for fullt igjen jeg.. Da blir det en laang høst...

Litt tidlig å bekymre seg for det ja... En dag av gangen! Magen har plutselig vokst masse på noen dager nå, syns vi.. Om kvelden er den jo helt vanvittig!! Haha.. Jeg blir nok fin om noen måneder... *LOL*

Skal ta ett nytt bilde snart, men vet ikke hvordan vi skal få det over til dataen.. Går liksom via printern og den dataen som har tatt kvelden... Hmm.. Må ringe forsikringa i morgen tror jeg, så vi får kjøpt ny.. Takk og lov for laptopen, eller hadde jeg blitt INSANE;) Flere uker uten deg og BIM.. Hoho... Måtte nok henge litt hos naboen da ja;)

Skrevet

Ja, takk og lov for at du kan komme inn hit og skravle med meg, tror jeg hadde blitt litt småsprø selv hvis du hadde vært borte lengre nå, hihi;)

Gleder meg til å se nytt magebilde! Jeg tar bilder hele tida jeg synes jeg, har tatt noen i dag og som du skal få se når vi snakkes på msn igjen! Nå ligner den i hvertfall på en ordentlig gravidmage!

Jeg fikk vaska i kjøkkenskapa, vaska opp noen gryter osv som hadde stått i vasken altfor lenge (.....), støvsugd litt og lagd middag i dag, det synes jeg pokker meg ikke er verst! Passet på å ta litt pauser innimellom gjorde jeg og, rett og slett fornøyd med meg selv:)

Du kjenner nok flere bevegelser snart, plutselig er de der! Og så blir det bare bedre og bedre:) Lillegutt har vært litt slakk i dag, men kanskje det er fordi det faktisk har vært varmt?! Kan nesten ikke tro at det er sol enda, det er bare helt fantastisk....

Jobben, ja... Nei, jeg vet ikke hvordan det blir etter ferien, skal til legen 27., så da får vi bare se om hun vil sykmelde meg lengre eller om jeg kan gå over i aktiv sykmelding. Har jo mest lyst til det, men hvis bekkenet blir verre, kan det bli litt tricky.... Håper det ordner seg, har veldig lyst til å jobbe litt før jeg går ut i permisjon!

Fy f... tida går noe helt sinnssykt fort da! nå er jo egentlig juli nesten over, og så er det august, september og oktober, og så er det jo termin! Wæææææ.....! Men det er jo bra og da, gleder meg veldig!!!

Kankskje vi snakkes på msn i kveld?

Skrevet

Snufs, ble ikke noe skap på meg. Manglet jo selvfølgelig noe deler..

Men klart jeg vil ha bilde ja, så vi tar en MSN-date etterpå:)

Skrevet

Du atte... Hvorfor ligger ikke denne på 1.side, og HVORFOR har du ikke skrevet til meg;) Hehe..

*SLAPPING*

Skrevet

Jeg skulle skrive i dag altså, helt sant! Hehehehe;)

Grattis med nytt hår! Eller, håret er vel det samme da, bare at det er litt mindre av det... :) Moahahaha!

Jeg kjeder meg nå, bra jeg har deg både her og på msn!

Skrevet

Treig med å svare nå? Hæ? Hæ? Hæ?

Skrevet

Haha, sikkert;) Bare noe du sier for å slippe kjeft;) Majja er streng vettu!! Hihi..

Takk for håret! Deilig å få bort alt slitt og pistrete! Unn deg det selv da, hvis du trengte dfet, sa du?! :) Det er ordentig godt å bli skjemt bort litt av andre:)

Det var ikke så viktig at du skrev her når vi er på MSN samtidig da..;) Men ellers, vi skulle jo bli sååå flinke:) Vi har enda noen uker på oss.. Og sola varer sikkert ikke så lenge, så vi får nok av tid;)

Uff, tenk at jeg sitter her når det endelig er sol?! Du hyptoniserer meg du;)

Skrevet

Hihi, neida, skjønte at det ikke var så viktig, men som sagt, jeg er i et ekstremt rart humør i dag;)

Prøvde forresten analkule-isen, var ikke så verst den, nei! Slett ikke verst...! Hahaha!

Kos dere i mårra, og husk å meld fra MED EN GANG til meg etterpå! Tviler ikke på at du gjør det da;)

Klem og klem og klem!

Skrevet

Måtte bare informere om siste nytt før natta; Jeg fant en ny is, ikke analkule, men samme greia. Bare med bringebær!! Yammy!! Men litt ekstra kvalmende.. Så jeg går nok for den anale ja...:)

Natta!! 12 timer igjen så ligger jeg på benken;)

Skrevet

Min kjære, Majjavenn! Jeg er så spent på hvordan det har gått med dere i dag! Du må snart komme og oppdatere meg....!!! :)

Jeg har sovet ekstremt lite i natt, hatt en ganske forferdelig natt egentlig, men det kan jeg skrive mer om på pm. Alt bra nå altså:)

Ok, jeg hører fra deg snaaaaaart!!!!

Skrevet

Du er vel ute og shopper babyting du nå tenker jeg! Hihihi! Ikke bruk opp alle pengene da;)

Skrevet

Hahaha, vi får jente:):):)

Alt er bra, men jeg skal legge meg ned en time, hodepinen er ute for fullt, etter litt shopping ja;)

Sender deg en PM først:)

Skrevet

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!! Ååååh, så utrolig gøy:) Du hadde rett hele tiden du da! Så godt å høre at alt var fint, selv om jeg ikke hadde trodd noe annet altså:)

God bedring med hodepinen, vi snakkes snart, MajjaMedLilleJENTA!!!!

Skrevet

Besøket vårt har akkurat reist nå, blei seint det gitt, men veldig koselig:)

Herlig å få opp kjøkkenskap, og ikke minst støvsuge;)

Og hjemmelagd pizza! Den kommende bestemor er kjempeglad og spent, og vi reiser på Ikea i morgen:) På tide på bruke opp siste rest av feriepenger;) Hoho.. M. er nervøs for summen, sier han;)

Har ordentlig god følelse inni meg, selv om jeg var sikker på jente. Man kan jo fortsatt ikke være sikker, men jeg klarer liksom å tro det! Sikkert fordi jeg har vært så innstilt på det:) Søstern klarer ikke tro det, for hun følte det var gutt...Vi får se!:)

Kanskje jeg må skifte nick ja, oppgradere litt:)

Sov godt vennen, kanskje vi snakkes i morgen før jeg reiser på SHOPPING!!!!:) Eller i morgen kveld, evt:) Spådd litt sol igjen noen dager så jeg, herlig:) Kan det bli bedre:)

Skrevet

Å, så herlig! Ikea og lille jenta i magen og hjemmelagd pizza og alt! Jeg tror jeg kommer en tur på besøk til deg;)

Sto ikke opp før nå jeg, for jeg har sovet så dårlig i natt og... Får liksom ikke sove ordentlig før på mårran, og så har jeg greid å ligge å irritere meg over den du vet i natt og... Har ikke kommet hjem enda, Ø gleder seg til å kjefte ordentlig! Jaja...

Her tror jeg det skal bli fint vær i mårra, yay! Vi drar en tur til Danmark vi da, bare for en dag, skal bli koselig det:) Blir eneste ferien vår i tillegg til Ikea.

Kos deg på shopping, tenk på meg, hehe! Hils lille jenta fra lille gutten:)

Skrevet

Dæven, nå har vi brukt penger;) Hohoho.. men kjøpt masse fint da:)

Og i dag skal vi kose oss med lasagne, hjemmelagd vel og merke;) Vi fikk jo ikke feira aleine i går, så vi tar det igjen i dag:)

Jeg gikk på vekta igjen i går kveld, jammen er jeg 3 i minus igjen. Jeg som var på så god vei opp;)

Haha, mamma kjøpte kyllingsalat til oss i stad, jeg tok bare en bit og brakk meg..Så måtte jeg spytte ut igjen;) Stakkars, sikkert kult å spandere noe på meg for tida... Uff...

Har du sovet like dårlig i natt å? Så kjedelig da. Men jeg er gjerne sånn ast jeg ligger å tenker og grubler på kvelden, og hadde jeg da vært deg så hadde jeg nok ikke sovnet selv. Blir forbanna bare av å tenke på det. Det er jo helt utrolig at det er mulig!!

Vi skal også få fint vær i morgen, jeg skal ihvertfall sove leeenge.. Vondt i hodet igjen en periode nå.. Æsj.. Også har jeg jo ting for 4000kr å drive med;) Nesten 1000 kr tilhører svigers da.

Men får prøve å være litt ute å nyte solen også, så lenge det varer. Typisk med bare regn, det ene året jeg blir skikkelig fort brun...;)

Tror våre små blir sånn hemmelig-kjærester jeg;)

Hihi..:)

Skrevet

Iiiiik! Nå var vi nede på side 2 igjen!

Tenker du har kost deg vilt på Ikea ja, din heldiggris! Men snart er det vår tur, tror det blir til neste helg:) Gleeeeeder meg helt enormt, det kan fort gå en del cash der ja...

Blir nok koselig i mårra på tur, håper været blir greit i Danmark og. Men det regner jeg med, siden det bare er snakk om en tur over "fjorden" liksom. Det er visst ganske bra strender dit vi skal, så vi tenkte å ta med et teppet og ha piknik på stranda:)

Hva kjøpte du i dag da? Alt mulig rart?

Skrevet

Oj, hva vi har kjøpt ja.. MASSE!!;)

Kjøpt kommode, stellebord til å ha på bade nede (blir bare bading der, har resten oppe) og litt sånn småting, badebalje og håndklær osv. Madrass kjøpte jeg da, laken, og sånn tisselaken. Og igrunn så mye så jeg nesten glemmer alt;) Litt småting til kjøkkenet også da, bilder og skjærefjøl osv..

Er jo så sjelden vi er på Ikea selv om vi ikke bor så langt unna. Kommer ikke til å reise it på ca ett år igjen.. Og kommende bestemor fikk helt dilla:) Hehe..

Sov godt vennen, og god tur i morgen:)

Skrevet

Da er jeg tilbake!

Vet du hva? Den der turen der tar jeg aldri igjen... Eller altså, vi hadde det koselig der nede bare vi to, men jeg ble så sjøsjuk på båten nedover at jeg trodde jeg skulle dø! Aldri vært det før i hele mitt liv, så jeg skjønte ingenting... Er visst forandringer i kroppen ja... Det var jo sinnssykt til bevegelser i båten, folk greide ikke å gå, og alle doene var opptatte og fulle av spy.. Kjempedigg! Greide å holde meg og slapp spying jeg heldigvis, men det var bare såvidt!

Som sagt veldig koselig der nede heldigvis, og selv om jeg ble veldig sliten av å gå i butikker (kjøpte ikke noe særlig da...), og det ble en lang dag, hadde vi det veldig fint. Spiste god mat og var på museum osv. Men da vi skulle hjem viste det seg at båten var TRE timer forsinka, så den skulle gå klokka ni, men gikk ikke før klokka tolv... Og vi kom jo til havna klokka sju, så vi hadde fem timer der uten å ha noe å gjøre. En matbutikk var alt som fantes der liksom... Beina mine kjentes ut som de skulle ramle av etter all gåinga, så vi gikk og spurte på et motell om vi kunne slappe av i en sofa der, siden jeg var gravid osv. Men neida, vi måtte pent betale for en seng hvis vi skulle legge oss ned der, så da måtte vi bare gjøre det da.. Litt surt, men det var absolutt verdt det! På tilbaketuren ble jeg heldigvis ikke dårlig, men det virka som om alle andre ble det.. Lå folk og spydde overalt rundt oss, skikkelig nice...

Så vi kom hjem klokka tre vi da, og bussene hadde jo slutta å gå, så vi måtte ut med over 300 på taxi hjem. Ble en litt dyrere tur enn vi hadde regnet med, med andre ord, så det var jo flaks at vi ikke hadde shoppa noe særlig der nede... Håper bare at vi har penger nok til Ikea, det kan være at vi må vente til neste mnd med den turen... Jeg har såå lyst nååååå!

Jaja, virker som lillegutt har det fint da, tross all sjøgang og den slitne mora hans.. Og da er jo alt bra uansett:)

Hvordan går det med lille jenta i magen? Har hun sparka mammaen sin enda? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...