MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #51 Skrevet 29. juli 2007 God dag snuppa:) Jeg kom hjem langt på natt (ville sove hjemme i natt) Så jeg har sovet nesten til nå.... Blir liksom veldig lett å begynne på jobb i morgen nei... Også begynner jeg kl 7 hver morgen, dvs jeg må reise 06.20... Æsj....... Liker å begynne 8.30 jeg;) Men da er jeg tidlig ferdig da (14.30) så jeg kan sove en dupp etter jeg kommer hjem;) Er fryktelig spent på hodet..... Våknet med vondt i hodet nå i dag, og i går også faktisk... Men når jeg kan sove litt til så går det nesten over, det blir ihvertfall mye bedre... Men men... Har tenkt mye på UL jeg nå, var så missfornøyd med vikaren som tok den. På ett stillbilde så varierte jo terminen med 3 uker?! Og da tok hun mål på de samme stedene... Kan sammenligne med at hodemålet ikke går fra øre til øre, men fra ene øret til der slutten på hjernen er på andre siden, hvis du skjønner.. Hun var liksom så slurvete... Og den samme vikaren skal ta om en uke også.. Og da er det jo siste sjanse for å måle noe! Uff... Tror jeg skal ringe JM og spørre hvordan de egentlig skal ta de målene, jeg er litt i tvil på om den slurvinga er helt bra... Men kan hende hun har blitt mer erfaren nå da, det er jo da tre uker siden.. Håper det.. Ikke noe gøy å være skuffa over JM, spes ikke når du kommer fra UL!! Det skal jo være stort!! Hmm.. Laget i går var kjempemorro!! Kan fortelle alt på MSN, er litt avslørende.. Men jeg fikk tatt en liten hevn, og det var rett og slett knall:) Jeg krysser for at alt går bra i morgen, med de papirene. At pengene dine snart er på vei inn på konto!! Hvordan smakte forresten pizzaen i går?!! Er litt spent nå ja, kjøttdeig og gravid og alt på en gang;) LOL...
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. juli 2007 #52 Skrevet 29. juli 2007 Hei, vennen! Jeg har også nesten bare sovet i helga... Har vært så vanvittig trøtt hele tiden, skjønner ikke helt hvorfor.. Rett og slett vært litt smådeppis den siste uka jeg, men det er nok mye pga pengene. Er så redd for at jeg ikke skal få noe den uka som kommer heller, selv om han lovte meg det. Stoler ikke helt på dem... Men men, får vel håpe på det beste:) Når var UL-timen din igjen? Skjønner du er litt misfornøyd og engstelig for at hun vikaren som slurva da, det er jo en stor og viktig opplevelse, og en må jo få den riktige informasjonen, ellers blir det jo bare dumt... Håper dere blir mer fornøyd denne gangen, og at dere får masse fine bilder av lillejenta som jeg kan få se på msn:) Uff, hvorfor er jeg så nedfor om dagen da? Har begynt å tenke mer og mer på hvordan det skal gå med oss fremover, vi har jo ikke engang et hus som er vårt eget, og vet ikke hvor vi kommer til å bo etterhvert, er jo avhengig av å få jobb der vi havner og. Vet ikke helt hvorfor jeg har begynt å stresse sånn med dette nå, kanskje noe som kommer med morsinstinktet...? Kjenner jeg har veldig lyst til å kjøpe hus, få den tryggheten liksom. Trives i leiligheten, men ikke helt med beliggenheten. Lurer på om jeg noengang kommer til å bli fornøyd jeg... Det gikk forresten veldig bra med kjøttdeigen, det var faktisk en supergod pizza! Så det frister til og med til gjentakelse, hehe, hadde du vel aldri trodd....?! I dag har vi hatt pannekaker, vi fikk heldigvis penger av svigers til god mat i helga, så det har vi kost oss med. Ok, snuppa jeg snakker nok med deg snart! Lykke til på jobb i mårra uansett, håper hodet henger med, hihi!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 30. juli 2007 #53 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Hvordan gikk det på jobb i dag? Håper du har hatt en fin første dag etter ferien:) Her er det soooooool og varmt i dag! Helt utrolig! Har faktisk grilla og gått tur i finværet, blir så mye gladere med en gang da jeg:) Ellers er det vel lite å melde om fra min side...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #54 Skrevet 30. juli 2007 Hei snuppa:) Så bra du har en bedre dag, det var godt å høre:) Jeg tror også at det har hatt mye med pengene å gjøre, eller mangelen av dem... For det kan jammen meg gjøre hvem som helst utafor. Og da i tillegg til dårlig vær og plenty hormener, så sier det seg selv at det kan bli en dårlig kombinasjon. Skal se at alt blir så mye bedre når du får inn penger igjen!! Hvordan gikk det på NAV i dag??? Min jobbdag gikk akkurat som forventet. Hodepinen tilbake for fullt, sammen med kvalmen fordi jeg blir så sliten.. Jeg som ikke har vært kvalm hele ferien!! Æsj.. Så jeg har sovnet litt på sofaen nå, noe jeg aldri gjør! Kan telle på en hånd i hele mitt liv, når jeg har sovet på sofaen... Så jeg tror jeg skal ringe legen i morgen jeg.. Dette kan umulig være bra.. Og jeg fikk pratet litt med sjefen ang det, og hun sa jeg skulle tenke på den lille, og ikke jobb! Og at jeg evt fikk sm før skolestart, var bare ett pluss, i forhold til å komme med den seinere.. Vi har jo noen planleggingsdager å ta av nå.. Så jeg tror ikke jeg da kommer til å ha altfor dårlig samvittighet for det.. Kan hende sjefen bare er i godt humør i dag, og at det går fort over når papiret kommer men;) den tid den sorg.. Blir skikkelig deppa når det begynner sånn igjen jeg.. Vil jo så gjerne ha med meg hver dag ved skolestart, det er jo så mye som skjer som jeg bør få med meg. Bli kjent med de nye barna, osv.. Så du hadde spist, og LIKT pizzaen! JØSS!! sier jeg bare!! Det er jenta si det;) Jeg tror jeg skal legge meg tidlig i dag gitt, regn regn og atter regn.. Og må opp før hanen galer i morgen... 05.45.... Isj, det er jo snart det... Så får jeg bare manne meg opp så jeg får ringt legen... Syns ikke det er noe kult jeg.. Trives jo i jobben, og vil jo ikke gå hjemme.. Men svangerskapsforgiftning står jeg også glatt over da.. Så da er det vel bare å høre på dr. dyregod... Krysser du fingra litt for meg snuppa...? Så skal du få oppdatering etterpå.. Var jo koselig å komme tilbake på jobb da, se alle igjen!! Og de syns magen var sååå fin, den har vokst ja.. Og blitt litt annerledes syns jeg. Kanskje jeg får tatt ett bilde snart, lenge siden sist nå.... Har du tatt noen nye?? Det har du sikkert, du er mye flinkere enn meg til det... Snakket forresten med JM min i stad, ang UL. Og hun sa at jeg fikk se til uka, hvis ikke så måtte jeg bare ringe avdJM og si det som det var, og at jeg helt sikkert fikk en til når hun andre kommer tilbake fra ferie! For når jeg forklarte hvordan hun hadde tatt mål, så ble min JM helt forskrekka!! Så det så!! Fortsatt god kveld snuppa:o)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 31. juli 2007 #55 Skrevet 31. juli 2007 Neeei, så kjipt! Dumme hodepine altså, veldig kjedelig at du skal måtte få den med en gang du begynner å jobbe... Er enig med deg og sjefen da, du må tenke på hva som er best for deg og babyen, og om nødvendig få sykmelding, men skjønner veldig godt at det er frustrerende! Samme her, har jo lyst til å bli kjent med de nye i barnehagen og være der helt fra begynnelsen av året. Veldig trist å være så mye borte, for de små blir så fort store.... Men vet du hva eller? Jeg har fått så vondt i ei visdomstann at jeg nesten ikke klarer å åpne munnen. Det er så sinnssykt vondt! Passer veldig dårlig akkurat nå må jeg si, kan jo ikke ta smertestillende, ikke trekke den, og det er jo litt greit å få i seg litt mat nå om dagen... Det er ei tann som har holdt på litt sånn opp og ned i maaange år, og nå fant den ut at den skulle komme opp for fullt. Yeah... Men jeg fant heldigvis noe sånn corsodyl skyllevann, satser på at det går greit å bruke det, synes det hjelper litt i hvertfall. Vel vel, snupps! Du må fortelle meg hvordan det går i dag, om du blir sykmeldt eller hva som skjer. Nå får jeg forhååååpentligvis penger snart og, yayyyy!!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #56 Skrevet 31. juli 2007 Heia:) Håper dette gjør susen for hodet altså, fy fillern om jeg skal gå sånn i 5 mnd til!! Nei, best det blir bedre når jeg får slappet av innimellom... Men jeg føler litt sånn at jeg nesten må bevise at det er sant, for ofte tror jeg folk tror at gravide sykmelder seg uten grunn.. Men tror ikke kollegaene mine tror det, ihvertfall ikke etter det de sier... Joda, som jeg sa på MSN så kjenner jeg mer bevegelse nå!! Skal vel ikke si spark, for det er litt å ta i men.. Det er noe der inne ihvertfall:) Og så er det bare ei uke til ny UL!!! Weeee:) Da skal vi ha med kamera, søstern hadde filma, og det var jo så koselig å se på Også lurer jeg på om jeg skal ta en kake til frokost ja, for å være sikker på at snuppa gidder å snu seg litt.... Håper vi får bilder denne gangen altså.. Ang tanna di; Jeg syns jo du skal ringe tannlegen, om ikke annet. De vet jo hva du kan/bør gjøre.. Har sånne visdomstenner selv jeg, og fy pokkern så vondt det er.. Skjønner godt at barn griner når de får tenner altså. Paracet kan du trygt ta, sa legen min. Ingen negativ effekt på foster i hele tatt. Måtte jo sjekke felleskatalogen selv jeg da, og det er helt riktig. Hvis du har effekt av det da... IKKE Ibux!!! Håper det går over så du slipper det, uansett hva det blir til... Noe skal det jammen være støtt ja... Skulle ønske hodet kunne slappe av litt, har så lyst til å sitte ute i sola, når den endelig er her! Men klarer ikke jeg, kjennes ut som hodet skal eksplodere da! Nei, jeg får nok gå å passe på sofaen igjen jeg.. I morgen får vi kanskje tilbake den trådløse routeren!! Da kan jeg både bimme og passe sofaen, SAMTIDIG:) ååå, som æ glær mæ Ha en fortreffelig kveld kjære:) Veslesnuppa sender en hei og en dult:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #57 Skrevet 31. juli 2007 Tatt nytt magebilde, jammen meg 4 uker siden sist jo!! Så en date på MSN så er dem dine;)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. august 2007 #58 Skrevet 1. august 2007 Å, det vil jeg gjerne se! Leste ikke dette før nå, men vi ses nok på msn fortere enn du tror;)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. august 2007 #59 Skrevet 1. august 2007 Da har jeg vært innom tannlegen her hvor jeg bor. De mente jeg burde se det an noen dager til, siden visdomstennene oppe så ut til å få plass nok og kom opp som de skulle da jeg tok røntgen ifm at jeg trakk de nede for en del år siden. Og da slutter det jo å være vondt når den har kommet helt fram. Det beste hadde jo vært å slippe å gjøre noe med det, så jeg håper at jeg kan være så heldig at det bare er vondt nå mens den er på vei fram.... Hun sa til meg at det var røntgen pluss en type bedøvelse gravide ikke skulle ha. Jaja, da håper jeg det går over snart...! Er jo så vondt at jeg nesten ikke greier å spise nå, får ikke til å åpne munnen noe særlig... Huff, hadde glemt hvor vondt det kan være å ha tannverk! Gleder meg til å se magebilde, kanskje vi kan ta en date i kveld? Kos deg, snuppa mi! Gi lillejenta et dult tilbake fra lillegutt da:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #60 Skrevet 1. august 2007 Åååå, da håper jeg det går over fort:) Jeg har også det sånn, vondt tre-fire dager mens tanna kommer opp, så er det greit. Men vanvittig vondt de dagene det står på da...Får bare håpe det er bedre for deg i morgen, så du får spist skikkelig og tatt vare på deg selv og lillegutt! Jeg hadde en lang prat med sjefen i dag, etter at hun først sa jeg ikke kunne få jobbe sånn jeg hadde håpet. Og da sa jeg at det blir enten eller, og da ordnet det seg gitt;) Så da får jeg de dagene legene ønsket, med lite SFO tid! Er kjempeglad, for trodde en stund at det da ikke kom til å bli noe jobbing på meg.. Så jeg er godt fornøyd:) Har vært en kjempeslitsom dag i dag, enda jeg gikk før kl 13. Masse nye 1.klassinger og leven... Så nå har jeg sovet siden, og skal da ikke på jobb resten av uka. Blir en fin ordning tror jeg, hodet sprenger litt ekstra etter sånne dager... Så i morgen skal jeg virkelig slappe av!! Kanskje vi klarer en date i dag, ellers klarer vi det helt sikkert i morgen! Da skal M.bort på kvelden, så da sitter jeg jo her.. Får det nye trådløse i løpet av neste uke, så da blir det lettere med MSN:) Ta bilde du og da?? STOOOR KLEM!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. august 2007 Forfatter #61 Skrevet 2. august 2007 Heia:) Hvordan er tanna i dag?? Håper den er bedre altså... Og får du $$$$$$ i morgen???!!?!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #62 Skrevet 3. august 2007 HALLOO?! Nå er du slapp her inne altså Tror du ikke M. er så syk at han nesten stryker med.. Uff...Mannfolk og forkjølelse.. Hadde litt feber i går, 38,1.. Og da ble han jo myyye dårligere med en gang.. Så i dag har han fått beskjed om å holde senga, så han blir frisk.. Skal ihvertfall ikke gi han bjelle å ringe med, for da må jeg flytte ut;) Hvordan står det til med konto og tann i dag?? Nedtelling til UL; Bare 4 dager igjen!! Ha en fin fredag snuppa mi:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 3. august 2007 #63 Skrevet 3. august 2007 Nei og nei, nå er jeg dårlig på svaringa her;) Stakkars M da, det er ikke greit å være mann og syk, det skal være visst.... Hehehe! Nei, du får holde igjen bjella, kan ikke bli gal i hodet heller;) Neida, både konto og tann er beklageligvis på samme sted som i går... Sukk! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, Ø skulle ringe nav fra jobb da, så får vi se om det skjer noe... Kan jo pokker ikke gå sånn lenger, det er jo ikke akkurat forsvarlig når jeg er gravid da... Ååååh, jeg gleder meg til UL jeg og! Din altså, hehe:) Gleder meg sånn til å se bilder av snuppa! Planer i helga da? Vi får visst besøk av en kompis av Ø, håper han ikke har tenkt å være her heeele helga, trenger litt alenetid med mannen min jeg... God helg, vennen min!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 3. august 2007 #64 Skrevet 3. august 2007 I dag har jeg forresten 100 dager igjen til termin.....! Yay!!! Her går det unna:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #65 Skrevet 3. august 2007 Har du ikke fått penger enda?? Fy søren, er det mulig... Hvordan i alle dager mener de at du skal klare deg da?! Og nei, det er jo ikke forsvarlig i hele tatt! Det hadde ikke vært det om du IKKE hadde vært gravid heller!!! Arg... Også tanna som fortsatt er vondt.... Stakkars lille venn... Hjalp det med smoothie i går da?? Sjuklingen er hjemme fra jobb i dag, jeg ligger med bare beina ute i sola og resten i skyggen. Leser bok og koser meg. Mens han ligger på sofaenog furter og surver, for han kjeder seg jo sååå fælt. Og da sier jeg at det skal ikke være gøy å være syk, og at han SKAL ligge enten i senga eller på sofaen, eller blir han ikke frisk! Haha... Høres ut som vi har vært gift i 40 år her;) Men han får noen trøste mld av sin svigermor da, som antagelig syns akkurat like synd på han som jeg gjør;) As if..... Gleder meg til bilder selv jeg, det ene bilde vi fikk fra tidlig UL var jo ikke bra i hele tatt. Ser vel nesten ikke at det er baby i hele tatt... Så det blir koselig å ha ett ordentlig bilde å se på, og vise stolt frem:) Blir liksom så fint å ha ett bilde å se på, innbiller jeg meg. ) Og så skal M. filme da, det blir også veldig koselig å ha!! Håper vesla er litt mer sprelsk nå I kveld skal jeg føre navnedebatten ett steg videre tror jeg, hvis han er i form.. Er jo leeenge siden vi har pratet navn nå! Ikke siden uke 8 tror jeg!! Så da er det på tide, kanskje vente til etter UL igjen...Så vi er enda litt sikrere på om det faktisk er ei lita tulle her inne! Vi skal på grillfest hos ett vennepar i morgen, håper M. er i bedre form.. Ellers får jeg reise alene. Egentlig noe nabogrilling i kveld, men tror vi står over.. Egentlig er det vel mer guttefest tror jeg, mange av mannfolka her bortover er kompiser nemlig! Kan hende M. stikker bort en tur, hvis han får lov;) hoho... Ellers driver hu dumme nabokjærringa å forer bikkja, er ikke rart hu stikker av da nei... ARG... Så det STINKER fisk av bikkja, så jeg orker ikke ha hu i nærheten. Så nå har jeg hengt vannslangen over rekkverket, så hu ikke tør å stikke av igjen.. For den slangen liker hu nemlig ikke;) Sleip måte, men orker ikke fly etter bikkje-kreket hele dagen jeg;) Krysser fingre for at du får inn penger i dag altså, eller begynner jeg jo å sippe igjen.... Håper virkelig det ordner seg for dere nå!! Vi fikk forresten resten av støvsugern i går!!! JIPPI!!! Har aldri vært så GØY å støvsuge før:o)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 3. august 2007 #66 Skrevet 3. august 2007 Har fått pengene!!!! Hurra!!! Nå er jeg så glad at jeg nesten griner her:) Endelig, dette har jeg venta på lenge....! Har lyst til å gå og handle, og fylle opp kjøleskapet med god og sunn mat, men så var det det der med at jeg ikke greier å spise annet enn suppe og grøt om dagen da... Men vet du hva, i løpet av dagen synes jeg faktisk at tanna er blitt bittelitt bedre! Altså, jeg greier ikke å gape så høyt enda, sleit skikkelig med en banan tidligere i dag, hihi, men synes jeg merker at det er blitt litt mindre vondt:) Det hadde jo bare vært så utrolig deilig å slippe å gjøre noe med den! Og heller bruke penger på IKEA!!!! Yes, nå blir det Ikea-tur altså, bare svigers kommer hjem fra fjellet! Så herlig altså, alt ble plutselig så mye greiere nå, og sola skinner og jeg har fått litt farge i dag til og med:) Innbiller i hvertfall meg selv det... Deilig å sitte ute på verandaen, har spilt masse rock for lillegutt i dag, og han har sparka som bare det:) Lover bra for den fremtidige musikksmaken;) Tenk at det er UL for dere igjen om bare noen få dager da! Blir spennnende...! Selv om dere vet at hun har det bra der inne og sånn, men alltid fint å se henne igjen:) Ok, vennen, nå skal jeg lage meg grøt.. Blir risengrynsgrøt i dag da, litt variasjon, haha. Tenk om jeg våkner i mårra og tanna er helt bra da! Da tror jeg jeg dør av lykke:):) Kos deg i helga, du får hilse den syke da:) Og så lille prinsessa selvfølgelig!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #67 Skrevet 3. august 2007 SÅÅÅ BRA!!!! HERLIG:o) Da ordner jo alt seg da!!! Får jo helt tårer i øynene selv jeg!! Og kanskje tanna di er bra i morgen også, kan det bli bedre!! JIPPI:) Har solt meg selv i dag jeg, og tror jeg også har fått litt farge!! Endelig, det er jammen på tide denne sommeren.. Orker ikke så lenge om gangen da, men bedre enn ingenting:) Jeg vil også kjenne ordentlige spark og sånn, så jeg slipper å konsentrere meg så fælt for å kjenne etter... Men det kommer vel snart! Vet jo at alt er bra med vesla, men man tenker jo alltid sitt før en undersøkelse alikevel... Tror jeg skal spise stratosen i dag, for da kjenner jeg henne bedre, blir litt mer propell da:) Spent på om hun er like bedagelig på tirsdag... Da har hun i såfall å bli sånn når hun kommer ut også Gleder meg til i morgen tidlig, håper jeg får høre at tanna di er bra:o) En klem til veslegutten fra oss, han har det sikkert veldig veldig bra nå som mammaen er så glad!!! )
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. august 2007 Forfatter #68 Skrevet 4. august 2007 God morgen!! Tipper dette er en veldig god morgen, og dere er ute å bruker litt penger allerede!!! Jeg har jo bare 156 dager igjen jo!! Ser ikke på det hver dag, og plutselig så jeg på det nå.. Nå begynner tiden å gå fort ja!! 18+0 i dag!! Herlighet.....) Du skal jo snart føde... Etter du har vært på Ikea da, vel og merke;) Når kommer forresten svigers hjem?? Hvordan er tanna i dag???? 3 dager til gjensynsglede:) Ha en finfin dag vennen!!)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 4. august 2007 #69 Skrevet 4. august 2007 Hei, snuppelure! Hehe, neida, vi er ikke ute og bruker penger i dag, foreløpig i hvertfall... Men fikk bestilt ei mammabukse, et par boksere til Ø og en kjempenusselig vinterdress til lillegutten, en sånn lodden en med ører (!!!) på hm i går kveld da, yay! Han skal bli så søt at! Har dessverre vondt i tanna i dag og, sliter litt med frokosten i skrivende stund... Men synes jeg kan gape enda litt høyere i dag, så det er jo alltids noe:) Prøver for harde livet å slappe av i kjeven, sånn at jeg skal bli fort bra! Vet ikke når svigers kommer hjem, tror ikke det kan være så lenge til, så kanskje jeg kan ha et håp om Ikea til neste helg.....? Har sendt dem mld allerede, men de er jo på fjellet, så det er sikkert ikke mobildekning der. Håper de kommer ned snart i hvertfall, jeg klør i fingrene etter å shoppe!!! Nå skal jeg og min kjære (vel, etter legens henvisning blir det vel mest min kjære) rydde og vaske litt her hjemme, for det ser ut som en krigssone eller noe. Kjedelig, men vi får jo besøk i dag og, så det er litt greit at det er ryddig... Nå får du snart se lillejenta di igjen....!!!! Ja, tenk at dagene går så fort, jeg er jo nede på tosifra nå, oioioi!!!! Kos og klem fra oss her nede:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. august 2007 Forfatter #70 Skrevet 4. august 2007 Syns det er håp fpr tanna di jeg nå, hvis du klarer å gape høyere:) Håper ihvertfall det... Jeg har også sånn vinterdress med ører... Hehe. Fikk av ei venninne da, som har fått begge sine små på vinteren. Beige, og veldig veldig søt:) Fikk forresten ikke bare en, men 7 (!!!) vinterdresser av henne... Nå var det slutt på avling der i gården, visstnok;) Jeg sitter i morgenkåpe enda jeg.. herregud.. Har puslet litt på hjemmesiden til vesla, koser meg litt med det i kjedelige stunder;) Ingen som har adressen da, bare jeg som driver på... Koselig det:) Svogern er på besøk, han skal ha med M. på fisketur i morgen. Han har mye respekt for at han er syk eller... Not! Skikkelig ego 30åring er han, har kun tanke for seg selv og sine egne interesser. Veldig rart han er singel gitt... Forøvrig samme tufsen som slapp nyheten vår i uke 6.. Noen ganger har jeg veldig lite til overs for han, som feks nå. Han kan da ta med M. å fiske en annen dag, ikke akkurat når han er syk!! Men neida, det er vel nå det passer inn i hans planer... Huff... Skylder på hormonene jeg... Godt jeg kan skylde på amminga etter dette;) Tenk at du har så få dager igjen, hvor har tiden blitt av... Fikk ikke tatt den navnedebatten i går, for jeg måtte fly å hente varme kluter til han som er døden nær, han har øreverk i tillegg nå... Så jeg var så sliten at jeg sovnet før han;) Går på med liv og lyst igjen i dag:) Koselig å snakke litt om navn, det blir så ekte da, hvis du skjønner. Føler meg skikkelig lite gravid for tiden.. Syns jo at jeg er gravid, men jeg merker jo ikke så mye til magen selv egentlig.. Bare når jeg skubber borti ting;) Men ellers er det fint lite.. Og bevegelsene er så sjelden og svake at jeg glatt kan overse de, hvis jeg ikke konsentrerer meg. Håper jeg blir litt "mer gravid" snart, helst i form av spark og sånn ) Kanskje det blir bedre når vi får bilder fra UL å se på?! Kommer til å stirre det bilde i fillebiter til slutt;) Nei, skal man få gjort noe i dag, så må jeg få på noe klær.. En susj hadde jo vært godt.. Men først ett glass kaldt drikke:) Snakkes snuppa:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 5. august 2007 #71 Skrevet 5. august 2007 Halloen der! Hatt en fin helg? Det har jeg, har hatt vondt i tanna, men det bedrer seg for hver dag:) Skal prøve meg på å spise pizza nå snart, det blir spennende...! Du fikk sju vinterdresser ja! Oioi, det var jo en del.. Hadde bare tenkt å ha et par jeg, hehe. Men det er veldig fint å arve litt da, jeg skulle ønske jeg fant en brukt vognpose blant annet, har litt lyst på en original en, synes de voksiposene er litt dumme av og til (erfaring i barnehagen). Men kan jo bare være meg som er litt amatør og, haha! Har dere kjøpt vognpose? Hvilken har dere tenkt å ha? Må jo ha en vinterpose uansett. Nei, en skulle vært flink og kreativ, hatt symaskin og bare smelt sammen noe selv, det hadde vært praktisk. Har ei venninne som skal strikke den søteste brune sparkedressen da, vi så den i et strikkeblad og ble helt betatt..! Elsker sånn 70-tallsstil, jeg hadde brun vogn med brunt dynetrekk med hjerter på da jeg var baby:) Og en orange med blomster, hadde vært så gøy å ha noe sånt! Nå drømmer jeg meg sånn bort her, har så lyst på Ikea at jeg tror jeg snart dør.... Håper inderlig det blir til neste helg!!! Lillegutt har vært helt hyperaktiv i helga, spesielt nå i sted, for jeg la meg nedpå litt etter frokost, er bare så trøtt om dagen. Da satte han igang noe så veldig, hehe, han måtte ha hatt en turnøkt der inne:) Gled deg til lillejenta begynner å sparke skikkelig fra seg, det er ganske morsomt:) Nå er det snart UL!!!! Ååååh, jeg og vil.....!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #72 Skrevet 5. august 2007 SNUFS SNUFS!! Nå er det jeg som har blitt syk... Blir jo selvføgelig ikke vartet opp som M. ble, men det hadde jammen vært godt;) Skikkelig tett, vondt i halsen, vondt i hodet (som vanlig) og ellers så øm og vondt i kroppen.. Skal ta tempen nå, men jeg har aldri feber, så det går nok bra:) Men har lest at det er vanskeligere å bli frisk når man er gravid? At man fortere kan utvikle en forkjølelse til feks bihulebetennelse?? Får se ann formen i morgen, kan hende det bare blir to arb.dager denne uken.. Orker ikke reise sånn på jobb. Og sov i tillegg fryktelig dårlig i natt, håper det blir bedre i kveld! Oj, for ett syteinnlegg;) Apropo vognpose, vi har tenkt samme tanken i dag faktisk! At vi bør ha noe, og hva?! Ikke lett å få baby på vinteren som 1.gangs da.. Men sikkert vanskeligere på våren, da er det jo vanskelig å kle seg selv riktig, til og med... Vi får høre litt hva bekjente har gjort, og hva de evt har vært fornøyd med! Vi tok en liten navneprat i går kveld, det var koselig:) Og da fant vi egentlig ut at Leah er det navnet vi begge liker veldig godt! Og at vi begge liker det bedre enn de vi har funnet fra før! Veldig fornøyd med det jeg da, for jeg syns det er kjempefint:) Så får vi se på tirsdag, om det er ei lita snelle der inne:) Snart så jeg kan begynne å telle timer nå Hehe.. Gleder meg like mye som 1.gang jo!! ) Godt å høre at tanna blir bedre, da ordner jo alt seg da:o) HURRA!!! Sender en stoor kos fra stakkars stakkars syke meg... Snufs...
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 6. august 2007 #73 Skrevet 6. august 2007 Å nei, snufselufsa! Ikke bli syk du og da... Kjedelig! Jeg vet av erfaring at det kan ta lengre tid å komme seg igjen etter sykdom når en er gravid, men har ikke hørt det om at det er noe større sjanse for f eks bihulebetennelse eller noe sånt. I hvertfall husker jeg at da jeg var forkjøla, var vel i begynnelsen av graviditeten, ble jeg og Ø syk samtidig, og han ble frisk igjen bare et par dager etter, mens jeg lå og hosta og snufsa og var slapp i mange dager etter det.... Så det er jo litt kjipt da. Men desto større sjanse for å ta det heeeelt med ro. Du blir jo bra igjen:) Jeg drømte om Leah i natt! Altså, hun søstera til lille snuppa i barnehagen! Hihi, så gøy:) Leah er jo et kjempefint navn det! Supert! Tror vi er ganske bestemte på det navnet vi har og, selv om diverse familiemedlemmer prøver å påvirke oss med andre alternativer... Men da blir jeg bare enda mer sikker på at vi velger det vi liker best:) I dag er det så deilig vær (hurra!!!!), så jeg tenkte å sitte på verandaen og male skuffene i kommoden vi skal bruke til stellebord. Går vel bra det, selv om det er oljemaling, når jeg gjør det ute, og i tillegg har på sånn beskyttelse over nesen og munnen? Må jo gå fint. Ellers har jeg og kjæresten min vært sammen i 4 år på torsdag, så jeg tenkte jeg skulle planlegge noe koselig og overraske ham:) Forslag mottas med takk, til nå har jeg bare kommet på middag på favorittrestauranten vår, kanskje litt kjedelig...? God bedring, snuppa! Tenk på at i morgen skal du ligge på benken og få se lille jenta di på skjermen igjen!!! Det er i morgen, er det ikke? Stor klem fra oss:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #74 Skrevet 6. august 2007 Å, så koselig med sånne dager:) Tja, middag høres bra ut, kanskje det går en kino eller noe også?? Ellers får du kjøpe en søt gave til han.. Skal tenke litt på det jeg, men er ikke noe flink til sånne ting egentlig... Men du må huske på at mannfolk ikke tenker som oss da, så en middag på restaurant er jo helt toppers for dem, uten at de forventer noe mer:) Hjemme fra jobb i dag, akkurat stått opp. Og kastet opp... Tror ikke jeg har sovet i natt jeg, har vært så varmt og trangt og tett... Så jeg har bare ligget å uffa meg;) Stakkars M... Neida, i kveld skal jeg pleies også.. Men han må jobbe lenge i dag da, for han skal jobbe litt hos pappa etterpå... Kanskje jeg skal ringe sjefen hans, og spørre om han kan komme hjem nå Haha... I går kveld da, trodde jeg skulle få litt kos og omsorg, bli dulla litt med. Men neida, han stakk til naboen han! Så jeg gikk bare å la meg, og furta! Og lå der til han kom hjem, men jeg sa ingenting.. Orka liksom ikke ta opp kampen;) Så urettferdig at mannfolka ikke har den omsorgsbiten altså.. Ikke uten å bli bedt om det ihvertfall! Enda M. er egentlig veldg veldig flink.. Bare ikke når jeg er syk.. Sikkert fordi jeg ikke er like syk som han, enda tempen viser det samme;) Og da tror han kanskje ikke at jeg er så dårlig.. Hehe.. Det må jeg jammen spørre han om;) Men jeg har kjent lille jenta i natt da!! Hun syns nok synd på mammaen sin ja;) Koselig å kjenne mer liv, og litt hardere nå Er liksom ikke tvil lenger!! Og om 26 timer (nedtelling ja) skal vi få se på henne igjen!! 3 uker har jammen gått fort alikevel:) Jeg malte barnerommet, med vannbasert maling, og det gikk jo veldig fint. Tok mange pauser og greier, men hvis du er ute, og i tillegg har maske! Da må det da være greit:) Jeg tror jeg skal holde meg inne i dag gitt, må bli bra til onsdag! Nå tror jeg at jeg må passe på sofaen litt;) Stor snufseklem fra meg og lille Leah?! Høres så koselig ut atte:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 6. august 2007 #75 Skrevet 6. august 2007 Stakkars vennen, det er kjempekjipt å være syk.... Håper det ikke varer altfor lenge! Kjedelig at du måtte spy igjen og da, håper i det minste det er noe du slipper å stresse mer med... Nå har jeg vært flink og malt skuffene til stellekommoden, tenkte de skulle bli grønne, men ombestemte meg og de ble rosa! Hihi, syns det er kjempegøy jeg, nå tror alle naboene sikkert at jeg venter jente:) Så nå er kommoden lilla og rosa, tror det blir bra jeg! Har satt opp liste med diverse prosjekt jeg skal gjøre før termin og, så da har jeg litt å stelle med. Må jo det, ellers kjeder jeg meg jo i hjel. Fant ut at jeg skulle si til Ø at han MÅ møte meg i byen etter jobb på torsdag, for vi må handle masse.. Da blir han sikkert kjempeengasjert, haha...! Så overrasker jeg ham med middag og kort fra meg, pluss at vi har lyst til å se Simpsonsfilmen, så kanskje vi kan gå på den etterpå Yay! Tror han blir fornøyd med den, tror du ikke? Blir du bare hjemme denne uka du da, snuppa? Sikkert best det, så du får bli ordentlig frisk. Tanna kommer seg, bedre og bedre dag for dag nå! Veldig deilig, så i dag skal jeg handle inn masse sunn mat. Fortsatt god bedring da! Så deilig at du har kjent mer til lillesnuppa da, nå kan du bare glede deg maks til UL! Masse bli bra-klemmer fra meg til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå