Gå til innhold

Hva hadde dere gjort om mannen hadde lurt dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uffda... håper det går bra! Veldig umodent av han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo vanvittig! Stort større svik kan jeg ikke forestille meg.

Hvis mannen min hadde gjort noe slikt, hadde det vært over og ut. Da hadde tilliten vært brutt for alltid.

Det må jo være en forferdelig situasjon å komme i, jeg krysser fingrene for deg det jeg kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk... håper at forsøket hans gikk rett i dass, det siste vi trenger nå er en unge til! :(

Skrevet

Det er jo ikke slik barn skal lages, da! Det å lure noen til å bli gravid (eller gjøre en gravid, avhengig av hvilket kjønn man er) er en vanvittig egoistisk handling. Når man i tillegg, slik som deg, risikerer helsa ved et nytt svangerskap, tenker jeg at det må være på grensen til noe straffbart.

Skrevet

har lyst til å gjøre noe straffbart med den gjøken! Få tak i en gjeng med digre homoseskuelle afrikanere, feks. Så kan de "lure" han!! :P

Skrevet

Så lenge man har humor, er det håp!

Det går masse omgangssyke for tida, også i Bergen (har en kusine der, gutten hennes lå strak under hele hjemme-eksamenen hennes), så det er jo ikke sikkert det er så ille som du frykter.

Heretter får du gå inn for total sex-nekt. Skaff deg noe morsomt i gummi i stedet, slikt vet man hva man kan forvente seg av!

Skrevet

Har man valget mellom å le eller grine, så velger hvertfall jeg å le.

Denne butikken er stengt... han får finne seg noen andre å lure!

Skrevet

Jeg har lest gjennom tråden.

Ristet på hodet av enkelte her som kommer me sine kommentarer, vært enige me andre i deres kommentarer, og jeg må si jeg er glad jeg ikke er i din situasjon! Sender deg en klem....!

Søstra mi har to barn, etter den siste ble født kunne hun ikke gå på tre dager, hun måtte ha hjelp for å komme seg på do +++.

Hun hatet ungen hun hadde gledet seg såå mye til før hun ble gravid.

I sv.skapet var det noe dritt me broren vår, og det utviklet seg til at hun fikk svangeskapsforgiftning, men det gikk bra. Og hun ble bare verre og verre i bekkenet.

Hun fødte 14dg over termin, hun ga blaffen i ungen. Hun ville bare ha den ut.

Hun savnet 3åringen så gæli hjemme. Jeg passet han i 12dager, mens søs mi var på sykehuset for å se om hun kunne få ungen ut. Det eneste hu ntenkte på var bare å få sett den førstefødte, før hun gikk på veggen selv.

Jeg kjørte sønnen hennes inn da hun hadde vært borte i tr.heim i 10dager.

Det endte me tårer, for begge.

Nevøen min gråt i 2.,5t (altså helt til vi kom hjem), søs mi var lei seg de to andre dagene. Helt til ungen kom ut. Da kunne hun endelig få inn sønnen sin..

De er veldig knyttet til hverandre, i og me at hun er alene hjemme me han hver 2uke, siden samboern jobber turnus.

De hadde hatt UL for å sjekke ungen og de trodde han var ca 4000g.

Hun ble satt igang, og ungen kom ut med en størrelse på 5500g.

Bekkenet er ødelagt, så hun kan ikke få flere barn. Da vil hun havne i rullestol.

Noe hun ikke vil.

Hun vil være mamma for det to guttene hun nå har.

Hun ble glad i den nyfødte tre dager etter han ble født.

Da fikk hun være alene uten besøk. Hun fikk kose seg ma samboern sin og barnet hun hadde fra før.

Et nytt svangerskap vil ødelegge henne. Hun sliter enda me bekkenløsninga.

Hun vil heller være en god mor for de to hun har enn å være en mor i rullestol for tre.

Samboern hennes kommer ikke til å sette henne i en situasjon lik din.

Det er et stort overtramp. Et tillitsbrudd.

Ikke bare om et barn å forsørge, men om din helse.

Og det går jammen meg foran et barn.

Jeg håper du finner ut av det!

Det fortjener du!

Skrevet

Hadde nok ikke beholdt enda et uønsket barn, så jeg hadde tatt abort.

Dessuten vet jeg ikke om jeg hadde sett noe fremtid med han dersom hadde lurt meg på den måten.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

For å svare på spørsmålet: Jeg hadde knekt helt sammen...tror jeg hadde hatt problemer med å skjønne situasjonen fullt ut før etter noen dager/uker.

For å kommentere din sak, Hufsemor: Faen, for en #/¤#(* drittsekk mannen din er! Han kunne liksågodt ha knekt ryggen på deg!!! Håper du innser hva slags svin han er, og får kasta ham ut!

Skrevet

Hadde aldri tilgitt han!

Skrevet

Lurer litt på hvordan det går i dag så dytter enne litt oppover..

Skrevet

Takker for svarene deres damer. Joda, det går... er enda kvalm og uggen, men satser på at det er omgangssyken. Har ikke vært på apoteket enda, og dermed vet jeg ikke noe mer.

Gubben bedyrer sin uskyld og sier at han bare tullet med meg for å gi meg panikk, han om det... jeg kjenner han såpass at jeg ser forskjell på sannhet og løgn!

Vil takke alle dere som har tatt dere tid til å skrive ned deres tanker og råd i denne situasjonen, det setter jeg stor pris på.

Skylder dere en oppdatering...

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at jeg ville merket om han brukte kondom eller ikke ja....og jeg ville merket dersom han "fyllte meg opp" så da ville jeg tatt en angrepille.

Uansett bruker jeg p-piller, så det er ikke noe problem.

Skrevet

Unnskyld meg.. Men jeg har lest HELE tråden her.. Og hvis du litt småanonym i det hele tatt leste litt av det nedover så hadde du skjønt litt mer.

Det er ikke snakk om å kjenne eller ikke kjenne! Noen har ikke forutsetning for å kunne kjenne forskjell, og spørsmålet var ikke om det, men om hva man ville gjort.

Beklager mitt ufine svar, men synes mange av de som svarer i denne tråden er rimelig stygge mot Hufsemor og babler om ting som overhodet ikke har noe med saken å gjøre!

TIL HUFSEMOR:

Krysser fingrene for negativ test og at dere finner ut av ting. Lei meg på dine vegne =(

Skrevet

Takk skal du ha og takk for at du skjønte innlegget! Etter mange av svarene jeg fikk her, så er jeg veeeldig takknemlig ovenfor dem som faktisk skjønte det og ikke kom med flåsete og dumme kommentarer.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...