Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juni 2007 #26 Skrevet 5. juni 2007 Nei. Hadde jeg ikke villet ha flere barn hadde jeg tatt abort. Det gjør jeg om jeg blir gravid nå også. Jeg vil på ingen måte ha flere barn, og dersom min mann hadde prøvd å trasse meg på det hadde jeg fortsatt hatt retten på min side til å ikke være gravid mer.
piano♫ Skrevet 5. juni 2007 #27 Skrevet 5. juni 2007 Har ikke du plagdes veldig mye med bekkenløsning mm? Er det en av grunnene til at du ikke vil ha en baby til?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #28 Skrevet 5. juni 2007 Takker så meget *snufs* Er bare helt satt ut nå, for jeg fikk nettopp vite at dette er tilfellet og hva har jeg gjort i hele dag? Joda, jeg har elget og vært dårlig... Hadde helst håpet på mange forslag til hevn jeg, hva jeg gjør hvis det gikk som han håpet på venter jeg med å tenke på til jeg får vite. Kødden stakk på jobb før jeg rakk å denge han dessverre.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. juni 2007 #29 Skrevet 5. juni 2007 Man merker det jo om han ikke bruker kondom?!!
ragna Skrevet 5. juni 2007 #30 Skrevet 5. juni 2007 herregud............................. her er empatien på topp!! for det første; les hovedinnlegget FØRST! spør HI om du har lyst på ett barn til? NEI. spør HI om du kjenner forskjell på kondom av /på? NEI. spør HI om du er for eller imot abort? NEI! hun spør deg rett og slett om ett enkelt spørsmål; hva ville du ha gjort om du ble rundlurt til graviditet. ser nok en gang behovet for å heve seg selv her inne ja.......... HI, jeg hadde definitivt kicka ræva hans hardt! og lenge........... faens dust!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #31 Skrevet 5. juni 2007 Har jo fått beskjed om at et svangerskap til kan sette meg i rullestol, kanskje permanent... En grunn. Sliter litt i forholdet, to grunner. Minsten er bare 18 mnd, tre grunner. Ellers har vi alt på stell, hus, bil og økonomi. Men likevel... forbannade... grrr....
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #32 Skrevet 5. juni 2007 Takk, endelig en som ikke ville definere sex med eller uten kondom! Ville vite hva dere hadde gjort om det hadde skjedd dere, ikke "man kjenner da forskjell og abort fy fy". Hva hadde dere gjort med mannen som hadde lurt dere? Dengt han? Ødelagt noe han var vedlig glad i? Bare sagt at det var helt okei? Hva?
ragna Skrevet 5. juni 2007 #33 Skrevet 5. juni 2007 kommer vel helt ann på det? du kan umulig ha vært skikkelig kåt noengang.....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. juni 2007 #34 Skrevet 5. juni 2007 Kjære vene:| Er det mulig?! *Sjokkert* En ting er hvis man glemmer, men å gjøre det med vilje!!! Da skulle han ha fått så øra flagret ja!!!!!! =( Håper du får resultatet du ønsker da Hufsemor:)
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #35 Skrevet 5. juni 2007 Håper du ikke er gravid nå da. Det trenger du da virkelig ikke på toppen av alt. Hevn har jeg ikke noe forslag på...men jeg hadde nok fått skrevet en kontrakt som sa at HAN ble hjemme og tok seg av det meste av småbarnstellet etterhvert...
piano♫ Skrevet 5. juni 2007 #36 Skrevet 5. juni 2007 Jeg synes det er pill råttent gjort av mannen din. 1. Han bryter ned tilliten din, slik at du ikke kan stole på han framover. 2. Han leiker med helsa di, du kan havne i rullestol!! Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort i din situasjon, men jeg synes veldig synd på deg, og mener at ingen fortjener ei slik behandling av mannen sin!!
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #37 Skrevet 5. juni 2007 PS: Bestill sterilisering. Du får det sikkert dekket??
kem e' det som bæsja? Skrevet 5. juni 2007 #38 Skrevet 5. juni 2007 Men med slike bekkenproblemer (så en som hadde nevnt det over), da må du jo sykemeldes og ligge på sofaen i 9 mndr + ligge la oss si sikkert 2 måneder etter fødsel. Hmm, hvem skal stelle heimen i mellomtiden? Ser jo ut som han har store planer om å bli husfar?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #39 Skrevet 5. juni 2007 Takk:) Venter ikke mensen før til helga, men tror jeg skal tisse på en pinne i morgen for det om. Håper på bare en strek!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. juni 2007 #40 Skrevet 5. juni 2007 Beklager.. Trodde det var et sånn hvisomatte dersomatte spørsmål. Om mannen min hadde gjort det vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeg har nå vært sengeliggende i 9 mnd. for å bære frem Snulla , så jeg tror ikke han ville gjort det.. Jeg hadde ikke klart å ta abort tror jeg, men mulig jeg hadde sparket ut mannen i sinne.. Syntes dere bør ta dere en tur til rådgivning og få snakket ut.. Er jo et skikkelig overtramp fra hans side og sette deg i en slik situasjon.
ragna Skrevet 5. juni 2007 #41 Skrevet 5. juni 2007 eeeeeeeeem..høh?? tviler på at jenta har lyst å sterilisere seg??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. juni 2007 #42 Skrevet 5. juni 2007 han skulle hatt grisebank! Hadde sambo gjort noe slikt mot meg, så hadde det ikke blitt mer sex på en stund!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #44 Skrevet 5. juni 2007 Hvorfor tviler du på det? hun har jo sagt hun ikke vil ha flere barn. Mitt svar på hva jeg ville ha gjort: jeg ville ha gått fra ham. Meg og mini og mini nr to ville klart oss fint uten den dritten!
♡ A & E ♡ Skrevet 5. juni 2007 #45 Skrevet 5. juni 2007 hun hinter kanskje til det hun selv skrev i innlegget at et svangerskap kan sette henne i rullestol?
mammaen til G & A Skrevet 5. juni 2007 #46 Skrevet 5. juni 2007 Fy saa daarlig av gubben din aa gjoere noe slikt. Krev at han steriliserer seg, og saa venter du til han har faatt sjekket saeden og den er harmloes, foer du har trygg sex igjen=) Synes det er en bra hevn jeg=) Er ikke rare inngrepet for han heller, naboen vaar hadde inngrepet gjort for noen aar siden. Eneste han ikke kunne gjoere paa tre dager var aa sykle. Lykke til og haaper alt gaar bra. Klemmer fra
trøndermamma Skrevet 5. juni 2007 #47 Skrevet 5. juni 2007 Jeg hadde lata som jeg ville flytte fra ham, dengt ham, brukt kjeft og tårer.......alt for å få ham til å skjønne at DU bestemmer over kroppen din, og at det er DIN helse han gambler med! Hvor egoistisk er det mulig å bli? Enn hvis det hadde vært andre veien, at du ville ha hatt ett barn til og han ikke....hva ville han gjort da hvis du hadde lurt ham? Nei, lås døren og ikke slipp ham inn før han har skjønt alvoret!!
mammaen til G & A Skrevet 5. juni 2007 #48 Skrevet 5. juni 2007 Det er dersom du gidder aa vaere ihopes med han lenger da=) Klemmer fra
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #49 Skrevet 5. juni 2007 Steriliserer han jeg. Skal klippe hele stellet av med en rusten hagesaks!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #50 Skrevet 5. juni 2007 Du "hadde lata som jeg ville flytte fra ham"? Hva lærer han av det? At hvis han gjør noe fullstendig svikefuullt og respektløs så blir du litt forbanna og "later som om du flytter fra ham"? Dørmatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå