Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 La oss si at mannen vil ha et barn til og ikke du. Så sier han til deg at han bruker kondom, men så kommer sannheten for en dag... han lurte deg for han ville at du skulle bli gravid! Hva hadde du gjort?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Tatt abort om jeg var gravid. Bare for å demonstrere at det faktisk er min kropp og jeg bestemmer.
Beth84g Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Tror jeg hadde oppdaga at han ikke brukte kondom for å si det sånn...
solemio Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hadde tatt en veldig oppvask med ham, sannsynligvis ikke vært til å snakke med før uti august... Skjønner ikke at noen, verken gutter eller jenter kan narre partneren til slikt. Å få barn er en sånn enorm jobb at man må være enige om det på forhånd. (Men er dette den sammen mannen du har klaga på før? Da tror jeg snart jeg hadde revurdert hele forholdet hvis dette kom på toppen)
d",)~^~^~ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Hvordan er det mulig for en mann å lure noen til å tro de bruker kondom???? Personlig hadde jeg nok beholdt barnet, mne det er fordi jeg aldri ville ha kunnet leve med en avgjørelse. Mne jeg tror nok gubben hadde gått på huet ogrævva ut!
mai mammaen til to Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 no kommer nok jeg aldri i den situasjonen tror jeg.. for her i gården må det litt overtalelse til for at vi skal ha baby.. men om det skulle ha skjedd så tror jeg at jeg hadde blitt ganske irritert.. men hadde ALDRI tatt abort forde..hadde nok gledet meg til å bli mamma igjen
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Vi har aldri hatt så kjedelig sex at det hadde vært mulig å lure meg på det viset;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Eller har dere så kjedelig sex at det faktisk ikke er mulig å bli lurt?
Mammaen til E.S. Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Lurer også på hvordan han kan lure deg med om en bruker kondom.. Vi legger da merke til d... Ellers hadde d nok ikke skjedd her i gården, da det er jeg som har lyst på flest barn. Men hadde nok beholdt d. Ville ikke tatt abort, er så glad i barn at d bare hadde vært koselig. Men han hadde fått svi leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Abort bare for å demonstrere? Syk du eller?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Hehehe........hadde sett på ham som like dum som de jentene som lurer fyrene sine og blir gravide ;-)) Å få barn handler ikke om å lure den andre, men er så viktig så begge skal være enige - ihvertfall i min verden:-) Personlig synes jeg det er utrolig umodent å "bare bli gravid".........
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Hadde jeg ikke kjent forskjell på med og uten regntrekk på,så hadde jeg dratt og fått rusketuska mi undersøkt........ Fra spøk til alvor; sånne lurerier er store "ting",men ikke verdt hverken splittelse eller abort for å "demonstrere". Jeg hadde nok dratt han med til ekteskapsrådgiver etterpå. S¨nne øsnker må respekteres,men da også mht den som faktisk ønsket enda et barn.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Hadde blitt forbanna på han men..... Babyen hadde jeg beholdt =)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 Skjønner jo på dere hoverende damer at jeg må være ufattelig tett som ikke kjente forskjellen, men når man må pøse på med glidemiddel for i det hele tatt å ha håp om å ha sex så er det jammen ikke lett å kjenne forskjell. Eller vite forskjell etterpå!
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 Hadde nok oppdaget den kondombruken, eller mangelen på den kan du si! Men om så skulle skje, hadde jeg beholdt barnet og flyttet fra han. Kunne ikke levd med slik lureri!
katlinka Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 Eller hva med at mannen først hadde stukket et par hull i kondomen?
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 Huh? Den forstod jeg ikke.... Hvordan kan man ha så kjedelig sex at man IKKE kan bli lurt? Hvis man bare ligger der og mottar, med dyna på og lyset av, kan det jo være at man ikke merker det. Var slik jeg mente det... Jo mer "deltagende" jeg er, jo vanskeligere er det å lure meg, hvis du forstår? (Prøver å ikke komme med detaljer her..) *knis*
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #20 Skrevet 5. juni 2007 Var slett ikke for å hovere, men det har jeg altså alltid kjent meget god forskjell på,da... Men i bunn og grunn mener jeg at sånne ting lurer man ikke parten sin med. Det er et stort og stygt overtramp.
katlinka Skrevet 5. juni 2007 #21 Skrevet 5. juni 2007 Forøvrig hadde jeg blitt utrolig sint, selvfølgelig, kunne tatt abort (dette er et valg lurte fedre ikke har, tenk på det). Ville nok beholdt uansett da, men mulig forholdet hadde vært ødelagt for alltid.
snuppi min Skrevet 5. juni 2007 #22 Skrevet 5. juni 2007 Tror jeg hadde satt han ganske på plass, også prøvd å glede meg over barnet som er på vei. For uannsett så fortjener dette barnet også å føle seg elsket og velkommen.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #23 Skrevet 5. juni 2007 Nåja, hva med at mannen tar deg i doggy og du allerdee er så våt og villig, og vips, der forsvinner dongen uten at du vet det. Sex'en var langtfra kjedelig, men du ble likevel lurt! Tenkt på det?!
Mulle :) Skrevet 5. juni 2007 #24 Skrevet 5. juni 2007 Hadde gått fra han og om jeg hadde beholdt det evt barnet vet jeg ikke før jeg hadde fått vite om jeg var gravid.. Men tror faktisk jeg hadde tatt abort
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 #25 Skrevet 5. juni 2007 Huff, kjære Hufsemor! Beklager så ufattelig mye!!!!! Trodde at det bare var et rent hypotetisk spørsmål. Var derfor jeg svarte så blærete. Beklager!!!! Vet ikke hva jeg hadde gjort, da. Det er det nok bare du som kan vite. Er så mange forskjellige ting man må ta med i betraktningen når man skal ta stilling til noe så vanskelig som abort/samlivsbrudd. Håper at det ordner seg for deg!!!! Tenk deg nøye om. Vil du ha enda et barn? Har du overskudd og økonomi til å klare det? Vil det kreve mye oppofrelse av deg å bli mor igjen nå? Har du det bra sammen med mannen din? Kan du stole på ham? Tusen trøsteklemmer og gode tanker fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå