Gå til innhold

Hva hadde dere gjort om mannen hadde lurt dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer ikke hjem før i natt... begynte på jobb rundt kl 20 og fortalte meg den stygge sannhet før han dro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

twig.. man stoler på at han ikke gjør sånt, kanskje det føles litt annerledes.. men tenker ikke mere over det.. man skal jo kunne stole på mannen sin.. og. det er ikke alle som er like følsomme i kjeden, og som hufsemor sier.. det var en del glidemiddel med i spillet..

Skrevet

Nåja, ikke alle som er så oppegående i hodet sitt at de merker om dongen er av eller på. Trodde vi var ferdig med den delen av diskusjonen nå og at folk faktisk heller svarte på hva de hadde gjort om det var tilfellet!

Skrevet

Jeg tror at mange kvinner som ønsker seg barn men får ansvaret for prevensjon faktisk blir litt mindre nøye.

Og med kondom kan en mann selvfølgelig bli sløvete, bruke den ikke 100% korrekt, vips, da er væsken ute.

Håper at du ikke er gravid, må jo ofte ganske mye til det klaffer. Jeg vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort, men abort er en mulighet jeg ville vurdert.

Har du tenkt å bruke pessar? Ikke hormoner der heller, sammen med (korrekt brukt) kondom er det veldig sikker.

Skrevet

kan åpenbart ikke stole på han og dongen, så må bruke noe. Pessar går jo an eller evt kobberspiral. Kanksje bedre med den for da er den der hele tiden og da slipper man å huske på den i kampens hete.

Skrevet

Jeg hadde tatt alle for og mot med (men jeg syns fortsatt huske at her har det vært krøll før dette) og tenkt meg nøye om om jeg kunne bo med noen jeg ikke kunne stole på. Jeg ville tisset på en pinne så fort det gikk an ( vi krysser fortsatt fingre for omgangssyke her i huset), men ville uansett tatt en seriøs prat med han, (Kanskje han trodde du var i en sikker periode, ingen vil vel utsette noen for å bli ufør?)

Skrevet

Han visste at jeg hadde el på den tiden... og ja, vi sliter i forholdet, så min teori er at han tenker at hvis jeg blir preggers så vil aaaalt løse seg. Hmf! Snak om å leve på en rosa sky!

Skal tisse på en pinne i morgen, men venter ikke mens før fredag, så vet ikke om jeg kan stole på en neg test.

Skrevet

Gjør virkelig menn sånt??!! Utrolig...Er helt sjokkert. Håper det går bra for deg, uansett ha du bestemmer deg for. Klem.

Skrevet

beklager om jeg tråkker noen på tærne nå, MEN: FY FAEN I HÆLVETTE FOR EN IDIOT!!!!! Hadde jeg hatt type/mann som hadde gjort noe sånn hadde låsen vært bytta og døra låst når han kom hjem fra jobb, hadde satt en koffert med noen VINTERklær i på trappa med en notat: Jeg anbefaler at du flytter ut en stund, jeg vil ikke se deg, høre fra deg før jeg har roet meg ned igjen og funnet ut av det her. JEG tar kontakt, ikke ring meg!

For så å bestille time til familierådgivning.. Hadde det da vist seg at jeg var gravid, hadde ikke den vordende far flyttet inn igjen, kun henta resten av sakene sine.. Håper virkelig du ikke er gravid for din del, og at mannen din angrer seg gul og grønn..

Foreslår å sette en koffert med vintertøy til han og be han sove hos en kompis de neste dagene..

Hvis det er du som vasker klær i huset, slutt umiddelbart å vaske hans tøy, la alt av hans rot være igjen etter han, det å ødelegge noe som betyr noe for han er "hevn" og en dårlig løsning, selv om det frister. Hevn søker hevn, og dere vil komme i en ond sirkel :/

MASSE lykke til!!

klem fra:

Skrevet

skrev et innlegg til deg litt over her..:)

Gjest thricane
Skrevet

jeg hadde kontaktet amathea, dratt til samtale der, og bestemt meg for hva jeg ville selv. uten å spørre min mann, hadde tatt abort om det var det jeg ville.

siden hadde jeg krevd å dra til rådgivning ang lureriet, for det var utrolig drøyt...skal mye til å bygge opp tilliten igjen.

håper du finner ut av hva du ønsker selv. en stor klem fra meg.

Skrevet

Er helt enig med deg. I natt når han kommer hjem så vil han finne sengetøyet sitt på gjesterommet!

Håååper jeg ikke er preggers, da vil jeg grine. Passer bare så utrolig dårlig!! :(

Skrevet

Herregud,det er ikke mulig!!!

Hvor dum er han egentlig?Sorry meg,men jeg tror dere to bør ta en liten alvorsprat...

Krysser fingrene for at han ikke klarte det..;-/

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg ville gjort... Så har ingen råd.

Ville bare ønske deg lykke til, og krysser fingrene for at lureriet hans ikke var vellykket.

Klem fra meg!

(Og til alle dere med supervaginaer, det ER mulig å ikke kjenne om man bruker kondom eller ikke. For det første, bruker man masse glidemiddel hver gang, så aner man ikke om det er sæd eller glidemiddel som kommer ut igjen, og det at gummien er der kjenner man heller ikke med glidemiddel.)

Skrevet

Tror han innbiller seg at "alt blir bra hvis vi får en unge til". Kødd! :(

Krysser fingrene jeg og... venter mens på fredag! *håååpe*

Skrevet

Adalis, må bare gi deg et kyss! TAKK for at du vet hvordan det er!! :D

Skrevet

Hehe, trodde alle hadde det sånn jeg.. Er jo vanlig med tørr mus etter unger så! ;o)

Fra spøk til alvor, håper du gir oppdateringer på hva som skjer. Håper du finner en løsning uansett hva resultatet er!

Skrevet

Er klart at sånt kan skje, man er gjerne ikke så opptatt av sånt når man er midt i en omgang :) sier gubben at dongen er på så stoler man jo på det, ødelegger vel stemningen litt å begynne å sjekke..

Hadde min kjære gjort noe sånt mot meg hadde jeg følt meg utrolig krenket og "brukt". Hadde nok blitt utrolig såret og jeg vet ikke om forholdet vårt kunne ha overlevd noe sånt, det er et svik å lure noen på den måten og jeg vet ikke om jeg hadde klart å stole på han igjen etter noe sånt..

Skrevet

Hehe, ser ut til at det bare er oss to som hvertfall innrømmer våre tørre mus! :P

Skal holde dere oppdatert, lurer på å teste i morgen, men siden jeg ikke venter mens før på fredag så er det ikke sikkert at en negativ test er til å stole på.

Skrevet

Stakkar deg Hufsemor:-( For en drittmann da!!!

Jeg hadde døttet en fotball opp i rævva på`n å skulle han fått gått og ruget på den i ni mnd, hatt brekkmiddel i maten hans hver bidige dag,og knekt begge hoftene på`n så han hadde følt bekkenløsningen godt på kroppen!! Så hadde jeg reist på sydenferie og overlatt hus og barn til ham!!

Skjønner godt du er lei deg, en begår ikke et så stort overtramp hvor en sjonglerer med liv på den måten!!

Innrømmet han det for deg eller??

Nei, fy søren, jeg hadde klikket i alle vinkler!!

Sender deg drøssevis av gode klemmer

Skrevet

Hufsemor: Hvor lenge er dette siden? Er det mindre enn 3 døgn siden, så kan du ta en angrepille. Men det visste du kanskje.

Skrevet

Lo godt av svaret ditt, jammen er det det jeg skal gjøre med han!

Han sa det i dag, jeg har spydd i hele dag og rett før han dro på jobb i kveld så hadde vi denne samtalen:

"Er du gravid da siden du spyr sånn?"

"Nei."

"Er du heeeelt sikker?"

"Så sikker man kan være før mensen har uteblitt."

"Fordi at, haha, du husker da du hadde el og vi hadde sex? Hihi, brukte ikke kondom likevel."

"Hva?! Si at du kødder! Si det!!"

"Hehe, nja, haha, tenkte at det ikke var så farlig."

Så stakk kødden på jobb!! :(

Skrevet

Ca to uker siden... omtrent da jeg hadde el... (noe han visste, og jeg burde visst bedre og ikke hatt sex den dagen...!)

Venter mens på fredag.

Skrevet

Åhh, herregud!! Vet ikke hva jeg skal si jeg, for det egner seg ikke på trykk!!

Han har vel sett selv hvordan du har slitt i svangerskapene og vet vel om at du kan havne i rullestol om du begir deg ut i et svangerskap til!!

Nei, som sagt, jeg hadde mildt sagt brukt vinkelsliperen!!

Får utrolig vondt av deg nå Hufsemor!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...