Gå til innhold

****TRÅDEN nr. 23****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Jepp skal legge ut før da. Trudde du skulle dra i dag jeg. Kanskje kjjøre innom på vei til cat så kan jeg plukke med meg etuiet til svanine. Var innom i dag men ingen hjemme.

 

Joggetur med elg? Sært!

 

Men stakkars JE da!! (om det var han) Sikkert supervondt.

 

svanine..ikke legg ut tippen din her enda, men vet du at du ER faktisk nærmest foreløpig;)

 

Tippe LT: 7635 og 69. 2cm er kanskje mye men han virket jo så laaang. og de vokser og krymper på disse målingene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kanskje for sen til tippings på E?? Hva veide han sist og når var det??

 

Cat - prøver å ta en tur i morgen vi ;o)))))))

Noe du ønsker deg??

 

Vel første 1 års kontrollen på tråden er herved gjennomført... To nye sprøyter er satt og alle veiinger/målinger er gjort... Alt var søffern helt topp!!

 

Må vel nesten ta en gjette runde på første 1 åring??

Forrige vekt: 9630g

Lengde: 73cm

Dato: 13.03.07

 

Ukens "bilde" er forresten oppdatert...

 

Har ikke lest, men skummet igjennom... Kos og klem til alle som trenger det. Hurra til alle som fortjener det! (så kan dere "ta" det som passer best, hehe :o))

 

Simba: Jeg reiser på tirsdag ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ mere tipp hm når var sist og hvor mye?????

 

Elgejogg ja he he,.

 

Det er så mye å tenke på altså. snakka med NAV de sier at pappan må ta permen selv om han er sm om ikke legen skriver et tillegg om at han ikke kan passe barn. Han må også begynne permen sin senest innen min maxtid er over.

 

God tur ama

 

Jeg er fortsatt fornærmet på molle som sier at jeg ikke kan noen ting bu hu thihi

 

Jeg har jo egentlig ikke tid til å besøke cat jeg da men hadde jo vært hyggelig

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært - ække godt nok Herk... Du synes sikkert vi er møkk kjedelige om du ikke dukker opp... Da tror vi du ikke liker oss... Hihi ;P

 

Kan jo forresten nevne at A er 3´dje trådbarn over 10kg da, juhu ;o)

 

Nuvel - når og hva - vedr vekt på LT og E??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lov å ta en liten tur også, Herk!! Jeg har så mye kaker igjen atte!! Vannbakkels med jordbær, firkløverkake, ostekake, oreo dream kake, sjokoladekake, gele og vaniljesaus og is!!

 

Petra: Ønsker meg solskinn og snille barn :)) Kommer ikke på noe jeg ønsker meg. Jo, sånn løkhakker fra Meny :)) Hahaha!! Men dere trenger IKKE ha med noe gave altså!! Seriøst, trenger bare hjelp til å spise kaker jeg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djiii Cat - du skjønner at du begynner å "bli gammal" når du ønsker deg snille barn.

Hele oppveksten har jeg og søstra mi måttet gi "snille barn", truser og sokker til mor og far bursdag som jul... Hoho ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, blir som stemoren min sa til pappa når de kom i bursdag i dag: H, du burde skamme deg som har så gamle barn!!

 

Vet ikke helt hva han skulle skamme deg over, men synes det var morsomt lell!! Lo meg rent skakk!!

 

Du vet jo hvilket hus jeg bor i, ikke sant?? Det gule.. Vel, det er i hvertfall døra til venstre i 1. etg. Tror kanskje det står navn på døra også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vet hvor du bor - også har jeg sånn kakesensor som vil føre meg til rett dør (tror jeg...), hihi ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN CAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses her har folk sitti å venta:) Grattis med dagen girl:) *SMAKS*

 

Synes nå løkhakker var bra ønske jeg...

 

cat..du kan ikke ønske deg snillere barn for da slutter hun med både lyd og bevelgelse!!

 

Fått nr ama men du svarer liksom på 1 av mange ting hver gang du gir lyd. Skal vi se..i dag har jeg fått 1stk nerdesmil og 1 nummer. haha jeg har fått et nummer av ama:D

 

Tror det står navn på..ja ikke ofte du går inn den døra så hvordan skule du vite... Er du i 20 åra du a cat;)

 

Herk: Har da ikke sagt at du ikke kan noe?? Ikke høyt iaf;) Nei da men hva er det du ikke kan nå? Mulig det med sm, men hu tar feil ang det andre. Nye regler fra nyttår. Ellers hadde jo M måttet hatt perm nu! Må tas innen barnet har fylt 3 år tror jeg det er. Søk litt rundt inne på nav.no da vel.

 

PT det står lenger opp når og hva. Er ikke langt opp dit heller! Men ok..16/4 8805 og 70. Hadde en privat veimål for en 3 uker siden, men det forbir hemmelig;) Skal stå et sted i tråd men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA For deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulerer alle i ring om kring deg vi står og ser som vi marsjerer bukke nikke neie snu oss i ring danse hoppe sprette husker ingenting:) ............ og si meg så hva vil du mere!

KLem cattepusen:) Skulle gjerne hjulpet deg med oreokaken din jeg!

 

Elg på tur var sært, LE hyla noe jævlig til å begynne med men helt fin etterpå!

 

T veide 7070 g og var 67 cm den 3 mai!!

 

Får vel tippe at gutten har passert 10 jeg da:)

A: 11213 og 78 cm......

 

 

Vi reiser også neste uke, men ikke før på lørdag. Pt: skal vi møtes ene dagen eller??? Tror ikke vi bort langt fra hverandre:)

God tur til sunnmøre, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyper tråd

 

Grattis med dagen Cat.!!!!

 

Moll vi snakket om å (ut)nytte hverandre si?

 

Jeg vet ikke hvor du bor men om du bor sammen med en T så har jeg en adresse på ham som kanskje kan stemme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp de bor på samme sted;) Den adr. som beg. med en M...

 

Stemmer det..du er jo ikke godt for noe.Langt unna for barnevakt er du og. Jeg derimot..jeg kan..jeg er jævla flink til å gå og sånn...nei vent det er jeg jo ikke heller. (sheften ama) (flink til å gå er da sitat fra budbringeren for de som ikke skulle vite det, mye brukt sitat i mitt nærmiljø siden den filmen kom)

 

Skulle vi tippe på A?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle forresten ha fortalt om både rull alle veier og første tann og mat 4 ganger om dagen (gutten min eeeelsker grøt) og nesten hele netter med søvn (19.00 til 04.00 pupp og sove videre til 08.00 men som dere skjønner gikk det over), og ekstra vaksine til jævlig snål HS i dag og ja....... masse rart med andre ord:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra du fikk sagt det da;)

 

nu er der natten. E MÅTTE ha pupp rundt 23:30 forresten. Håpe han sover til morran nå da:)

 

Bøfn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper nok at molle ar nett, 1d kom seg på og at herk er i Norge:)

 

E sov faktisk til 6:30. Det var verdt en tår 23:30.

 

Snart legge seg nå. Kommer nok ikke 11 cat. Greitå få til lur1 hjemme og den varer gjerne et par timer. Men kjem etterhvert.

 

Om noen fler skal tippe E så gjør det før 11-12 a:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper CE er 9660 gram og A er 1070 gram.

 

TUSEN TAKK FOR ALLE GRATULASJONER!! :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, og grattis igjen Cat ;o)

 

Men jeg må bare få si med en gang at A veier ikke 1070g - DET er lenge siden det, hihi...;-P

 

A sover nå - la han for 20 min siden og sover alt fra 1 til 1,5 time - kommer oppover når han våkner...

 

C u soon!

 

1D - vi kan sikkert møtes en dag (søn el man) :o) Har du mob.nr mitt?? Så kan vi bare meldes der nede sydpå, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gjøre det her også:

GRATULERER MED DAGEN CAT!

 

De kakene hørtes jo ikke fristende ut i det hele tatt, da... Kan dere spise litt for meg også? Ikke at jeg har godt av det, men det kan dere vel være så elskverdige at dere overser...?

 

Kommer tilbake med tipping på A.

 

LH er i avisa i dag, han! I Hamar Arbeiderblad, lokalavisa vår, har de noe som heter dagens leserbilde, så jeg sendte inn et bilde jeg tok da LH fikk sitt første utendørsbad (ikke det samme som ukens bilde). Men jeg tenkte som så at det sikkert er mange som sender inn, og at det derfor ville være vanskelig å få noe på trykk, så jeg ble ganske overrasket da det ikke tok mer enn to dager før go'gutten ble "aviskjendis". Men på den annen side; hvordan kan de la være å trykke et bilde av et slikt sjarmtroll?! Hihi...

 

Har jo hørt om noen ferieplaner her; Pt og 1D drar sørover til uka, Ama er snart i Ålesund, men dere andre da? Skal dere noe spennende?

 

Nei, må kaste meg litt rundt her før LH våkner. Ja, dere leste riktig! Han sover!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, sover han?

 

Jeg skal gjøre noe med herk tror jeg. Og kanskje Tiny? cat? Herk spurte nå om noe til uka. Vi drar bortover og oppover i slutten av juni. Først til Flisa (skal vinke simba) og så videre til skjåk. Mulig jeg også skal hilse på tråddame på ferie, om mtg kommer seg til Otta den uka:) Hum..vi kjjører forbi Hamar vet du Simba..bare sånn tilfelle du skulle invitere noen på noe... Så kult:)) Tråddamene ferierer "sammen"-hihi.

 

Kommer straks vktsvar. Enkli skulle sessa fått en sjanse for hu hadde ratt vunnet;) Ingen her somhar nr hennes? Hadde det på gamle mobilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...