Gå til innhold

Skal vi presentere oss kjapt?


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året...og har foreløpig termin 17 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. Har termin 3. desember. Gleder oss til julestria setter inn i år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 år, bor i Bergen. har termin 9 desember:) blir min første ( har hatt 2 sa siden juni 06) så nå håper vi alt går bra og gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim og har termin 27.12.07!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år.min termin er 9 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. Vi har planlagt denne attpåklatten, og gleder oss veldig. Føler at det er så lenge siden jeg var gravid sist, så det er på en måte helt som å begynne på nytt. Termin ca 30.desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. Kjenner ikke så mange med barn så det hadde vært kjekt å kommet i kontakt med noe:D

Har termin 4 desember,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 22 år,vikar i resepsjon,forlovet og samboer.Bor i hedmark og venter mitt første barn 27.12(ca)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. Termin 7. desember!!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:)

jobber som kundekonsulent..

detteer vår første etter mye slit og prøving og misting, så må jo satse på att det går ok denne gangen...

en gang må det jo gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...