Gå til innhold

Skal vi presentere oss kjapt?


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. Har termin 21.12. :)

 

Flere??,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

jeg er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer ( selvfølgelig) hehe... bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år og har termin den 9.12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg heter Maria og er 27 år.

Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal.

Jeg er lærer og stortrives med det!

-Og nå er jeg gravid!!!!! Termin ca 17 desember.

GLEDER MEG VANVITTIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt titt:)

 

Jeg heter Cecilie og er 29 år.

Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo.

Jobber med markedsføring og salg.

Har samboer og to barn fra før, venter nr tre rundt 17 des:)

 

Forøvrig første barn for min samboer som er helt i ekstase:)

 

Englebarn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, venter vår første, er kun drøye 4 uker på vei... Har tatt test hver dag siste tre dager, alle har vært positive. :-) Tar en pause i testingen nå frem til legetimen om halvannen uke. Har ikke gått opp for meg ennå, og er veldig spent på videre prosess.... Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. Har vært sammen med min kjære mann i mange år, giftet oss i fjor. Har en liten pusekatt som jeg visst nok ikke kan kose med under svangerskapet... :-( Leste på siden her at gravide må holde seg unna katter! Uansett; gleder meg til å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI!!!!jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år.term 4.des:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider