Gå til innhold

Skal vi presentere oss kjapt?


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. Har termin 21.12. :)

 

Flere??,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

jeg er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer ( selvfølgelig) hehe... bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år og har termin den 9.12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg heter Maria og er 27 år.

Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal.

Jeg er lærer og stortrives med det!

-Og nå er jeg gravid!!!!! Termin ca 17 desember.

GLEDER MEG VANVITTIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt titt:)

 

Jeg heter Cecilie og er 29 år.

Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo.

Jobber med markedsføring og salg.

Har samboer og to barn fra før, venter nr tre rundt 17 des:)

 

Forøvrig første barn for min samboer som er helt i ekstase:)

 

Englebarn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, venter vår første, er kun drøye 4 uker på vei... Har tatt test hver dag siste tre dager, alle har vært positive. :-) Tar en pause i testingen nå frem til legetimen om halvannen uke. Har ikke gått opp for meg ennå, og er veldig spent på videre prosess.... Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. Har vært sammen med min kjære mann i mange år, giftet oss i fjor. Har en liten pusekatt som jeg visst nok ikke kan kose med under svangerskapet... :-( Leste på siden her at gravide må holde seg unna katter! Uansett; gleder meg til å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI!!!!jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år.term 4.des:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Er 6+2 . Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. Har vært sammen med min kjære i 13 år. Vi har valgt å vente "så lenge" pga. utdannelse, jobb og en del reising.

Unødvendig å si at vi gleder oss stort!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. Har termin 23. desember. Testet positivt for bare en halvtime siden, og er helt i ekstase :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. Vi har prøvd et lite år nå og da klaffet babyplanen :) Gleder oss veldig til termin 6. Desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, bor utenfor Trondheim, er hjelpepleier, går sykepleien, har samboer, har ingen barn fra før og selvsagt veldig spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter på 9 mnd. Har termin 21.12 jeg også.. tror jeg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. Termin 9.desember!! Gleder med enormt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! Termin på julaften =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. Kalkulert termin julaften. I år gleder jeg meg virkelig til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) har termin ca 21-23 .12(mest sannsynlig 22)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, i god tid før lillegull kommer den 18.desember. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, termin 9 desember, dette blir første barn, og er så spent! (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system og har termin 1. desember :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Gifter meg med samboeren min i mai. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), så 2007 er er begivenhetsrikt år for oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35, førstegang nå, termin ca 9.desember tror jeg, Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...