Gå til innhold

Skal vi presentere oss kjapt?


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

Jeg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Termin 20.desember med prøverørsbarn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. Gravid med tvilllinger, men mistet i MA i mars 2005. Termin 17. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. HAr termin 01.12.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg ser at vi er i samme situasjon! :) Jeg har også en datter på 9 måneder, og er nå gravid igjen med termin 15.desember.

Ammer du fortsatt?

Det gjør jeg, og lurer på når jeg kan forvente å miste melken.

Vet du noe om dette?

 

Hilsen, A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år som forhåpentligvis skal bli storebror rundt den 3. desember:)

 

Vi gleder oss veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år til søndag og har termin 27. desember.

 

Bor på øya utenfor Tønsberg, og her stortrives vi:) Til sommeren blir det giftermål og 7. juli er datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 25 år og har termin 25 desember. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar. Har termin 5 desember men klarer ikke helt å slippe gleden løs ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 rundt 15.desember (blir vel i januar om jeg skal gå like leng over som forrige gang :o))!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn, med termin sånn ca 14. desember...

Grugleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. Og nå gravid igjen etter MA i desember ifjor. Er ca 4 uker på vei og har foreløbig termin 26.desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Vi har prøvd i et år og har mistet før, så håper at det går bra denne gangen. Jeg er sykepleier og liker å reise, lese bøker, være sammen med mannen min og lage god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data og har termin 6.des. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. Vi gleder oss veldig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. Har også termin 9.desember. Kos deg med magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang og har foreløpig termin 23.desember. Er egentlig i en stresset periode nå så jeg tør ikke tro at jeg er gravid før 3 mnd er over. -Men det virker jo som en evighet unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid, har prøvd i 1, 5 år .. Termin 12.des. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. Tok en test for ca 45 min siden som viser GRAVID!! Ifølge term. kalkulator har jeg termin ca. 25. desember!! HJELP - hva skal jeg gjøre nå!!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund. Testet pos i dag, jammen satt den ikke på første pp gitt!!! Termin ser ut til å være 26.desember.... Blanede følelser dette her gitt, alt fra glede, sjokk, litt engstelse og sommerfugler i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold.

Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år.

Har termin ca 16 desember :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...