Gå til innhold

Skal vi presentere oss kjapt?


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, så det var sannelig på tide at vi blir flere i familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 23, bor i oslo, venter tydligvis første barn 2 des, og jeg tror det blir en gutt :) Jobber som sosialkonsulent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. Gravid igjen med termin 12.desember=)

Gleder meg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei-jeg heter Camilla 27 år ,gift,to barn og bor på vestlandet.etter terminberegninger har jeg termin 6 januar-08-såååååå lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, termin 17. desember, masterstudent pedagogikk i Trondheim og gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før.

 

Lykke til videre alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann=) jeg er snart 19, er i uke 7. foreløbig har jeg termin 14 desember, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir da 24 år i morgen faktisk, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, blir ferdig med bachelor nå til våren og søker for tiden ny jobb :) Første gang og 6 uker på vei..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo. Vet ikke helt termin ennå, men ut fra egne beregninger tror jeg det er ca 11. desember. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er 30 år bor i mosjøen: har termin 9 desember.. tror jeg skal til ul 3 mai.. har har uregelmessig mens så håper at jeg er litt lengre på vei=) har en sønn på 7år åsså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde 18 desember.

Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Litt blandende følelser angående dette svangerskapet. Men det går bra denne gang også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. Har termin 1. desember, gleder oss veldig :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!=)

Det var mange her!=)

Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=)

Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker.

Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang.veldig spent og glad..fortsatt litt usikker på det meste rundt det hele men har visst termin 25.des:) Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 år (i 3 dager til), gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland.

 

Terminen min er 31.12.07 - samme dag som vi har 1 års bryllupsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, termin ca. 13. desember (litt usikkert) har ikke legetime før 2.mai. Førstegangs for oss så vi er i ekstase...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...