Gå til innhold

Skal vi presentere oss kjapt?


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

hei!:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år. termin 19.12

 

flere fra bergen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) du kan være med katter,der er avføringen deres som er skummel,så du skal ikke gjøre rent kassen deres og sånne ting.(eller er det kanskje kommet nye opplysninger på området jeg ikke har fått med meg?så må du rette på meg!:))en venninne av meg er i uke 24 og hun og katta sover sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand. Gift med Arne, 28, og dette blir forhåpentligvis vårt først barn.Mistet første i ellevte uke (spontanabort). Prøver igjen, termin 26. des, så denne gangen håper vi at det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

 

Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Kjæresten min og eg har nettopp vore ein månad i Sør-Afrika og gjett om me hadde med oss ein fin gave heim då! :o) Ein baby i magen min. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. Medan han eg er saman med, skal bli far for første gong.Gjett om det ligg masse spenning i lufta. Terminen min er ca. 17.desember.

 

Ha ein fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.

Dette er min første, og jeg har termin 21.Desember :) Spennende dette =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. Har termin 22 desember og jeg er veldig glad",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. Har termin 23.desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år å vi skal ha vår første baby i desember, 8 des har jeg sånn ca termin.

vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten.

dette blir gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten noen andre som bor i trondheim som har termin rundt da, for om vi flytter så kjenner jeg ingen der, men kjæresten min skal gå på ks2 der så da blir vi der i 2år. hadde vært gøy å bli kjent med noen i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :) Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn 14.12 :) Gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange:) så gøy!! Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag og venter vår lille julegave 17 des. kjempespente er vi!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder og er nå Veldig uventet gravid med nr.2 har termin 25.desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je3g er snart 30 har to gytter på 5 år og 14mnd har termin 1 des jeg kommer fra Re/Undrumsdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn, foreløpig termin er 12.12.:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen. Med termin 23.des (har selv bursdag 25.des).

Håper at alle gode ting er tre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før, ca. termin er 27.desember, testet ikke positivt før i går!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett.

Føreløpig termin er 27 desember. (tror jeg)

Hørte til desemberklubben 2006 også, og mener desemberklubbene er de beste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisn alle søte gravide:) E' 31 år, og bor i Tromsø. Har termin 20 des ca. Så no glede eg meg bare veldig masse til jul!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år.Har en jobb jeg trives med. Termin 25 desember men regner med å få før pga prematur fødsel på forrige mann ( Går under risiko svangerskap nå og vil få ekstra mye oppfølging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann alle sammen!!

29 og venter mitt andre barn. en sønn på 5 fra før. dette blir min manns første barn. jobber inne rus feltet og trives masse der. bor på vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn med termin 23 desember =) Nydelig julegave :) e student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø.

 

*alven83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn. Hadde en spontanabort i januar, men nå er jeg altså gravid igjen - hurra! - håper alt går bra denne gangen...

 

Jeg har foreløpig termin 27. des.; men kanskje det blir nyttårsbarn?! Eldstemann tok seg god tid før han ville ut, i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år, bor sammen med forloveden min som har vært mitt faste følge i 5 år snart. Dette blir mitt første barn, gleder meg veldig!

Ellers er jeg student ved høgskolen i Molde.

 

Jeg har termin ca 11. des, så nå er jeg 8+5:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...