Gå til innhold

Skal vi presentere oss kjapt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:) du kan være med katter,der er avføringen deres som er skummel,så du skal ikke gjøre rent kassen deres og sånne ting.(eller er det kanskje kommet nye opplysninger på området jeg ikke har fått med meg?så må du rette på meg!:))en venninne av meg er i uke 24 og hun og katta sover sammen:)

Hei

Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand. Gift med Arne, 28, og dette blir forhåpentligvis vårt først barn.Mistet første i ellevte uke (spontanabort). Prøver igjen, termin 26. des, så denne gangen håper vi at det går bra...

Hei, alle sammen!

Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Kjæresten min og eg har nettopp vore ein månad i Sør-Afrika og gjett om me hadde med oss ein fin gave heim då! :o) Ein baby i magen min. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. Medan han eg er saman med, skal bli far for første gong.Gjett om det ligg masse spenning i lufta. Terminen min er ca. 17.desember.

Ha ein fin dag!!!

Annonse

hei hei

Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år å vi skal ha vår første baby i desember, 8 des har jeg sånn ca termin.

vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten.

dette blir gøy :D

foresten noen andre som bor i trondheim som har termin rundt da, for om vi flytter så kjenner jeg ingen der, men kjæresten min skal gå på ks2 der så da blir vi der i 2år. hadde vært gøy å bli kjent med noen i samme situasjon.

Annonse

Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett.

Føreløpig termin er 27 desember. (tror jeg)

Hørte til desemberklubben 2006 også, og mener desemberklubbene er de beste:-)

hei. Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år.Har en jobb jeg trives med. Termin 25 desember men regner med å få før pga prematur fødsel på forrige mann ( Går under risiko svangerskap nå og vil få ekstra mye oppfølging)

hei, jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn med termin 23 desember =) Nydelig julegave :) e student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø.

*alven83

Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn. Hadde en spontanabort i januar, men nå er jeg altså gravid igjen - hurra! - håper alt går bra denne gangen...

Jeg har foreløpig termin 27. des.; men kanskje det blir nyttårsbarn?! Eldstemann tok seg god tid før han ville ut, i allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...