Gå til innhold

Skal vi presentere oss kjapt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titt titt:)

Jeg heter Cecilie og er 29 år.

Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo.

Jobber med markedsføring og salg.

Har samboer og to barn fra før, venter nr tre rundt 17 des:)

Forøvrig første barn for min samboer som er helt i ekstase:)

Englebarn..

Jeg er 27, venter vår første, er kun drøye 4 uker på vei... Har tatt test hver dag siste tre dager, alle har vært positive. :-) Tar en pause i testingen nå frem til legetimen om halvannen uke. Har ikke gått opp for meg ennå, og er veldig spent på videre prosess.... Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. Har vært sammen med min kjære mann i mange år, giftet oss i fjor. Har en liten pusekatt som jeg visst nok ikke kan kose med under svangerskapet... :-( Leste på siden her at gravide må holde seg unna katter! Uansett; gleder meg til å bli kjent med dere!

Annonse

Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Er 6+2 . Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. Har vært sammen med min kjære i 13 år. Vi har valgt å vente "så lenge" pga. utdannelse, jobb og en del reising.

Unødvendig å si at vi gleder oss stort!! ;)

Annonse

Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Gifter meg med samboeren min i mai. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), så 2007 er er begivenhetsrikt år for oss:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...