Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 7 Ny 18.mars.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil !! = )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2nj- Ikke nok med gutta dine har vært syk i tur og orden, men nå er du det også:( Kjenner det faktisk selv også. Ikke noen god form. Så litt ekstra tungt nå da mannen min er på jobb frem til i morgen.

Pia- hadde indisk i går vi også. Både til lunsj ute i Oslo og hjemme på kvelden. Lagde rundstykker med løk og koriander på:) nam nam.Vi bruker 2 pakker da sausen er så god. Blitt til overs men det går med til frokosten dagen deretter:)

Nå kaller senga. Har faktisk gjort det en god stund nå, men når jeg gikk på gulvet satt det smuler under bena mine så det var støvsugeren som ropte høyest. Har sittet ute i sola i dag med burger og pommes frites samt en STOR godis pose og helnøtt. Skal ha mensen merker jeg. Kan spise som en svært sulten mann jeg da- og det i flere dager:(

Natti natt. Og god bedring 2nj :))

Nanna- hvordan går det??? Vi venter spent:)

Skrevet

hei hei.....joda fikk ihvertfal med meg barna spille fotball cup i helga så nå kan han egen tlig bare komme snart...skal på sånn samtale m sykehuset til onsdag da...nå er det 4 uker ijen spennende...sambo tror jeg føder i denne uka da så da får vi se om han har rett...jeg sender en mel til en av dere jeg har nr til hvis det skjer noe og når det skjer sånn at dere får vite det...ikke så mye annet nytt her da...sover masse er så trøtt for tiden ....håper dere alle har det bra klemmer...

Skrevet

Skal vi bestille bord på glass ? Slik at man får de bordene vi har fått tidligere ? Har ikke gjort dette før så jeg vet ikke om det er blitt bestilt.

Oj - Fredrik har visst sovnet i lekegrinda. Da skal jeg skynde meg å sove litt selv.

Ha det.

Skrevet

2nj som bruker å bestille bord, men hun er visst ikke helt i form så vet ikke om hun kommer... ??

Vært på 4mndkontroll og snuppa har blitt :

67cm lang og 6780 g tung :)

Skrevet

I går og i dag har Erle hatt latterkrampe. Fikk filmet det i dag. Even står og tuller med henne og hun ler og ler. smelt smelt.)

Nå skal jeg og mannen min sette oss ned å spille monopol. Huff huff- kjøper han noen av gatene mine blir det bråk!!!!!!!!!!!!!!!!

Æ kom nå ikkje i morra. Men gleder meg masse til å treff dere alle igjen. Neste uke??

Skrevet

Jeg har ikke bestilt bord denne gangen Hebbie...... gikk igrunn bare ut ifra at du ordnet det siden du la det ut på treffsidene :)

Ang. formen så er den ikke så bra idag, men ser an imorgen om jeg kommer eller ikke. Har veldig lyst da!!!!

Skrevet

Kommer antageligvis ikke i morgen, Leon er ikke i form.

Skrevet

Da er vi jammen ikke mange igjen... Hmmm...

Noen som har tlf til mammaentiltrulte?

Evt om du selv er her og leser, mitt er 93286818, sender du meg en melding?

Hebbie, kommer du likevel i morgen?

Skrevet

Ja - det blir ikke mange imorgen.....

Får se hvem som kommer da imorgen - vanskelig å bestille bord når folk faller fra. Vet ikke om Ninni og FruHC fortsatt er med og slikt.

Jeg ringer og hører med dem om dem kan reservere bordene hvis det er mulig og så ser vi.

Alle som vil - ring til Tillab samme hva tid det er på døgnet. Hun har lagt ut tlfnr sitt ;op hehehe.....

Skrevet

Hei hei!

FruHC og jeg kommer i morgen hvis det fortsatt blir noe treff da!?

Har skrevet på treff-tråden at ida_83 og maia har meldt avbud.

Men vi blir vel 6-7 stk uansett? håper det blir noe av, er jo meldt nydelig vær og da er det koselig på Glass!

Skrevet

Det blir treff - så lenge jeg lever !!!!!

Så kjekt at NOEN kommer ;op så jeg slipper å være alene......

Skrevet

Hehe, det er bra;-) vi sees i morgen da!

Skrevet

Har sendt melding til kozy, hun kommer også:)

INGEN hindrer meg fra å dra på treff! HAH!

(mao, gleeeeeeder meg til i morgen)

Skrevet

hei tilla vet ikke om du kikker her først eller får meldingen vi har sendt deg på mobilen. men vi kommer i hvertfall etterpå :-)

Skrevet

Kommer nok en tur vi også. -Men jeg må kjøre inn til Oslo og hente ei jakke jeg har lagt av, så om vi er litt forsinket så er det grunnen:)

Skrevet

Så gøy at du kunne komme 2nj - trodde du ikke var i form.

Gleder meg til å hilse på dere nye som jeg ikke har hilst på.

Var noen som ringte Tillab ??? Hehehe...trodde du skulle sove jeg - også får jeg melding halv 2 i natt !! Da sov jeg tungt fordi jeg hørte ikke mobilen min som jeg pleier.

Skrevet

Det var jo idag tidlig jeg skulle få sove, så jeg benyttet anledningen til å se en dårlig cfilm på tv3 jeg aldri ville fått sett om jeg skulle opp med lillemor:) Hehe...

Ingen ringte, men fått 7!!!tekstmeldinger, så jeg fastholder på at det er en sammensvergelse! det er liksom ca så mange jeg får av andre enn mannen min på en uke ellers:p

Skrevet

Er ikke 100%, men lei av å være syk, så da later jeg som jeg er frisk:)

Vet ikke helt om jeg rekker det for Truls har ikke våknet enda og han må få mat før jeg kan kjøre inn til Oslo og hente jakka...... -Tida flyr bare ifra meg av og til assa..... Men prøver, så sender jeg heller en sms om jeg ikke får det til. Har SÅ lyst!!!!

Skrevet

Thea: Neste uke er påske :) Vi reiser til Molde fredag og blir endel dager......-vet ikke helt når vi returnerer, men vi må få til et treff rett over påske og MANGE trilleturer. Bare håper det flotte været fortsetter hele våren og sommeren ;)

Skrevet

Sååååå skuffet for at jeg ikke fikk vært med i dag:(

Thea: Nu må du få ut fingern og arrangere treff !! ;o)

Skrevet

Ja, jeg også. Hadde SÅ lyst jo. -Men henger skikkelig etter med det meste nå. Skal reise på fredag og dåpen er på søndag, så det er litt av hvert som må handles og ordnes. Kunne ikke utsette hentingen i Oslo, for det var bare idag jeg hadde rukket det gitt...... -Men nå har iallfall storegutten fått seg vårjakke, både vindjakke og fleecejakke (også vindtett) fra Polarn o Pyret, og hele familien har fintøyet i orden, så det begynner å hjelpe. :)

Skrevet

Da har vi hatt treff.

Kjempehyggelig var det, men vi manglet jo NOEN da;)

Vi var der kjempelenge så du kunne sikkert rukket oss 2nj...

Takk for hyggelig treff til dere som var der!

Skrevet

Jajo, men jeg måtte hente Trym klokka 15 for at vi skulle rekke litt mat før babysvømming, så litt tidspress her idag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...