♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Så får jeg lage nr 7 også = ) Vet at vi ikke hadde fått 200 innlegg på den forrige tråden ennå, men den var så utrolig treig nå! Kan jo dytte på den til det blir 200 innlegg, sånn at 2nj kan oppdatere seg litt når hun kommer hjem : ) Tro om nanna snart blir mamma?? spennende : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. mars 2007 Får vel svare på denne også sånn at jeg ligger øverst med 3 tråder
Chiquita Bananas Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Hehehe....du er rar du Piadi - på tide å legge seg ja. Jeg gidder aldri sitte på kontoret og uansett så får jeg ikke sitte i fred - Fredrik begynner alltid å gråte. Dessuten så funker ikke MSN... Skulle hun få babyen nå ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2007 Last ned msn på nytt da snuppetuppa, man trenger ikke låse msn til en datamaskin vettu.. Ja det kunne hende babyen kommer snart... Hun har uansett under 40 dager igjen: )
Chiquita Bananas Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 har du drekki ?? skravler som bare det i kveld du ;o)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2007 Nei nei nei : ) Har bare sovet formiddagshvil og da er jeg ikke trøtt ennå.. Har jo ikke sovet på dagen siden den dagen lillesnuppa ble født
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Pia er søplings Pia er søplings:p Eller var det meg?! Hehe, jeg er nok ikke søplings, men litt påseilet er jeg nok. Og det er kjempedeilig, synes jeg har fortjent det i dag;) Hehe... Vel, tøtta er VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅken og mamma kan igrunn ikke bidra med noenting, men pytt, da kan jeg dibbe:p Sleeeder meg til neste treff jeg, få ut fingeren Hebbie!
Thea og Erle Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 God morgen. Har dere hatt dib treff her inne eller? Skravler værre enn meg jo. Starta dagen med ferske boller og helnøtt samt en pepsi max. Deilig. Skal på middag til svigers i dag. Går en tur der inne. Har bare så forspist meg i helgen. Uff uff.... men i morgen er helgen over så da må jeg vel legge godisen på hylla. Sjokolade har samme effekt på meg som det røyken hadde. Var innom den nye barnebutikken på Lierttoppen i går. Hadde jo så dårlig utvalg. Kanskje like greit siden I LOVE SHOPPING:) Seriøst- driver dere med babyplanlegging eller?? Verpesjuke tupper smalt det fra meg som har 3 stk. Jeg vil iiiiikkkkkkkkkkkkeee ha nokon fleire kids. Holder jo med 3:))
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 hei alle sammen ..piadi ja jeg gruer meg nå 37 dager ijen..inn på sjekk kl 13 i dag oxo da om det fortsatt er motstand i navle sntrengen,så får vi se hva de sier da... skal inn på sjekk til tirsdag oxo..så vet ikke noe enda om de vil sette meg i gang før tiden el vente..kommer helt ann på om det gå¨r bra der nede...dette blir spennende ihvertfal... men får beg å fikse meg før inn på sjekk jeg ha en fin fin dag i denne deilige varmen i dag klem
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2007 Det går nok bra nanna Lykke til !
lana<3 Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 Heia Piadi...fremdeles skravlesyk hi hi....fikk ikke overtalt det sta murmeldyret mitt igår jeg.... lurer på om jeg skal slutte på p-pillen og håpe på et "uhell" ikke lure ham....men bare ik gidde å kjøpe nye piller når det er slutt på de gamle..spørre om han kan kjøpe f.eks....ha ha....han liker ik å kjøpe slike jenteting...
lana<3 Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 og hei til thea, tilla, hebbie, nanna, nj og alle dere andre også....
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 Hei Laila! Dere begge faktisk! Hehe... Laila 1; Når kommer du oppover? Laila 2; hold oss oppdatert a! Jeg vil på sykehusbesøk og plage lite nurk;)
lana<3 Skrevet 18. mars 2007 #14 Skrevet 18. mars 2007 Hadde tenkt å reise en helg i mars til drammen, men nå sier mona hun kommer hit...vet ik helt hvordan jeg skal få med meg alle tingene på flyet da...Letizia vil ik bruke vippestolen sin så mye lenger...hvis du ser på spacet så ser du hva jeg mener...hun vil bare sitte oppreist... Må jo ha med meg reiseseng, vogn, bilsete, noe å putte henne i hos mona...puh....hvordan fikk du alt dette til når du kom til stavanger hebbie?
Chiquita Bananas Skrevet 18. mars 2007 #15 Skrevet 18. mars 2007 Laila - ikke stress med det. Jeg har en sovevugge til overs som er super enkel å pakke sammen, bilsete og vogn hvis du vil låne når du kommer bort. Jeg tok bare med vogn og setet - hadde Fredrik i koffert ;op men han ville bare sove der en natt. Ellers lå han med meg i senga som var en og en halv så det var god plass.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2007 lailaelin : Må ikke lure han nei, det er mye bedre når man er to om det. Han ville jo for alltid huske den babyen som den han ble lurt til å lage, og det er jo ikke rettferdig for noen av dem !! Men overtale derimot, det funker nok bra ;o) Jeg er skikkelig skravlesyk ennå ja, men nå er jo snuppa våken og da er det ikke like lett å få skrevet ned noen ord : ) Har også ting du kan låne om du bestemmer deg for å komme en tur. Så på det bildet du har av gizmo, han er utrolig lik vår hund på det bildet.. Men vår hund blir nok dobbelt så stor tenker jeg Thea: Missunner deg din frokost ja = ) = ) = ) = ) Når blir det treff hos Thea da Hebbie ??????? Tilla: Kosa deg skikkelig i går du = ) Har Embla begynt å våkne på natta igjen ?
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #17 Skrevet 18. mars 2007 hei hei....tillab ja bare å komme på sykeh å plage den lille du når han kommer he he.. hjemme ijen nå blodtrykk har gått opp litt igjen og mer prot i urin,menn ellers så alt ut som normalt sa de..tok blodprøver oxo sså de skulle ringe hvis de fant no på de da..ny sjekk tirsdag så da får vi se hva det viser seg da....må si jeg gruer meg til fødsel nå ja....hodet var festet sa hun i dag oxo el det virket slik da.... klemmer
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #18 Skrevet 18. mars 2007 Pia; Embla er en liten terrorist hun:p Våkner minst to ganger hver natt, men er ikke sulten eller noe. Aner ikke hva det er for noe med henne... Koset meg masse i går, deilig ,med litt god drikke! Lenge siden nå,men er tungvint når jeg må ha med både mann og barn da. MEn gikk greit:) Nanna; send meg en sms om det skjer ting og du ikke får sagt fra her inne!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. mars 2007 Tilla: Måååå du ha med mann og barn ? Om jeg vil dra ut uten alle mine ( har jo litt flere enn deg, ink valpen vettu) så gjør jeg jo bare det ;o) LOL.. Syns du skal invitere alle oss på fest før du flytter jeg ; ) Eller innflyttingsfest i nyhuset = ) Du bor jo så sentralt så..
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #20 Skrevet 18. mars 2007 tillab ja jeg sier i fra jeg hvis jeg ikke rekker si noe her,tror ikke det å skrive her er det jeg kommer til å gjøre når det skjer ting... sender mel ihvertfal da til deg lettere det...prøver du å bli gravid ijen ..? dere får ha en fin kveld videre ihvertfal..
2nj♥ Skrevet 18. mars 2007 #21 Skrevet 18. mars 2007 Hei hei..... Her var det masse å oppdatere seg på jenter..... Ikke barebare å våre vekke fra dib i 3 døgn gitt. Kjekt å se at det er flere som er igang eller ønsker å være igang med ny baby. Anbefaler 2 tette på det varmeste -Men nå det er sagt, så er det slitsomt når begge er syke.....og man er på tur på fjellet. Truls har vært forkjølet, snørrer og hostet endel, men er likevel stort sett blid og fornøyd......litt mer våken på natta da. Trym var i utgangspunktet frisk, men i natt hostet han masse, våknet og gråt og gråt og gråt.....kjentes litt varm ut. Var varm på morgenen og sliten etter lite søvn på natta, spiste litt frokost og når vi hadde kjørt 3 minutter så kastet han opp......kvalm stakkars liten. Skal si det var godt å endelig komme hjem da ja. Før han la seg hadde han 39,3 i temp. Bare vel en uke siden han var syk sist jo......-stakkars gullgutten. La begge gutta 1830, stuptrøtte, og nå er det snart min tur. Får se om jeg holder ut til 20. Når blir det treff da? Var det jeg lette etter i all teksten her inne, men det var det dårlig med.... Og trilletur??? Hatt det kjekt på hyttetur da. Gigastor hytte (250m2) med 7 soverom, 4 bad, 2 store stuer, stort kjøkken osv.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 18. mars 2007 Velkommen hjem 2nj : ) De har ikke kommet med noen dato for treff ennå. Maser litt på dem, men du kjenner dem... TingTarTid ;O) LOL.. Har ikke begynt prøvingen ennå selv om jeg har fått nytt nick... Blir litt for tett:)
Thea og Erle Skrevet 18. mars 2007 #23 Skrevet 18. mars 2007 Da kan jeg tenke meg at det er godt å være hjemme igjen , når barna ikke er friske. Jeg er mega klar for gåturer til uka. Sitter forøvrig og sikler etter ny bil vi da. Har så lyst på BMW 520. Lommeboka er ikke klar for den helt ennå. Men gratis og drømme. Tenkte og bytte ut begge bilene neste år, om ikke før. Nå skal det bli innbakte horn som vi varmer til kveldskos etter middag hos svigers, Forspiste meg forøvrig der da. De horna var vel beregnet for forrige treff som ikke ble noe av. Siden da har det gradvis forsvunnet mer og mer fra fryseren. Skal finne på noe annet da , når dere kommer.
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #24 Skrevet 18. mars 2007 Pia, utflyttningsfest blir det ikke, men innflytting er ikke uaktuelt;) Har ikke sitteplass nok her, men PLENTY i huset:) Men jeg må komme litt i orden først da:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #25 Skrevet 18. mars 2007 Ja selvfølgelig.. Ellers hadde vi vel måtta hjelpe til med å flytte ;o) Nok sitteplass?? Vi er ikke sååååå tjukke nå lengre, de diiiiigre magene legger vi igjen hjemme sammen med pappaene : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå