Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 7 Ny 18.mars.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde vært ute i det nydelige været, men i stede sitter jeg her,-foran pc`n, mens vesla ligger og sover i sengen sin:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Piadi- toro sim sammen med creme fresh. Må også ha kyllingfileet til (3-4 stk). Pleier å bruke 2 pakker vi da siden sausen er så god.

2nj- var på den overfor kinoen som du hadde vært på. Bra der, men hakket bedre på mother india.

Nå skal jeg få sett an hvilken dag som passer best. Vet at jeg på mandag skal på sykehuset og ta ul av nyrer og urinveiene til Erle. Så er det vaksine en dag. Husker ikke hvilken dag. Så vet jeg at jeg må til Tønsberg på fredag. Men det er jo tre dager ellers den uka som jeg bare må se på.

Min mann og jeg har vært ute på tur i det fine været. Også Erle så klart. Nå skal hun få litt banan og melk. Må finne på noe med alle tre i kveld siden min kjære er på kveldsvakt. Blir vel fotball på skolen tenker jeg:)

Skrevet

Thea: Takk =) Kommer tilbake til deg når vi skal prøve det !

Har bare en hånd nå så får skrive mer senere.

Skrevet

Neste uke :

Mandag : Hebbie, 2nj

Tirsdag :Hebbie, 2nj, Pia, mammantiltrulte, tillab

Onsdag :Hebbie, Pia, mammantiltrulte

Torsdag :Hebbie, 2nj, Pia

Fredag :Hebbie, Pia, mammantiltrulte,

Kan vi ikke ta det på tirsdag a? Hæhæ?

Mandag er det trilletreff, onsdag er det mammaklubb, torsdag er det 6 mnd kontroll og fredag er det BUP... (blir litt stressa nesten jeg, skal jammen mye til uka!)

Skrevet

Ja da var snuppa lagt.. Blir bare tidligere og tidligere. Tro hvor lenge hun sover i dag da. Bruker jo å legge seg etter ni, men nå har hun vært lenge våken. Nå skal jeg se Gilmore Girls og deretter er det LOST = )

Men nå kan jeg ikke skrive mer, er helt ødelagt i den ene skulderen.. Tro om jeg får betennelse :(

Har jo ikke mulighet til å ikke bruke armen heller ! ÆSJ !!

Skrevet

Jo det passe visst best da, bare sier det sånn da ! :)

Skrevet

Wooohoooo!

Tirsdag. *danse sånn harry*

Det er Ugly Betty før LOST:)

*glede seg!*

Skrevet

Ser ikke på Ugly Betty..

Gravid nå da eller ?;o)

Skrevet

Ja, tirsdag er bra:) Gleder meg masse!!!!!!

Nå er det Ugly Betty..... *I digg*

Men når skal vi trille tur da??? Trilletreff......hva er det tillab??

Skrevet

Trilletreffet er for de som mente "mammaklubben" ble litt for etablerte. Kan forklare når vi er samlet neste gang jeg, lang historie:)

Dvs forresten,trilletreff er altså at vi treffes og triller tur. Pia og CF, Aga(ikke denne gangen dog), Kozy K osv er med på det. Ligger en tråd om det på treffsidene:) Bare å henge seg på!

Pia; hvorfor ser du det ikke? *nyskjerrig*

Skrevet

Fikk ikke med meg de første episodene.. og det virker egentlig ikke noe særlig interessant. Er jo kanskje det men ikke nok til at jeg ofrer dibbetiden min ;o) LOL

Skrevet

God morgen jenter :)

Nydelig vær i dag også = )

Hva har dere til planer i dag da ?

Skrevet

Ugly Betty er kult - helst navnet på serien ! Har bare fått sett to ganger, men har likt det begge gangene.

Treff på tirsdag neste uke da - på Glass ?? Siden Thea er veldig opptatt neste uke. Jeg legger ut på treff sidene......

I går var jeg såååå flink. Bagasjerommet har sett helt J"#¤¤#& ut etter Fant har vært der og tilslutt stinka det bikkje av bilen. Blæææh... Så igår orket jeg å støvsuge hele bilen skikkelig og fjernet alt hundehåret. Og vasket innvendig med en greie slik at det lukter ny-bil av den igjen. Herrrrrrligt !!!! Akkurat slik det skal være. Så i dag skal jeg vaske bilen nedi Drammen på Smartvask - der har dem et skikkelig bra vaskeprogram og bilen glinser og ser splitterny ut lenge.

Ellers skal jeg til fysioterapeut pga. ryggen - skulle vært der rett etter fødselen hehehe......

Skrevet

Glass synes jeg er veldig greit med barn og vogner iallfall. Gleder meg!!!!

Men kan Piadi når det er på kafe da? Kunne kanskje hatt det her da, men vi har ikke så god plass som Thea......far from it. Men det gjør ikke noe....

Skrevet

Om jeg får litt hjelp med Nathalie hos de mammaene som har sovende barn ?? Skal nok gå bra :) Er ganske oversiktelig på glass så da er det lettere.

Skrevet

Er INGEN som har så god plass som Thea da 2nj ! :)

Skrevet

hei alle sammen. vi har akkurat flyttet inn i nytt hus. hare rimelig stor plass i stuen og god plass til vogner både utenfor og på verandaen. dere må gjerne komme hit hvis det passer bedre en glass. tror det skal være plass til ti rundt stuebordet

Skrevet

ellers blir vi gjerne med på glass hvis det blir der, var god plass til vogner der

Skrevet

Hadde selvfølgelig ikke glemt at Piadi har TO småbarn nå ;o) så hadde hjulpet henne, men det er ikke noe problem for vi er jo alle behjelpelige med hverandre. Er mye byttelåning av barna.

MammaentilTrulte : Vet ikke - men kanskje Glass er greit siden flere bor rundt Drammen. Men det er jo kjempegreit at vi kan være hos deg også hvis det ikke skulle passe på Glass :o)

Hehhe....nærme meg så det er en fordel !!! For du bodde i Sande gjorde du ikke ?

Skrevet

er enig med deg er enklere på glass da så mange bor i drammen. bor i sande ja. like borte ved vinn banen.

jeg har som regel et lite sovedyr når vi er ute med vognen. så piadi du må bare si i fra hvis du trenger litt hjelp med en av barna.

Skrevet

Piadi: Vi stiller nok opp alle mann, med sovebarn eller ikke..... Truls er litt uforutsigbar på det området, noen ganger sover han og andre ikke ;)

Da går vi for Glass denne gangen da, så tar vi hjemme hos noen neste gang kanskje??? Er vel ikke noe problem for noen å komme seg til Sande vel??? Tillab og embla kan jo sikkert haike med oss nå som vesla kan sitte i storegutten sin stol :)

Skrevet

Mente ikke de som hadde "sovebarn", men når en baby sover, at mammaen hjelper til dersom Nathalie er våken :)

Skrevet

Embla sitter finfint i høystol,så vi bidrar gjerne med en arm vi:)

2nj, takketakk, når det er treff "utaforre" så benytter vi oss gjerne av det tilbudet!

Zzzzz, trøtt i dag, lille troll hadde 39,7 i feber i natt så da var det frem med piller og sjekke tempen hver time:( Men i dag er hun nesten like fin igjen, dumme vaksine!

Skrevet

I dag har lillesnuppa rulla fra rygg til mage flere ganger og hun blir 4 mnd i morgen : )

Skrevet

Tilla: Begynte du å sette Embla i høystol med en gang hun begynte å sitte i fanget ? Du var ganske tidlig ute med å ha henne i stol i alle fall.. Snuppa mi vil jo kun sitte, fra hun var bittelita har hun kun villet det. Blir så sint om vi lener henne tilbake, skal opp å se ! Eller kan hun sitte alene på gulvet allerede nå ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...