♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #26 Skrevet 18. mars 2007 Kom da pusia mi.. Hun vil ikke komme inn og jeg vil legge meg !! Så da sitter jeg her da og venter på at hun skal bestemme seg for å komme inn.. GRRRRR !! Hun er bare 1 år så vil jo ikke at hun skal måtte være ute i natt.. Sånn er det hveeeer kveld altså. Jeg som skal så tidlig opp og greier : ) God natt i alle fall.. !
Chiquita Bananas Skrevet 18. mars 2007 #27 Skrevet 18. mars 2007 Det kommer helt an på når tid det passer for Thea da - ellers kan jeg faktisk kun på fredag neste uke - eller tidlig på onsdag. Tirsdag passet ikke for Piadi. Må inn og se på bilen du tenkte på Thea - digger biler vett du... ;op Håper du får deg ny bil snart hehehe......
lana<3 Skrevet 18. mars 2007 #28 Skrevet 18. mars 2007 Heia!! Først og fremst Letizia og jeg kommer til Drammen Torsdag den 3 mai helt sikkert og blir værende til søndag...juuuhuuu....søsteren min har forsikret seg om at hun bor i Drammen sentrum så da blir det heldgvis ingen bussing....så da bare mååå dere få til et treff...litt lenge til enda men ja ja... hebbie: Tusen takk setter pris på det!! Piadi: Nei hadde aldri turd å lure gubben min, ble ikke planlagt gravid med Letizia og husker hvordan de første mnd var, skal ik ha det sånn igjen, men fytti så lyst jeg har på ny baby.... Og takk for at jeg kan låne no av deg også, utrolig hvor mye ting et slikt lite menneske trenger for å reise på en liten ferie he he he:) Jeg syns hunden vår er helt nydelig, elsker border collier og de som er blandinger av disse søstra mi har en slik blanding hun også, Zita heter hun og hebbie har passet på henne noen ganger.... Hva er din hund for noe? Blandings eller rase?? Tilla: Du informerer med engang du har lykkes sant?? Sitter her grønn av misunnelse...joiner din gravide tilværelse en gang i oktober/ november håper jeg på he he
Chiquita Bananas Skrevet 19. mars 2007 #29 Skrevet 19. mars 2007 Vi skulle vel alltids få til et treff da Laila, enda vi er litt treige nå. Da er det jo skikkelig fint vær også. Zita er en døøøøødsherlig og søt tispe - akkurat passe stor til å ha i armkroken og kose med ;op Prøver Fant seg så blir man jo overfalt av masse pels....... Sitter her og er akkurat våken og lei - Fredrik har begynt å våkne i 1-2 tida igjen på natta og bruke evigheter på puppen som han aldri får nok av. Så nå har jeg nettopp spist en skål med gele som sambo kjøpte ferdiglaget på Meny - 23 kr for 300 gr !!! Tar seg godt betalt for noe som koster noen kroner å lage. Vedder på at så snart jeg har sovnet eller lagt meg i senga så skal Fredrik ha mer pupp og han drikker ikke akkurat noe særlig heller.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #31 Skrevet 19. mars 2007 Oooo, livat i dag ser jeg:p I dag er "trollet" mitt 6 mnd og feiret dagen med å stå opp 0530:p STOR er hun blitt!
Thea og Erle Skrevet 19. mars 2007 #32 Skrevet 19. mars 2007 2nj- hvordan går det med barna? Gratulerer Embla med 6mnd. Erle ble 5 mnd på lørdag og snart er hun 6 mnd gammel Hun er stadig oppe med armene og halveis med knærne i krabbestilling. Ikke lenge til alle grinder må opp igjen. Jeg som syntes det var så deilig å ta de bort når Peder var blitt så flink i trappene. Vi har vært på kiosken. Jeg er tom for energi så var bare nødt for litt karbo. I dag må jeg få med meg the man show. Han ene programlederen Morten er stesønnen til søsteren min- og da er det litt morsomt å se på. De skal kødde med Emil i Lønneberget i dag. Hi hi... mange reaksjoner det blir og har blitt av det. Det lukter æsj her og det kommer fra den mellomste barnerompa her i huset. Gå og ta den jeg.... glæær meg til det. NOT!!!
2nj♥ Skrevet 19. mars 2007 #33 Skrevet 19. mars 2007 Hei og hå Thea: Det går bra med Truls. Han hoster litt, men er nok snart helt frisk. Trym har ikke kastet opp noe mer, men har feber.... Er i fin form egentlig og var ikke så varm idag tidlig, men på ettermiddagen hadde han over 39 igjen, så ikke helt frisk nei. -Må være hjemme fra bhg imorgen også da. Lei av det nå, lyst å gå lange turer igjen, ikke være hjemme med syke små. Kikket litt på Isak-siden..... noen fine sofaer der ja Men ikke alt som er oppe å går enda på sida, så fikk ikke sett noe annet da. Når blir det treff???? Må da kunne greie å finne ut av det snart folkens, er jo så lenge siden sist...... Synes det går altfor fort. Snart krabber alle babyene rundt jo.......
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #34 Skrevet 20. mars 2007 Hei jenter : ) Bare jeg som plagdes litt med å komme inn i dag ? Trodde jeg ikke var registrert her lenger, helt til jeg så at det var 0 som var pålogga : )
2nj♥ Skrevet 20. mars 2007 #35 Skrevet 20. mars 2007 Hei Sitter inne og venter på at min syke sønn skal våkne. Kunne helst tenkt meg å gå en lang tur i det fine været, men...... Håper han er klar for bhg imorgen
Chiquita Bananas Skrevet 20. mars 2007 #36 Skrevet 20. mars 2007 Fikk ikke kommet inn på tråden i går kveld. Jeg skrev tidligere hvordan det ligger an for meg ihvertfall denne uke, men ingen respons. Fredrik har begynt å våkne annenhver time hele natta så etter å ha blitt ganske amper her hjemme så tok sambo og kjørte en tur igår til svigermor og dem hadde avtalt at Fredrik skulle bort der da sambo dro på jobb. Likte det ikke først, men i 4 tida i natt så gledet jeg meg ;op Fikk huske fra Fisher Price som hun hadde kjøpt på dagen. Sånn som gynger fremover eller sideslengs med musikk, lys og frukt som går rundt. Han digga den da jeg satte ham oppi....Alt det rare som kan kjøpes....... Nå husker jeg ikke neste uke, men jeg kan som regel hver dag og da på formiddagen. Har fått avtaler på ettermiddagen som regel. Håper gutten din snart blir frisk igjen 2nj.....kjipt ass.. Hvilke termometer bruker dere på barna, jenter ????
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #37 Skrevet 20. mars 2007 Du skrev at du kun kan på fredag eller tidlig på onsdag.. Det var I DAG jeg ikke kunne ;o) lol.. bevis på at ting tar tid !! Nå har jeg vært hos manuellterapaut og snuppa har ikke kiss.. Men vi er henvist til barneterapaut for behandling. Hun er nemlig stiv i ledd og muskler, men han mente at hun måtte bare trene seg til å bruke hele kroppen igjen. Sånn som det er nå vil ikke snuppa puppe på høyrepuppen, nå når hun er så sterk at hun kan snu seg unna. Når hun var mindre sprella hun forferdelig og slapp puppen hele tiden. Vi får se hvordan det utvikler seg Bare glad at det ikke var noe jeg innbilte meg, nå kan vi jo få gjort noe med stivheten. Nei dette var vanskelig med en hånd, mere senere...
Chiquita Bananas Skrevet 20. mars 2007 #38 Skrevet 20. mars 2007 Jeg visste at du ikke kunne i dag så derfor falt den dagen bort, men det passet jo fint det fordi jeg måtte ta igjen noe søvn og Fredrik er hos svigers ;o) Søker på masse jobber som bare det enda øynene går i kryss. Er noen drømmejobber, men det spørs om dem ønsker å vente helt til Juni når jeg er klar for jobb. Ååååå som jeg håper på å få meg en slik jobb. Kjøre rundt og dulle med produkter og tjene masse penger... Så bra at hun ikke har kiss - håper det bedrer seg. Fredrik er en liten sprellemann han også, men det er fordi han tøyser masse. Og er sååå gira på tven allerede - litt vanskelig å unngå å se skjermen kanskje ;op men han snur seg bort til skjermen når han får flaske. Ikke lett å mate ham da !!! Håper hun blir myk som en kattunge som krøller seg sammen som en ball .......hehehe.......
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #39 Skrevet 20. mars 2007 hei hei alle sammen.. hvert på sjekk ijen i dag og da så alt bare bra ut,så da er det bare å vente til det skjer noe en dag.....minstemann på snart 7 har oxo hvert i nakose i dag,men slapp å legge inn dren de renset opp for han var potte tett der inne og de stakk hull på trommehinnene... så nå håper jeg det går den rette veien m de øra...var litt rart å sitte på gangenn i dag var sambo som ble han med inn når han fikk narkose ...men det gikk strålende....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #40 Skrevet 20. mars 2007 Så bra å høre at alt er bra da nanna : ) Det beste er jo at ting skjer av seg selv. Stakkars lille gutten din, er noe drit å bli plaget med ørene.. !! Hebbie... oM Det er du som får bestemme dag så er det bare å si en dag også møter de som kan opp : ) Ikke den 26. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;o) Hva gjør Thea på for tiden ? Er bestandig opptatt med noe du : ) Tilla: skulle dere flytte 1. april ? Snart påske jenter = ) 2nj: Det første bhåret er værst, men etter det bruker de jo å være veldig motstandsdyktige, Synd at det nok blir sånn til neste år også for din del.. Får håpe Truls får like mye motstand som Trym i år. Skulle liksom skrive noe oppmuntrende... !!
2nj♥ Skrevet 20. mars 2007 #41 Skrevet 20. mars 2007 Hei alle sammen:) Trym er i bra form, men hoster og snørrer og på ettermiddagen kommer feberen snikende, 39 idag igjen..... Truls får vel litt smitte nå når Trym er syk, så håper han har opparbeidet seg litt bedre immunforsvar til han skal begynne i bhg. Ang. treff....... Hebbie kunne bare imorgen og fredag denne uka. Jeg kan ikke imorgen, eller iallfall ikke før i 13-tida og er Trym syk fortsatt så kan jeg vel ikke uansett. Fredag er bhg stengt, så da har jeg begge barna hjemme...... Neste uke kan jeg mandag, tirsdag og torsdag, for fredag reiser vi til Molde på påskeferie, fy søren tida flyr jo bare jo. Snart dåp for Trulsemann nå, som forøvrig like snart er 4 mnd. Kan vi ikke gå en lang tur snart også da??????
Thea og Erle Skrevet 20. mars 2007 #42 Skrevet 20. mars 2007 Æ no her inne kvar jækli da:) Ser jo frrem til å sette meg foran skjermen og koble av. Nei nå må vi intensivere treffa og ikke minst gåturer. Vært på indisk i Drammen i dag alle 5. Så forøvrig ikke ut under bordet der vi satt men.... Se på en kjole som er strikket i rosa +en smule rødt fra katvig. Er den litt kjerring eller? Synes da den var fin. Ta en titt inn på lilletordivel eller hva det nå en het.
Chiquita Bananas Skrevet 20. mars 2007 #43 Skrevet 20. mars 2007 Hvis det skal være treff hos Thea så er det egentlig opp til henne hvilken dag som passer siden det skal være hos henne. Skal det være ute så det er det jo bare å plukke en dag - er lettere å forholde seg til. Neste uke kan jeg alle dager, men dere må jo være med å bestemme siden vi er alle opptatt med noe. Neste uke : Mandag : Hebbie Tirsdag :Hebbie Onsdag :Hebbie Torsdag :Hebbie Fredag :Hebbie
2nj♥ Skrevet 20. mars 2007 #44 Skrevet 20. mars 2007 Hvilken indisk var dere på da? Fornøyd med maten?? Kikker litt rundt på nettbutikker jeg også nå, masse fine vår- og sommernyheter. Skal shoppe litt etterhvert tenker jeg.....
2nj♥ Skrevet 20. mars 2007 #45 Skrevet 20. mars 2007 Neste uke : Mandag : Hebbie, 2nj Tirsdag :Hebbie, 2nj Onsdag :Hebbie Torsdag :Hebbie, 2nj Fredag :Hebbie
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #46 Skrevet 20. mars 2007 Neste uke : Mandag : Hebbie, 2nj Tirsdag :Hebbie, 2nj, Pia Onsdag :Hebbie, Pia Torsdag :Hebbie, 2nj, Pia Fredag :Hebbie, Pia
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #47 Skrevet 20. mars 2007 Thea: Hvilke pakker (indisk) er det dere pleier å kjøpe å lage selv hjemme.. ?? Hadde lyst til å prøve det i helga, men det er jo så mye å velge i !
mammaentiltrulte Skrevet 20. mars 2007 #48 Skrevet 20. mars 2007 Neste uke : Mandag : Hebbie, 2nj Tirsdag :Hebbie, 2nj, Pia, mammantiltrulte Onsdag :Hebbie, Pia, mammantiltrulte Torsdag :Hebbie, 2nj, Pia Fredag :Hebbie, Pia, mammantiltrulte
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #49 Skrevet 20. mars 2007 Må vel dytte litt på denne før jeg laller.. God natt, sov godt og drøm søtt = )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #50 Skrevet 21. mars 2007 Alle ute å nyter finværet ?? : ) Det er vår det er vår det er vår = ) JIPPI !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå