Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 7 Ny 18.mars.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Embla satt litt i høystol før hun satt skikkelig selv, hun sitter ikke helt bra nå heller, må støttes på sidene for når hun ser noe hun vil ha eller sånt så tipper hun med en gang:p

Men hun satt en stund i fanget før jeg satt henne i høystol, første gang var på mammaklubbtreff på EastLake, men husker ikke når...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var sikkert den gangen jeg husker da.. For jeg så henne i stol første gang på East Lake, må jo være 1 1/2 mnd siden minst !

Skrevet

Ja noe sånt. Ca 4,5 mnd altså... Stemmer nok det:)

Nå sitter hun mer da,har kjøpt høystol, med hvilestilling og greier, fra Peg Perego.Veldig fancy saker:p (Oldemoren sponset)

Skrevet

Ja, det var slik jeg forstod deg også......kanskje svaret bare ble litt feil? Men sover han, så hjelper jeg......-det var vel det jeg skulle frem til;)

Skrevet

F... og dere babler uten meg da:) Skal ha vaksine til Erle i dag. Lurer på om det hadde passet bra med treff hos meg på tirsdag. Men om vi hadde avtalt en daro neste uke hos meg så kan vi jo intensivere treffene. Legger inn datoer jeg. Men tror ikke det skjer noe på tirsdag. Kommer bare en takstmann så det hadde jo kanskje vært enda bedre neste uke. Jeg blir jo ikke opptatt selv om takstmannen er her. Må dra i bhg nå. Tilbake senere:)

Skrevet

Erle har forøvrig fått bhg plass. Gru og grøss- gi henne fra seg så tidlig:(

Skrevet

har du fått svar på bhg allerede thea, hvor fikk dere plass? her sitter vi fortsatt og venter sent på svar. er jo avhengig av å ha tulla i bgh til neste år siden jeg begynner på skolen igjen, selv om je ikke har lyst. hun er så liiiten da :-(

Skrevet

Fikk svar for 1 uke siden. Vært og fått vaksine Erle mor. Nå er det opp å bue senga litt. Kanskje mamma får gjort noe i huset:)

Skrevet

Bhg stengt idag, så storebror er også hjemme......-men nå har begge to sovet 1 time, og det er deilig for mamma gitt.

Skulle selvsagt ha gjort noe fornuftig, men er sliten etter lite søvn i natt (Truls hoster endel og jeg har fått vond hals og hoster litt selv...), så gidder ikke noe annet enn litt klesvask.

På mandag skal jeg på trening. Nå er det klampen i bånd......-trening og trilleturer hele våren og sommeren, så må jeg da kunne greie å se normal ut til jul iallfall...... ??!! ("optipesimistisk") Magen er jo igang nå og det er GOOOOO......D ;)

Skrevet

Dytter før jeg drar inn til byen :)

Skrevet

Da har vi fått bhg plass, 100% på førstevalget! Wooohooo!

Skrevet

Grattis Tilla :)

Leon har også fått plass på 1.valget fra 1.Aug :)

Thea: Takk for hjelpa i går, var så sinnsykt utrolig godt = ) Tenk at jeg ikke har smakt det før da. Lagde Tandori og regner med det var den du mente med rød pakke, bare den jeg har sett fra Toro i butikkene..

Skrevet

Når skal du teste deg da Tilllllla ?? Venter spent : )

Skrevet

Vet ikke helt, har jo ikke fått tilbake TR så jeg aaaaner jo ingenting, håper å slippe å få den tilbake og klare det på første forsøk... Spennende å se:)

Skrevet

Gratulerer med barnehageplass til emba tilla. her venter vi fortsatt i spenning på om vi har fått plass. hørte thea har fått svar så da er det vel ikke lenge før vi får heller, bor jo i samme kommune. men har det ikke kommet noe i posten på mandag tror jeg at jeg må ringe å høre. er så spent...

Skrevet

Gratulerer med plass Tilla !!!

Har ikke fått svar vi heller, men Thea fikk vel vite det tidligere siden hun allerede har barn i bhg.

Men det er ikke så viktig for oss med plass lengre - svigermor skal ha Fredrik heller. Syntes det ble altfor tidlig å ha han i bhg og jeg snakket med svigermor om det. Hun er uføretrygda og kjeder ræva av seg hver dag og er helt gal etter å få Fredrik på besøk. Så hun ville mer enn gjerne ha ham hos seg enn i bhg og når han blir større så kan han heller ha 50 % i bhg for å få litt sosial omgang med andre barn og resten hos henne.

Herrrrlig......

Dere får kose dere i det herrrrrrlige været, hjulet mitt er punktert eller ihvertfall har lite luft i så vi må skifte til sommerdekk. Skal inn til Lørenskog og besøke broren min siden mora mi er hos meg.

Skrevet

kommer innom en tur i kveld. ble hektisk her nå.

Skrevet

Tjoho... har hatt det så hektisk at det ikke har vært mye tid til å skrive. Hatt min søster på besøk og vi var ute på pigen på fredag. Koselig det, men ble litt oppstyr på et annet utested ang min søsters leg . politiet ble koblet inn osv. Ble bare så forbannet, men men....

Ellers var vi i Oslo i det fine været i går. Shoppet litt og var på indisk sammen med søster`n. Typisk at Erle akkurat skulle trenge meg nå. Tilbake litt senere. Ta oss et bad vi nå:)

Skrevet

Tett i toppen...... Lurer på om gutta har smitta meg, for nå er jeg sår i halsen, hoster som ei kråke, tett i nesa, tett i hodet, vondt i ørene og vondt i hodet......-æsj, hater å være syk. Og værst om natta, får jo nesten ikke sove fordi jeg klør i halsen og bare MÅ hoste hele tiden.......

Ganske kjiipt å se ut på det fine været og ikke orke å bevege seg utendørs fordi sola gjør vondt i øyne og hode.

*syte-syte*

Håper det går raskt over.

Gratulerer med barnehageplass til Embla og Erle da:)

Skrevet

Hei hei jenter =)

I dag har vi vært i barndåp.. Litt kjekt å få idèer til vår egen barndåp, som heldigvis er leenge til enda.

Lagde indisk i går også, men det var knorr`s Curry. Var ok men ingenting sammenlignet med Tandorien på fredag !

Ellers kom mormor og morfar hjem på fredag og skal flytte til nyleiligheta neste uke, mamma og samboern hennes skal nemlig kjøpe huset deres. Så da blir det mye action den nærmeste tiden.

I morgen er det 4.mndkontroll.. Nå roper snuppa, BRB..!

Skrevet

Nå er vi snart på innlegg 100...

Skrevet

Hvem vil ha.. nr 100 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...