Gå til innhold

Hvor gamle er dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er opp til hver enkelt når man vil bli gravid :)

Jeg er 31 og min mann 32. Jeg har alltid hatt som mål at jeg ville ha en jobb og utdanning først, for det koster å ha barn. Det må man tenke på :) Ihvertfall hvis man planlegger. Er litt annerledes hvis det ikke er planlagt.Samtidig synes jeg at man ikke bør være over 35 når man prøver første gang.

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 17, blir 18 en måned etter termin, samboer fyller 23 noen måneder før termin, ikke planlagt, men veldig Ønsket ! :P

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 17 og samboeren min er 20...

Jeg rekker å bli 18 og han 21 før termin...

Var ikke planlagt, men veldig ønsket...!

 

Føler ikke jeg er for ung, jeg vet at jeg kommer til å klare det, selv om det ikke alltid kommer til å vær like lett, men det er det jo ikke uansett alder...

 

Har verken fått negative tilbakemeldinger fra verken familie eller venner, helst motsatt, så det er jeg glad for :)

Lenke til kommentar

jeg er 23 år mannen min 30 år=)

 

Vi har vært gift i 2 år og har prøvd siden vi ble gift, så dette var dypt etterlengtet=)

 

Selv om dette tar så lang tid! er bare 6 mnd på vei=)

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg er 22 og samboeren min er 30. Vi har endelig fått det til etter nesten 8 mnd forsøk,.

Lenke til kommentar

Riktig alder må være når man føler seg klar. Jeg er selv 38 år og har ikke vært klar før nå. Følelsen nå som jeg er gravid kan nok beskrives som skrekk blandet fryd.

Lenke til kommentar
Gjest ønskebrønnen

jeg er 19, sambo 20år. vi planlegger å prøve om noen mnd, synes det passer bra å få barn nå. etter min mening har ikke alderen like stor betydning som modenhet og sinnet. et tall blir veldig utydlig i en slik sammenheng. vi føler oss klare og har alt på plass av økonomi og bosted. kunne aldri tenkt meg å få min første som 25åring..blir for gammelt for meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...