Gå til innhold

Hvor gamle er dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min er 29 år. Vi har vært sammen i 10 år og har fått kost oss skikkelig sammen med lange reiser og moro i hverdagen. Nå føler vi det er på tide å gikk slipp på tosomheten og dele kjærligheten med en liten en til. Jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg er snart 22 og forloveden er 24. Graviditeten var ikke planlagt, men barnet er veldig ønsket likevel =) Passet bra siden jeg er ferdig med min utdanning i juni, og forloveden nettopp har fått seg fast jobb. Leilighet har vi og så nå er det bare stasjonsvogna vi mangler :P Men den kommer =)

Passet egentlig veldig bra å bli gravid nå.. fordi om vi egentlig hadde tenkt å vente litt =)

Lenke til kommentar

Jeg er 34 og kjæresten min er 33. Vi fant ikke hverandre før for 15 måneder siden vi, men siden begge hadde ønsket oss barn i alle år, satte vi bare i gang med en gang. Nå er det fire uker til termin! Det er jo umulig å si når det er best å få barn, jeg er i alle fall veldig fornøyd med at jeg ventet til jeg hadde en mann jeg VIL ha barn med og som vil ha barn med meg. Det gikk helt greit å bli gravid, håper vi klarer å produsere en til så snuppa ikke blir enebarn.

Lenke til kommentar

Jeg er 31 og samboeren min er 38. Alle må føle selv når de har lyst og føler seg klare til å få barn. For min del har jeg ikke hatt lyst på barn før jeg traff denne mannen og heller ikke før denne alderen egentlig. Har gjort unna utdanning, fått fast jobb og reist mye, og føler meg komfortabel med å ha ventet såpass "lenge". "Lenge" fordi det er mange som får barn godt over 30 nå om dagen :)

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 31, men rekker å bli 32 før barnet kommer. For meg så er det helt perfekt alder. På de årene har vi klart å etablere ett langt og stabilt forhold, studert, fått en trygg jobb, reist og bygd oss hus. Men skjønner at andre proioriterer forkjellig.

Lenke til kommentar

Jeg er 25 (blir 26 i oktober), mannen min er 28, har termin en uke før bursdagen min i oktober. Har vært klar for å få barn i ca 1 år nå, men ville ha fast jobb først. Tror heller ikke at det er alderen som avgjør når du bør få unger, men heller din livssituasjon. Jeg og mannen min har vært sammen i snart 8 år, vært gift i snart 2 år, og er begge ferdig med utdannelse og har fast jobb. For meg var det viktig å ha dette før vi eventuelt kunne tenke på barn, men det er ikke viktig for alle. Tror alle har forskjellige preferanser på hva som er viktig for dem, og det er jo kanskje like greit :)

Lenke til kommentar

Er 34 med samboer som er 39. Vi har vært sammen i noe over fire år. Hadde en missed abortion i august (uke 12), men er i uke 20 nå, og alt ser veldig bra ut. Kjenner liv hver dag nå, og gleder oss veldig over det. Har alltid trodd jeg skulle ha et par barn innen denne alderen, men det tok tid å finne riktig mann, få reist og utdannet seg. Føler at jeg er bedre rustet nå enn jeg hadde vært for ti år siden, men slikt er jo veldig individuelt..

Lenke til kommentar

Sniker meg inn på førstegangs jeg, er over 6 år siden førstemann så føler meg litt sånn...

 

Jeg var 25 første gang, og trodde det var passelig, selv om jeg var student og hadde dårlig råd. I ettertid så har nok både jeg og andre rundt meg tenkt at jeg med fordel kunne venta noen år og blitt litt voksnere... Så da ble det ikke fler på en stund, nå er jeg 31 og er superspent på hvordan det skal bli med en baby igjen. Tror livssituasjon har mye mer å si enn alder i denne sammenhengen. :-)

(Denne gangen har jeg ihvertfall råd til en skikkelig strekkmerkekrem!)

 

;-D

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg er 30 og samboeren min er 29 - føler at det er en fin alder, jeg har rukket å jobbe en del år, er ferdig med studiene og har ikke lenger noe behov for å gå på byen i helgene osv. :) Eneste ulempe har vært bekymringen for om jeg kunne bli gravid, og om det evnt ville ta lang tid - da går tiden fryktelig fort når man har passert 30.. :) Det føles i hvert fall sånn,..

Lenke til kommentar

Jeg er 21. Var 20 da jeg ble gravid første gang, og det var ikke planlagt. Da vi mistet barnet halvveis ut i graviditeten var det ikke tvil om at vil skulle prøve på nytt. Det gikk utrolig nok på første forsøk... Så nå føler jeg at jeg har vert gravid i nesten ett år tilsammen:)

Lenke til kommentar

Egoistisk, nei! Du har tenkt gjennom hva som passer for deg, og gjort det på den måten. For meg passer det nå.. Jeg er 21.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...