Gå til innhold

Hvor gamle er dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år gammel, og for meg er det en helt super alder å bli gravid:)

Men det er jo ikke alderen det kommer an på når det er passende å bli gravid.. det er vel litt individuelt:)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

jeg er 18 og har termin dagen før bursdagen min (5.mai) så jeg og typen har bursdag 6.mai.typen er på dagen 1år eldre enn meg!

Lenke til kommentar

Jeg er nettopp fyllt 35 og føler vel ikke at jeg er sent ute med min første.

Selv om jeg kanskje er det . Ikke vært klar før på en måte. Synes dette blir skummelt likevel. Hele livet snus jo på hodet. Har termin 1 april.

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 21 og samboeren min er 25. dette var ikke planlagt, men vi er veldig glad og gleder oss veldig mye:)

Lenke til kommentar

Jeg er 19- Blir 20 til sommern. Samboeren min er 31. Vi venter vårt første felles barn i april:) Absolutt ikke planlagt. Men gud som vi gleder åss:)

Han har ei datter på snart 5 i fra før:) Jeg synes ikke alder har noe og si. Hvis man er moden for et barn så hvorfor ikke:)

Lenke til kommentar

Kine, synes ikke du er egoistisk selv om du har ventet lenge med å få barn. Kvinner som venter lenge før de får sitt første barn er som regel veldig kloke og modne damer.

 

Du blir sikkert et supert forbilde for barnet ditt - høyt utdannet, bereist, belest og i god, fast jobb!

 

Jeg hadde vært veldig fornøyd med å få en sånn mor, i hvert fall!

Lenke til kommentar

Jeg er 25år og min samboer er 23 år. Og vi venter tvillinger :-) jeg er arbeidsledig, så er veldig spent på hvordan det skal gå med økonomien. Samboern min har fast jobb :-) så nå blir det anskaffelse av ny bil og annen plass å bo :-/

Har

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 26 og mannen min er 33.... Leste et sted sist uke at jenter/damer burde få barn i 20 åra:) Jeg for min del håper på å være ferdig med barnefødsler før jeg er 30:)

Lenke til kommentar

Det var ikke planlagt at vi skulle bli gravid. Men kjempegla forde:-) Ble arbeidsledig likefør jeg fant ut jeg ble gravid. Og det plager meg ikke!!!!!

Lenke til kommentar

Jeg er 29, rekker bli 30 før vesla kommer. Min kjære er 33. For min del passer det bra aldersmessig å få første barn nå. Jeg hadde en periode da jeg var 22-24 der det også føltes riktig men når jeg sammenligner med min situasjon i dag, er jeg glad jeg har ventet til nå. Fra jeg var 24-28 føltes det veldig riktig at jeg ikke hadde barn. Ønsket heller ikke bli gravid i den perioden av livet mitt.Er nok bare forskjellig for alle.

 

Lykke til alle sammen. Vi blir fortreffelige mødre uansett alder :)

Lenke til kommentar

Jeg er 25, blir 26 i sommer og mannen min er 31. Dersom alt går bra får vi vårt første barn i november. Vi måtte bruke prøverør (ICSI) og derfor har vi ikke helt kunne bestemme selv når barnet skulle komme. Det klaffet på 2.forsøk og det er vi kjempeglade for!

Lenke til kommentar

Jeg er 18 aar, og typen er 23. Han blir 24 f;r babyen kommer. Ikke planlagt, men VELDIG ;nsket!!! gleder oss kjempe mye!

Lenke til kommentar

jeg er 17 år og gravid. mange rundt meg mener at jeg er for ung til å få barn, men jeg selv og kjæresten min på 21 synes ikke det er for tidlig i det hele tatt:)

 

jeg tror ikke det er alderen som bestemmer når et menneske er klar for å få barn, det må være opp til hver enkel å bestemme:) så lenge en er klar for å forsake visse ting, og utsette andre er det ingen hindring i å få barn i tidlig alder. jeg har ikke opplevd noe annet enn støtte fra hverken familie, venner, skole eller jobb og dette har jo selvfølgelig gjort at jeg føler meg mye mer klar for å bli mamma. det er et stort ansvar å få barn, og selv om alder kan ha noe si, tror jeg at støtte fra partner og andre hold er mye mye viktigere.

Lenke til kommentar

Jeg er 25(snart 26) år og pappaen er 34(snart 35) år..., jeg syns det er en veldig passende alder - for min del ihvertfall :-))

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er 36 når barnet kommer. Mannen min 35. Var ikke aktuelt med barn for meg før "Mannen i mitt liv" dukket opp, og han kom ikke før jeg var over 30...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...