Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 29 og rekker å fylle 30 før fødsel.

Jeg mener at riktig alder må bli opp til hver enkelt å bestemme selv. Vanskelig å sette en eksakt aldersgrense for første barn. Hva om man når denne "gensen" og fortsatt ikke har møtt den rette?

Jeg selv var 27 da jeg fant "mannen i mitt liv", min bror var 17 da han fant "drømmedama" og fikk sitt første barn som 25 åring. Kona var da 23. Ei venninne av meg møtte drømmemannen som 40 åring og venter sin første nå, hun er 42...

Jeg mener dette ikke handler om en riktig alder, men heller et riktig tidspunkt i livet.. :-)

Annonse

• 2 uker senere...

Hei. Jeg er og 35 og 71-modell. Deilig å finne en til som er igang for første gang nå som vi er "så gamle". Jeg tenker at det er nå det skulle skje. Jeg har ikke vært der at det var aktuelt før nå. Men nå passer det perfekt! Jeg er tidlig på vei så det er langt fram enda før jeg kan si at dette går bra, men håper! Egoistisk? Nei! Men vi er nok ikke så spreke som alle 20-åringene! Men vi får bli det!

jeg er 20, blir 21 år i desember, pappaen/samboeren er 25 og 'litjmainn' kommer i slutten av september.

han var ikke planlagt, men vi har begge fast jobb, bra leilighet og tid, så da tenkte vi at dette skulle vi klare:)

ville uansett ha startet tidlig, vet fordelene med å ha unge foreldre og besteforeldre som har overskudd, så det passer helt fint:)

• 1 måned senere...

jeg er 19, blir 20 2 mnd etter termin.

dette var absolutt ikke planlagt, jeg er ikke engang ferdig på videregående, men kunne ikke tenke meg å ta provosert abort. ble gravid 2 uker etter jeg hadde begynt å 'date' kommende pappa... han er samme alder, men alt er vel relativt, han har fast intekt, mens jeg akkurat har klart å skaffe meg en jobb på heltid, og droppet ut av skolen, siden jeg ikke blir ferdig, og jeg har gått på noe som heter IB, som er strengt i seg selv, og så vidt jeg har skjønt er det ikke noe man kan ta som privatist, så tenkte jeg tar det jeg mangler som privatist når jeg får tid når barnet er kommet og begynt i banrehage.

svigers er veldig imot at vi skal beholde det, men dem om det. mener vel egentlig at 19 ikke er ungt egentlig med tanke på kropp og hvordan svangerskapet kommer til å gå.

både bror og mor ble tidlig foreldre, begge bare 17, mens partnerne var 19 virker som om de har klart det bra..

er litt bekymret for penger da klart og hvordan vi skal klare oss økonomisk...=S

Jeg er 28 år, mannen min er 34. Vi har vært sammen i over 8 år. Vi er gift, har hus og en hund. Dette er første gang vi prøver å bli gravide.

For oss har det ikke vært plass til barn før nå. Da vi har satt jobb, idrett og reise øverst på listen.

Uansett alder og livssituasjon, så er det veldig variablet fra person til person når man er klar for å bli gravid. Hos oss var det min mann som overbeviste meg om at tiden var rett.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...