Gå til innhold

Vestfold kaller


tonemelone

Anbefalte innlegg

Heisann!

Her er alle velkomne!

Jeg bor i Horten og har bare bodd i Vestfold siden April :o) Er 27+4 - termin 2.september.

 

Neste treff i Tønsberg er allerede i morgen! - ettermiddagstreff. Vi har treff i horten også, men det er på tordag.

Det er også satt opp et formiddagstreff i Tønsberg den 14.juni.

Sjekk på linken til høyre som heter BIM-treff :o) Der popper det opp nye treff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 juni skal vi treffes på formiddagen...

jeg rekker aldri kveldstreffene... så sleng deg med :)

 

gleder meg til å treffe dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei to i magen og en fra før :)

 

Godt du dytter oss litt opp igjen... hele BIM kokte litt fort her noen dager :)

Hvordan har alle sammen det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

Det er tydeligvis godt vær for oss vestfoldinger, siden vi ikke har tid/ lyst til å sitte inne hele dagen:)) For min del har vi vært endel på hytta innimellom jobbingen. Det er så deilig der ute, men nå er det en hel måned til det blir vår tur igjen. Ellers er formen fin her, trener, går turer og leker med lillemor. Har vært til kontroll i dag, alt er bra med meg og den lille. Har lagt seg med hodet ned og ryggen ut mot min høyre side, akkurat slik søsteren lå. Blir spennede å se om den fortsetter å ligge sånn:)

Er fortsatt ikke sykemeldt, går mine nattevakter, men har fått litt tilrettelegging i den forstand at det er leid inn en ekstra på halvparten av mine netter slik at jeg får litt avlastning både i forhold til forflytning, og klokker som ringer. Det kjennes godt å bli ivaretatt sånn, og jeg kjenner jeg trenger avlastningen, blir fortere sliten og det er ikke bra når man gir seg til å skjelle ut pasienten som jeg gjorde et par netter. Liker ikke sånt, det er ikke meg men hormonene:))

Og nå er det heldigvis ikke mange vakter igjen før ferie og permisjon:)

Håper dere andre har det bra også.

To i magen og en fra før, hvordan er det med dere? Lenge siden jeg har sett noe til deg her nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen! joda jeg og de to små har det helt fint vi. Er til ul kntr hver 2 uke, og det er veldig betryggende.. tv 1 ligger med hodet ned, mens tv 2 ligger i tverrleie.. må nok bare belage meg på at det er sånn de kommer til å bli liggende, for nå er det så trangt der inne at de nok ikke klarer å snu seg særlig mere. De ligger midt på vekstkurven begge to, og det er jo veldig bra siden de er to der inne:-)

Er nok derimot ikke noe trening eller annen form for fysisk aktivitet her i gården. Jeg har fått streng beskjed om å kun gjøre det mest nødvendige, og ellers bare ta livet med ro.. Det er egentlig ganske kjedelig, men det er jo verdt det hvis det kan hjelpe de til å holde seg der inne en stund til. De måler jo livmorhalsen nå hver 14 dg for å evt kunne stoppe en prematur fødsel, men så langt ser det veldig bra ut!

Gleder meg egentlig bare til det blir midten av august jeg, slik at de kan få lov å komme ut.. Men slik er det kanskje flere som har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt kjedelig å ikke få gjøre så mye, tror jeg hadde gått litt på veggene da,ja:). Godt å høre det står bra til ellers. Jeg har hatt endel kynnere den siste tiden, men det er mest på jobb og nå får jeg jo litt avlastning der. Ellers har jeg det bedre hvis jeg får rørt på meg. Blir fortere sliten og får vondt hvis jeg gjør mye husarbeid eller bærer mye. Trening, turer med lillemor og lek og sånt er igrunnen bare bra.Men ikke for mye på engang. En times trening kombinert med tre timers vandring i byen var ikke noe sjakktrekk, men det gikk over til i dag, heldigvis. Håper du har litt å pusle med, så tiden ikke blir altfor langsom i sommer. Og hold dem inne så lenge du kan:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg har akkurat begynt på sagaen om isfolket, så da skulle jeg vel ha litt å lese på til tiden er inne:-) Ellers håper jeg bare på at det blir ok vær så det går an å sitte på terassen i sola og kose seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du kanskje tid til å komme på formiddagstreff To i magen og en fra før?? Eller er du fortsatt i jobb?

 

Nå når sommeren setter inn smått om senn er det kanskje flere som har mulighet til å komme på formiddagstreff?

 

Håper alle koser seg i det været som er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til treff igjen :)

 

Nå har jeg satt inn stellekomode på badet- vi kjøpte på tilbud på liten i Tønsberg.

1650 kroner.. ikke så verst- passet fint inn på badet. Vi kunne ikke hatt en mm større.. hihi :)

 

I morgen skal mamma være med å kjøpe seng.. eller de skal kjøpe til oss. Håper hun faller for Stokke senga.. den vil jeg ha :) hihi

Jeg synes den er helt nydlig + at den kan bygges på helt opp til 6-7 års alderen...

 

Håper alle ellers har det flott :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Må bare få ut litt glede her :

Kom hjem fra Sverige i går etter å ha kjøpt vogn! Er så fornøyd!!!!!!

Den er så fin!!!!!!!!!!! :) Er en Emmaljunga Edge Duo i "Elk"-fargen.

Kjøpte bilsete + litt andre ting også.

Er så deilig å få slike ting i hus :)

 

Ha en fortsatt fin dag!

Klem,C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med innkjøpene :)

 

Det er deilig når ting kommer på plass.

 

Ha en fin sommerhelg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallo

 

Nå er sommerferien godt i gang. Jeg har vært en tur på den faste sommerferien.. en uke på Roskildefestivalen... men takk gud for at jeg var gravid i år og ikke skulle sove i telt på campen... det var VÅTT og gjørmete!!

 

Men musikken har som alltid levert :) Jeg er godt fornøyd!

 

Nå er det barnetrommet som skal pussesopp :)

 

Håper alle har en fin sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...