Gå til innhold

Vestfold kaller


tonemelone

Anbefalte innlegg

Koselig at jeg får være med:-) er liksom ikke så voldsomt mange tvillingmammaer her i fylket vårt... Ja, jeg er 100% sykmeldt jeg.. Men er i god form, så det er egentlig litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Hoppsann alle vestfoldinger med både en og to i magen :)

 

Nå har jeg vært lenge vekk fra BiM. Jeg har nemlig vært en lang helg på Svalbard. Helt fantastisk :) Sol og flott vær.

Vi har kjørt hundespann og scooter. Lille knøttet holdt seg fint på plass og formen er god:)

 

Men nå er jeg glad for at jeg ikke skal rise vekk på en stund :)

 

Bare være her hjemme i Tønsberg og kose meg med jobb og vår :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til at noen er i uke 10 og rundt dr... Eg er i uke 20 og har termin 11.sept... koss kan dåkke også ha tremin i sept då? eg e jo 10 uker meir enn noen her...:)

 

Bare lurte eg....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket datoen når vi startet tråden tiram83? I februar........ Lurt å sjekke sånt først......

 

Til Celene: velkommen hjem. Har alltid hatt lyst til å dra til Svalbard. Må nok vente litt til nå, det var like før den gangen jeg bodde i Tromsø. Hvordan er formen ellers? Bebisen har det bra også?

 

Til to i magen og en utenfor: skjønner godt du kjeder deg når du er i god form:) Kan jo stikke innom her da, når jeg har nattevaktsfri? Ellers er det vel nok å forberede tenker jeg, når det skal komme to stykker til i huset:) Fant du tvillingvogn til en brukbar pris? Håper du finner det før bebisene kommer i hvertfall:)

I kveld går jeg på siste vakten for denne perioden, også stikker vi på hytta for en langhelg. Håper været er litt bedre enn det var i påsken. Formen min er i hvertfall bedre, håper ikke hosten blir verre av luftfuktigheten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk for det! hadde jo vært artig å finne på noe sammen med andre "boller" en dag;-)

 

Tvillingvogna er i havn, skal hente den i morra. Kjøpt en teutonia til 5000,- må vel nesten regne med såpass tror jeg. Fikke med litt annet på kjøpet og da, det er jo kjempe deilig. er så mye man plutselig må ha når man får to. Men det begynner å flaske seg nå. Satser på å ordne det meste i god tid, da jeg ser utsikter til at jeg kanskje er VELDIG stor når det nærmer seg sommeren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny ultralyd i dag. Alt så like fint ut som sist, håper det stemmer. Babyen var litt sjenert og ville ikke vise seg frem, så vi er fortsatt like kloke, men legen tror det bor en pike i magen min, og jeg som syntes jeg så en snopp sist:)) Vesla som skal bli storesøster er helt sikker på at babyen er en pike:) Faktisk ble ikke terminen flyttet mer enn en dag bakover heller, også han som opprinnelig ville flytte meg 10 dager bakover,da! Jammen godt han dobbeltsjekket:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har nå kjøpt vogn og skapet begynner å fylle seg med klær. Formen er uforskammet bra... (med tanke på graviditeten) Men allergien er på fult sprang.. men det er jeg jo vant til. Jeg holder meg inne så mye jeg kan... og ellers ordner det seg etterhvert.. bare BJørka for sprunget fra seg :)

 

Ønsker alle en god vår helg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere igjen:) Håper dere har det bra i finværet:)

Nå har vi nettopp hatt en deilig langhelg på hytte ved sjøen. Strålende sol, litt vind og koselig selskap. Veslemor koste seg med tante, onkel og valp.

Gravideformen er ganske så fin. Kjenner jeg må være forsiktig med å bære tungt, spesielt veslemor, over lengre strekninger. Det gjør skikkelig vondt:(.Begynner å få opp temperaturen i kroppen også, må gå over til sommerdyne og har tuslet rundt uten sokker både ute og inne i dag. Hjelpes meg hvis det blir en slik varm sommer som i fjor.......

Endelig ser forkjølelsen ut til å gi seg også, øreproppene blir sjeldnere, det samme med hosten, nå er det slett ikke hver dag lenger. Nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Da var jeg tilbake på nettet.. vi har fått flyttet og kommet ganske i orden :)

 

Jeg koser meg veldig med magen min, tiltross for at jeg begynner å bli riktig sååå stor!

Har lagt på meg noen kilo ja... puh

 

Håper alle vestfoldjenter har det supert i denne fine mai mnd'e :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har kommet dere i orden i nytt hjem! I Tønsberg?

 

Mye liv i magen her om dagen ... også syns jeg magen blir skikkelig skeiv nå. babyen ligger nesten bare på høyre side.. hmmm... når jeg får sol på magen tar det ikke lange tiden før det er mye bevegelse inni der. Virker som h*n liker sol :) Det er bra, for jeg satser på flere soldager i sommer!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp Tønsberg er stedet :)

 

Magen min er veldig A4 men veldig stor :)

føler meg allerede som en flodhest.. synes jeg ser grusom ut på bilder... uff

 

Jeg håper også på å få mye tid i solen... :)

 

Hvordan går det i horten førstemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celene: Du ser sikkert ikke ut som en flodhest selv om du føler det sånn. Gravide er jo flotte!

I Horten går det fint. Håper på at noen skoler snart vil ansette meg da, helst fast... Hadde vært greit å ha en jobb å gå til etter permisjonen, spessielt siden vi skal dele permisjonen ganske likt. Ellers blir inntektene våre veldig små når han skal være hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei

 

Det er så mye å tenke på i forhold til permisjon. Vi tenker å prøve oss på en 44 uker med 100% og tar deretter ut ferie rett etter permisjonstiden.. og håper på barnehageplass fra 1.august... :) *krysse alle fingre*

jeg skal ha mest perm og pappan kun de 6 ukene han må ta...:)

 

han har nemlig litt fri på hverdagene så da får vi mye tid sammen som familie... ikke bare hver for oss... som når jeg jobber... fast hver dag.

 

joda jeg ser ut som en feit flodhest nå... usj.. men jeg koser meg veldig

med magen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere er vel på plass i nye hus, både førstemann og Celene. Her går alt i sin vanlige tralt, med jobb, barnekos og trening. Jeg synes også jeg har stor mage, alle jeg møter mener jeg har guttemage. Legen trodde riktignok det ble jentepå ultralyden. Jaja, vi får se hvem som popper ut i september:) Heldigvis er det bare magen,da.

Kos dere i maisolen, da jenter. Og ikke slit dere ut på vårvasken og flytting og slikt:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I natta har jeg sovet så dårlig- jeg som har sovet som en stein de siste ukene...

Men er nok fordi kjæresten reiste til New York i går...Jeg som trodde det skulle bli såå deilig å ha leiligheten og senga for meg selv... men neida... sov så urolig! Babyen har vært urolig.Usj! og i dag som jeg skal på jobb og alt! :(

*KLAGE LITT*

 

håper det går bedre i natt og at formen kommer seg i løpet av dagen!

 

ha en fin dag- sola skinner over Vestfold i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt sikkert en bedre natt i natt! Babyen merker sikkert også at det går greit uten å ha pappas stemme i nærheten ;o)

 

Kos deg med sola du også! så lenge den er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg var så sliten etter jobb i dag at jeg sovnet momentant da jeg kom inn døra... våknet ikke før i 22 tiden... så først nå halv tre begynner jeg å bli trøtt...

 

Men jeg tror denne natta blir mye bedre... + at det er fri i morgen... så da kan jeg ta ting i mitt eget tempo :)

 

Men gud som jeg savner kjæresten når han er borte... kjenner at jeg nesten lengter litt.. men det er vel bare sunt :)

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper natten blir bedre i dag. Den pleier å bli det når man har fått slappet litt av på dagen. Synes nå jeg da. Ellers er jeg helt enig i at det er trist når kjæresten er bortreist. Savner ham bestandig når han er borte jeg. Denne uken har han vært på farten med jobben, og skal reise igjen rundt pinsehelgen:( I tillegg ble jenta mi syk i går, lå med 39 i feber og var helt utslått. Hvilte på sofaen hele dagen og kvelden, hadde store problemer med å lure i henne noe å spise eller drikke. Hun er heldigvis bedre i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru Senilix :) og alle andre :)

 

Godt det ikke bare er jeg som ikke er kjempe fornøyd med hjemmealene dager...

I dag har jeg vært veldig effektiv, har kjøpt spisestuestoler- Verona stoler fra Bohus i brunt kunstlær. Baker rundstykker og vasker leiligheten... mye støv som samler seg!

 

I kveld tror jeg at jeg bare skal kose meg hjemme i sofaen.

 

God bedring til lillejenta di...

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få gjort unna slike ting også:) Jeg har kjøpt bursdagspresanger til den store gullmedalje, jeg. Det er så mange bursdager nå i mai og juni. Egentlig like greit at den vesle kommer i september sånn sett:)

I morgen stikker gubben av igjen, denne gangen på guttetreff. Avtalt for lenge siden, noe jeg med min tesil av en hjerne selvfølgelig hadde glemt. Har så lett for å glemme avtaler for tiden at det er helt skummelt.

Ellers er lillemor i god gammel form i dag. Sånne febergreier pleier ikke være langvarig her i gården Heldigvis.

God helg til deg også, Celene, og dere andre vestfoldinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det helt omvendt- ALLE (nesten da) har bursdag i August - September...

Så jeg håper inderlig at lillemann får sin egen dag. Pappan har 27 august...det er jo bare noen fåååå dager før termindatoen.

 

Ja, barn blir fort syke og fort friske igjen! Heldigvis!

 

Nå har jeg spist en hel baktpotet med stæsj... er så full i magen! at det ser ut som jeg skal ha baby! ;)

 

Hihi. godt at det er flere som sliter med hukommelsen.. jeg er helt avhengig av kalenderen på mobilen min! :)

 

Men nå er det helg ... endelig fredag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ja jeg føler at jeg skal sprekke etter jeg har spist middag nå.

 

Skal passe lillebror på 2,5 år i dag ... blir spennende å se hvor aktiv jeg klarer å være ... blir så fort sliten rundt og i magen.

Men samboeren min har forberedt seg godt. Satt og laget skattekart i går ... hehe ... så det går nok fint ;o)

 

Håper dere får en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...