Gå til innhold

Vestfold kaller


tonemelone

Anbefalte innlegg

Ha en fin barnepassedag :)

Ta han med på no gøy ... spill ball og gå på lekeplassen.. spis is :)

Jeg tror det er noe alle småttiser liker godt :) hihi

 

skattekart... wow.. han må jo være super onkelen.

 

ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oooops, nå holdt vi på å bli litt borte:) Håper alle dere flotte Vestfolddamer har hatt en koselig 17.mai feiring. Her hos oss ble det så som så med den. Lillemor og pappan reiste bort, og jeg sov mellom 2 nattevakter. Sånn er det bare av og til:) Neste år skal jeg ha fri og kose meg med småtassene i byen.

Formen er upåklagelig for tiden, med et livlig lite vesen i magen. Morsomt å prate litt og dytte litt og få svar:) Har lagt merke til at småen reagerer med mer spark når søsteren snakker til ham eller meg, eller jeg synger for søsteren. Veldig koselig. God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel overstått 17. mai:)

 

Her ble det feiring fra morgen til natt...

Jeg kom meg opp til taler på slottsfjellet og frokost på brygga =)

Vi fikk med oss både barnetog og russetog- da onkelen til knøttet er russ i år. Vi hadde også stor lunsj med masse gode venner... en super dag som ble avsluttet med fyrverkri på Tønsbergbrygge :)

 

Ikke minst fikk pappaen kjenne at knøttet sparket skikkelig! Han ga pappan sin noen skikkelig harde spark.

 

I dag bare kose vi oss hjemme :)

 

Ha en fin maihelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mai ble en opptur for min del i år.

Har vendt meg til Trondheims været der man er innom alle årstidene på 17.mai. Også ser man bare på borgertoget der...

 

Vi dro over til Mamma i Moss og så på barnetoget. Hehe.. det var morro. Ungene sang, heiet og ropte...skikkelig artig...var litt for lenge siden sist jeg hadde sett barnetog. Men det er vel ingen fare for at jeg ikke skal få med meg det fremover :o) Etter toget koste vi oss med kaker og grillings.. En koselig 17.mail :o)

 

Ha en flott helg alle sammen! Håper sola skinner litt på dere også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fru Senilix: Kjedelig du ikke kan komme på onsdag. Kanskje det passer bedre nestegang :o) Håper du får mye koselig tid sammen med barn/a dine da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært tidligere kunne hun forsåvidt ha blitt med.Det hender vi går på kafe for å møte noen. Koselig, og hun er fin å ha med ut sånn. Men klokkeslettet er nesten leggetid:) Det får bli en annen gang. Jada, vi får kost oss. Jobber bare nattevakter og ikke full stilling, så jenta og jeg har mye tid sammen. Synes det er viktig, jeg, og prioriterer sånn noen år til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Nok et koselig treff i Horten, på Stallen.

Fra sist fordobblet vi antallet så vi var 4 stk! Flotters :o) 2 med termin om litt og to med termin i september.

Kanskje du også har lyst til å komme nestegang? Vi er veldig snille og har plass til mager i alle størrelser!

 

Ser vi klarte å kræsje med treff som er i Tønsberg så flytter treff i Horten litt, sånn at de som vil på begge klarer det ;o)

 

Neste treff blir derfor Torsdag 7.juni på Stallen kl 1900.

 

Spre ordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg greide å glemme treffet i Tønsberg i dag... jeg har så mye annet å gjøre at jeg glemmer det litt... fordi det er jo litt terskel å møte masse nye folk.

Skulle gjerne kjent noen med mage i Tønsberg... Men jeg håper virkelig jeg klarer å komme meg på treff før termin. Vil jo gjerne bli kjent med noen.

 

Snart skal jeg og mamma på skikkelig shopping.. må prøve å få kjøpt inn det viktigste... seng, stellebord, bilsete og dyner og puter ...

ellers har jeg shoppa en del klær på

babywit.com .-sjekk den siden ut om dere liker litt kuleting :) ikke bare nydligeting.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye artig det var på den nettsia!! hehe.

Skulle gjerne ha sett dem i en butikk ... selv om jeg tror den turen kunne blitt dyr ;o) Men er ikke så mye fra den siden jeg kan kjøpe enda da jeg ikke vet kjønnet.

 

Vi har akuratt fått oss sprinkelseng! Fetteren min på snart 3år ville over i vanlig seng, så da kunne vi få låne hans. Det beste av alt var at den var lik til den vi har sett på i butikken:o)

Da er en av de store tingene i hus i alle fall.

Hadde vært kjekt om det var noen gode messetilbud på vogn og stellebord/kommode på familie og barn messa til helgen.

Er det flere som har tenkt seg på messa??

 

Jeg kommer gjerne på treff til Tønsberg om det er på dagtid!

Noen flere som har tid på dagtid?

 

Håper dere koser dere senv om det regner ute!

Gleder meg egentlig litt til babyen har kommet, da må jeg liksom ut på tur selv om det regner. Og det er jo egentlig godt å gå i regnet. Er bare det at jeg er litt seig i rompa om dagen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstemann82, kanskje vi bare skal sette i gang med et møte på dag tid, neste uke?

 

Jeg har litt lyst til å dra på den messa, men kjæresten min jobber lørdag.. kanskje vi drar på søndag... men da ryker alle pengene ... VRÆL hihi

 

jeg fikk pakke fra babywit.com i dag herregud det var så herlig å se på de bitte små bodyene og de herlige tøfflene samt kult sengetøy- bestemødrene kommer til å hate det :) hihihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan fort gå litt penger på messa ... men man kommer jo til å kjøpe tingene en eller annen gang da ;o) Nesten alt i alle fall..hehe.

 

Til uka er det ettermiddagstreff ... kanskje vi skal vente til neste uke igjen? bare får å spre det litt?? jeg jobber ikke så i utgangspunktet kan jeg alle dager. Må være litt sær i uke 24 ser jeg ... min kjære har bursdag på tirsdagen også skal vi på 3d ul på fredagen. Men kan du mandag, onsdag eller torsdag i uke 24? (er uke 22 nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er det treff på Esmeralda? Og i Horten på engang?

 

Jeg kan torsdag i uke 24. Skal vi sette opp et formiddagstreff i Tønsberg den dagen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste på en gang. Esmeralda på onsdag og horten torsdag ;o)

 

Formiddagstreff i Tønsberg på torsdag i uke 24 høres bra ut !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg annonsere det på BIM-Treff siden..

 

noe spesielt sted du synes er mer eller mindre eignet?

Er kanskje hyggelig med et sted vi kan sitte ute om sola slår til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da bestemmer jeg at det blir på Havariet klokka ett? Fint nede på brygga om sola slår til.. ellers kan man jo iallefall sitte ute :) (under tak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt :)

 

Gleder meg til å snakke med noen andre som også har baby i magen.. jeg kjenner så få gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var årets første rekehandel av rekebåten gjort. Rekene ble spist i følge med loff, majones og sitron så klart ;o) og det hele ble satt til livs på en strand ute på Karljohannsvern i Horten.

Når været attpåtil er så herlig som det er nå er jeg absolutt ikke lei meg for at jeg ikke har fått meg noen jobb enda...

Håper dere koser dere i det gode været! Og gjerne med noe godt å spise og/el drikke ... kanskje sammen med noen dere liker ;o) - er jo koselig å sitte å kose med magen da - om andre er på jobb, i barnehage eller på skole :o)

 

Solklem fra meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg hadde håpet å våkne til knallsol i dag, men neida... litt synd. Jeg som har hjemmedag i dag. Skal avgårde til legen nå.USJ den evindlige veiinga...har begynt å få noen ekstra kilo. 7,5 kilo opp siden januar... BLÆ!

 

Har funnet en drink/ drikk som er kjempe god i varmen.

 

2 deler apricote kiss (glassflaske med rødt innhold kjøpes i drink avdelinga på meny)

4 deler appelsin juice

masse is i blenderen.. namm namm

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er litt treig til å melde meg inn i gruppa her... Jeg bor i Tønsberg, og er 24+2 - har termin 24.september.

 

Det virker veldig koselig å treffe andre i samme situasjon. Er det lov å slenge seg med, eller er dette bare for gamle kjente?

 

Når er evt. neste treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...