Gå til innhold

Vestfold kaller


tonemelone

Anbefalte innlegg

Åh min kjæreste er verdensflinkeste :)

 

Når jeg kom fra jobb i dag.. var leiligheten blåst og sjokolade med lapp på bordet... helt perfekt!

Så jeg får masse god help

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan jenter:) Min tur til å dytte. Her er trettheten endelig gitt seg, energien er tilbake. I går satt jeg oppe med mannen til nesten 23. Herlig. Kan kanskje komme litt av det deilige påskeværet også. Ha en riktig god vestfoldpåske:)

Vi blir mest hjemme, jeg jobber:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er i bedre form. :)

Jeg synes været nå er helt fantastisk, koser meg veldig i sola. Har jobbet 4 dager denne uka og merker at jeg er sliten. Men det skulle bare mangle når vi itillegg flytter og pusser opp... samt at vi stadig må ni rydde til visning...

 

Kjenner også at babyen beveger på seg :) det er helt utrolig kos.

 

Ønsker alle en riktig god påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ble borte litt jeg... Men nå har vi flyttet inn i horten! Super godt å ha kommet seg i hus. Nå må vi bare på en liten runde til tirsdagen og få tak i de siste møblene og hvitevarene... Gleder meg til IKEA !! hihi...

Etter UL har jeg fått flytta termin en dag, så nå er min termin den samme som din Celene! 2.september er datoen!

Håper alle sammen har en fantastisk påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann82 :)

 

Velkommen til Vestfold :)

Og harru sett på makan :) vi ender nok opp på SiV samme dag.

 

Vi får prøve å treffes før det, på et treff eller no :)

Jeg skal på UL til freda'n, så kan jo hende de forskyver meg eller no.. men vi er tydligvis veldig tett !

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan dere. Ble litt borte jeg også. Tur til Oslo palmehelgen, med konsert i konserthuset og overnatting. Kjempekoselig:)) Deretter jobb 4 netter, mann og barn dro på hytta med svigers. Også ble jeg griseforkjølet, igjen. æsj.......... Sitter her og hoster og snørrer fortsatt. Stakkars liten i magen har fått ristet seg godt disse dagene. Skal ikke på jobb før til helgen og da er jeg vel frisk igjen:(( Nesten så jeg har lyst til å ta noen sykedager for å ta igjen for de dagene jeg gikk syk i påsken.

I morgen er det ultralyd, både gleder og gruer meg. Men det er nå liv i liten i hvertfall. Nå som hosten har avtatt sparkes det som bare det.

Velkommen som vestfolding, førstemann, håper du vil trives her. Og at alt er bra med deg og den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag. Alt så bra ut med bebisen. Bortsett fra at legen syntes den så litt liten ut til å være kommet så langt.(18 uker i dag) Skal tilbake om 2 uker for å sjekke, og få satt termin. Men vesla var nok litt liten hun også, kanskje er det en jente til som gjemmer seg i magen min? Spennede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

I dag er det min tur til å gå på Ultralyd...*gleder meg veldig*

 

Skriver mer senere i dag...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag har virkelig vært den store baby dagen. Først time hos jordmor- Var en grei time, synes ikke jeg fikk så mye ny informasjon.. men jeg er vel ganske godt opplest her på BIM og andre nettsider.

 

Jeg fikk høre fosterlyden- som var helt normal og fin.. med noen sparkk i ... dunk dunk.. flopp flopp.. sa det :)

 

Ellers var det berømte symfose(?) målet mitt 19 cm...juhuuu akkurat helt fin det også.

 

Timen til ultralyd på sykehuset har jeg bare gledet meg til, men synes virkelig at sykehus er skumle.. kjenner at jeg gruer meg til å ligge i en sykeseng og ha masse hvitkledde folk rundt meg.

 

Jeg la meg ned å kikket og kikket .. men synes jeg bare så rare klumper og ribbbein.. hehe..

plutselig kom det lille ansiktet frem.. la der og momset og sugde på tommelen.. NYDELIG - selvfølgelig!

Det visste seg etter en halvtime at den lille i magen var en gutt :) Så nå er det stavfestet det jeg "visste" fra før... en liten gutt bor i mage min. :)

 

Juhuu.. tror jeg er lykkelig i dag gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, Celene. Dette lever dere lenge på :))

Tror det er en gutt i magen min også. Synes jeg så en snopp da vi var på ultralyd. Spennede:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ser at dere fra Vestfold er godt i gang med denne tråden, men jeg

henger meg på jeg.. :)

Jeg er innflytter og kjenner ikke så mange her...og ingen som er gravide i alle fall! :)

Vi bor i Horten ( "vi" er meg + mannen, hans to barn som vi har 50 %,

to hunder og katt).

Terminen er satt til 3.sept. Vi tror det blir en liten gutt,- jordmor mente

hun så en liten snopp på UL. Vi skal ha en UL privat litt senere i svangerskapet også..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og velkommen til oss i Vestfold. Bare hyggelig med flere som vil være med på tråden vår. Bor også i Nordre Vestfold med mann og jente på 3 år. Den lille i magen er nok en gutt, foreløpig termin 12 september, men den første ultralyden viste en litt liten baby, kan være vi blir flyttet 10 dager bakover. Skal til ny ultralyd 26 april for kontrollsjekk:)

Lykke til videre, vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nye og gamle Vestfold jenter :)

 

Så hyggelig at vi greier å holde liv i denne tråden. Er spennende å høre hvordan andre har det med sine babymager :)

Har dere det bra? Noen vondter eller andre plager?

 

Jeg har ingen fast vondter, men merker at kroppen sier klart i fra når jeg har jobbet nok eller vært i aktivitet for lenge uten pause.

 

Magen synes også veldig nå, kan ikke skjule at det er baby på gang.. men jeg har heller ikke behov for det lengre..

 

God søndag alle sammen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ikke med meg... jeg reiser til svalbard onsdag morgen. Men tenkte å få med meg treffet neste onsdag kveld... være med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker... kommer ned fra trondheim igjen, etter et lite besøk der, onsdag morgen. Så er ikke sikker på hvor våken og kvikk jeg er på kvelden ;o) Men ser selvfølgelig ann formen. Om jeg får sovet en del på dagen så kan det jo hende at jeg dukker opp onsdag om en uke:o)

 

God tur til Svalbard da Celene! Der er det nok lyst og godt nå:o) Noe spessiellt du skal eller er det bare ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Svalbard... jammen sier jeg smør... :)

Føler at jeg ikke har tid til turen.. samtidig som jeg gleder meg i hjæl! :)

Vi reiser fordi mamma har bestemt seg for å feire sin 60 årsdag der nede... gale kvinnemenneske :) hihihi

 

Kaldt er det jo også!

Vel håper å se sol og en isbjørn :) inntil videre spar litt varme til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er også fra Vestfold;-) fra Hof. Men jeg får kanskje ikke leke med dere siden jeg venter tvillinger? ;-)

LOL

Jeg har termin 08.09.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to i magen og en fra før: Oi, tvillinger! Så spennende! Gratulerer med dobbel glede!

 

 

Litt småklaging fra meg...

I helgen har jeg vært en tur i Trondheim for å gjøre ferdig noe konfirmasjonsundervisning ... og den togturen var myyyye legre og vondere enn jeg noen gang kan huske.. Før jeg hadde kommet til Lillehammer var halebenet vondt og det hadde begynnt å gå opp igjennom ryggraden.. kipt assa... var liksom ikke halvveis den ene veien engang... Men nå er det utrolig godt å være hjemme igjen ... og til egne seng, ikke minst. Feltseng anbefalles ikke når man har noen ekstra kilo på magen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, to i magen og en fra før. Klart du får være med og leke. I hvertfall med meg.... Har foreløpig termin 4 dager etter deg:) Da jeg var på ultralyd, var det bare en der, men legen syntes babyen virket litt liten til å være kommet så langt og det kan være terminen blir flyttet en uke bakover. Skal på ny ultralyd til torsdag. Sitter her og er litt på bærtur etter nattevakt, har to igjen. Lurer på om jeg klarer å våkne i riktig tid på torsdag:) Jobber du fortsatt, eller er du blitt sykemeldt? Må ikke slite deg ut, vet du. Har jo mann og barn og ikke minst deg selv å tenke på. Ingen som takker deg for at du blir helt gåen:( Klem

Til førstemann82, hørtes slitsomt ut, ja. Uff, syntes nesten det var ille å kjøre 1 time i bil, jeg. Kjøre selv, med en liten en i baksetet........ Jaja. Hjemme er nå best, synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...